quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.
Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
Uhh ja....quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.
Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
btje sexueel gefrustreerd?quote:Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
btje sexueel gefrustreerd?
quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken..
Remember my words... bar_RELquote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken..
why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?quote:Op zondag 28 november 2004 20:06 schreef Luiss het volgende:
Kan ik mee doen ?
Als het mag, ik wil Piet zijn die een bordeel bezit .
Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,quote:Op zondag 28 november 2004 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?![]()
ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....quote:Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,
Zhenar.quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er al plannen gemaakt voor maandag?
Hoi,quote:Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zhenar.![]()
Leuk.quote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi,
Vanavond ben ik er bij hoor.
preciesquote:Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....
Woelliequote:Op maandag 29 november 2004 16:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
precies![]()
Houd je '''mond''quote:Op maandag 29 november 2004 16:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
OMG,Slijmbal!![]()
![]()
Ik ben geen appel,ben geen peer.Kan niet rotten,spijt me zeer.quote:Op maandag 29 november 2004 16:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je '''mond''![]()
Oke,leuk.Sorry dat ik in het Award-topic zo naar tegen je deed.Maar je nomineerde me overal voor wat slecht is.Nogal laag van je.quote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik doe mee
Jongen... denk nou eens een keer na voor datje post.quote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke,leuk.Sorry dat ik in het Award-topic zo naar tegen je deed.Maar je nomineerde me overal voor wat slecht is.Nogal laag van je.![]()
Ik had even zin in eenquote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ben ik zo leuk![]()
haha,, okequote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had even zin in eensmiley
![]()
Maar je ben wel lief hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, oke
haha,,,quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar je ben wel lief hoor![]()
voor sinterklaas of ga je op vakantionequote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef Airelle het volgende:
Ik ben er niet
(inpakken)
Tja we hebben orgie nodig...quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer worden de verhaallijnen bekend gemaakt?
Ze had beloofd.quote:Op maandag 29 november 2004 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komt nano ook ? alleen dan doe ik mee anders heb ik weer geen functie.
Moet je op MSN komen.quote:Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef digispeed het volgende:
wat gaat er vanavond gebeuren
Uhhmm,anders dan ben jij een van die gasten die geld wil van Ralf?quote:Op maandag 29 november 2004 20:41 schreef Zhenar het volgende:
Wat is mijn functie in de aflevering vanavond?
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?quote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhhmm,anders dan ben jij een van die gasten die geld wil van Ralf?
Jah en je wilt geld van Ralf.Maar je moet op MSN komen daar voeren we de regie.quote:Op maandag 29 november 2004 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?
Leuk me broertjequote:Op maandag 29 november 2004 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar dan ben ik nog wel Richard de Graaf, toch?
Ralf kijkt zijn vader aan. Vervolgens doet hij de kluis dicht en loopt naar zijn vader. Hij kijkt hem aan zonder iets te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
Ralf,waar denk jij dat je mee bezig bent?
Ralf,kijk me aan als ik tegen je praat.Waar was jij mee bezig?Heeft het met dat geld te maken?quote:Op maandag 29 november 2004 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt zijn vader aan. Vervolgens doet hij de kluis dicht en loopt naar zijn vader. Hij kijkt hem aan zonder iets te zeggen.
Ralf zegt niks en loopt gewoon voorbij pa, de kamer uit.quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ralf,kijk me aan als ik tegen je praat.Waar was jij mee bezig?Heeft het met dat geld te maken?
Hou je mond jij.Er zijn al genoeg problemen,kom mee we moeten iets verzinnen om Joost terug te krijgen,ik wed dat dat kreng van Tellegen erachter zit.quote:Op maandag 29 november 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
''Nou pa,wat was dat nou weer voor een lompe actie zeg''
''Ik dacht dat we iets gingen uitvinden in de uitvinderskamer om Joost terug te krijgen,loop je opeens weg.ZIt ik daar weer een half uur alleen.''
''Maar pa,wat was er dan? waarom bleef je zo lang weg..je hebt tog niet...?''quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond jij.Er zijn al genoeg problemen,kom mee we moeten iets verzinnen om Joost terug te krijgen,ik wed dat dat kreng van Tellegen erachter zit.
..Lopen naar de werkkamer van huize Kolthof..
Ssst,ik probeer een zakenpartner van me te bereiken.Mischien kan hij ons helpen..quote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Maar pa,wat was er dan? waarom bleef je zo lang weg..je hebt tog niet...?''
''Want ik vertrouw dit niet zo, net liep er een dame langs de weg met een pistool in haar zak.Ik kreeg zo wat een hartverzakking.''
het is de ober, met een briefje op een dienblad, aan de bar zit een jongen te wachten die voor haar komtquote:Op maandag 29 november 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
Ondertussen zit Ralf aan de bar van het hotel. Hij zit naar zijn glas cola te staren, wat hij zich nog net kon veroorloven. Hij zucht diep...
''zin om te skaten ? Anders gaan we bij jou thuis je skates halen ik ken een geweldige plek ''quote:Op maandag 29 november 2004 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzy vindt hem meteen erg aardig en vertelt over de school
jij heb echt interactie met de andere mensen hequote:Op maandag 29 november 2004 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody was een beetje aan het skaten op de straat als hij opeens Lizzy voorbij ziet lopen ''Het is nu of nooit'''Dacht hij bij zich zelf. en hij liep op haar af ''Hi '' Mijn naam is Cody Lebeau volgens mij ben ik nieuw op jou school'' Sprak hij.
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?quote:Op maandag 29 november 2004 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
het is de ober, met een briefje op een dienblad, aan de bar zit een jongen te wachten die voor haar komt
En wie ben jij dan wel? Ik kan me niet voorstellen dat je iets voor me kunt doen. Het enige wat ik nu nodig heb is geld.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?
Ondertussen ziet Winston een leuke meid....ze is nieuw hier.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee loopt op hem af, en stelt zich voor en vraagt aan Ralf wie hij is en wat ze voor hem kan doen ?
Cody pakt Lizzy haar hand en ze skaten naar een verlaten bouwterein.quote:Op maandag 29 november 2004 21:14 schreef Nano het volgende:
Ok zegt Lizzy.En ze gaan naar het huis van Lizzy.Lizzy pakt snel haar skates en gaat mee.
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?quote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel? Ik kan me niet voorstellen dat je iets voor me kunt doen. Het enige wat ik nu nodig heb is geld.
Ja, hoe weet jij dat dan??quote:Op maandag 29 november 2004 21:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ondertussen ziet Winston een leuke meid....ze is nieuw hier.
''Hoi',ik ben Winston,Jij ben toch die Tara?''
Richard schrikt op uit zijn Pringles-gedachten wanneer hij het woord 'geld' hoort en besluit af te luisteren wat Esmee en Ralf bespreken...quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?
Haha. Je denkt toch niet dat ik iets ervoor ga doen. Ik vind wel iemand die het me kan lenen. Maarja, ik ben te onbetrouwbaar. Zelfs mijn eigen vader wil me geen geld lenen. Haha! Wie wil Ralf Kolthof nou geld lenen?! Ralf lacht een beetje spottend...quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ok ik kan je misschienhelpen, maar doe je alles voor geld ?
''Nou ja kijk,ik hou je al een tijdje in de gaten.Tenminste ik kijk altijd naar je, je hebt gewoon van die ontzettend mooie lippen. Niet dat ik je daarom leuk vind...oh shit...nu praat ik me mond voorbijquote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat dan??
Wie ben jij?
''Natuurtalent '' Denkt Cody als hij Lizzy een beetje aankijkt '' Zullen we eens racen?'' Vraagt Cody en hij gaat er al vandoor ''Wie als eerste bij die beton molen is ''schreeuwt hij.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Nano het volgende:
Lizzy kijkt Cody verliefd aan.Hij is wel heel erg aardig.Ze vindt het bouwterrein te gek en haalt een paar gekke stunts uit.
En ze zijn niet alleen mooi, ze zijn ook ergens heel goed in.quote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Nou ja kijk,ik hou je al een tijdje in de gaten.Tenminste ik kijk altijd naar je, je hebt gewoon van die ontzettend mooie lippen. Niet dat ik je daarom leuk vind...oh shit...nu praat ik me mond voorbij''
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichtenquote:Op maandag 29 november 2004 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha. Je denkt toch niet dat ik iets ervoor ga doen. Ik vind wel iemand die het me kan lenen. Maarja, ik ben te onbetrouwbaar. Zelfs mijn eigen vader wil me geen geld lenen. Haha! Wie wil Ralf Kolthof nou geld lenen?! Ralf lacht een beetje spottend...
''Oh,nou.''quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
En ze zijn niet alleen mooi, ze zijn ook ergens heel goed in.
Hmm... Dat is nou interessant. Ik kijk er al tijden naar uit om die zak te pakken. Wat stel je precies voor?quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichten
dat vertel ik je later, ik moet nu terug naar mijn afspraak,quote:Op maandag 29 november 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Hmm... Dat is nou interessant. Ik kijk er al tijden naar uit om die zak te pakken. Wat stel je precies voor?
Richard herkent de stem van Esmee... Vage herinneringen komen boven:quote:Op maandag 29 november 2004 21:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik geef je 100.000 euro als je bereid bent je vader op te lichten
Ik weet het niet''Antwoord Cody ''Ik ben anders nooit zo snel met meisjes maar het voelt goed''quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef Nano het volgende:
Lizzy zoent terug en staat opeens op.Kan dit wel?Jij en ik?
Ralf verlaat het hotel, zonder zijn vader of zijn zus te zienquote:Op maandag 29 november 2004 21:25 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat vertel ik je later, ik moet nu terug naar mijn afspraak,
maaruh mondje dicht ! if not, dan ben je ze zo dood
Babette en Arthur besluiten aan een tafeltje te gaan zitten.Winston kom erbij!En neem je prachtige meisje mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Neee....
Cody zoent terug ''Zou ik je naar huis brengen?''quote:Op maandag 29 november 2004 21:27 schreef Nano het volgende:
Lizzy trekt Cody nog een keer naar zich toe.Het voelde wel goed ja!Ze zoent hem weer.
Ja ze heet Tara..we zijn al een dag samenquote:Op maandag 29 november 2004 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Babette en Arthur besluiten aan een tafeltje te gaan zitten.Winston kom erbij!En neem je prachtige meisje mee.
Zoiets eet je hier niet."Ober,geef ons het beste van de dag en 4 glazen champagne"quote:Op maandag 29 november 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ze heet Tara..we zijn al een dag samen![]()
Maar goed geef mij maar een bigmac en een hamburger.
Cody ziet een camera hangen maar trekt zich er niks van aan en geeft Lizzy nog een zoen en vertrekt '' Ik spreek je morgen op school''quote:Op maandag 29 november 2004 21:30 schreef Nano het volgende:
Dat is goed zegt Lizzy zachtjes en ze lopen naar Lizzy's huis.
Inderdaad,en hierbij wil ik Babette Kolthof,Tara de Graaf en Richard de Graaf bedanken voor hun prachtig drama!quote:Op maandag 29 november 2004 21:38 schreef Zhenar het volgende:
Echt een toffe aflevering.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad,en hierbij wil ik Babette Kolthof,Tara de Graaf en Richard de Graaf bedanken voor hun prachtig drama!![]()
Jij was de aanleiding! (Maar dat betekent niet dat ik je geraakt heb, met al die vlekken voor mijn ogen)quote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:
heb je ook op mij geschoten ?
thank you in een woord kon ik veel zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad,en hierbij wil ik Babette Kolthof,Tara de Graaf en Richard de Graaf bedanken voor hun prachtig drama!![]()
En wat voor één.Meteen gezoend,op de eerste date.quote:Op maandag 29 november 2004 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb een verhaallijn!!
haha,,quote:Op maandag 29 november 2004 21:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat ik misschien op mijn zusje heb geschoten! (Dat kan ook een leuk drama opleveren!)
Ik heel de aflevering,wat vindt je trouwens van Sop,Woelli?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik doe weer mee! Maar alleen in het begin, tot uiterlijk 21.15 uur.
jah lijpquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:14 schreef Tommerd het volgende:
[..]
Ik heel de aflevering,wat vindt je trouwens van Sop,Woelli?![]()
Leuk,kom je nog op MSN vanavond voor de regie van SOP?!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah lijp![]()
Ben je Fries van oorsprong, Woeli? Die zeggen ook altijd 'leip'...quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah lijp![]()
Maar Zhenar,jouw personage kan toch niet onder zijn straf uitkomen,hoe wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je Fries van oorsprong, Woeli? Die zeggen ook altijd 'leip'...
jah tuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef Tommerd het volgende:
[..]
Leuk,kom je nog op MSN vanavond voor de regie van SOP?!![]()
whaha,, neejquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je Fries van oorsprong, Woeli? Die zeggen ook altijd 'leip'...
Tara wil haar co-schappen lopen,, maar winston vidn dat niet gioed. want hijs word anders haar begleiderquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:23 schreef Orginial het volgende:
Iemand nog een idee voor de verhaallijnen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar Zhenar,jouw personage kan toch niet onder zijn straf uitkomen,hoe wil je dat gaan doen?![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, Orginial.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:23 schreef Orginial het volgende:
Iemand nog een idee voor de verhaallijnen?
Anders weet niemand wie het was alleen je zus Tara de Graaf,zij koopt een ticket naar Italie voor je,om nooit meer terug te keren omdat zij een rustig leven wil.Jij accepteert dit maar keert terug ofzo..quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, Orginial.
Er moet natuurlijk worden verteld hoe het met Richard afloopt na de schietpartij. Ik zat zelf te denken aan een razendsnelle ontsnapping en dat ik daarna ergens in een park of bos ga slapen om niet gevonden te worden. Eventueel kan Richards zus Tara hem helpen te ontsnappen (tenzij zij één van de gewonden is natuurlijk).
Op die manier hoeft mijn verhaallijn niet direct afgewikkeld te worden (want ik kan vandaag dus maar kort en morgen helemaal niet), en kan ik later weer opeens verschijnen (waarschijnlijk bij mijn familie ofzo, om onder te duiken).
Is dit een goed idee?
Daarvoor hoef ik toch niet helemaal naar Italië?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anders weet niemand wie het was alleen je zus Tara de Graaf,zij koopt een ticket naar Italie voor je,om nooit meer terug te keren omdat zij een rustig leven wil.Jij accepteert dit maar keert terug ofzo..
Oke ik ga naar Morris kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik toch niet helemaal naar Italië?
Dan vind ik het spannender om bij Tara in de kelder ofzo onder te duiken.
Dan vlucht ik bijvoorbeeld het restaurant uit; zoek mijn favo plekje op in het bos en dan komt Tara mij achteraan omdat ze dat plekje kent. Dan stelt ze voor dat ik bij haar onder duik in de kelder totdat we uitvogelen hoe we de situatie moeten aanpakken en ik stem daar mee in.
Uhh weet ik veel,we zien wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En vandaag ziet Esmee de videoband die is gemaakt door de camera?
Maar tara woont net als jou in de jagequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik toch niet helemaal naar Italië?
Dan vind ik het spannender om bij Tara in de kelder ofzo onder te duiken.
Dan vlucht ik bijvoorbeeld het restaurant uit; zoek mijn favo plekje op in het bos en dan komt Tara mij achteraan omdat ze dat plekje kent. Dan stelt ze voor dat ik bij haar onder duik in de kelder totdat we uitvogelen hoe we de situatie moeten aanpakken en ik stem daar mee in.
Gewoon een wijnkelder.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan is er een geheime kelder onder de jage!?
dat is de enige oplossing of hij zou bij ''onze' moeder onderduiken'quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan is er een geheime kelder onder de jage!?
Nee gewoon bij de Jage.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat is de enige oplossing of hij zou bij ''onze' moeder onderduiken'
0keequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de Jage.![]()
De rol van Arthur Kolthof wordt tijdelijk gespeeld door Orginial"quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:13 schreef Orginial het volgende:
Wat vooraf ging in SOP
Joost en Cody breken in bij het Primarycollége.Op het moment dat Ellen Beutinga binnekomt laat Cody Joost in de steek maar Joost weet ook nog te ontsnappen.Intussen is Cody verliefd geworden op Lizzy van Tellegen en droomt hij over haar.Joost maakt zich zorgen om Cody en de twee bellen elkaar.Op dat moment komt Ralf binnen die net drugs gedealt heeft.Joost merkt dit en ze raken in gevecht en waneer Ralf het geld laat vallen valt Joost van de trap.Joost raakt in coma en Winston weet niet wat hij moet doen en belt Arthur Kolthof.Die is geschokt en waneer iedereen gekalmeerd is gaat hij naar huis maar dan komt Esmee van Tellegen langs.Ze eis revanche,en sluit een misterieuze deal met Brian.Als Winston bij Joost gaat kijken ziet hij een man met een bivakmuts gebogen over Joost.Winston ziet dit en verstopt zich,hij kan nog net zien hoe de man met Joost vlucht,wat moet hij doen?Hij besluit hulp te vragen aan Ellen Beutinga,maar die heeft meer oog voor haar zoon Marc Beutinga,die stopt met zijn co-schappen neurologie.Ellen pikt dit niet,maar Marc weet zeker dat hij een carriére in de muziek industrie wel.Ellen is radeloos,en Winston gaat op weg naar zijn vader Arthur Kolthof.Intussen moet Ralf een pakketje afleveren maar door een jongen op zijn skates valt het pakketje in het water.Ralf gaat terug naar de haven maar zij nemen met een ongelukje geen genoegen en eisen 10.000 euro van Ralf.Ralf is radeloos en besluit zijn vader Arthur om geld te vragen.Sanne Beutinga heeft een vrije dag opgenomen om even tot zichzelf te komen en gaat joggen in het park.Daar ziet ze Esmee lopen en is totaal gefasineerd door Esmee en krijgt gevoelens die ze nog nooit eerder heeft gevoeld.Esmee ziet dat Brian met Joost wegvlucht in zijn auto en rent naar huize van Tellegen.Ze belt Brian en die vertelt Brian dat Joost in het botenhuis bij de haven vastzit.Esmee is tevreden en haast zich ernaar toe.Daar treft ze Joost,die er slecht aan toe is en er verschijnt een duivelse glimlach op haar gezicht.Zal zij revanche kunnen nemen op Arthur Kolthof?Inmiddels is Ralf bij Arthur aangekomen en vraagt om geld maar Arthur wil hier niks van weten,en Ralf gaat kwaad naar zijn kamer.Winston komt aan bij huize Kolthof en vertelt Arthur van de ontvoering van Joost en hij reageert geschokt.Marc staat intussen voor de deur van huize Kolthof maar de deur wordt in zijn gezicht dichtgesmeten maar dan komt zijn beste vriend Yacinto Jelden naar hem en ze besluiten wat te gaan eten in de Jage.Ralf weet niet hoe hij nu aan geld moet komen en besluit de kluis open te breken.Maar dan verschijnt Arthur daar en ziet Ralf: "Betrapt Ralf.."Ralf schrikt en vlucht naar zijn kamer,Arthur dringt niet meer tot hem door en Ralf besluit naar hotel le Foque te gaan.Cody ziet Lizzy op straat en vraagt haar om samen te gaan skaten en Lizzy heeft daar wel zin en samen gaan ze skaten op een bouwterrein.Lizzy valt op Cody en zoent hem.Cody zoent terug en na een tijdje gaan ze terug naar Lizzy`s huis.Haar moeder Esmee van Tellegen is ook in hotel le Foque en zit aan de bar als Ralf haar tegemoet komt en ze treffen een schikking in het betaald zetten van het kapot maken van Esmee`s ex-modebedrijf door Arthur Kolthof.Inmiddels heeft ze een nieuw modebedrijf,maar nog altijd zint ze op wraak.Ralf gaat hier mee akkoord en krijgt in ruil voor het verraden van zijn vader 100 duizend euro.Esmee glundert van genot en waneer Ralf hotel le Foque verlaat,blijft ze glimlachend achter.Winston is ook in hotel le Foque en zijn zusje Babette en zijn vader Arthur Kolthof ook.Babette en Arthur zien Esmee en Ralf zitten en Arthur vraagt af waar Ralf mee bezig is en vraagt Winston en Tara de Graaf om bij hun te komen zitten.Intussen is Tara`s broer,Richard de Graaf helemaal gek geworden nadat hij oude stemmen uit het verleden hoort en trekt een pistool.Hij haalt de trekker over en schiet op de mensen in hotel le Foque.
Arthur ziet hoe Esmee ontsnapt en eindelijk lijkt er een einde aan de schoten te komen."Rennen!" roept Arthur naar Babette en Winston.Winston wil wegrennen maar Tara struikelt en komt niet meer omhoog."Rennen Winston,dadelijk schiet hij je neer!"Arthur en Babette rennen naar buiten...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:00 schreef digispeed het volgende:
Esmee kan nog net optijd wegduiken en verdwijnt via de achterdeur ?
Was dat schot voor haar bedoeld ?
''Neej ik laat je hier niet achter,na alles wat we hebben mee gemaakt''quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur ziet hoe Esmee ontsnapt en eindelijk lijkt er een einde aan de schoten te komen."Rennen!" roept Arthur naar Babette en Winston.Winston wil wegrennen maar Tara struikelt en komt niet meer omhoog."Rennen Winston,dadelijk schiet hij je neer!"Arthur en Babette rennen naar buiten...
Laat me hier nu maar,, ga nu het nog kan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Neej ik laat je hier niet achter,na alles wat we hebben mee gemaakt''
''Ik ga niet zonder jou!!!!!!!!!!!!''
Winston ziet Babette verdwijnen uit de uitgang...nu wij nog.
Winston piekert geen second.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laat me hier nu maar,, ga nu het nog kan.
Ik red het wel,, snel!!!
Ineens komt Arthur binnenstormen die het schot heeft gehoord."Verdomme Winston! Waarom doe je dit nou weer?"Babetteeeeeeeeee!!"quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston piekert geen second.
''Ik kan het niet, of we sterven samen of niet''
''En omdat ik nog niet dood wil ga je nu mee!!!''
Winston pakt Tara stevig vast en sleurt haar over de vloer richting de uitgang, maar opeens wordt het pistool op hem gericht.
*pang*
Winston is geraakt....hij ziet zwart voor zich en en mumpelt nog wat:
''Tara red je....zelf....''
HELPPPPPquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston piekert geen second.
''Ik kan het niet, of we sterven samen of niet''
''En omdat ik nog niet dood wil ga je nu mee!!!''
Winston pakt Tara stevig vast en sleurt haar over de vloer richting de uitgang, maar opeens wordt het pistool op hem gericht.
*pang*
Winston is geraakt....hij ziet zwart voor zich en en mumpelt nog wat:
''Tara red je....zelf....''
Arthur hoort Tara schreeuwen en gaat terug naar binnen om haar ook te halen."Waar is die zak die dit op zijn geweten heeft?"quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
HELPPPPP
"Jij!! Volgens mij heb je meer met de zaak van gisteren te maken dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
Esmee komt net uit bad en is niet blij als ze ziet wie er voor de deur staat
Wat kom je doen, kom je hier nu ook al lastig vallen, opflikkeren jij !
Hahahahaha lacht Esmee honend.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Jij!! Volgens mij heb je meer met de zaak van gisteren te maken dan ik dacht.
Volgens mij zit jij hier achter. Je wilde me dood hebben, he![]()
Ik zweer je hierbij dat ik wraak op je zal nemen. Je komt hier niet mee weg!!"
En hoe weet jij dat? Volgens mij heb je daar ook mee te maken!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
Hahahahaha lacht Esmee honend.
En nu opflikkeren voordat ik je echt laat vermoorden, maak je liever zorgen
om je zoontje. Ik las in de krant dat hij ontvoerd is. Je verdiende loon !
Esmee smijt de deur dicht en loopt vloekend naar de living. Ze ziet dan de beveiligingsmonitor aan staan en kijkt voor de lol even wat er is opgenomen. Dan loopt ze woest aan, haar dochter die nog maagd zou moeten zijn, staat halfnaakt zoenend met een jongen op band. Ze zal de band opsturen naar een handlanger met de vraag uit te zoeken wie die jongen is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Volgens mij heb je daar ook mee te maken!
Ik zal je terugpakken, Esmee. Al is dat het laatste wat ik zal doen!!
Arthur kom eens !!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:25 schreef bar_rel het volgende:
''Winston zit lekker thuis, achter zijn pc-tje te fokken''
''Hey Taar moet je zien, in de Soaps,showbizz,ên sterren kant is er een soort soap,het heet SOP geinig he''
Winston gaat verder internetten, met Tara op zijn schoot. Ze zijn nu al weer een dag samen.
Winston krijgt opeens een email...
Het is van Arthur. Het gaat over Joost!!
''Af, niet doen Tartaartje:dit blijft onder ons.''quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Arthur kom eens !!!!
mail voor jou,,
schatje jij bent al net zo eigenwijs als je vader en je broer,,,quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Af, niet doen Tartaartje:dit blijft onder ons.''
''Er is niks Pa ga maar weg, waar je zo nodig heen moest''
Winston geeft zijn vriendin nog een volle zoen op de lippen
'''Die krijg je zeker vaker,en niet alleen op deze lippen''quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
schatje jij bent al net zo eigenwijs als je vader en je broer,,,
maar goed als jij dit wel doen moet je dat maar doen,,
enne die kus wil ik wel vaker,,
Met Ralf. Zeg, ik vroeg me af of ik geen voorschot kon krijgen op dat geld. Ik dacht aan zo'n 20%?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:32 schreef digispeed het volgende:
Van Tellegen Modehuis met Esmee van Tellegen,
...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'''Die krijg je zeker vaker,en niet alleen op deze lippen''
Winston bekijkt het mailtje nog eens en leest hem helemaal.
Maar wat Winston nu ziet zal ze leven veranderen.Dit is niet normaal.
Winston draait zich om, en trekt wit weg, hij ziet zwart voor zijn ogen en valt flauw.
Maakt niet uit trouwens je bent gevlucht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef Zhenar het volgende:
SOP
![]()
Sorry dat ik er niet bij was, maar een huisgenoot kon het internet niet op en dacht wel even met de router te kunnen klooien...![]()
Maar dan krijgen we dus zo`n cliff: Ik wil 20% al?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef digispeed het volgende:
omdat ik anders morgen moet antwoorden, en ik ben er dan niet
dus ralf krijgt morgen te horen later terug te bellen
Ik las het.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maakt niet uit trouwens je bent gevlucht.![]()
Ik heb al wat bedacht, Esmee is niet nodig morgen. Zet die post ff terugquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef digispeed het volgende:
omdat ik anders morgen moet antwoorden, en ik ben er dan niet
dus ralf krijgt morgen te horen later terug te bellen
ok donequote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb al wat bedacht, Esmee is niet nodig morgen. Zet die post ff terug![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:05 schreef Woelli het volgende:
O, kut tas vergeten!!
dan maar even trug
''Tara loopt naar binnen via de achterdeur en ziet Winston liggen''
O my god,, WINSTON!!!
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston ligt op de vloer...hij kucht een beetje een paar woordjes..hij kan niet meer denken.
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Schatje gewoon blijven liggen. Het komt wel goed
Bel een ambulance en blijf mij aan kijken.
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Schat, bel jij even ik kan toch niet bellen zo, mijn middevoetsteentje doet pyn en ik kan niet meer opstaan. Schat.....ik.....h......hou van j.je''
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Schat, bel jij even ik kan toch niet bellen zo, mijn middevoetsteentje doet pyn en ik kan niet meer opstaan. Schat.....ik.....h......hou van j.je''
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston rijd opeens in een ambulance wagen als hij zijn oogjes weer open doet.
Ze gaan richting het AZF.Tara is bij hun en ze zijn weer gelukkig.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:56 schreef Orginial het volgende:
Morgen is er van 21.00 - 22.00 SOP.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond... Richard's avonturen zullen een andere keer verder moeten gaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Tara en Winston bij het AZF komen komt dokter Lebeau hun gemoet.
"Zo Winston,wat heb jij gedaan?"Dan valt zijn oog op de wond aan zijn voet."Winston,jij blijft nu hier zitten.Ik dacht dat het goed schoongemaakt was door dokter Bultrug maar blijkbaar niet."Doet het nog ergens pijn?"
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Er zullen zometeen wat scans gemaakt worden en dan wachten we nog even af.Niks levensbedreigings ofzo,maar je zult de komende dagen niet kunnen werken,Winston."
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt hem helemaal niks uit. Want ik ben der toch![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Nou Winston,jij boft met zo`n vrouw!"
Winston en Tara worden naar dokter Bultrog doorgewezen maar dokter Lebeau besluit zijn dienst over te nemen.Zo Winston,ik ga nu wat scans doen.Tara,wil jij mij even helpen?Zo kan je mooi oefenen voor je co-schappen!
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
Ralf staat voor “Modebedrijf van Tellegen B.V”. Hij wacht even en gaat dan naar binnen…
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
David legt Tara alles uit en de scans worden gemaakt.Na afloop besluit dokter Lebeau meteen te kijken hoe ernstig de zaak is.Dokter Lebeau besluit het nieuws te komen medelen aan Winston en Tara die vol spanning in de wachtkamer zitten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara word een beetje druk
''En is alles goed,,
Jah toch... volgens mij wel!!''
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
'Tara,doe maar rustig.Alles is oke,en vanaf komende week zal Winston weer aan de slag kunnen.Maar het werd niet allemaal door de wond veroorzaakt,ook door spanningen.Wat is er precies aan de hand?"
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
''Hmm, niks hoor. Ik denk dat we maar beter naar huis kunnen zodat Winston kan rusten.''
En Winston en Tara besluiten naar huis te gaan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
Orginial speelt tijdelijk de rol van Brain den Loo
Brian kijkt in zijn mailbox of dat hij een reactie heeft gekregen op het dreigmailtje naar Arthur.Wat vreemd,hij had wel een reactie terugverwacht.Ze zullen het losgeld snel moeten betalen,of anders zullen ze Joost koudmaken.Hij besluit Esmee te bellen en die reageert woest dat er nog geen mail terug is gekomen.Ze geeft Brian het bevel om harde maatregelen te treffen en Brian besluit Arthur Kolthof te mailen dat ze binnen 24 uur 12.500 euro willen hebben....
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur zit net op de computer als hij het mailtje binnen krijgt.Arthur weet niet wat hij moet doen en als hij leest dat er geen reactie is geweest op het vorige mailtje,vraagt hij zich af wie dat mailtje ontvangen heeft.Hij besluit Winston te bellen."Winston,je moet nu naar huis toekomen,de ontvoerders van Joost hebben iets van zich laten horen,het gaat niet goed met hem,kom snel!" Arthur hangt op en weet niet hoe hij het geld bijelkaar moet krijgen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston rijdt als een gek naar huis waar ze pa op hem wacht.
In de auto heeft hij een sigaret die hij aansteekt, dat verminderd de pijn aan zijn been.
''Hey Tara, ga je vanavond nog mee?''
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef Nano het volgende:
Met Lizzy,ik heb wel zin in...........................Nou je snapt me wel toch!Dat bouwterrein vond ik te gek!Kom je daar naartoe?
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah is goed, kan wel een plekje vrij maken
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Okeej Tartaartje dan is dat afgesproken, ik ga je hangen babe ik moet nu naar me pa toe hij is mentaal niet zo sterk de afgelopen dagen en Joost is namelijk ontvoerd.Hij zij dat ze informatie naar ze mail over Joost hebben gestuurd.''
Winston rijd de oprijlaan op, stapt uit de auto en gaat richting Arthur die de bank ligt...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Winston,jongen ga zitten.De ontvoerders van Joost hebben gemaild dat ze binnen 24 uur 12.500 euro willen hebben,anders doen ze Joost wat aan.Wat moeten we doen? Heb jij wat geld? Ik krijg dit nooit zo snel bijelkaar,en aan Ralf hebben we ookal niks.Weetje wat? Het is toch al bijna avond,jij blijft gewoon hier eten samen met je vriendin en ik nodig Ralf ook uit.Samen komen we er wel aan uit,kom je Winston?"
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:06 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet Cody in de verte aankomen.Ze veegt nog snel een keer door haar gezicht en doet haar blonde haren in een losse staart.Hoi zegt ze een beetje verlegen.Ze kijkt Cody heel verleidelijk aan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ja uiteraard, we overleggen het wel samen met Ralf tijdens het etentje. En trouwens Tara heeft ook wel wat centjes, misschien dat we haar over kunnen halen om te doneren.''
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzy pakt zijn hand beet en zegt dat ze een leuk plekje weet.Een geheim plekje waar ze veel komt en dat plekje kent niemand.Lizzy ziet dat Cody benieuwt is.Het geheime plekje is eigenlijk helemaal niet zo geheim.Ze neemt Cody mee naar de een hotel en ze bestellen wat aan de bar.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzy pakt zijn hand beet en zegt dat ze een leuk plekje weet.Een geheim plekje waar ze veel komt en dat plekje kent niemand.Lizzy ziet dat Cody benieuwt is.Het geheime plekje is eigenlijk helemaal niet zo geheim.Ze neemt Cody mee naar de een hotel en ze bestellen wat aan de bar.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goedzo,ik verwacht jullie vanavond.
Arthur vertelt Inge over hun plannen en vertelt haar dat ze vis moet klaarkomen voor vanavond.Intussen belt hij Ralf,om te vragen of hij komt..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ja, bekijk het even! Ik heb wel wat anders te doen!"
Ralf hangt op.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ralf!" Maar Ralf heeft het al opgehangen,wat mankeert dat kind toch altijd? Arthur besluit het erbij te laten zitten en laat Inge de tafel dekken. Na een poosje gaat de bel en Arthur laat de butler opendoen."Bedankt,Edward.Neem de rest van de dag maar vrij" ...
Inmiddels zijn Tara en Winston gaan zitten en dient Inge het eten op...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
WAt is er nou precies aan de hand met Joost. Waarom is Joost ontvoerd. Wat heeft die gedaan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:19 schreef Nano het volgende:
Lizzy kijkt heel lang in zijn ogen.Je kan hier nog meer dingen zien die je nog nooit gezien hebt.Ze loopt een trap op en gebaart Cody te komen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nadat Joost van de trap is gevallen en Ellen Beutinga hem naar het AZF heeft gebracht is de nacht erop een man het AZF binnen gekomen en heeft Joost ontvoerd.Winston heeft het gezien,maar heeft geen actie ondernomen.Waar het omgaat is dat we 12.500 euro nodig hebben binnen 24 uur!
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:19 schreef Nano het volgende:
Lizzy kijkt heel lang in zijn ogen.Je kan hier nog meer dingen zien die je nog nooit gezien hebt.Ze loopt een trap op en gebaart Cody te komen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nadat Joost van de trap is gevallen en Ellen Beutinga hem naar het AZF heeft gebracht is de nacht erop een man het AZF binnen gekomen en heeft Joost ontvoerd.Winston heeft het gezien,maar heeft geen actie ondernomen.Waar het omgaat is dat we 12.500 euro nodig hebben binnen 24 uur!
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Maargoed Tara,, wij hebben het geld niet....nopes...nada....En als we niks doen, is Joost mischien morgen verleden tijd.''
Winston komt even later op een idee....als Tara en hij nou de ontvoerders gaan zoeken. Dit doen ze gewoon doormiddel met Arthur die emailt met de ontvoerders en zo informatie krijgt over waar ze zijn!
''Hey mensen ik heb een idee...''
Winston legt het idee voor..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Maargoed Tara,, wij hebben het geld niet....nopes...nada....En als we niks doen, is Joost mischien morgen verleden tijd.''
Winston komt even later op een idee....als Tara en hij nou de ontvoerders gaan zoeken. Dit doen ze gewoon doormiddel met Arthur die emailt met de ontvoerders en zo informatie krijgt over waar ze zijn!
''Hey mensen ik heb een idee...''
Winston legt het idee voor..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
''Lieve papa,
We hebben geen keus.
Wij moeten wel actie ondernemen.
AUB laat ons actie ondernemen''
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik zei toch nee! Eruit Winston,ik heb geen zin in dit gedoe.Ik wil me concentreren want Joost moet vrij komen,als hem iets overkomt....Dat vergeef ik mezelf nooit!"
"Inge,wil jij Winston en Tara even uitlaten?"
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:27 schreef Nano het volgende:
Kamer 105,Voor ons!zegt Lizzy blij.Ze houdt de sleutel zwaaiend in de lucht.Nou komt er nog wat van zegt ze tegen Cody.Ze duwt hem naar binnen en draait de deur achter zich op slot.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Kom lievvv we hebben niks meer in dit huis te zoeken, we gaan op pad..we zullen moeten, mijn broertje laat ik niet in de steek.Ik ga op pad..op avontuur!!!!''
Winston pakt snel ze survivalpakket uit de schuur en gaat weer terug naar Tara. Samen lopen ze weg..
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:27 schreef Nano het volgende:
Kamer 105,Voor ons!zegt Lizzy blij.Ze houdt de sleutel zwaaiend in de lucht.Nou komt er nog wat van zegt ze tegen Cody.Ze duwt hem naar binnen en draait de deur achter zich op slot.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Wie is daar?'' Vraagt Cody geschroken. En hij kijkt naar de deur.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan klopt jij op de deur :S? je hebt je vergist in de hotel kamer ofzo.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:17 schreef Orginial het volgende:
Wat vooraf ging in SOP!
Joost en Cody breken in bij het Primarycollége.Op het moment dat Ellen Beutinga binnekomt laat Cody Joost in de steek maar Joost weet ook nog te ontsnappen.Intussen is Cody verliefd geworden op Lizzy van Tellegen en droomt hij over haar.Joost maakt zich zorgen om Cody en de twee bellen elkaar.Op dat moment komt Ralf binnen die net drugs gedealt heeft.Joost merkt dit en ze raken in gevecht en waneer Ralf het geld laat vallen valt Joost van de trap.Joost raakt in coma en Winston weet niet wat hij moet doen en belt Arthur Kolthof.Die is geschokt en waneer iedereen gekalmeerd is gaat hij naar huis maar dan komt Esmee van Tellegen langs.Ze eis revanche,en sluit een misterieuze deal met Brian.Als Winston bij Joost gaat kijken ziet hij een man met een bivakmuts gebogen over Joost.Winston ziet dit en verstopt zich,hij kan nog net zien hoe de man met Joost vlucht,wat moet hij doen?Hij besluit hulp te vragen aan Ellen Beutinga,maar die heeft meer oog voor haar zoon Marc Beutinga,die stopt met zijn co-schappen neurologie.Ellen pikt dit niet,maar Marc weet zeker dat hij een carriére in de muziek industrie wel.Ellen is radeloos,en Winston gaat op weg naar zijn vader Arthur Kolthof.Intussen moet Ralf een pakketje afleveren maar door een jongen op zijn skates valt het pakketje in het water.Ralf gaat terug naar de haven maar zij nemen met een ongelukje geen genoegen en eisen 10.000 euro van Ralf.Ralf is radeloos en besluit zijn vader Arthur om geld te vragen.Sanne Beutinga heeft een vrije dag opgenomen om even tot zichzelf te komen en gaat joggen in het park.Daar ziet ze Esmee lopen en is totaal gefasineerd door Esmee en krijgt gevoelens die ze nog nooit eerder heeft gevoeld.Esmee ziet dat Brian met Joost wegvlucht in zijn auto en rent naar huize van Tellegen.Ze belt Brian en die vertelt Brian dat Joost in het botenhuis bij de haven vastzit.Esmee is tevreden en haast zich ernaar toe.Daar treft ze Joost,die er slecht aan toe is en er verschijnt een duivelse glimlach op haar gezicht.Zal zij revanche kunnen nemen op Arthur Kolthof?Inmiddels is Ralf bij Arthur aangekomen en vraagt om geld maar Arthur wil hier niks van weten,en Ralf gaat kwaad naar zijn kamer.Winston komt aan bij huize Kolthof en vertelt Arthur van de ontvoering van Joost en hij reageert geschokt.Marc staat intussen voor de deur van huize Kolthof maar de deur wordt in zijn gezicht dichtgesmeten maar dan komt zijn beste vriend Yacinto Jelden naar hem en ze besluiten wat te gaan eten in de Jage.Ralf weet niet hoe hij nu aan geld moet komen en besluit de kluis open te breken.Maar dan verschijnt Arthur daar en ziet Ralf: "Betrapt Ralf.."Ralf schrikt en vlucht naar zijn kamer,Arthur dringt niet meer tot hem door en Ralf besluit naar hotel le Foque te gaan.Cody ziet Lizzy op straat en vraagt haar om samen te gaan skaten en Lizzy heeft daar wel zin en samen gaan ze skaten op een bouwterrein.Lizzy valt op Cody en zoent hem.Cody zoent terug en na een tijdje gaan ze terug naar Lizzy`s huis.Haar moeder Esmee van Tellegen is ook in hotel le Foque en zit aan de bar als Ralf haar tegemoet komt en ze treffen een schikking in het betaald zetten van het kapot maken van Esmee`s ex-modebedrijf door Arthur Kolthof.Inmiddels heeft ze een nieuw modebedrijf,maar nog altijd zint ze op wraak.Ralf gaat hier mee akkoord en krijgt in ruil voor het verraden van zijn vader 100 duizend euro.Esmee glundert van genot en waneer Ralf hotel le Foque verlaat,blijft ze glimlachend achter.Winston is ook in hotel le Foque en zijn zusje Babette en zijn vader Arthur Kolthof ook.Babette en Arthur zien Esmee en Ralf zitten en Arthur vraagt af waar Ralf mee bezig is en vraagt Winston en Tara de Graaf om bij hun te komen zitten.Intussen is Tara`s broer,Richard de Graaf helemaal gek geworden nadat hij oude stemmen uit het verleden hoort en trekt een pistool.Hij haalt de trekker over en schiet op de mensen in hotel le Foque.Arthur duikt onder tafel en trekt Babette en Winston mee.Tara valt ook op de grond en er klinken nog enkele schoten.Esmee weet te vluchten en Arthur gaat haar achterna samen met Babette.Winston en Tara willen vluchten maar op dat moment struikelt Tara en Winston wil haar niet alleen laten maar dan wordt Winston neergeschoten en een geschrokken Arthur en Babette gaan terug om Tara en Winston te helpen.Arthur heeft gezien dat de personal assitent van Esmee geraakt werd en leest in de krant dat hij op de IC ligt in het AZF.Arthur besluit Esmee een bezoekje te brengen en beschuldigt haar van poging tot moord.Esmee reageert laks en wijst hem de deur.Intussen ziet Esmee de band van Cody en Lizzie die aan het zoenen zijn voor Esmee haar huis.Esmee is razend en besluit Cody na te laten checken.Winston zit met Tara thuis van de schrik te bekomen waneer hij een email krijgt van de ontvoerders van Joost en Winston trekt wit weg.Ralf belt Esmee en vraagt haar om 20% voorschot van het geldbedrag dat hij krijgt om Arthur te verraden.Esmee gaat hiermee aankoord op de voorwaarde dat hij Arthur een hak gaat zetten.Intussen ligt Winston nog steeds op de grond en Tara ziet Winston liggen en snelt op hem af.Ze besluit een ambulance te bellen en Winston wordt naar het AZF gebracht.Daar wordt hij onderzocht dokter Lebeau en die trekt de conclusie dat alles spoedig zal genezen en dat Winston zelfs volgende week weer aan het werk kan.Tara en Winston kunnen hun geluk niet op en vertrekken samen naar huis.Ralf gaat bij Esmee langs en krijgt zijn 10.000 en waneer hij bij zijn oude werkgevers aankomt lacht Ralf hun in hun gezicht uit,hij besluit nooit meer terug te keren naar de haven om klusjes voor hun te doen.Intussen is Esmee woest dat Brian den Loo nog geen reactie heeft gehad op zijn email naar Arthur Kolthof en besluit harde maatregelen te nemen.Ze willen 12.500 euro anders zullen ze Joost wat aandoen.Hij belt Winston,Tara en Ralf om te komen eten bij hem.Hij weet dat Babette niet kan en Ralf haakt ook af.,gelukkig kunnen Tara en Winston wel en het etentje krijgt een onverwachte wending waneer Winston besluit zelf achter de ontvoerders aan te gaan en Tara stemt daarmee in.Arthur kan dit niet verdragen en wijst hun de deur.Hij moet een lening afsluiten omdat hij al veel geld in het AZF heeft gestoken en dit nu niet kan missen.Cody en Lizzy zijn aan het skaten op het bouwterrein maar weten niet dat ze achtervolgt worden door een onbekende man.Ze besluiten naar hotel le Foque te gaan.Lizzy neemt een kamer en duwt Cody naar binnen.Cody doet zijn shirt uit en waneer Lizzy zich begint uit te kleden wordt er op de deur geklopt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
'''We doen zo de deur open'' Antwoord Cody en wanneer ze weer kleding aanhebben doet hij de deur open.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:13 schreef Orginial het volgende:
Yacinto heeft zijn laatste bardienst gedraait en loopt de trap op naar de woonruimte boven de Jage.Daar ziet hij Tara achter de computer."Hey Taar,wat doe je?"
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
ey,,
ben even wat aan het zoeken over de vermissing van Joost.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
En heb je al wat?Ik zie dat je probeert te achterhalen van waar het mailtje vandaan komt...Ik weet wel hoe dat moet.Laat mij maar eens even...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
okee,, is goed. maar vertel dit aan niemand dat ik dit aan het doen ben!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik beloof het.Yacinto zoekt verder waar het emailtje vandaan komt.Bingo! Ik heb het... Het is hier,in Fokdam!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt aarzend
''Hier in Fokdam weet je het wel zeker![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja! Tara,bel Winston op nu.Kam heel Fokdam uit,Joost is hier,ik weet het zeker!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
okee,,, wat moet ik doen, Arthur!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody komt thuis en klopt op de deur '' iemand thuis?''
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''What the fuck is hier gaande! laat haar gaan nu ! schreeuwt Cody en hij pakt David in de kraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |