De cursus gaat beginnen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ivo, zet je msn eens even aan
Staat volgens mijn computer gewoon aan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ivo, zet je msn eens even aan
Ik had even een stukje vertraging wegens rooie oogjes en familiaire maagklachten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
De cursus gaat beginnen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Bowiefan het volgende:
nog een paar:
[afbeelding]
zegt die ene beer tegen die andere: "hoe groot is die contactlens"
Volgens de mijne nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Staat volgens mijn computer gewoon aan.
Zure regen.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Duiven??? Ouwesok, heb je toevallig ook een vogelcursus paraat?
er lezen mensenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Duiven??? Ouwesok, heb je toevallig ook een vogelcursus paraat?
Ik lees alleen, ik kijk geen plaatjesquote:Op woensdag 1 december 2004 04:43 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
er lezen mensen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:18 schreef k_man het volgende:
Ik vind je foto's trouwens erg mooi Bowiefan. Lekker scherp en heel sprekend qua kleuren.
Hm... da's niet fijnquote:Op maandag 6 december 2004 12:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Daar heb ik al mee geëxperimenteerd, ik vond het resultaat niet echt beter, begon er al heel snel digitalerig uit te zien
O nee, zag t verkeerdquote:
Ik had een camera (OM10) geladen met zwart-wit film en voorzien van een zwaar rood filter (zie deze foto van Ivo)quote:Op donderdag 9 december 2004 10:13 schreef lotje11 het volgende:
Mooie zwart wit plaatjes bowiefan! Alleen denk ik dat de laatste paar beter waren geweest in kleur? Hier zijn die foto's nogal grijs (en dus wat vlak) vind ik.
RESPECT VOOR DE BEER 'Bér'.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding]
zegt die ene beer tegen die andere: "hoe groot is die contactlens"
We hebben twee etablissementen bezocht, de Tribunal en 't Pruuske.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
"De horeca werd weinig bezocht"Ik dacht bijna dat ik wat gemist had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |