jaquote:Op zondag 28 november 2004 19:04 schreef Lois het volgende:
3 nichtjes LadyS? lief
Ze heeft niet echt bier gedronken maar wou de fles van haar vader niet meer los laten en probeerde ook echt haar mondje om de opening te doen. Hebben vreselijk gelachen en gauw een paar foto's gemaakt en daarna het flesje bier omgeruild met een flesje voeding.quote:Op maandag 29 november 2004 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Nu al aan het bier, Morgaine?Wat is ze groot, L-A, of lijkt dat maar zo? Lekker meidje hoor!
O my! Als zij zo blijft wordt dat een regelrechte hartenbreekster. Wat een mooie meid zeg!quote:Op maandag 29 november 2004 09:21 schreef QueenR het volgende:
Wat een droppies allemaal!!
Die van mij zijn al wat ouder, maar wilde ze toch nog ff posten.
[afbeelding]
Mijn dochtertje Robynn (6)
[afbeelding]
En zoontje Keagan (3)
En wat wordt je al grootquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef LadyS het volgende:
Dylan, wat ben je toch een lekker ding
Dat koppiequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
maar wel een raar gevoel aan je neus....![]()
Die smiley erbij!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
I want to break freeeeeeeee [afbeelding]
nou echt wel... vanmorgen zei hij tegen mij, zullen we vanmiddag naar de 5-decemberpakjes gaan zoeken mama?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Luca houdt het allemaal goed in de gatenIs hij nou ook zo bezorgd over de 5 december pakjes die tussen de fopkado's hangen?
Ik volg het Sinterklaasjournaal niet hoor
![]()
Ik zeg vaak dat Cas nu leeftquote:Op woensdag 1 december 2004 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
OMG Belana! Waar heb je dat kind ineens vandaan gehaald? Wat is hij groot!
Ik heb altijd de neiging om iets te zeggen als 'het is nu net ineens een echt kind'. Maar dat klinkt zo stom!
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:09 schreef beefcake het volgende:
Fuk joe ma, ik wil geen boerenkool meer!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Een collage van Max:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:30 schreef m@x het volgende:
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij!
Wat een mooie kleren heb je aan Thijs, waar heb je die gekocht? (staat Kai namelijk vast ook heel leuk)
Je lens is toch gewoon vies?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:20 schreef moussy het volgende:
Cas die moe is en zelf de trap op gaat
[afbeelding]
Ik moet nodig met de ragebol door de tent heen
quote:Op zondag 5 december 2004 07:42 schreef phluphy het volgende:
Leuke foto's Moussy, maarrehm.... is die kat echt?![]()
Hij is vanmorgen van de bank af gesodemieterd, dat gaf me toch een klapquote:Op zondag 5 december 2004 10:46 schreef snoopy het volgende:
Cas, doe je wel een beetje voorzichtig. Straks kukel je ergens vanaf![]()
Uiteraard ook een censuurblokjequote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef Anitra het volgende:Luas heeft ook censuurblokje
Maar je krijgt idd lekkere spekkies hoor Lucas
![]()
Djulian vind aankleden ook heel stom, die kan ook zo boos worden dan
Djulian dus ook. Hij heeft nooit van gefriemel aan zijn lijf gehoudenzelfs op de video dat hij net geboren is laat hij al luid en duidelijk merken dat hij het aankleden niks vindquote:Op maandag 6 december 2004 11:38 schreef piglet het volgende:
[..]
Uiteraard ook een censuurblokjeJe weet maar nooit!
Agossie Djulian is ook al geen fan van omkleden? Lucas vindt vooral dingen over zijn hoofd heen krijgen echt verschrikkelijk
quote:Op maandag 6 december 2004 11:44 schreef dutchie het volgende:
Zeggeuh.. als Mohammed B zonder blokje mag mag Lucas dat ook hoor.
wat is bbcquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:
Giulia!was zij nu tegenstander van Suus bij bbc?
![]()
Fluf! Wat ben jij toch eenmooie vrouw! Je straalt iets krachtigs uit! En Danyel!![]()
![]()
Groeien ze haartjes nu ineens zo snel of lijkt dat maar zo?
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 22:03 schreef Karin het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat Bram echt op mijn kant van de familie lijkt
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:Fluf! Wat ben jij toch eenmooie vrouw! Je straalt iets krachtigs uit! En Danyel!![]()
![]()
Groeien ze haartjes nu ineens zo snel of lijkt dat maar zo?
Wat dacht jij !quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:26 schreef piglet het volgende:
Snoopy, wat grappig dat Morris hetzelfde vestje op dezelfde dag aanhadStaat het hem ook zo lief?
Ten eerste is Morris natuurlijk een geweldig snoepjequote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef snoopy het volgende:
Hier een foto waarop Morris 'zichtbaar' is. Met zijn sintkado: een spiegel voor in de box. Dat ding herhaalt de geluidjes die Morris maakt. Vindt hij eeeeeerg grappig
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:10 schreef LadyS het volgende:
ik heb een uitvergroot- en inlijstwaardige foto gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb hem besteld bij Expert hier om de hoek. Maar Prenatal verkoopt hem ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:02 schreef Belana het volgende:
[..]
Ten eerste is Morris natuurlijk een geweldig snoepje
ten tweede wilde ik vragen waar je die spiegel vandaan hebt
De Eos 300D, zie Speeltuinbankjequote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef babyfeet het volgende:
christan mooie kerstmutsniet herkent willen worden
wat voor camera heb je rewimo?
www.babycentrum.com, deed een Giulia mee namelijk aan de baby van de maand verkiezing!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:12 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
wat is bbc(gaat vast niet over de tv zender...)
Dat lijkt maar zo, zit een filterbewerking over de foto´s heen! Suus heeft zelf staalgrijze ogen, net als ik.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef phluphy het volgende:
Lijkt het maar zo of heeft Suusje inderdaad een hele aparte kleur oogjes?
Jolie *hap* je ziet er lekker uit !
Dies leuk!!!quote:
Die prachtige ogen hebben het beeldwoordenboek op ouders online behaald http://www.ouders.nl/minz2004-beeldwoordenboek08.htmquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef rena het volgende:
Jolie en Jonne![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige ogen heeft Jolie.
Die prachtige ogen hebben het beeldwoordenboek op ouders online behaald http://www.ouders.nl/minz2004-beeldwoordenboek08.htmquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef rena het volgende:
Jolie en Jonne![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige ogen heeft Jolie.
Ja was zo jakkie maar goed zelfs merkte ze er niksquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:30 schreef bixister het volgende:
wat een leuk idee dat beeldwoordenboek! en wat een zielig snotoog was dat...
Amberquote:Op donderdag 9 december 2004 21:10 schreef LadyS het volgende:
ik heb een uitvergroot- en inlijstwaardige foto gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |