Dat vind ik dus ook. Ok, hij zoekt visjes, maar voor de rest vind ik hem maar een zeur.quote:Op zondag 28 november 2004 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frank is vreselijk overgewaardeerd..
Eensch.quote:Op zondag 28 november 2004 13:59 schreef Marble het volgende:
Uiteraard Klaar. Klaar is de allerleukste deelnemer uit alle vijf edities van ER.
ja ik had een zwak voor derquote:Op zondag 28 november 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
Kelly?.
Zonder Klaar was het dit jaar saai geweest.quote:Op zondag 28 november 2004 20:20 schreef Satchmo het volgende:
wtf zitten jullie allemaal met klaar?!?!!
FRANK!! de man!
Een Robinson blijft doorgaan en gaat niet op een steentje zitten jammeren zoals Frank.quote:Op zondag 28 november 2004 20:22 schreef Satchmo het volgende:
daar heb je een punt.. maar toch maakt dat klaar niet tot Robinson..
dat is Frank..
anders begrijp je de definitie robinson niet
ik moet zeggen het was de eerste keer dat ik klaar zag dat ik niet de neiging had om de tv het raam uit te flikkeren.quote:Op zondag 28 november 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Klaar was weer het leukste vandaag..
en dat had ik nou bij Marjolein zodra ze d'r mond open trok...quote:Op zondag 28 november 2004 23:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet zeggen het was de eerste keer dat ik klaar zag dat ik niet de neiging had om de tv het raam uit te flikkeren.
Marjolein zag er gek uit vandaag.quote:Op zondag 28 november 2004 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en dat had ik nou bij Marjolein zodra ze d'r mond open trok...![]()
Klaar loopt vet voor hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 14:14 schreef BVO het volgende:
Frank dus ook op FOK! dé Robinson lijkt het..
Dan moet je even F5-en denk ik.quote:Op maandag 29 november 2004 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Klaar loopt vet voor hoor.
Hu.quote:Op maandag 29 november 2004 15:40 schreef BVO het volgende:
Dan moet je even F5-en denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |