abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24020716
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

IX is goed, was mn eerste FF en nog steeds mn favoriet
Weet ik . Met niet zo vaak bedoel ik dat ik 'm 2 keer uitgespeeld heb .
pi_24021344
Ik zag vanmiddag een Star Ocean liggen bij de frs. Was iets van 20 euro ofzo. Maar ben vergeten hoe ie precies heette. Iets met Inside was het, inside of time geloof ik. Aanrader?
Unspoken words were understood
pi_24021432
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:08 schreef GF het volgende:
Ik zag vanmiddag een Star Ocean liggen bij de frs. Was iets van 20 euro ofzo. Maar ben vergeten hoe ie precies heette. Iets met Inside was het, inside of time geloof ik. Aanrader?
grapje zeker?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24021521
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef peristilius het volgende:

[..]

grapje zeker?
Nee, of ik had toch teveel wiet gerookt

Maar serieus, ik had hier gelezen over Star Ocean stond een beetje te kijken bij de games, en toen zag ik 'm. Ik dacht dat het een ouder deel zou zijn ofzo. Zeker met die prijs.

edit: volgens mij toch het eerste

http://www.freerecordshop(...)asp?productid=458102

Die zou het moeten zijn dan.

[ Bericht 21% gewijzigd door GF op 16-12-2004 21:19:57 ]
Unspoken words were understood
pi_24021915
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef GF het volgende:

[..]

Nee, of ik had toch teveel wiet gerookt

Maar serieus, ik had hier gelezen over Star Ocean stond een beetje te kijken bij de games, en toen zag ik 'm. Ik dacht dat het een ouder deel zou zijn ofzo. Zeker met die prijs.

edit: volgens mij toch het eerste

http://www.freerecordshop(...)asp?productid=458102

Die zou het moeten zijn dan.
Ja daarom

Maar hopelijk is het toch echt zo en staat het nog niet op de site
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24022650
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:08 schreef GF het volgende:
! als je van rpg's houd dan moet je die voor 20 euro zeker aanschaffen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:05:04 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24022814
Die is gewoon nog 59 euro hoor
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24022897
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:05 schreef Chocobo het volgende:
Die is gewoon nog 59 euro hoor
ach ze willen nog weleens fouten maken met stickertjes maken, ook een paar keer gehad en ja dan moeten ze het spel wel verkopen voor de prijs op het stickertje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24023006
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef Tain het volgende:

[..]

ach ze willen nog weleens fouten maken met stickertjes maken, ook een paar keer gehad en ja dan moeten ze het spel wel verkopen voor de prijs op het stickertje
Behalve als het niet aannemelijk is dat het normaalgesproken voor die prijs verkocht wordt, toch?
pi_24023123
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:12 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Behalve als het niet aannemelijk is dat het normaalgesproken voor die prijs verkocht wordt, toch?
nee, stickertje is stickertje. Jij als klant bent dom, jij weet de waarde niet van elk spel, en zij als verkoper horen gewoon de goede prijs er op te zetten. Als het systeem het na het inscannen goedkoper aangeeft, dan moeten ze hem ook voor de goedkopere prijs meegeven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24023145
heb nu MGS3 wat langer gespeeld en moet zeggen dat de camera toch wel echt een heel groot minpunt is. je ziet steeds maar een klein deel omdat de camera meestal een beetje boven je hangt en dat is echt zwaar irritant als er aan alle kanten vijanden kunnen lopen.
pi_24023230
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Tain het volgende:

[..]

nee, stickertje is stickertje. Jij als klant bent dom, jij weet de waarde niet van elk spel, en zij als verkoper horen gewoon de goede prijs er op te zetten. Als het systeem het na het inscannen goedkoper aangeeft, dan moeten ze hem ook voor de goedkopere prijs meegeven
quote:
Een consument heeft een kast bij de ondernemer zien staan voor ¤ 1588,-. Echter, deze kast is per abuis verkeerd geprijsd door de ondernemer; de werkelijke prijs had ¤ 2042,- moeten zijn. De consument weigert deze laatste prijs echter te betalen, mag hij de ondernemer hieraan houden?

Ja, indien de consument, als leek, redelijkerwijs niet had kunnen of moeten begrijpen dat er hier sprake is van een prijsfout. Gekeken dient eveneens te worden naar de prijs/kwaliteit-verhouding en naar het prijsverschil tussen de ‘foute’ prijs en de werkelijke prijs; mocht de consument redelijkerwijs begrijpen dat een kast van deze kwaliteit nooit ¤ 1588,- zou kunnen kosten en dat er dus sprake is van een prijsfout? Bijna altijd zal de ondernemer vast zitten aan de foute prijs.
Bron: http://www.cbw.org/vragenondernemerszaken.php
Niet dus . In dit geval wel, maar er bestaat geen gouden regel van prijsstickertje = prijs.
pi_24023993
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

[..]

Niet dus . In dit geval wel, maar er bestaat geen gouden regel van prijsstickertje = prijs.
je opstellen als leek werkt altijd wel ik heb zo mijn unreal championship voor de xbox voor 20 euro meegekregen, terwijl de echte prijs toch 35 moest zijn op dat moment
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:31:35 #189
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24025234
Ik zit te twijfelen of ik nog een PS2 zal aanschaffen.. Iemand die mij advies kan geven of dit nog te doen is ivm met een eventuele opvolger van de PS2? Is het beter dan bijv. de XBOX?

Thnx alvast
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:27:13 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24026622
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een PS2 zal aanschaffen.. Iemand die mij advies kan geven of dit nog te doen is ivm met een eventuele opvolger van de PS2? Is het beter dan bijv. de XBOX?

Thnx alvast
Kijk naar de games Wil je vooral online gamen met anderen dan zou ik voor de Xbox gaan. Ook zijn daar de betere race en schiet spellen.

Wil je RPG'en en Eyetoyen dan moet je de PS2 hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:29:43 #191
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24026675
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kijk naar de games Wil je vooral online gamen met anderen dan zou ik voor de Xbox gaan. Ook zijn daar de betere race en schiet spellen.

En hoe zit het met een opvolger voor de PS2? Weet je dat toevallig, is het rendabel om dat ding nu nog aan te schaffen?
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:34:42 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24026793
Ja, het is zeker nog rendabel. De opvolgers komen op zijn vroegst eind 2005 en dan zijn ze nog kei duur. Ook heb je een gigantisch spellenaanbod waaruit je kan kiezen, voor beide consoles.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24029216
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

pi_24029574
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 04:24 schreef P-Style het volgende:

[..]
met gran turismo heeft PS2 toch zeker wel 1 goed race spel...
deel 4 komt in 3 delen uit omdat sony geld nodig heeft...
en als je PGR2 koopt heb je en de prologue op xbox...en de standaard editie...en guess what? hij is nog online ook!

anyway ik zou geen ps2 kopen als je niet van rpgs houd en de reeksen die nu uitzijn....je koop eigenlijk een outdated console wat graphics en snelheid betreft...dus ik zal eerst is kijken of de games je wat intreseren
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24030291
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
...je koop eigenlijk een outdated console wat graphics en snelheid betreft...
Hier ben ik het niet mee eens.
quote:
...dus ik zal eerst is kijken of de games je wat intreseren
Dit is dan weer wèl een goed punt.
pi_24031084
Voor de ps3 voor een normale prijs op de markt is ben je zeker 2,5-3 jaar verder, zeker als je geen hardcore gamer bent (wat je dus blijkbaar niet bent) is die 150 euro voor zon mooi klein ps2tje echt nog wel rendabel imo.(omdat je dan toch die ps2 niet bij de release aanschaft)

PS er komen in januari waarschijnlijk 2 nieuwe packs uit, eentje met killzone voor 169,- en eentje met 2 controllers, memcard en dvd remote voor 179,-. (als goedmakertje voor de mensen die er vanwege leveringsproblemen in december geen eentje meer konden bemachtigen ofzo).
  zaterdag 18 december 2004 @ 08:07:25 #197
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24053529
Shadow Hearts: Covenant die in februari uitkomt duikt bij de IGN award vrij veel op Net wat movies gedowned.... ziet er heel cool uit.
pi_24054107
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 09:30 schreef P-Style het volgende:

Hier ben ik het niet mee eens.
er zijn 2 echt mooie games en dat zijn Ratchet 3 en jak 3...
maar tis echt wel outdated...tis alsof je op een pentium 3 500mhz zit te spelen terwijl een xbox een pentium 4 2ghz is zeg maar...je merkt het verschil duidelijk.
daarom vind ik dat hij beter kan kijken naar de toppertjes die er zijn.
maar vind zelf dat hij beter voor een xbox kan gaan...die is net zo duur en de games zijn stukken mooier en heeft ook zo z'n eigen toppertjes
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:17:27 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24055420
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

er zijn 2 echt mooie games en dat zijn Ratchet 3 en jak 3...
maar tis echt wel outdated...tis alsof je op een pentium 3 500mhz zit te spelen terwijl een xbox een pentium 4 2ghz is zeg maar...je merkt het verschil duidelijk.
daarom vind ik dat hij beter kan kijken naar de toppertjes die er zijn.
maar vind zelf dat hij beter voor een xbox kan gaan...die is net zo duur en de games zijn stukken mooier en heeft ook zo z'n eigen toppertjes
Ligt er maar aan waar je van houd. Als je RPG of platform fan bent kom je echt niet aan je trekken op de Xbox Tevens vind ik een aantal games van de PS2 echt meesterlijk in graphics,... echt hun eigen stijl maar je hebt gelijk als je zegt dat de Xbox krachtiger is en de games mooier weer geeft.
pi_24058953
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 08:07 schreef Chocobo het volgende:
Shadow Hearts: Covenant die in februari uitkomt duikt bij de IGN award vrij veel op
Klopt ja! Viel mij ook al op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')