abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 20:22:02 #76
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_23784331
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
ennuh pstyle...rockstar haalt juist het uiterste uit de ps2...vandaar die framedrops...en pop in komt door de zeikerds die liepen te janken dat gta moest laden als je van stad naar stad ging...tis nu 1 grote wereld.
Vice City heeft ook last van popin, te late textures en framedrops. Aangezien San Andreas een verbetering kent van grafische kwaliteit moet dat dus betekenen dat in ieder geval bij Vice City geen geoptimaliseerde code is gebruikt.

-Edit-

Hmmm... ik had niet gezien dat P-Style zelf al had gereageerd. Ik sluit mij bij zijn reactie aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stressbal op 05-12-2004 20:35:10 ]
  zondag 5 december 2004 @ 20:27:12 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23784465
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef sharkysharky het volgende:
Is Mark of the Kri het kopen waard?
Mjah, als je er van houdt Het is een hack 'n slash game die ontzettend sfeervol en mooi is weergegeven. Als je hem wilt moet je me even mailen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 december 2004 @ 20:40:50 #78
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23784764
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef sharkysharky het volgende:
Bedankt voor de info Gamedemon. Hoeveel spellen heb jij trouwens, damn. Mooie collectie hoor.
Is Mark of the Kri het kopen waard?
mark of kri is vrij kort..maar wel erg cool..
ik had em voor een euro of 15 bij play.com...dat issie zeker wel waard.

ennuh pstyle ik geef je helemaal gelijk wat jak and daxter betreft hoor..zijn super mooie games...
maar bij GTA kan je ook veel meer..er zijn veel meer regeltjes en dingetjes die meedraaien..
voetgangers die je kan scheppen, die je kapot kan schieten...ze moeten stoppen voor stoplichten..politie achtervolgt je...alles wat GTA dus zo uitgebreid maakt moet ook meedenken.
en bij jak 3 hebben ze een slim laadsysteem bedacht, als je een deur doorwilt naar bijvoorbeeld een woestijn ofzo...dan duurt het of een tijdje voor de deur opengaat...of je hebt een langzame deur animatie...het valt je haast niet op..maar er word wel degelijk geladen...en tis een stuk slimmer gedaan dan bij gta...maar ze kunnen moeilijk bij GTA bij iedere brug een grote deur neerzetten die er even over doet om open tegaan...
en je moet ook even zo denken : de PS2 is al wat jaartjes oud....de gamers willen meer van GTA in 1 game zien...tsja dan krijg je pop up...ik verwacht overgens wel op de ps3 een uber uber uber vette gta waar alle irritatie puntjes uit zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_23784910
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik verwacht overgens wel op de ps3 een uber uber uber vette gta waar alle irritatie puntjes uit zijn
Mee eens. Maar aangezien de PS3 chip makkelijker te programmeren is, zal dat hopelijk voor de jongens van Rockstar geen probleem zijn.
pi_23788078
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

OoT trek ik niet omdat het zoveel lijkt op Zelda:WW. Xenogears trek ik inderdaad niet vanwege de graphics, maar dat komt vooral omdat mijn TV inzoomed op die bagger 3D graphics.
Ik kan nog steeds niet uit over dat verhaal en die muziek!

En die post waar iemand FFVII 'afkraakte' schrap ik even uit me geheugen
Ik wil hem weer gamen,..voor de 9de keer

Ik ben gewoon verliefd op die game

Star Ocean is trouwens Kan nu items maken, gaat een wereld voor je open
Zit nu al zo 7 uur vast op een planeet Heb het gevoel dat deze game echt mega groot is 2 dvd's
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_23788579
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
2 dvd's
2 dvd's?
pi_23790082
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

2 dvd's?
Ja
α & Ω
pi_23790290
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja
Waarom staat het dan niet gewoon op 1 Dual Layer dvd? Of zijn een 2 dual layer dvd's? Of een dual layer en 1 single layer dvd?
pi_23793464
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, als je er van houdt Het is een hack 'n slash game die ontzettend sfeervol en mooi is weergegeven. Als je hem wilt moet je me even mailen
Bedankt voor het aanbod, maar voorlopig geef ik even geen geld uit aan games. Laatste maand was zwaar voor m'n portemonnee...maar als je 'm wilt ruilen tegen mijn Shinobi zeg ik geen nee

Ik wilde het alleen even weten voor de toekomst, misschien dat ik het spel dan een keer koop.
  maandag 6 december 2004 @ 10:56:18 #85
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23794768
quote:

[..]

Ik kan nog steeds niet uit over dat verhaal en die muziek!

Ik ben gewoon verliefd op die game

Star Ocean is trouwens Kan nu items maken, gaat een wereld voor je open
Zit nu al zo 7 uur vast op een planeet Heb het gevoel dat deze game echt mega groot is 2 dvd's
FFVII is heilig Gijs Een van de beste games ooit gemaakt *emo*

Star Ocean heb ik hier liggen. Ga hem gamen nadat ik wat games afgerond heb Hoeveel uur zit je ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_23795306
Star Ocean is gaaf. Heb 'm uitgespeeld nu (ongeveer 80uur). Ben nu met de 3de optionele dungeon bezig
  maandag 6 december 2004 @ 11:28:54 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23795336
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:27 schreef Blaze_20 het volgende:
Star Ocean is gaaf. Heb 'm uitgespeeld nu (ongeveer 80uur). Ben nu met de 3de optionele dungeon bezig
Teering Ik heb hem 1 uurtje geprobeerd toen ik hem binnen kreeg en wat me opviel was dat dat rennen erg wennen is. Je beweegt vrij snel maar dat zal wel wennen zijn.

80 uur trouwens Respect !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_23796320
quote:

[..]
Ik kraak hem niet af
Ik zeg alleen dat ik het me nooit lukt hem helemaal door te spelen, ik vind het echt een leuk spel en ik ga het ook nog wel proberen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 6 december 2004 @ 12:35:12 #89
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23796728
Ik zit al een tijdje te zoeken naar sites die advies of voorbeelden geven van het casemodden van een PS2 (dus niet de chipmodden).

Wil dat dingetje namelijk in een wat kleinere kast knutselen met een andere fan erbij. Heeft iemand tips of sites?

Dus géén illegale modchips
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_23800445
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:35 schreef Elegy het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken naar sites die advies of voorbeelden geven van het casemodden van een PS2 (dus niet de chipmodden).

Wil dat dingetje namelijk in een wat kleinere kast knutselen met een andere fan erbij. Heeft iemand tips of sites?

Dus géén illegale modchips
Succes met vinden... ik denk niet dat die bestaan namelijk! Behalve dan een Amerikaanse site van een bedrijf dat de case van je PS2 in alle mogelijke kleuren van de regenboog kon spuiten en natuurlijk die site van die kerel dan van z'n PS2 (en talloze andere consoles) een handheld heeft gemaakt!

Je begrijpt natuurlijk wel dat alle onderdelen van je PS2 en hun posities op elkaar zijn afgestemd en dat je dat niet zomaar kunt veranderen. Ik zou zeggen... bespaar jezelf de moeite (en het eventueel slopen van je PS2 ) en koop gewoon een nieuwe kleine 70004 PS2 als je per se een kleiner kastje wil. Kleiner, stijlvoller en met een stillere fan dan die kun je niet krijgen!
pi_23802558
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Teering Ik heb hem 1 uurtje geprobeerd toen ik hem binnen kreeg en wat me opviel was dat dat rennen erg wennen is. Je beweegt vrij snel maar dat zal wel wennen zijn.

80 uur trouwens Respect !
9 uur

Rennen went onwijs, is eigenijk wel handig Je beweegt lekker snel door de levels.
α & Ω
  maandag 6 december 2004 @ 17:49:52 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23802620
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef P-Style het volgende:

[..]

Succes met vinden... ik denk niet dat die bestaan namelijk! Behalve dan een Amerikaanse site van een bedrijf dat de case van je PS2 in alle mogelijke kleuren van de regenboog kon spuiten en natuurlijk die site van die kerel dan van z'n PS2 (en talloze andere consoles) een handheld heeft gemaakt!

Je begrijpt natuurlijk wel dat alle onderdelen van je PS2 en hun posities op elkaar zijn afgestemd en dat je dat niet zomaar kunt veranderen. Ik zou zeggen... bespaar jezelf de moeite (en het eventueel slopen van je PS2 ) en koop gewoon een nieuwe kleine 70004 PS2 als je per se een kleiner kastje wil. Kleiner, stijlvoller en met een stillere fan dan die kun je niet krijgen!
Damn, leek me juist wel leuk. Kwam op het idee nadat ik een paar X-Box mods had gezien en me afvroeg of dat ook kan met de PS2. Jammer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_23803032
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:49 schreef Elegy het volgende:
Damn, leek me juist wel leuk. Kwam op het idee nadat ik een paar X-Box mods had gezien en me afvroeg of dat ook kan met de PS2. Jammer
Je mag het best proberen hoor, er moet vast ièts mogelijk zijn, maar het lijkt me vrij zinloos, want de nieuwe kleine PS2 is al ultiem klein! Maar kun je die xbox-mods misschien linken, ik ben wel benieuwd eigenlijk! De xbox lijkt me dan ook veel makkelijker te case-modden, want de xbox is gewoon lomp groot!
  maandag 6 december 2004 @ 18:28:53 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23803425
Ik was ook niet echt van plan er een bizarre mod van te maken, meer zoiets als het zelf zagen van een paar planken, daar de PS2mobo inschroeven en alles weer op zijn plaats inbouwen

Onderop zit een groot gedeelte overbodige ruimte (geen hd loader etc.) dus ik dacht dat ik daar wel wat mee kon wegwerken.

Hoe bedoel je het trouwens dat de onderdelen op elkaar zijn afgestemd? Is er een bepaalde structuur ín de PS2 welke aangehouden moet worden? (heb ook nog geen plaatje van een open PS2 gevonden nl.)
pi_23803590
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Elegy het volgende:
Hoe bedoel je het trouwens dat de onderdelen op elkaar zijn afgestemd? Is er een bepaalde structuur ín de PS2 welke aangehouden moet worden? (heb ook nog geen plaatje van een open PS2 gevonden nl.)
Positie van de fan ten opzichte van de voeding en de koelribben op het moederboard e.d. Positie van de ventilatiegaten enzo.
  maandag 6 december 2004 @ 18:46:50 #96
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23803753
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:38 schreef P-Style het volgende:

[..]

Positie van de fan ten opzichte van de voeding en de koelribben op het moederboard e.d. Positie van de ventilatiegaten enzo.
Aha, maar daar moet wel omheen te bouwen zijn Ik heb nog een oude voeding liggen, misschien kan ik daar wel een paar stille casefans op aansluiten. Wordt dat ding wel weer wat zwaarder, dat dan weer wel
pi_23805297
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:46 schreef Elegy het volgende:
Aha, maar daar moet wel omheen te bouwen zijn Ik heb nog een oude voeding liggen, misschien kan ik daar wel een paar stille casefans op aansluiten. Wordt dat ding wel weer wat zwaarder, dat dan weer wel
Denk niet dat je je oude (ik neem aan pc-) voeding zomaar op je PS2 kunt aansluiten hoor.
pi_23811108
kheb zojuist star ocean besteld voor 26 euro bij play.com
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:13:19 #99
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23816237
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Denk niet dat je je oude (ik neem aan pc-) voeding zomaar op je PS2 kunt aansluiten hoor.
Nee, maar er extra inbouwen Voor meer lichtjes en nog meer kermismeuk
pi_23820357
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:13 schreef Elegy het volgende:
Nee, maar er extra inbouwen Voor meer lichtjes en nog meer kermismeuk
En ik dacht dat je je PS2 kleiner wilde maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')