Duitsland zal een vierkoppige Palestijnse asielzoekrsfamilie zo snel mogelijk uitwijzen, omdat de moeder op TV haar vreugde had geuit over de verwoestende aanslagen in de VS. Het ministerie van Binnenlandse Zaken diende meteen een aanklacht wegens het billijken van een zwaar misdrijf. [e]Het asielverzoek werd onlangs afgewezen maar de familie mocht voorlopig blijven.[/e]
Uitstekende actie.
[edit : toevoeging om misverstanden te voorkomen]
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 15-09-2001 15:03]
quote:Goede acties, aanpakken die zooi, anders komt het nooit meer goed.
Op zaterdag 15 september 2001 14:43 schreef Sniper het volgende:
Vanuit het ADDuitsland zal een vierkoppige Palestijnse asielzoekrsfamilie zo snel mogelijk uitwijzen, omdat de moeder op TV haar vreugde had geuit over de verwoestende aanslagen in de VS. Het ministerie van Binnenlandse Zaken diende meteen een aanklacht wegens het billijken van een zwaar misdrijf.
Uitstekende actie.
quote:Kennelijk zijn we dat stadium al gepaseerd.
Op zaterdag 15 september 2001 14:48 schreef cos-micV het volgende:
Wel vervelend voor de andere 3 die haar vreugde mischien niet delen.....
De aanklacht die daarnaast werd ingediend juich ik van harte toe.
quote:Dat blijkt niet uit je eerste post.
Op zaterdag 15 september 2001 14:54 schreef Sniper het volgende:
Hun asielverzoek was al afgewezen. De daadwerkelijke uitzetting wordt iets versneld.
Overigens betekent dat nog niet dat ik het een correcte actie vind. Ik snap best dat ze nu niet langer welkom zijn in Duitsland, maar om ze nu versneld uit te willen zetten, waarschijnlijk met alle bombarie eromheen, sjah, dan begin je toch te knagen aan onze vrijheden en opgebouwde rechten.
quote:En wat was de uitspraak van de Rechter?
Op zaterdag 15 september 2001 14:54 schreef Sniper het volgende:
Hun asielverzoek was al afgewezen. De daadwerkelijke uitzetting wordt iets versneld.De aanklacht die daarnaast werd ingediend juich ik van harte toe.
[anekdote]
Laatst nog werd een vriend van me bijna een boete van 400 piek aan de laars gelapt omdat hij "homo" riep tegen agenten in burger, die hém notabene bijna van het zebrapad af scheurde! Vraag ik mij af, sinds wanneer is "homo" een negatief woord en discriminerend?
[/anekdote]
I.i.g. vind ik het een te omstrijden actie van Dld, maar het merendeel van mij zegt dat het een goede actie is. Zoiets kan niet getolereerd worden. Jij bent toch ook geschokt als iemand hakenkruizen op jodengraven tekent? Kun je ook niet zeggen, "ach, vrijheids van meningsuiting"
quote:Verstandig dat je dat niet doet ...
Op zaterdag 15 september 2001 14:51 schreef Jarno het volgende:
Ik kan natuurlijk een opmerking over Duitsland maken en hoe goed ze in het verleden waren in dit soort acties, maarja...![]()
![]()
Als we maar dom met gesloten ogen voor ons uit blijven
gapen ,omdat we te bescheten zijn om misschien voor
rascist uitgemaakt te worden.Tolerantie kent btw ook
zijn grenzen.
Men!!!!Laat de ballen knallen en actie!!!!
Maar goed ...da's mijn mening .. en wie ben ik???
quote:Tja, dan discrimineer je, terwijl zeker een hoop mensen het met je eens zijn
Ik kan natuurlijk een opmerking over Duitsland maken en hoe goed ze in het verleden waren in dit soort acties, maarja...![]()
![]()
quote:
Zat ik laatst met wat klasgenoten in de metro tegenover een oude vrouw 60 ofzo schat ik.
gooit een klasgenoot van me een blikje op de grond zegt die vrouw, dit verwacht ik van eem buitenlander, zeker niet van een blanke
quote:Het feit dat jij dit soort lieden kennelijk een verrijking voor de samenleving vindt, wil nog niet zeggen dat iedere weldenkende burger met dit soort walgelijke lieden wil worden opgescheept.
Op zaterdag 15 september 2001 14:48 schreef Re het volgende:
doodsteek voor de democratie, wat is de volgende stap iemand die mogelijk iets anders denkt ook maar uitwijzen?
Terugsturen is een hele goede optie.
quote:Maar goed dat je dat niet doet, want dat zou zeer ongepast zijn.
![]()
De bevolkingsgroep waar jij op doelt werd A niet uitgewezen en B niet bekritiseert omdat ze zaten te juichen voor terroristische aanslagen.
Vergelijking loopt aan alle kanten mank.
quote:Wees gerust R@b en anderen, ik wilde slechts andere grappenmakers voor zijn die het misschien in hele andere bewoordingen zullen brengen. Zelfs ik snap dat het niet hetzelfde is.
Op zaterdag 15 september 2001 15:25 schreef R@b
Vergelijking loopt aan alle kanten mank.
quote:Verdraai mijn woorden niet simpel mannetje, ik keur dat gedrag van juichende mensen af maar gelukkig zijn er rechters in een land die bepalen of iets kan of niet. vertel me hoe schuldig haar kinderen zijn??????
Op zaterdag 15 september 2001 15:23 schreef R@b het volgende:[..]
Het feit dat jij dit soort lieden kennelijk een verrijking voor de samenleving vindt, wil nog niet zeggen dat iedere weldenkende burger met dit soort walgelijke lieden wil worden opgescheept.
Terugsturen is een hele goede optie.
quote:Het is iets anders om mensen uit te zetten die EN een verblijfsvergunning hebben danwel Nederlander zijn EN andere gedachten hebben dan ons, dan om asielzoekers uit te zetten van wie het verzoek tot asiel toch al afgewezen was.
Op zaterdag 15 september 2001 15:34 schreef -ScuL- het volgende:
Waarom kan het daar wel?
De Nederlandse politie (en overheid) zijn domweg mietjes..
Elk woord richting een asielzoeker wordt al weggeschoven onder de noemer 'racisme' of 'discriminatie'.. ben het hier beu
Straks kunnen we iedereen wel uit gaan zetten die niet pal achter het VVD programma staat (en dat was maar een voorbeeld - niet zenuwachtig worden nu allemaal).
quote:Goed lezen kerel! Als iemand echt discriminerend of wat dan ook bezig is dan moet deze mi inderdaad opgepakt worden. Mijn punt is dat je niet zomaar iemand op kunt pakken als je iemand voor homo (of palestijn of indonees voor mij part) "uitscheldt". Wél als je gaat lopen juichen als een homo om het leven komt of van dat soort zieke acties.
Op zaterdag 15 september 2001 15:15 schreef Re het volgende:
dus als een palestijn iets zegt/vindt moet die uitgewezen worden maar als je vriend iemand beledigd voor homo is dat te rechtvaardigen? De aanklacht is wellicht terecht maar gelukkig is een aanklacht alleen geen reden tot uitzetting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |