En sinds wanneer hoor jij bij mannelijk Nederland?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 15-09-2001 14:25]
in dat opzich ben ik conservatief
gadverdamme...
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 14:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik lees alleen de interviews.En sinds wanneer hoor jij bij mannelijk Nederland?
je ziet meteen dat het een man is geweest
ik word er in ieder geval niet opgewonden van
Laat maar komen !
Ik vind haar er als transsexueel eigenlijk erg goed uitzien. De operatie is prima geslaagd. Maar ik hoef haar toch op een of andere manier niet 'kamerbreed' in de Playboy. Noem me ouderwets of conservatief, maar nu ik het eenmaal weet, geef ik tóch de voorkeur aan een 'natuurlijke' vrouw. Sorry, Kelly.
quote:Wel eens goed naar dat lichaam in het geheel gekeken ?
Op zaterdag 15 september 2001 15:28 schreef fashionably_late het volgende:
Ik snap er nix van.... Ik vind haar erg mooi!
Jammer dat iedereen weet dat ze transsexueel is....nu komen we er nooit achter of jullie niet beinvloed zijn door het 'weten'....
(ook al weet je dat het ooit een man was)
wat een gezeik hier, stelletje piskijkers. Er moet betaald worden voor de internet, o, o, o! Wel drie ruggen neerlegen voor een doevakantie in Plampos Manjefikos en drie uur op je hoofd aan een touw gaan hangen maar gaan lijeren als er een joetje moet worden betaald voor BB. Als je voor een paar mijer naar een vozende bouwdoos mag kijken, wat zeuren jullie dan.
Attelenooje, wat een lijertjes hier. Maar verder wel gezellig, pikkies. kan er nog es iemand een foto maan en puleren in dat gedoe met die feek fotoos, dat je zeg maar de kop van andries op dat van loeki de leeuw plakt en dat hij aan zijn vingers ruikt en zegt: asjemenou!!
Ik kom meer. Geinige tyfuszooi hier.
quote:BA !
Op zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef attelenooje het volgende:Ik kom meer. Geinige tyfuszooi hier.
quote:Kijk, als je het zo stelt
Op zaterdag 15 september 2001 16:32 schreef speknek het volgende:
Willik best zien in naam der wetenschap
quote:Eeuh... nee. Tenminste... niet meer...
Op zaterdag 15 september 2001 14:35 schreef fashionably_late het volgende:
Dus jullie zitten niet aan de buis gekluisterd als ze naakt door het beeld huppelt???
quote:Ze is zeker niet lelijk, maar ik sla die Playboy toch maar over
Ik snap er nix van.... Ik vind haar erg mooi!
quote:Daar ben ik inderdaad door beinvloed, ja. Kan er niets aan doen, sorry
nu komen we er nooit achter of jullie niet beinvloed zijn door het 'weten'....
quote:Ik had het niet door, nee. Nah, is ook moeilijk op een stream ter grootte van een overmaatse postzegel
Op zaterdag 15 september 2001 16:31 schreef Cynix ® het volgende:
ik ben ook benieuwd hoeveel mensen haar, in het geval ze het niet vrij snel zélf gezegd zou hebben, direct doorgehad zouden hebben.
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 16:54 schreef attelenooje het volgende:
kan er nog es iemand een foto maan en puleren in dat gedoe met die feek fotoos
quote:dat is makkelijk zat, zoena. je moet het zien als een naar binnen geklapte rosbief gevuld met spier, tenminste zo ziet het er bij Tante Sjaan uit die vroeger hier in de Jordaan nog Dikke Tonnie hatte. Dikke Tonnie heb mij toen gezegd dat hij een gevangenis in zijn lichaam had of zoiets. En dat hij daargevangen in zat maar de sleutels kon hij niet vinden, zoiets. Ik zeg, man lul niet, pik, hier neem nog een tanussie, maar hij maar doorzeiken over zijn klootzak en dat ze dan van de stukken huid heel mooi schaamflappen kunnen maken. Affijn, kom hem twee jaar later tegen had ie tieten en een poedel. ik zeg, krijg nou de teer, Tonnie. Ik mee naar huis, moest ik kijken. Hij met zijn reet omhoog op die roze driezits en ik moet zeggen, keurig gedaan. broodje halfom maar dan met allemaal haar er omheen, zo moet je het zien.
Op zaterdag 15 september 2001 18:31 schreef Soena het volgende:
Wel heel ordi maar liever in zo'n boekje waar ze met de benen wijd gaan
Niet omdat t me zou opgeilen maar dan kan ik es goed bekijken hoe zoiets nu gemaakt is
ik heb er ook wel fotoos van. dus niet feek maar riel. ik hoor het wel. De balle, lijertjes. de teer, geinig forum hier
De serieuzere Fokkers en diegene die zich op een beetje willen verdiepen in transsexualiteit wil ik er op wijzen dat er as maandag op NED1 om 23:00 uur een programma over is: 'De jongen die een meisje werd'
Het is niet te vergelijken met de situatie van Kelly want dit gaat over een jongen die tegen zijn wil(!) een meisje werd. Maar ik denk dat het wel meer helderheid zal geven in de psyche van transsexuelen en wellicht wat begrip zal kweken bij degenen die dat nog niet hebben.....
dan nog liever Sugar lee Hooper:9
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 19:26 schreef fashionably_late het volgende:
Als je nix normaal weet te posten ga dan alsjeblieft naar het Onzin forum.
quote:zie verder mijn eerdere reactie ...
Op zaterdag 15 september 2001 19:33 schreef rat-72 het volgende:Kelly in de Playboy ???
dan nog liever Sugar lee Hooper:9
Sorry hoor maar ik meen het Ik zie liever een echte vrouw dan een omgebouwde kerel JA !!!Mag ik ??
quote:tuurlijk
Op zaterdag 15 september 2001 20:19 schreef rat-72 het volgende:
Als je nix normaal weet te posten ga dan alsjeblieft naar het Onzin forum.?????Sorry hoor maar ik meen het Ik zie liever een echte vrouw dan een omgebouwde kerel JA !!!Mag ik ??
ff objectief bekijken, ik heb ze slechter gezien, maar alleen het idee al.....rrrrrrrrrrr de rillingen lopen over mijn rug.
Of niet soms
Yorinthepayment
quote:Teer!, lijkt me duidelijk eik waar jij ontsproot bent..
Op zaterdag 15 september 2001 19:10 schreef attelenooje het volgende:[..]
dat is makkelijk zat, zoena. je moet het zien als een naar binnen geklapte rosbief gevuld met spier, tenminste zo ziet het er bij Tante Sjaan uit die vroeger hier in de Jordaan nog Dikke Tonnie hatte. Dikke Tonnie heb mij toen gezegd dat hij een gevangenis in zijn lichaam had of zoiets. En dat hij daargevangen in zat maar de sleutels kon hij niet vinden, zoiets. Ik zeg, man lul niet, pik, hier neem nog een tanussie, maar hij maar doorzeiken over zijn klootzak en dat ze dan van de stukken huid heel mooi schaamflappen kunnen maken. Affijn, kom hem twee jaar later tegen had ie tieten en een poedel. ik zeg, krijg nou de teer, Tonnie. Ik mee naar huis, moest ik kijken. Hij met zijn reet omhoog op die roze driezits en ik moet zeggen, keurig gedaan. broodje halfom maar dan met allemaal haar er omheen, zo moet je het zien.
ik heb er ook wel fotoos van. dus niet feek maar riel. ik hoor het wel. De balle, lijertjes. de teer, geinig forum hier
quote:Tip:
Op zaterdag 15 september 2001 18:31 schreef Soena het volgende:
Wel heel ordi maar liever in zo'n boekje waar ze met de benen wijd gaan
Niet omdat t me zou opgeilen maar dan kan ik es goed bekijken hoe zoiets nu gemaakt is
Ga naar google.com en voer de zoekwoorden
sex change operation pictures
Dan kun je foto's vinden van voor en na de operatie.
maarja.. nu weet ik het en nou hoeft het niet echt meer.. ook die playboy issue is niet aan mij besteedt...
je WEET gewoon dat het een man was.. en tsja.. nahja..
*koude rilling*
moet wel zeggen dat d'r tieten goed zijn gelukt..
Het maakt ze niets uit of er echte borsten te zien zijn of nep, of er plakwimpers op zitten of niet, dat de lichaamsfoutjes (camerastand en computerwerk)weggewerkt,etc.
Kelly is toch verworden tot een playboybunny?
quote:Dat dacht ik dus ook eigenlijk....
Op zondag 16 september 2001 02:33 schreef Thorka het volgende:
Ik denk dat dit een onnodig topic is: volgens mij kijken de mannen die in Playboy kijken alleen maar naar een lijf om geil van te raken!Het maakt ze niets uit of er echte borsten te zien zijn of nep, of er plakwimpers op zitten of niet, dat de lichaamsfoutjes (camerastand en computerwerk)weggewerkt,etc.
quote:WOW!
Op donderdag 08 november 2001 04:26 schreef Stewie het volgende:
* Stewie zou haar in elk gat naaien, geen enkel probleem...
quote:Heb je dan zo'n kleintje?
Op donderdag 08 november 2001 04:26 schreef Stewie het volgende:
* Stewie zou haar in elk gat naaien, geen enkel probleem...
quote:Gewoon flink doorstoten..
Op donderdag 08 november 2001 10:31 schreef Hawkwind het volgende:[..]
Heb je dan zo'n kleintje?
quote:We have a winner
Op zondag 16 september 2001 02:33 schreef Thorka het volgende:
Ik denk dat dit een onnodig topic is: volgens mij kijken de mannen die in Playboy kijken alleen maar naar een lijf om geil van te raken!
quote:"Verworden?" Laten we het houden op een onbereikbare ambitie..
Kelly is toch verworden tot een playboybunny?
quote:inderdaad. een aantal vrienden van me zeiden de eerste dag ook van "hmm die kelly ziet er toch best goed uit". Nadat ik ze verteld had dat het vroeger een man was zeiden ze "tja, je ziet het wel ja, maar alleen als je het weet".
Op zaterdag 15 september 2001 16:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dat we het weten is nu niet meer terug te draaien. Eigenlijk wel jammer, ik ben ook benieuwd hoeveel mensen haar, in het geval ze het niet vrij snel zélf gezegd zou hebben, direct doorgehad zouden hebben.
quote:NEE! Dat mag NIET. Je weet toch dat dit een politiek correct communistenforum is!!!
Als je nix normaal weet te posten ga dan alsjeblieft naar het Onzin forum.?????Sorry hoor maar ik meen het Ik zie liever een echte vrouw dan een omgebouwde kerel JA !!!Mag ik ??
Wil je mensen dood hebben ofzo??
jezus...
Maar ten eerst vind ik haar goed gelukt, en ten tweede vind
ik het toch best een lekker wijf, dus lama komen!
quote:Mede rat, ik ben het volledig met je eens.
Als mannen niet echt kicken op she-males, zullen ze dat ook niet doen van Kweilly
quote:Goed idee... want dan is de andere speler toch constant aan het woord.
Op vrijdag 09 november 2001 18:48 schreef popolon het volgende:
Om een echt vermakelijke avond te hebben zie ik Kelly liever in Tien voor Taal, Triviant of Per Seconde Wijzer ...
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 18:48 schreef popolon het volgende:
Om een echt vermakelijke avond te hebben zie ik Kelly liever in Tien voor Taal, Triviant of Per Seconde Wijzer ...
quote:ik vind het knap dat je zo voor je mening durft uit te komen.
Op zaterdag 15 september 2001 19:27 schreef Groundhog het volgende:
Lekker........Laat maar komen !!!!!
Kelly is om te smullen......
Lekker wijf !!!
naar mijn mening is het gewoon ranzig
hier is alvast een voorproefje:
-in de policy staat duidelijk dat foto's uit de Playboy hier niet mogen worden geplaatst-
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-01-2002 22:59]
quote:Ik zag de Playboy net bij de sigarenboer liggen!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 13:41 schreef muisje26 het volgende:
Misschien is het al gevraagd. Maar eh, wanneer is Kel eigenlijk te 'bewonderen' in de Playboy.
Zou toch deze week ergens zijn????
Er staan nog een stuk of vier foto's bij die we hier nog niet gezien hebben....mooier ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |