Quote is 1,25 en dat vind ik niet waard - AZ is leeggespeeld dan, donderdag in Polen uit, zondag Groningen uit, donderdag Glasgow thuis, zondag ADO thuis. Zie ze nog wel winnen hoor - helemaal met hun bank - maar dan hadden de quotes wel iets hoger moeten liggen.quote:Op maandag 29 november 2004 13:06 schreef UnleashMitch het volgende:
You sickIk help het je iig wel hopen
![]()
Waarom trouwens geen AZ thuis tegen ADO ?
is er ook champions league dan?quote:Op maandag 29 november 2004 13:12 schreef azaroth het volgende:
voor het wekend:
25 euro @ 3,13
Graafschap - PSV
RKC - Ajax
AZ - Ado
Feyenoord - NEC
champions league:
250 @ 1,65
AS Roma - Real Madrid
volgende week pas, maar deze quote vond ik te mooi om te laten lopenquote:Op maandag 29 november 2004 13:14 schreef 9christensen het volgende:
[..]
is er ook champions league dan?
waar heb je 'm gevonden?quote:Op maandag 29 november 2004 13:17 schreef azaroth het volgende:
[..]
volgende week pas, maar deze quote vond ik te mooi om te laten lopen
duitse beker denk ik.quote:Op maandag 29 november 2004 13:21 schreef HoIIandia het volgende:
hoe komt allemania aachen eigenlijk in de UEFA cupvia de intertoto ofzo
check http://www.betbase.info/?matchid=b530112 maarquote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
waar heb je 'm gevonden?
uiteraard, ik zou zwaar teleurgesteld in juventus zijn als ze de rest van de CL niet aldoor bleven winnen met 1-0quote:Op maandag 29 november 2004 13:32 schreef Jopiler het volgende:
0-1 he
Lijkt me niet echt verstandig. Lage quotes en Roma zal overwinning echt niet zomaar weggeven!quote:Op maandag 29 november 2004 10:54 schreef azaroth het volgende:
wat denken jullie,
voor volgende week AS roma - Real Madrid staat Real voor 1,65
roma is al uitgeschakeld en real mag niet verliezen om door te gaan in de champions league, ik zit er serieus aan te denken om groot op real in te zetten 100 of 200 euro ofzo..
ik zie de quote voor real de komende dagen nog wel lager worden en dan ik em dus nog layenquote:Op maandag 29 november 2004 13:43 schreef Afunados het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verstandig. Lage quotes en Roma zal overwinning echt niet zomaar weggeven!
Portugal met 4-8 voor, dat verzin je toch ook nietquote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef Jopiler het volgende:
Bedankt, Oekraine 2-1...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |