Dat baseer je op?quote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
...........Suusy.................. zijn gewoon aanwinsten.
Oke Suusy is er nog te kort omdat te oordelen maar over de rest heb ik gelijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat baseer je op?
Ok, ze heb tieten, maar dat is ook niet alles hoor..
ZHenar jij ben hier tog al sinds Begin dit jaar (als ik kijk in je profilequote:Op zondag 28 november 2004 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, dat hoor ik nou graag.
In SC ook pas sinds kort.quote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ZHenar jij ben hier tog al sinds Begin dit jaar (als ik kijk in je profile)
Suusy mag wel het fotomodel spelen in SOP. De vriendin van Dr. Konijn met de dikke tieten.quote:Op zondag 28 november 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat baseer je op?
Ok, ze heb tieten, maar dat is ook niet alles hoor..
Okeejquote:Op zondag 28 november 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
In SC ook pas sinds kort..
Oh, wauw, thanks!quote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
14.gif = http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif = [afbeelding].
Sinds begin dit jaar op FOK. Maar pas recentelijk mijn entree hier gedaan. Ik noem dat "fashionably late".quote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ZHenar jij ben hier tog al sinds Begin dit jaar (als ik kijk in je profile)
Nee! Heb heel de avond zitten leren voor m'n tentamens! Gezellig!quote:Op zondag 28 november 2004 19:08 schreef RedGuy het volgende:
Nou lieverds, is er nog iemand uitgeweest gisteren?
Komt hij weer hoorquote:Op zondag 28 november 2004 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Suusy mag wel het fotomodel spelen in SOP. De vriendin van Dr. Konijn met de dikke tieten.
Balen.quote:Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee! Heb heel de avond zitten leren voor m'n tentamens! Gezellig!.
Totaal zo'n 1500 blz. en snap het nog steeds niet!.
Maarehm... ik ben even voetbal kijken en nog watleren
.
.
Ik zie Suusy eigenlijk ook pas voor het eerst vandaagquote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De enige die met recht een kut newbie word genoemt ben jij
Ik en Arielle zijn gewoon oud users met een nieuwe naam
Zhenar ,Suusy , Toetatoet & Bar-rel zijn gewoon aanwinsten.
Succes,,,,toedeloequote:Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee! Heb heel de avond zitten leren voor m'n tentamens! Gezellig!.
Totaal zo'n 1500 blz. en snap het nog steeds niet!.
Maarehm... ik ben even voetbal kijken en nog watleren
.
.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, wauw, thanks!
Jij bent ook erg 14.gif, BVO. Met een 4.gif.
[..]
Sinds begin dit jaar op FOK. Maar pas recentelijk mijn entree hier gedaan. Ik noem dat "fashionably late".
En toen ging FOK weer offline?quote:Op zondag 28 november 2004 13:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik het weer: toen ik wilde stemmen ging heel FOK opeens offline.
Ik zal het snel rechtzetten...
ik ookquote:Op zondag 28 november 2004 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zie Suusy eigenlijk ook pas voor het eerst vandaag
of ligt dat aan mij?
Nee klopt. Ze kent mij en een paar anderen hier al via msn.quote:Op zondag 28 november 2004 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zie Suusy eigenlijk ook pas voor het eerst vandaag
of ligt dat aan mij? :')
quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze kent mij en een paar anderen hier al via msn.
En met anderen bedoel ik niet orgi
Ja! Vandaag de hele middag kwam ik er niet op!quote:Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
En toen ging FOK weer offline?.
Fok was er lang uit ja iddquote:Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja! Vandaag de hele middag kwam ik er niet op!![]()
Veel plezier met het voetbal.
Bij ons hier was er vorige week iemand met een bierglas in ze gezicht gestokenquote:Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben wel uitgeweest, ik had eerst een feestje en dit was volgens mij de laatste keer dat de stad tot 4 uur open was. Volgende week worden de tijden zelf bepaald door de discotheken.
Alleen baal ik dat er altijd zoveel criminelen uitgaan in dezelfde discotheek, en de meeste zijn Antiliaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |