Ikke nietquote:Op maandag 13 december 2004 19:10 schreef RealKnuckles het volgende:
Wie wil op de pc een x tegen me spelen? Zeg et ff
Seriously hoelang heb je erover gedaan zo goed te worden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef RedGuy het volgende:
Met Chelsea op 6 sterren alles gewonnen, Liverpool alles gewonnen op 6 sterren, nu bezig met Barcelona op 6 sterren en Eto'o is echt werelds, vorig seizoen 29 goals in de competitie.
wtf?! heb je verder niks te doen ofzo?!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef RedGuy het volgende:
Met Chelsea op 6 sterren alles gewonnen, Liverpool alles gewonnen op 6 sterren, nu bezig met Barcelona op 6 sterren en Eto'o is echt werelds, vorig seizoen 29 goals in de competitie.
Daar begin je natuurlijk wel mee, maar langzamerhand koop je wat betere spelers. En na 3 seizoenen ben ik het meestal wel zat met 1 team.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wtf?! heb je verder niks te doen ofzo?!
of denk je dat de masterleague na 1 seizoen ophoudt?? Ik ben echt een paar uur bezig met 1 seizoen?
wel zou ik iets meer onder de indruk zijn wanneer je gewoon het originele masterleague team zou gebruiken. Dus Castolo en Barotto als spitsen ipv Mutu, Hasselbaink, Eto'o, Larsson, Saviola....... en Ximenez op de vleugel ipv Robben, Duff en Giuly......
speel je hem op de xbox of ps2?? Als het op de xbox is....... keertje live spelen??quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Daar begin je natuurlijk wel mee, maar langzamerhand koop je wat betere spelers. En na 3 seizoenen ben ik het meestal wel zat met 1 team.
En ik speel het spel natuurlijk al anderhalve maand, en in PES2 speelde ik op 5 sterren, PES3 ook dus het de 6 sterren was een echte uitdaging. Maar ik verlies ook wel eens van Getafe hoor, als ik een kutdag heb.
Heb je misschien daar ook een directe link van Ash?quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk net de andere Option File, namelijk op diezelfde site,
maar dan gemaakt door Borag Thung en co (waaronder ik) het neemt het beste van die patch (flags en emblems) die jij linkt,
maar heeft meer uptodate transfers en real names/shirtnames/commentary names waaronder ook voor de Rest of The World teams etc.
Hoi,quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef Takje het volgende:
[..]
Heb je misschien daar ook een directe link van Ash?
Options --> Museumquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoe bekijk je je opgeslagen hoogtepunten/goals?
Pfffffffffffffff neequote:Op woensdag 15 december 2004 09:17 schreef Epsilux het volgende:
egt niemand die een potje wil doen op de PC??![]()
![]()
je kan iig gewoon je option file deleten dan is alles wel weer zoals het was.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Gh0stbust3r het volgende:
ff vraagje, als ik handmatig op de PS2 de namen van de spelers ga veranderen, en de transfer naar de goede clubs doe, kan ik dan deze veranderingen weer ongedaan maken als ik het weer wil zoals het was, dus met de verkeerde namen en verkeerde transfers. Of blijft het dan voor altijd zo zoals ik het heb ingesteld...??
Is toch logisch?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Zker wete mense?? want als t niej zo is baal ik als de t*ring...
Ben benieuwdquote:To whom it concerns,
Not too long ago there was a press release on the German Konami site saying that a patch for XBOX Live would be released "somewhere within the next few days".
I think at least three weeks have past now, and there still isn't a patch.. There is one for the PC, but the XBOX live gamers still experience a lot of problems.
Either it's extreme lag which makes playing a fair game quite impossible, or it's is the fact that quitters don't get any punishment whatsoever for quitting in the middle of a game.
Will the patch will fix this too?
But my initial question is, when will the patch be available for download? I don't need an exact date, but an indication would be nice.
Sincerely yours,
Thomas D.
Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |