Op de PC versie iig wel. Ook je gekochte onderdelen zijn pleite.quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef twi het volgende:
Met die option file ben je zeker gelijk alle resultaten kwijt?
Ach, die memorycards zijn op zich okay, maar de methode voor dit soort dingen is inderdaad erg jammer.quote:Op zondag 12 december 2004 19:35 schreef twi het volgende:
Schijtoplossing, die option files. Gebaseerd op die primitieve memorycardjes van de Playstation
Release player doen, kost je wel geld btw.quote:Op maandag 13 december 2004 09:13 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Eej mense ff vraagje over spelers ontslaan, hoe ontsla je ze?? Mijn engels is niet zo goed ik weet alleen hoe ik ze op de transferlijst zet. Maar wat is ontslaan in het engles met pro??
Bedankt
Als het excuus is dat ze nog even het gedeelte moesten coden waarbij quitters een (dubbele) aftrek van punten krijgen, dan vind ik 't prima. Als het alleen wat lag probeert te verhelpen, dan koop ik in 't vervolg nooit meer een Konami game.quote:Op maandag 13 december 2004 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Konami ook een excuus aan de patch koppelt, want dit begint een beetje genant te worden..
.
Ja, maar soms is de lag ZO erg en heeft de ander geen headset. Wat moet je dan doen?quote:Op maandag 13 december 2004 09:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als het excuus is dat ze nog even het gedeelte moesten coden waarbij quitters een (dubbele) aftrek van punten krijgen, dan vind ik 't prima. Als het alleen wat lag probeert te verhelpen, dan koop ik in 't vervolg nooit meer een Konami game.
quote:Op maandag 13 december 2004 09:34 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Dus als je release doet kost het he alleen maar geld, en krijg je er nix voor trug....?? Dus je schulden worden dan alleen maar erger??
Ik vind quitten bij een gelijke stand niet erg. Ik speel eventjes, en voel ik dat m'n spelers amper bewegen, dan krijgen ze de schijt maar. Ik verlies geen punten door lag, de ander hoeft niet te klagen omdat 'ie niet voor staat. Prima. Ik game PES4 trouwens met name zonder headset. Heb weinig zin om m'n ware aard te tonen tegen vreemdenquote:Op maandag 13 december 2004 09:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar soms is de lag ZO erg en heeft de ander geen headset. Wat moet je dan doen?.
*toegeeft wel eens gequit te hebben*
Nouja, het seizoen erop hoef je z'n salaris niet te betalen, dus een speler met nog een langer contract kun je best ontslaan, als 't niet teveel kost. Ik had op een gegeven moment wat geld en besloot 't te gebruiken om wat gasten te ontslaan om de salariskosten voor het seizoen erna met een paar duizend credits naar beneden te brengenquote:
zo veel als je wiltquote:Op maandag 13 december 2004 10:34 schreef edje34 het volgende:
hoeveel seizoenen speel je eigenlijk in de master comp ?
Ik bedoelde eigenlijk net de andere Option File, namelijk op diezelfde site,quote:Op zondag 12 december 2004 18:04 schreef HomerJ het volgende:
Hier kan je de option file downloaden:
http://www.pesfan.com/bulletin/attachment.php?attachmentid=224
Het beste is het te doen met Max Drive, wat een erg handig apperaatje is vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |