Je kan zo voor de WahWah gaan schrijvenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik ben het dan duidelijk zeer oneens met die recenties. Over het geheel is het album beter dan hun vorige, die het toch meer van uitschieters moest hebben. Het is in die zin een ander album dat het minder up-tempo is, ze hebben een iets volwassener sound aangenomen. Mij bevalt het wel.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kan zo voor de WahWah gaan schrijven![]()
Ik herhaal mijn vraag nog maar even want ik begrijp er nog steeds niets vanquote:Op woensdag 13 december 2006 00:51 schreef PAA-053 het volgende:
Tulips en Answers zijn toch van 2e album, en niet van dit nieuwe? En hoe bedoel je b-sides, dat was toch op LP's?
(Geen verstand van)
B-sides. Ook wel een beschrijving van extra nummers op een CD single. Vaak nog niet eerder uitgebracht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even want ik begrijp er nog steeds niets van
Ik vind A Weekend in the city overall gezien beter dan Silent Alarm. Daarop stonden maar een paar uitschieters en de rest luister(de) ik eigenlijk nooit...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef KillingMoon het volgende:
Nog twee weken en het is zover. Wat ik al beluisterd heb klinkt veel rustiger dan het debuut.
Weekend in the city hoeft dan ook geen kopie te worden van Silent Alarm, hoewel dat een ijzersterk album was.
Nefast? ehmm... funest? of wat...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef KillingMoon het volgende:
Weekend in the city is nu al maanden gelekt, en ligt nog steeds niet in de schappen.
Ik vraag me toch af of dat niet al te nefast is voor de verkoopcijfers.
kutherrie. Ik vind geen een nummer leuk tot nu toe..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb Weekend in the city echt nog geen een keer volluit geluisterd, terwijl hij al maanden op mijn computer staat...
Vergeleken met 95% van de andere grote releases die ook allemaal maanden voor de releasedatum worden gelekt? Zal niet zo veel verschil maken eigenlijk, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef KillingMoon het volgende:
Weekend in the city is nu al maanden gelekt, en ligt nog steeds niet in de schappen.
Ik vraag me toch af of dat niet al te nefast is voor de verkoopcijfers.
De gelekte versie is ook gewoon van slechte kwaliteit. Ik ga de CD in ieder geval wel gewoon aanschaffen; voor 11,99 bij cdwow wil ik die gok wel wagen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:14 schreef lienelien het volgende:
kutherrie. Ik vind geen een nummer leuk tot nu toe..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:12 schreef Os__ het volgende:
Ik vind Silent Alarm en A Weekend In The City behoorlijk gelijkwaardig. Over de breedte is AWitC misschien beter maar Silent Alarm heeft met een aantal nummers toch wel een briljant album neer weten te zetten.
Ik was wel ernstig teleurgesteld met de release op release van Banquet terwijl bijvoorbeeld een Helicopter een geweldig nummer is.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De gelekte versie is ook gewoon van slechte kwaliteit. Ik ga de CD in ieder geval wel gewoon aanschaffen; voor 11,99 bij cdwow wil ik die gok wel wagen.
[..]
![]()
Ben je nu teleurgesteld dat Banquet zo vaak op single is verschenen en Helicopter niet? Je weet dat Helicopter ook gewoon een single was, hoop ik? De eerste van Silent Alarm zelfs, als ik me niet vergis.(Al was Banquet natuurlijk een jaar daarvoor al een keer een single geweest)
Let wel: ze beantwoorden niet aan de verwachting die jij voor jezelf gekweekt hebt.... Daar kan de band niks aan doen natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:16 schreef belsen het volgende:
Ik heb ook het nieuwe album maar even beluisterd, maar ik moet zeggen dat dit mij weer tegenvalt. Sterker nog ik vind dit album nog minder overtuigend dan Silent alarm...
Voor Silent alarm ben ik meteen naar de winkel gegaan, maar achteraf gezien vond ik dat album, ondanks een aantal goede nummers, toch niet sterk genoeg. Het remix album was hetzelfde verhaal. Jammer dat deze band weer zijn belofte niet inwilligt.
Daar heb je natuurlijk voor een gedeelte gelijk in, maar ik spreek en bezie het natuurlijk ook vanuit mijzelf. Ze kunnen natuurlijk ook eens hun best doen een goede plaat te maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Let wel: ze beantwoorden niet aan de verwachting die jij voor jezelf gekweekt hebt.... Daar kan de band niks aan doen natuurlijk.
The Clash.quote:Wel ben ik met je eens dat Silent Alarm niet in zijn geheel even sterk is. Maar ja. Wie maakt er ooit een album wat helemaal briljant is? Ik ken niemand.....
Tja zij zullen waarschijnlijk wel vinden dat ze een goede plaat gemaakt hebben..... Jij niet, dat is puur een kwestie van smaak. Tenzij je inhoudelijk ook feitelijke kritiek hebtquote:Op zondag 28 januari 2007 12:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk voor een gedeelte gelijk in, maar ik spreek en bezie het natuurlijk ook vanuit mijzelf. Ze kunnen natuurlijk ook eens hun best doen een goede plaat te maken.
[..]
Ah jij kent er voor jezelf 1-tjequote:The Clash.
Dan kun je het beste nog even wachten tot de officiële release - de productie op het gelekte exemplaar is niet best, en ik heb van anderen gehoord die het album nu in hun bezit hebben dat A Weekend in the City een stuk beter te behappen met de uiteindelijke productie.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb overigens nog geen mening over de nieuwe plaat. Nog niet geluisterd.
Ik zal m ook wel bestellen via cd-wow tzt, maar gezien de trouwplannen zal er van cd's kopen voorlopig weinig komen ben ik bang.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je het beste nog even wachten tot de officiële release - de productie op het gelekte exemplaar is niet best, en ik heb van anderen gehoord die het album nu in hun bezit hebben dat A Weekend in the City een stuk beter te behappen met de uiteindelijke productie.
Ik ga het album nu sowieso bestellen voor een vriend van me op cdwow.nl, en dan kijk ik wel of het verschil inderdaad zo groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |