Heb je er ooit wel eens bij stilgestaan dat hij misschien ook niet weet hoe hij het initiatief moet nemen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Maar er gebeurt nooit iets... nee ook geen zoen. Dan kan je zeggen van '" waarom doe je zelf dan niks".. Tsja.. lastig want wat het lichamelijke betreft gedraagt ie zich -voor een date - vreemd genoeg vrij afstandelijk , of beter gezegd neutraal.
<...>
Ik snap niet dat er wat initiatief nemen niks uit hem komt, ondanks dat hij mij toch als eerst heeft gevraagd om wat te doen en hij al bevestiging heeft dat ik hem leuk vind.
Tja, het loont misschien toch wel om zelf eens wat risico te gaan nemen, want anders komen jullie dus nergens. Je kunt wel vinden dat hij het hoort te doen, maar als 'ie niks doet...quote:Ik denk dat dat laatste vooral de reden is dat ik moeite heb met zelf initiatief nemen, en het aan hem over laat.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!
[/oprah mode]
BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :pquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Is het zo raar dat een jongen gewoon vrienden wil zijnquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:22 schreef MenMpje het volgende:
[..]
BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :p
AFTER ALL, HE'S A MAN!!
Misschien is dat het wel gewoonquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:12 schreef Scat-man het volgende:
Hij wil gewoon vrienden zijn, begrijp dat dan.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel gewoon
Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Was een gast bij Oprah, een schrijver die een boek had geschreven dat zo heette. Dat was echt een leuke aflevering, al die vrouwen zeiken over hun mannenproblemen en hij steeds als antwoord : 'He's just not that into you!' En het klopte gewoon ook altijd, heb best gelachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:04 schreef soylent het volgende:
Wil JIJ 'm zoenen? Dan moet JIJ 'm op z'n bek pakken!
Waar ben je bang voor dan?!quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:10 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.
Wat wel apart is is dat hij 1,5 uur reizen van mij woont... En hij wil best vaak afspreken..
Ik dacht dat dit wel wat zei.. zoals ik al zei dacht ik altijd dat mannen geen zin hadden zoveel moeite te doen voor 'gewoon vrienden'.
Als ie ook maar een beetje meer aanstalten zou maken, zou ik hem wel zoenen, maar zo maakt ie het mij wel moeilijk..
Straks hebben jullie gelijk en wil hij gewoon echt alleen vrienden zijn..
Lastig.
Zeer goed gezegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?!
Als je hem zoent en hij gaat erin mee zit je gebakken. Als hij weigert heb je meteen duidelijkheid en hoef je je ook geen zorgen meer te maken over wat 'ie nou wel en niet wil. En je hoeft ook niet bang te zijn om een vriendschap kapot te maken, want het gaat je helemaal niet om vriendschap.
Nouja, er waren wel van die momentjes jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:26 schreef Tique het volgende:
als er tegenstrijdige signalen van hem zijn, dan zijn er dus ook positieve signalen
Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Ik dacht dat hij mij leuk vond omdat hij mij in eerste instantie vroeg om naar de bios te gaan. In het begin had ik niet zoveel oog voor hem, maar naarmate ik hem beter heb leren kennen vond ik hem steeds interessanter en ben ik hem leuk gaan vinden.
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:51 schreef bylar het volgende:
[..]
Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?
Tja, ik ben ook zo als die jongen hoor. Zo zijn er genoeg. Geen initiatief durven nemen. Pff, dat vind ik eng altijd. :| Ik heb wel heeel veel zekerheid nodig voordat ik iets durf, meestal.
Maar goed, als die jongen daar moeite mee heeft, neem dan zelf het initiatief inderdaad. Rustig aan, arm om de schouder, dat soort dingen. En dan maar kijken hoe die reageert.
Ik zou willen dat men dat bij mij deed, maar het meisje waar ik nu mee ga daten zou dat nooit doen helaas.![]()
Ach, ik vroeg dat eigenlijk meer voor mezelf. Ik weet zo weinig van de liefde af.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.![]()
Dat verliefd kan best nog komen. Ik word niet zo snel verliefd.
Ja, DAT heb ik nu ook! Geen initiatief voordat ik zeker weet dat zij dat apprecieert. Argh..quote:Maar zoiezo ben ik al niet zon initiatiefnemer in dit soort dingen.. wil ik best een uitzondering voor maken omdat ik hem echt leuk vind.. maar die aanzet van hem is écht nodig voordat ik het doe.. Al is het maar een ienie minie hintje.
Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:52 schreef MenMpje het volgende:
Ik hoop dat hij de volgende keer iets, al is het maar een klein beetje, meer hintjes geeft.
Dan doe ik het wel.. denk ik!
Maar ik ben bang dat ie dat gewoon weeeer niet doet.. en dat ik dan weer niet durf te zoenen.. Ik heb wel een beeetje een aanzet nodig.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.![]()
Oww shit....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Je vindt hem vast zo leuk omdat hij o.a. niet als een schuimbekkende wolf tegen je aan zat te rijden bij de eerste dates. Maar daarna ontstaat de onzekerheid en de verwarring: "Waarom gaat hij niet verder? Ben ik niet leuk genoeg? Waarom rijdt hij niet als een schuimbekkende wolf tegen me aan?" Datgene wat je in eerste instantie had verafschuwd, verwacht je nu wél van hem. Zij het mogelijk in iets minder schuimbekkende mate.
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:05 schreef bylar het volgende:
[..]
Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?
Ikzelf ben echt best slecht in de taal van het flirten, als meisjes met me flirtten had ik dat nauwelijks in de gaten soms.
Wat voldoet voor jou om het initiatief te nemen? Oogblikken, iets wat hij zegt, plagerijtjes...?
En hoe laat jij merken hém leuk te vinden?
Ik denk idd dat ik de vriendschap met een aantal van mijn (reeds bezette) vriendinnen maar ns ga opzeggenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel gewoon
Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan)
Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
[..]
Oww shit....
Dat brengt ons bij het volgende punt: wat als je hem eenmaal 'hebt', vind je het dan nog steeds leuk? Of is de spanning er dan af, en verdwijnt je gevoel als sneeuw voor de zon?
Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
Shit.. ik moet echt maar eens een vrouw die weet wat ze wil wordenquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Maar als jullie allebei niet durven kan tijd wel eens opraken en is de kans vervlogen.
Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.
Misschien ben ik wel (nog)niet verliefd geworden juist omdat ik nog geen hoogte van hem kan krijgen. Dan is het voor mij ook moeilijker om mezelf 'helemaal te geven'.
Ja, maar dat is altijd op een station!! Net voordat zijn trein weg gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...![]()
Ja is het ook..Maar gezien ik eerdere negatieve ervaringen heb op dit gebied, heb ik heel goed geleerd mn gevoelens te relativeren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...
Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef Bombie het volgende:
Ach, je weet best wat je wilt.
Je bent alleen bang voor de gênante situatie die ontstaat als je initiatief neemt, en blijkt dat hij liever vrienden wil blijven. Dat zou ook het einde van deze vermakelijke 'paringsdans' betekenen, natuurlijk.
Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..
Owh, nou ja dan ben je in ieder geval al verder dan ik kwam (al heb ik er maar 1 echte date opzitten hoor). Van aanrakingen is het nog niet gekomen, laat staan zoenen (op de mond)...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:22 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Moet ik dan als initiatiefloze introverte vrouw die duidelijk niet weet wat ze wilhem op zn bek pakken voor een trein vol inzittenden die wachten totdat de trein vertrekt!?
Mooi gezegd, Bombiequote:Op zaterdag 27 november 2004 15:39 schreef Bombie het volgende:
[..]
Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat je verschillende fasen in een liefde hebt die allemaal even leuk zijn en ook weer niet te snel moeten worden afgeraffeld. Het wikken en wegen voor de uiteindelijk bevestiging van jullie liefde voor elkaar wekt misschien wel onzekerheid op, maar geeft ook een geweldig gevoel (hoop en projectie) dat nooit meer in diezelfde vorm terugkeert wanneer je eenmaal openlijk aan elkaar hebt toegegeven.
Dán begint de volgende fase. Als die lang moet gaan duren, mag de fase ervoor ook wel de moeite waard zijn.Maar het moet uiteindelijk wel ergens toe leiden, dus is het een kwestie van timing.
Of hij is homo..quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Lápiz het volgende:
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht![]()
Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
Ik ga het er ook op wagen, denk ik. Ooit. Bij de eerstvolgende date.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
Dit is ook mijn advies, hoewel ik ook een keer heb gehad dat een meisje mij zo een kus gaf, vlak voor ik de trein opstapte. nadat ik haar de hele dag heb proberen te versieren/ benaderen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
En dit moest ik ook maar eens uitproberen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
eensch is, gister nog ervarenquote:Op zondag 28 november 2004 11:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook.
Zo zouden meer meisjes moeten zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Dus als ze aan je arm hangt en je glazig aankijkt is wel een hint ?! Man dat ik die gemist heb....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).
Hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind.. tsja die hintjes die ik net noemde dus (maar misschien ben ik daar door mijn terughoudendheid ook voor hem wel te subtiel in..) We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is Sex and the City, honey.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Geloof me, mannen willen niet overal hun bifi in duwen. En als jij zover gekomen bent dat je alles aan hem bekend hebt, dan durf je ws ook wel te vragen hoe hij over jou voelt.. Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Tot nu toe is mijn ervaring juist dat mannen helemaal geen zin hebben in 'zomaar gezellig' wat doen met vrouwen..Wat moet ik met deze jongen aan
quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.
En dit is inderdaad ook weer precies hem, wat je beschrijft..quote:Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Hey MenMpje,
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
Het begon met een boek erover, aan de hand daarvan is het in "Sex and the City" gekomen, en aan de hand daarvan heeft Oprah er een show over gemaakt.quote:Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is Sex and the City, honey.
NIET over MSN zeggen dat je hem leuk vind, das veel te onpersoonlijk..... bel hem op en zeg gewoon dat je het laatst heel erg (heel erg, ja) leuk vond, en of hij misschien een keer zin heeft om bij jou een DVD'tje te komen kijken oid.quote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Salie het volgende:
tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
[/oprah mode]
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?quote:Op maandag 29 november 2004 23:15 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.
aan dit topic te merken zou je n goede Psychiater kunnen zijnquote:Op maandag 29 november 2004 17:06 schreef HenryHill het volgende:
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...![]()
Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
Dat hij gewoon stijf staat van de zenuwen en de jongen zich zo kut gaat voelen dat er op dat moment niet veel meer van komt.quote:Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef bylar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
Nee ik had het nauwelijks in de gaten, die blikken van de meisjes die zeiden "kus me" en de plagerige speldeprikjes en aandachtgevertjes etcetera... ja, pas later nadat ik eea ging analyseren.quote:Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.
Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...quote:Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.
Wat heb je trouwens precies gezegd dan? Hoe leuk is leuk, hoe leuk vindt je hem nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Ook ben ik er inmiddels wel voor uitgekomen dat ik hém leuk vind, maar zelfs daarna nog niks van zijn kant.. Zelfs geen bekentenis dat ie mij misschien ook leuk vind. Gewoon geen reactie daarop..}:|
Ik vraag me nog steeds immer af wanneer vrouwen nu eigenlijk "ja" bedoelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 07:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie niet waagt, enzo.
Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?
Face to face wordt gewoon moeilijk voor me! En op hem wachten, dan kan je wachten tot je een osn weegt..
Reageert hij er niet positief op (op het berichtje) dan hoeven we ook niks meer te doen, en weet ik ook waar ik sta
En kan ik verder leven!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:36 schreef bankrupcy het volgende:
SMS
Dat zeg je onder 4 ogen, of desnoods via de telefoon. Maar niet via SMS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |