abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23605015
Ik ben inmiddels al een tijdje aan het daten met een jongen.
We kenden elkaar al geruime tijd, maar hij kwam opeens met het idee of ik zin had met zn tween iets te doen, en met hem naar de bios te gaan. Beetje afgezaagd, maar het leek me opzich leuk, dus ik ben gegaan.

Na de bios date volgden nog 4 date's. Ik dacht dat hij mij leuk vond omdat hij mij in eerste instantie vroeg om naar de bios te gaan. In het begin had ik niet zoveel oog voor hem, maar naarmate ik hem beter heb leren kennen vond ik hem steeds interessanter en ben ik hem leuk gaan vinden.

Wat is het probleem, zou je zeggen. Tsja, nu ik hem eenmaal leuk vind, weet ik echt niet wat ik met hem aanmoet. Als wij iets afspreken is het altijd gezellig, ik heb het gevoel dat het klikt. Maar er gebeurt nooit iets... nee ook geen zoen. Dan kan je zeggen van '" waarom doe je zelf dan niks".. Tsja.. lastig want wat het lichamelijke betreft gedraagt ie zich -voor een date - vreemd genoeg vrij afstandelijk , of beter gezegd neutraal.

Ook ben ik er inmiddels wel voor uitgekomen dat ik hém leuk vind, maar zelfs daarna nog niks van zijn kant.. Zelfs geen bekentenis dat ie mij misschien ook leuk vind. Gewoon geen reactie daarop..}:|
Ik denk dat dat laatste vooral de reden is dat ik moeite heb met zelf initiatief nemen, en het aan hem over laat.

Ik snap niet dat er wat initiatief nemen niks uit hem komt, ondanks dat hij mij toch als eerst heeft gevraagd om wat te doen en hij al bevestiging heeft dat ik hem leuk vind.

Wat wil ie toch van me Wel om de zoveel tijd af willen spreken, maar ondertussen niks ondernemen. Waarom wil die dan afspreken ?!

Tot nu toe is mijn ervaring juist dat mannen helemaal geen zin hebben in 'zomaar gezellig' wat doen met vrouwen..Wat moet ik met deze jongen aan

* en nee het is geen softie ofzo hij is juist een hele sociale easy going jongen, die wel relaties achter de rug heeft.

Ohja, we zijn 19 en 22 voor de duidelijkheid.
Pittige tijden!
pi_23605078
kijk eens hoe hij reageert als je een arm om hem heen slaat ofzo. Niet gelijk een super initiatief, maar wel goed om dat afstandelijke van hem te doorbreken misschien.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:12:28 #3
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_23605546
Hij wil gewoon vrienden zijn, begrijp dat dan.
pi_23605561
[oprah mode]

HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!

[/oprah mode]
pi_23605562
Gewoon je tong in z'n keel duwen... Trapt hij er niet in? Dan houd hij van warme worst...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:14:08 #6
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23605570
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Maar er gebeurt nooit iets... nee ook geen zoen. Dan kan je zeggen van '" waarom doe je zelf dan niks".. Tsja.. lastig want wat het lichamelijke betreft gedraagt ie zich -voor een date - vreemd genoeg vrij afstandelijk , of beter gezegd neutraal.
<...>
Ik snap niet dat er wat initiatief nemen niks uit hem komt, ondanks dat hij mij toch als eerst heeft gevraagd om wat te doen en hij al bevestiging heeft dat ik hem leuk vind.
Heb je er ooit wel eens bij stilgestaan dat hij misschien ook niet weet hoe hij het initiatief moet nemen?
quote:
Ik denk dat dat laatste vooral de reden is dat ik moeite heb met zelf initiatief nemen, en het aan hem over laat.
Tja, het loont misschien toch wel om zelf eens wat risico te gaan nemen, want anders komen jullie dus nergens. Je kunt wel vinden dat hij het hoort te doen, maar als 'ie niks doet...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:16:40 #7
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_23605599
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]

[/oprah mode]
pi_23605672
quote:
[oprah mode]

[/oprah mode]
BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :p

AFTER ALL, HE'S A MAN!!
Pittige tijden!
pi_23605675
Ik ben ook zo als die jongen, ik neem ook geen initiatief. Voor mij heeft het te maken met mezelf niet op willen dringen. Hij vindt je waarschijnlijk wel leuk, maar laat de bal bij jou liggen. Het ligt eraan hoe je hem hebt duidelijk gemaakt dat je hem leuk vindt. Maar dan nog kan het dat zijn hij niet durft je lichamelijk te benaderen.
Bud, where is Bud?
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:23:36 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_23605694
quote:
[oprah mode]

[/oprah mode]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Lang leve mij! *O*
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:25:52 #11
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_23605720
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:22 schreef MenMpje het volgende:

[..]

BUT WHY DOES HE WANT TO SEE ME EVERY ONCE IN A WHILE THEN?!?! :p

AFTER ALL, HE'S A MAN!!
Is het zo raar dat een jongen gewoon vrienden wil zijn Ik ga vaak genoeg naar de film, uiteten, uit, etc met een vriendin maar dat beteken niet dat ik ook iets met haar wil.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:25:52 #12
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_23605721
Ik heb ook best wel precies 'tzelfde. Ik ben dan dus een jongen die ook niet echt initiatief neemt. Heeft vooral met durven te maken. Laatste tijd gaat het steeds wat beter (lees ook m'n topic over zoenen) :-) en ik merk dat de laatste keer dat ik initiatief nam (om bijvoorbeeld enorm te gaan zoenen met haar) dat dat heel erg gewaardeerd werd door de dame in kwestie (die wannabe-vriendin van mij zou dus ook TS kunnen zijn, ware het niet dat ze ietsje ouder is).

Dus: je kunt er best wel vanuit gaan dat als die jongen geen vriendin heeft dat hij zeker wel interesse in je heeft. En anders is het helemaal niet gek om het hem gewoon rechtstreeks te vragen lijkt me. Als klinkt dat makkelijker dan het ook echt te vragen... Succes.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_23605771
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:12 schreef Scat-man het volgende:
Hij wil gewoon vrienden zijn, begrijp dat dan.
Misschien is dat het wel gewoon
Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan )

[ Bericht 3% gewijzigd door MenMpje op 27-11-2004 13:59:51 ]
Pittige tijden!
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:31:37 #14
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_23605820
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Heb ik al die tijd in de foute veronderstelling geleefd dat mannen voor 'gewoon vrienden' wel bij andere mannen aankloppen (hetero mannen dan )
Ja.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_23605827
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:

[..]

trouwens, waarom niet zewmmen ofzo? ziet je vriend gelijk wat ie heeft
pi_23605984
quote:

[..]

Was een gast bij Oprah, een schrijver die een boek had geschreven dat zo heette. Dat was echt een leuke aflevering, al die vrouwen zeiken over hun mannenproblemen en hij steeds als antwoord : 'He's just not that into you!' En het klopte gewoon ook altijd, heb best gelachen
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:00:06 #17
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_23606218
misschien moet je je emancipatie eens eer aan doen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:04:45 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_23606277
Jah...

Ik zie vaak (ook bij mezelf het gebeurt te snel) dat je je eigen acties laat afhangen van de ander.
Zo kom je vaak tot niks! Misschien zit hij namelijk precies met hetzelfde...

Wil JIJ 'm zoenen? Dan moet JIJ 'm op z'n bek pakken!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:08:39 #19
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23606341
Zelf initiatief nemen, hij durft het vast niet, maar dan kan het wel goed komen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_23606379
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:04 schreef soylent het volgende:

Wil JIJ 'm zoenen? Dan moet JIJ 'm op z'n bek pakken!
Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.

Wat wel apart is is dat hij 1,5 uur reizen van mij woont... En hij wil best vaak afspreken..
Ik dacht dat dit wel wat zei.. zoals ik al zei dacht ik altijd dat mannen geen zin hadden zoveel moeite te doen voor 'gewoon vrienden'.

Als ie ook maar een beetje meer aanstalten zou maken, zou ik hem wel zoenen, maar zo maakt ie het mij wel moeilijk..

Straks hebben jullie gelijk en wil hij gewoon echt alleen vrienden zijn..

Lastig.
Pittige tijden!
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:15:33 #21
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23606472
Hij wil vast rustig aan doen omdat hij je echt leuk vind en hij vast ook geen hoogte van jou krijgt.
Dat heb ik met mijn huidige vriendin ook gedaan omdat het net uit was met er ex en ik niet zeker wist wat ze nou wou, maar dat is uiteindelijk toch ook goed gekomen, ik heb wel heel subtiele hints gegeven dat ik haar leuk vond, maar zij heeft toch uiteindelijk de eerste stap moeten zetten omdat ik haar iig niet kwijt zou willen als vriendin of gewoon als vriend.
|
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:16:54 #22
67978 HenryHill
pi_23606494
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:10 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ik weet dat dat de instelling is,maar omdat hij zich zo 'gewoon vriendschappelijk' opstelt vind k dit extra lastig. Hij probeert zelfs niet eens een arm om me heen te doen, of dat soort kleine dingetjes/hintjes.

Wat wel apart is is dat hij 1,5 uur reizen van mij woont... En hij wil best vaak afspreken..
Ik dacht dat dit wel wat zei.. zoals ik al zei dacht ik altijd dat mannen geen zin hadden zoveel moeite te doen voor 'gewoon vrienden'.

Als ie ook maar een beetje meer aanstalten zou maken, zou ik hem wel zoenen, maar zo maakt ie het mij wel moeilijk..

Straks hebben jullie gelijk en wil hij gewoon echt alleen vrienden zijn..

Lastig.
Waar ben je bang voor dan?!

Als je hem zoent en hij gaat erin mee zit je gebakken. Als hij weigert heb je meteen duidelijkheid en hoef je je ook geen zorgen meer te maken over wat 'ie nou wel en niet wil. En je hoeft ook niet bang te zijn om een vriendschap kapot te maken, want het gaat je helemaal niet om vriendschap.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23606597
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor dan?!

Als je hem zoent en hij gaat erin mee zit je gebakken. Als hij weigert heb je meteen duidelijkheid en hoef je je ook geen zorgen meer te maken over wat 'ie nou wel en niet wil. En je hoeft ook niet bang te zijn om een vriendschap kapot te maken, want het gaat je helemaal niet om vriendschap.
Zeer goed gezegd
Nu de praktijk nog..

Ik zal mn best doen de volgende keer... maar toch zou het fijner zijn om ook een beetje door te hebben wat er in hem omgaat.. wat me dus tot nu toe totaaaaaal niet lukt.
Al die tegenstrijdige signalen van hem..
Pittige tijden!
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:26:23 #24
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23606641
als er tegenstrijdige signalen van hem zijn, dan zijn er dus ook positieve signalen
|
pi_23606665
hij wil je alleen neuken maar hij weet dat jij dat niet wilt
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23606710
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:26 schreef Tique het volgende:
als er tegenstrijdige signalen van hem zijn, dan zijn er dus ook positieve signalen
Nouja, er waren wel van die momentjes ja
En gewoon 't feit dat ie bereid is half Nederland over te reizen om me te zien.
Maar na 4 date's nog geen enkele vorm van dichter bij elkaar komen/zoenen.. Ligt natuurlijk ook aan mij, ik weet het.. Maar ik ben verbaal al heel wat opener geweest over hoe ik over hem denk enzo. Dus volgende stap aan hem.. zoiets had ik.

Werkt dus niet
Pittige tijden!
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:36:11 #27
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23606830
Nu weet je hoe het wel moet dus spreek af en sla je slag:P
|
pi_23607107
quote:
Ik dacht dat hij mij leuk vond omdat hij mij in eerste instantie vroeg om naar de bios te gaan. In het begin had ik niet zoveel oog voor hem, maar naarmate ik hem beter heb leren kennen vond ik hem steeds interessanter en ben ik hem leuk gaan vinden.
Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?

Tja, ik ben ook zo als die jongen hoor. Zo zijn er genoeg. Geen initiatief durven nemen. Pff, dat vind ik eng altijd. :| Ik heb wel heeel veel zekerheid nodig voordat ik iets durf, meestal.

Maar goed, als die jongen daar moeite mee heeft, neem dan zelf het initiatief inderdaad. Rustig aan, arm om de schouder, dat soort dingen. En dan maar kijken hoe die reageert.

Ik zou willen dat men dat bij mij deed, maar het meisje waar ik nu mee ga daten zou dat nooit doen helaas.
pi_23607126
Ik hoop dat hij de volgende keer iets, al is het maar een klein beetje, meer hintjes geeft.
Dan doe ik het wel.. denk ik!

Maar ik ben bang dat ie dat gewoon weeeer niet doet.. en dat ik dan weer niet durf te zoenen.. Ik heb wel een beeetje een aanzet nodig.
Pittige tijden!
pi_23607180
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:51 schreef bylar het volgende:

[..]

Hoe leuk vindt je hem eigenlijk? Ben je verliefd?

Tja, ik ben ook zo als die jongen hoor. Zo zijn er genoeg. Geen initiatief durven nemen. Pff, dat vind ik eng altijd. :| Ik heb wel heeel veel zekerheid nodig voordat ik iets durf, meestal.

Maar goed, als die jongen daar moeite mee heeft, neem dan zelf het initiatief inderdaad. Rustig aan, arm om de schouder, dat soort dingen. En dan maar kijken hoe die reageert.

Ik zou willen dat men dat bij mij deed, maar het meisje waar ik nu mee ga daten zou dat nooit doen helaas.
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.
Dat verliefd kan best nog komen. Ik word niet zo snel verliefd.
En zoals ik al zei, ik wil best iets doen want ten slotte wil ik ook van deze situatie af. Duidelijkheid zal wel fijn zijn.
Maar zoiezo ben ik al niet zon initiatiefnemer in dit soort dingen.. wil ik best een uitzondering voor maken omdat ik hem echt leuk vind.. maar die aanzet van hem is écht nodig voordat ik het doe.. Al is het maar een ienie minie hintje.

Hopelijk doet ie die aanzet ook, anders blijven wij volgens mij eeuwig als gewone vriendjes daten
Pittige tijden!
pi_23607298
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, tis denk ik meer dat ik hem echt heeeel erg leuk vind.
Dat verliefd kan best nog komen. Ik word niet zo snel verliefd.
Ach, ik vroeg dat eigenlijk meer voor mezelf. Ik weet zo weinig van de liefde af.

Ik ken nu een heel leuk meisje waar ik graag mee date. En ik hoop dat ze me leuk vindt. Maar ik vraag me nogal eens af wat dat nu preccies betekend voor mensen, iemand "leuk" vinden.
quote:
Maar zoiezo ben ik al niet zon initiatiefnemer in dit soort dingen.. wil ik best een uitzondering voor maken omdat ik hem echt leuk vind.. maar die aanzet van hem is écht nodig voordat ik het doe.. Al is het maar een ienie minie hintje.
Ja, DAT heb ik nu ook! Geen initiatief voordat ik zeker weet dat zij dat apprecieert. Argh..

Succes anyway!

Overigens blijf ik dit topic stiekem volgen, ik zit zo ongeveer in dezelfde situatie. Beiden beetje terughoudend etcetera.
pi_23607369
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:52 schreef MenMpje het volgende:
Ik hoop dat hij de volgende keer iets, al is het maar een klein beetje, meer hintjes geeft.
Dan doe ik het wel.. denk ik!

Maar ik ben bang dat ie dat gewoon weeeer niet doet.. en dat ik dan weer niet durf te zoenen.. Ik heb wel een beeetje een aanzet nodig.
Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?

Ikzelf ben echt best slecht in de taal van het flirten, als meisjes met me flirtten had ik dat nauwelijks in de gaten soms.

Wat voldoet voor jou om het initiatief te nemen? Oogblikken, iets wat hij zegt, plagerijtjes...?

En hoe laat jij merken hém leuk te vinden?
pi_23607403
Je vindt hem vast zo leuk omdat hij o.a. niet als een schuimbekkende wolf tegen je aan zat te rijden bij de eerste dates. Maar daarna ontstaat de onzekerheid en de verwarring: "Waarom gaat hij niet verder? Ben ik niet leuk genoeg? Waarom rijdt hij niet als een schuimbekkende wolf tegen me aan?" Datgene wat je in eerste instantie had verafschuwd, verwacht je nu wél van hem. Zij het mogelijk in iets minder schuimbekkende mate.

Je kunt gerust een poging wagen, om de volgende doodeenvoudige reden:

Als hij je niet ziet zitten als geliefde, dan zal wachten op zijn teken van interesse in die richting ook nooit iets opleveren, want dat teken gaat gewoon niet komen. Je wordt niet gekwetst, maar je zult ook nooit weten wat had kunnen zijn i.t.t. wat nu ís.

Ziet hij je wel zitten als geliefde, dan zal hij je zeer waarschijnlijk niet afwijzen als je laat merken dat je meer dan geïnteresseerd in hem bent. Maar als jullie allebei niet durven kan tijd wel eens opraken en is de kans vervlogen.
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:12:31 #34
67978 HenryHill
pi_23607528
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef MenMpje het volgende:
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Je vindt hem vast zo leuk omdat hij o.a. niet als een schuimbekkende wolf tegen je aan zat te rijden bij de eerste dates. Maar daarna ontstaat de onzekerheid en de verwarring: "Waarom gaat hij niet verder? Ben ik niet leuk genoeg? Waarom rijdt hij niet als een schuimbekkende wolf tegen me aan?" Datgene wat je in eerste instantie had verafschuwd, verwacht je nu wél van hem. Zij het mogelijk in iets minder schuimbekkende mate.
Oww shit....

Dat brengt ons bij het volgende punt: wat als je hem eenmaal 'hebt', vind je het dan nog steeds leuk? Of is de spanning er dan af, en verdwijnt je gevoel als sneeuw voor de zon?
pi_23607547
Overigens wacht een échte, sterke vrouw die wéét wat ze wil niet op een seintje om te mogen gaan voor datgene wat ze voor ogen heeft, en verdoet ze geen tijd aan eindeloze speculaties. Ze wil dúídelijkheid, en wel nu!

Dat geldt net zo goed voor mannen.
pi_23607590
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:05 schreef bylar het volgende:

[..]

Wat versta je onder echte hintjes eigenlijk?

Ikzelf ben echt best slecht in de taal van het flirten, als meisjes met me flirtten had ik dat nauwelijks in de gaten soms.

Wat voldoet voor jou om het initiatief te nemen? Oogblikken, iets wat hij zegt, plagerijtjes...?

En hoe laat jij merken hém leuk te vinden?
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).

Hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind.. tsja die hintjes die ik net noemde dus (maar misschien ben ik daar door mijn terughoudendheid ook voor hem wel te subtiel in..) We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
Pittige tijden!
pi_23607596
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ik denk idd dat ik de vriendschap met een aantal van mijn (reeds bezette) vriendinnen maar ns ga opzeggen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23607624
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:12 schreef HenryHill het volgende:

[..]

[..]

Oww shit....

Dat brengt ons bij het volgende punt: wat als je hem eenmaal 'hebt', vind je het dan nog steeds leuk? Of is de spanning er dan af, en verdwijnt je gevoel als sneeuw voor de zon?
Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.
Misschien ben ik wel (nog)niet verliefd geworden juist omdat ik nog geen hoogte van hem kan krijgen. Dan is het voor mij ook moeilijker om mezelf 'helemaal te geven'.
Pittige tijden!
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:17:42 #39
67978 HenryHill
pi_23607632
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...
pi_23607653
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef Bombie het volgende:
Maar als jullie allebei niet durven kan tijd wel eens opraken en is de kans vervlogen.
Shit.. ik moet echt maar eens een vrouw die weet wat ze wil worden want mocht dit gebeuren dan zou ik er echt van balen.
Pittige tijden!
pi_23607672
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Zoals ik het nu zie denk ik dat dat wel mee zal vallen. Ik geloof dat ik dan alleen maar heel blij zou zijn dat ik van die onzekerheid af ben, en duidelijkheid heb.
Misschien ben ik wel (nog)niet verliefd geworden juist omdat ik nog geen hoogte van hem kan krijgen. Dan is het voor mij ook moeilijker om mezelf 'helemaal te geven'.
Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...
pi_23607739
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:17 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hmm, ik ruik een mogelijkheid voor een 'move'...
Ja, maar dat is altijd op een station!! Net voordat zijn trein weg gaat.
Moet ik dan als initiatiefloze introverte vrouw die duidelijk niet weet wat ze wil hem op zn bek pakken voor een trein vol inzittenden die wachten totdat de trein vertrekt!?
Dat lukt me niet hoor!

Hij doet de hele date niks, en ik wacht tot het laatste moment, zodat dat kusje wel voor de trein moet zijn. Wat zijn we ook een stel sukkels.

Pittige tijden!
pi_23607790
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat "verliefd worden" iets was dat je zomaar overkwam, onconditioneel...
Ja is het ook..Maar gezien ik eerdere negatieve ervaringen heb op dit gebied, heb ik heel goed geleerd mn gevoelens te relativeren.
Pittige tijden!
pi_23607830
Ach, je weet best wat je wilt.
Je bent alleen bang voor de gênante situatie die ontstaat als je initiatief neemt, en blijkt dat hij liever vrienden wil blijven. Dat zou ook het einde van deze vermakelijke 'paringsdans' betekenen, natuurlijk.
pi_23607937
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef Bombie het volgende:
Ach, je weet best wat je wilt.
Je bent alleen bang voor de gênante situatie die ontstaat als je initiatief neemt, en blijkt dat hij liever vrienden wil blijven. Dat zou ook het einde van deze vermakelijke 'paringsdans' betekenen, natuurlijk.
Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..

Maw: als hij buiten de bereidheid tot dat reizen en steeds dingen doen niks laat zien, moet ik het maar gewoon daarmee doen; dat als aanzet gebruiken en hem zoenen!

Nu de praktijk nog.. dat blijft moeilijk.
Pittige tijden!
pi_23608106
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:30 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ja.. Maar aan de andere kant.. welke gek wil nu vrienden blijven, terwijl wij steeds dingen doen in de 'date-setting'.. en hij half Nederland door moet om me te zien..
Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat je verschillende fasen in een liefde hebt die allemaal even leuk zijn en ook weer niet te snel moeten worden afgeraffeld. Het wikken en wegen voor de uiteindelijk bevestiging van jullie liefde voor elkaar wekt misschien wel onzekerheid op, maar geeft ook een geweldig gevoel (hoop en projectie) dat nooit meer in diezelfde vorm terugkeert wanneer je eenmaal openlijk aan elkaar hebt toegegeven.

Dán begint de volgende fase. Als die lang moet gaan duren, mag de fase ervoor ook wel de moeite waard zijn. Maar het moet uiteindelijk wel ergens toe leiden, dus is het een kwestie van timing.
pi_23608270
quote:
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).
Owh, nou ja dan ben je in ieder geval al verder dan ik kwam (al heb ik er maar 1 echte date opzitten hoor). Van aanrakingen is het nog niet gekomen, laat staan zoenen (op de mond)...

(en ik maar wachten op die 2e date)

Ben benieuwd wanneer je hem weer ziet. Gewoon er voor gaan dan. Zonder initiatief wordt het lastig, twee terughoudende, verlegen typjes...
pi_23608417
tja, ik moet zeggen dat ik ook zo ben, ik doe gewoon niks, ik wil niet overkomen als een perverse geile donder, haha...

deze zomer had ik een internet vriendin op bezoek, tja gaat altijd wel wat stroef, maar ik ben dan echt niet handtastelijk.

maar na een enge film lag ze al mijn schouders en mijn hand lag op de een of andere manier op haar been naast haar kruis, maar zij duwde me hand dus naar haar kruis.

en naief dat ik was dacht ik dus dat het per ongeluk was ofzo, haha... tja...
maar naar een paar hintjes van haar kant ging ik er dus op in, hehe... en zat ik haar op de 2de avond dat ze bij me was al in haar kruis te voelen.

dan volgt het zoenen en ze wou sex, maar ja, dom dat ik was geen condooms in huis.
als je er op rekent krijg je het nooit, heb je ze niet in huis, dan willen ze wel :S

maar het is goedgekomen, en we hebben een plezierige zomer gehad.

dus om maar weer even ontopic te gaan, geef die jongen eens wat seintjes, sommige durven niet te beginnen, of willen niet al te opdringerig overkomen.

ik ben in ieder geval blij dat mijn internet vriendin begon, anders was er niks gebeurt
pi_23609047
Als hij echt letterlijk half Nederland moet doorreizen om jou te zien, dan mag je er echt wel van uitgaan dat hij je op z'n minst héél leuk vindt. En misschien is hij heel erg terughoudend en bang om iets verkeerds te doen, ten slotte lijkt het er ook niet echt op dat jij veel hints aan hem geeft. Ik ben zelf ook heel erg slecht in dat soort situaties, ik probeer continue alles te analyseren en dat maakt het er ook allemaal niet beter op, misschien is hij ook zo. Maar het feit dat hij meerdere malen met je afspreekt en veel moeite doet om je te zien, dat kun je ook al als intitiatief opvatten (misschien ziet hij het zélf ook zo en wacht hij juist op een duidelijke reactie van jouw kant!).
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
pi_23609826
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:22 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Moet ik dan als initiatiefloze introverte vrouw die duidelijk niet weet wat ze wil hem op zn bek pakken voor een trein vol inzittenden die wachten totdat de trein vertrekt!?
Ja.

Sjeez, je vind hem leuk maar je twijfelt of hij jou wel net zo leuk vind.
Gewoon direct vragen, dan moet hij wel antwoord geven.

En soms loont het om niet te wachten op een goed moment om hem te zoenen, maar gewoon hem er (vriendelijk) toe te dwingen.
Bijvoorbeeld als je naast hem zit zachtjes met een hand zijn hoofd naar jou toe draaien waarna je hem gewoon op de lippen kan kussen, en niet te kort.
Doet hij mee zit je goed, draait hij weg weet je ook waar je aan toe bent.
- The fear of death is worse as the actual dying -
pi_23609937
hij heeft blijkbaar veel voor je over om jou te zien
dat lijkt me ook een duidelijke hint

ik ben zelf blind voor hints, dus misschien is hij dat ook wel. Ik zou het wel op prijs stellen als de meid het initiatief eens nam. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen
pi_23610183
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:39 schreef Bombie het volgende:

[..]

Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat je verschillende fasen in een liefde hebt die allemaal even leuk zijn en ook weer niet te snel moeten worden afgeraffeld. Het wikken en wegen voor de uiteindelijk bevestiging van jullie liefde voor elkaar wekt misschien wel onzekerheid op, maar geeft ook een geweldig gevoel (hoop en projectie) dat nooit meer in diezelfde vorm terugkeert wanneer je eenmaal openlijk aan elkaar hebt toegegeven.

Dán begint de volgende fase. Als die lang moet gaan duren, mag de fase ervoor ook wel de moeite waard zijn. Maar het moet uiteindelijk wel ergens toe leiden, dus is het een kwestie van timing.
Mooi gezegd, Bombie

Trouwens, het is niet echt letterlijk half Nederland, maar zeg maar 2 uurtjes met de trein
Dus, lichtelijk overdreven van mij om dat half Nederland te noemen.. Maar wat ik er me zeggen wilde is dat het altijd zo'n gedoe is,afhankelijk van treinen bus/tram tijden,lang onderweg enz.
Hij doet dus wel moeite met dat reizen.

Een volgende date is nog niet gepland, we hebben het beiden heel druk, en aangezien er altijd weer gereisd moet worden wordt gewoon een avondje afspreken al snel lastig.

Ik denk trouwens ook dat het misschien slim is om niet steeds in openbare gelegenheden af te spreken (al is naar iemands huis gaan natuurlijk helemaal een grote stap . Misschien durft dan 1 van ons tweeen de stap te zetten.

Voorlopig probeer ik er maar gewoon van uit te gaan dat hij mij ook leuk vindt, dat dat reizen en steeds willen afspreken daar een bewijs van is, en dat ie verder gewoon nogal verlegen/terughoudend is. (volgens mij is hij in het 'normale leven', zeg maar zonder mij, helemaal niet zo maar toch..ik moet zijn gedrag toch op de één of andere manier verklaren.. )

Ach ja, zon lange voorfase heeft zoals Bombie al zei ook zijn charmes, al word ik wel ontzettend onzeker van zon vent die zich zo terughoudend gedraadg.

Er is trouwens nog geen datum afgesproken, er is alleen zeker dát we nog meerdere keren wat gaan doen.(die vraag komt vooral van hem uit) Zal zsm laten weten wanneer het geworden is
Pittige tijden!
pi_23611216
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht

Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
pi_23611329
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Lápiz het volgende:
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht

Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
Of hij is homo..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_23613584
Ik draag ook maar even wat bij. Ik ben ook zo'n kereltje. Inittiatieven nemen, is lastig, ook voor sommige jongens. Hoewel het steeds makkelijker gaat. Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
  zaterdag 27 november 2004 @ 20:03:53 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23614002
Misschien wil hij helemaal niks van je.
Jongens gaan ook met elkaar om zonder dat ze homo zijn.

En stel dat hij wel meer wil. Misschien wacht hij totdat jij wat doet, hij heeft jou al 4 keer gevraagd voor iets.
pi_23615662
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
Ik ga het er ook op wagen, denk ik. Ooit. Bij de eerstvolgende date.

Je moet toch wat.
pi_23616402
ik ben ook zon ventje
046
Dank aan Yeahinho
pi_23618635
Allemaal dezelfde ventjes hier ook Nou ja ik geef toe bennet zelf ook een beetje, maar als een meisje tijdens het praten steeds minder praat en steeds dichter met haar mond bij de mijne komt ben ik niet te beroerd om zelf tenminste mn lippen tegen de hare te leggen en dan weten we beide wel dat we beide wellicht wel willen zoenen en dan gebeurd dat ook eigenlijk ook wel altijd.

Met andere woorden: Praat met em -> kom steeds dichterbij en praat minder -> als jullie lippen op minder dan een centimeter van elkaar afliggen dan kunnen ze net zo goed die ene centimeter ook ngo wel overbruggen -> mond open -> tong erin. (beetje klinisch maargoed je snapt wat ik bedoel) Een hand op zijn been (of dergelijk simpel fysiek contact) maakt het altijd stukken makkelijker.

En mocht je hem zoenen en hij deinst terug dan kan je er je altijd nog vanaf maken met: "Ja jesus dan moet je je lippen maar niet zo dicht bij mij doen! Ik dacht dat jij wilde zoenen en vond et zo lullig om je af te wijzen!". Over et algemeen snapt de desbetrefende persoon dat niet en zal hij het als een "ongelukje" zien. Ben je niet zon goede acteur dan kan je altijd nog emt de waarheid aan komen zetten (ja ik vind je nou eenmaal leuk en ik wil je zoenen), waardoor hij denkt, goh wat ben ik stom en zoent of zegt:"Maar kunnen we geen vrienden blijven..."

Succes
ik ben sowieso da bomb
pi_23619297
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
Dit is ook mijn advies, hoewel ik ook een keer heb gehad dat een meisje mij zo een kus gaf, vlak voor ik de trein opstapte. nadat ik haar de hele dag heb proberen te versieren/ benaderen.
Ze huppelde nog mee met de trein in mijn richting.

Hierna heb ik eigenlijk nooit meer iets van haar vernomen.
Bud, where is Bud?
pi_23622297
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
En dit moest ik ook maar eens uitproberen.
  zondag 28 november 2004 @ 11:51:07 #62
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_23625335
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...

Maarrrr, het is ween win win situatie. Je overwint je angst en kunt trots zijn dat je, áls je initiatief neemt, in ieder geval het heft in eigen handen durft te nemen.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_23625657
quote:
Op zondag 28 november 2004 11:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...
eensch is, gister nog ervaren
pi_23626158
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook.
Klinkt herkenbaar. Heerlijk is het ook, als zij het uiteindelijk inderdaad ook "durft".

Gewoon naar de film gaan, op de love seat plaatsnemen en kijken of hij aan je goede kant (zonder leuning ertussen dus) gaat zitten. OF is dat niet subtiel genoeg?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 28 november 2004 @ 13:08:03 #65
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626601
ik neem ook nooit initiatief, ik heb daar gewoon geen zin in, voor hetzelfde geld krijg je 0 op het rekest. Nee iniatief nemen laat ik maar aan de vrouw over, ik begin daar niet meer aan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23629052
Hey MenMpje,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...

Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...

Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 28 november 2004 @ 18:11:54 #67
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23629648
Als je hem leuk vindt, neem jij toch initiatief? Hoezo moet hij dat doen?

Emancipatie heet dat.

Ohja, sla niet een arm om hem heen. Als een meisje dat bij jongen doet zal ik raar vinden. Pak bij het afscheid zn handen en zeg dat je t leuk vond, als een meisje dat doet smelt ik.
pi_23637938
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Zo zouden meer meisjes moeten zijn.

Gisteren toevallig Before Sunrise gezien, mmmm...als Julie Delpy vraagt van "Do you want to kiss me?"
*me hoopt nog steeds dat meisjes dat eens tegen mij zeggen*
pi_23642076
quote:

[..]

Hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind.. tsja die hintjes die ik net noemde dus (maar misschien ben ik daar door mijn terughoudendheid ook voor hem wel te subtiel in..) We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dus als ze aan je arm hangt en je glazig aankijkt is wel een hint ?! Man dat ik die gemist heb....

Is er niet een man <-> vrouw woordenboek ergens tekoop ?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_23642121
quote:

[..]

Als we maar gelukkig zijn...
  maandag 29 november 2004 @ 13:49:22 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23642637
quote:
[oprah mode]

[/oprah mode]
Dat is Sex and the City, honey.
  maandag 29 november 2004 @ 13:58:24 #72
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23642894
quote:
Tot nu toe is mijn ervaring juist dat mannen helemaal geen zin hebben in 'zomaar gezellig' wat doen met vrouwen..Wat moet ik met deze jongen aan
Geloof me, mannen willen niet overal hun bifi in duwen. En als jij zover gekomen bent dat je alles aan hem bekend hebt, dan durf je ws ook wel te vragen hoe hij over jou voelt.. Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23643193
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.

Wat een tegenstrijdige replies allemaal.
Hier zit ook wat in. Maar de andere moeite die hij doet dan?!
*verward is*
Nu durf ik helemaal niks meer
Pittige tijden!
pi_23643229
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Hey MenMpje,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...

Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
En dit is inderdaad ook weer precies hem, wat je beschrijft..
maar volgens dit verhaal zou ik dan weer wel wat moeten doen..

Nooit gedacht dat zoiets zo lastig zou zijn
Pittige tijden!
  maandag 29 november 2004 @ 16:30:42 #75
106856 MociN
Live your own legend
pi_23646769
Nou ik denk dat hij je dus echt wel (erg) leuk vind hoor. Zelf ben ik ook zo iemand die niet het initiatief durf te nemen en dus altijd maar afwacht. Als ik jouw was, wordt het gewoon tijd dat je het hem heel duidelijk maakt dat je meer voor hem voelt (zoals Wakey bijv. heeft gedaan).
  maandag 29 november 2004 @ 17:06:56 #76
67978 HenryHill
pi_23647573
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...

Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
pi_23648190
2 tips:

tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)

tip 2: zoen hem gewoon en kijk wat er gebeurd.

Als je 1 van deze tips opvolgt, is je probleem opgelost ! (maar je moet het wel durven natuurlijk)

Veel succes !
pi_23648289
Yep, durven, en vooral dat laatste is niet voor iedereen even makkelijk.
pi_23648692
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is Sex and the City, honey.
Het begon met een boek erover, aan de hand daarvan is het in "Sex and the City" gekomen, en aan de hand daarvan heeft Oprah er een show over gemaakt.

(En dit weet ik allemaal omdat ik toevallig (toevallig, ja) die aflevering van Oprah gezien heb...)
Power perceived is power achieved.
pi_23648729
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Salie het volgende:
tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)
NIET over MSN zeggen dat je hem leuk vind, das veel te onpersoonlijk..... bel hem op en zeg gewoon dat je het laatst heel erg (heel erg, ja) leuk vond, en of hij misschien een keer zin heeft om bij jou een DVD'tje te komen kijken oid.
Power perceived is power achieved.
pi_23648825
quote:
[oprah mode]

[/oprah mode]
die heb ik ook gezien
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_23657651
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.

Dus.... neem het initiatief, dat kun je beter niet aan hem overlaten.
pi_23657831
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:15 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
pi_23657869
kijk, als jullie je nou allebei gewoon een keer bezatten samen, dan komt t vanzelf wel

ik denk dat ie gewoon geen initiatief durft te nemen, of zelf niet weet wat ie wil, maar als het eenmaal gebeurt is, dan is t misschien ook wel helemaal ok voor hem
Strawberry Flavour..
  maandag 29 november 2004 @ 23:26:17 #85
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_23657937
eromheen draaien haalt niet veel uit... vraag het hem gewoon in zijn gezicht.. weet je direct waar je aan toe bent. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_23658451
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:06 schreef HenryHill het volgende:
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...

Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
aan dit topic te merken zou je n goede Psychiater kunnen zijn
Enjaaa, zelf heb ik dat ook, zoals meerderen hier, ik ben misschien kieskeuring, maar eerst moet het echt goed klikken, dan moet de vriendschap goed zijn, dan wil ik haar goed kennen en dan pas ga ik verder. En soms kom ik n heel eind, en ineens is de vonk weg, om de een of andere reden.
K weet ook niet waarom ik zo doet, maar zo ben ik, en zo heb ik ook maar 1 relatie gehad.
Scoren doe ik bijv. ook al niet
Soms denk ik dat ik teveel respect voor vrouwen heb, maar daarna denk ik dan gelijk weer waarom dat verkeerd zou zijn. Echt, als mensen mij gaan bestuderen worden ze gek
Maargoed, ik ben moe, ga slapen, en zal morgen wat zinnigs plaatsen naast dit.
Vraag idd aan hem gewoon heel plat van zou het niet makkelijk zijn om iets aan elkaar te vragen zonder gevolgen? (wat zou ik dat graag willen soms)
Als ie ja zegt, vraag je gewoon hoe het nu zit, waar ie op wacht, etc. Zou bij mij wel werken
-
pi_23658482
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.

Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.

Zeg gewoon waar het op staat. MenMpje, het lijkt me duidelijk dat hij jou leuk vindt, dus eigenlijk kan er niets mis gaan. Zoals je hier ziet vinden de meeste mannen het nog leuk ook wanneer een meid het initiatief neemt

Probeer open kaart te spelen: 'Ik vind jou leuk en aantrekkelijk, maar wat vind jij van mij?'

En ook al zegt hij jou helemaal niets te vinden, dan heb je iig duidelijkheid en hoef je niet meer in onzekerheid te zitten. Ik denk echter dat hij jou net zo leuk vindt als jij hem!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_23658876
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef bylar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
Dat hij gewoon stijf staat van de zenuwen en de jongen zich zo kut gaat voelen dat er op dat moment niet veel meer van komt. Ik zeg niet dat de kans op een relatie dan minder word, maar dat speciale moment kun je beter zo goed mogelijk laten gaan.

(niet met mij gebeurt... maar zat er dichtbij... (vriend van mij))

(* The-Sorcerer heeft nog geen vriendin gehad)

Wat ik dus bedoel is... maak er een goed moment van met een goede zoen ofzo... ipv dat het meisje moet lachen oid. waar je meer kans op hebt als het meisje het initiatief neemt als de jongen er geen zak vanaf weet
pi_23659597
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:

Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.
Nee ik had het nauwelijks in de gaten, die blikken van de meisjes die zeiden "kus me" en de plagerige speldeprikjes en aandachtgevertjes etcetera... ja, pas later nadat ik eea ging analyseren.

Ja MenMpje, doe de geemancipeerde vrouw eer aan en doe zélf eens de Move.. (en zeg het meisje waar ik mee ga daten hetzelfde te doen!!)
pi_23662239
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...
pi_23679709
quote:
Ook ben ik er inmiddels wel voor uitgekomen dat ik hém leuk vind, maar zelfs daarna nog niks van zijn kant.. Zelfs geen bekentenis dat ie mij misschien ook leuk vind. Gewoon geen reactie daarop..}:|
Wat heb je trouwens precies gezegd dan? Hoe leuk is leuk, hoe leuk vindt je hem nou eigenlijk?

Wat heb je gezegd tegen die jongen? Als ik te horen krijg dat iemand mij leuk vindt, denk ik iets van "ow..ok" en verder niets.
Leuk zegt toch nog niets? Of weinig in ieder geval.

De laatste keer dat een meisje rechuit zei mij leuk te vinden, werd gevolgd door de door haar uitgesproken zin "maar ik ben niet verliefd op je".
(Hmm, misschien niet het beste voorbeeld, want het meisje was toen al verliefd op een ander en zei al eerder dat als ze die jongen niet kende of als ik eerder was, ze dan waarschijnlijk wel verliefd zou zijn geweest op mij)
Maar toch, je begrijpt wat ik bedoel

Of heb je gezegd dat je verliefd op hem bent?

[ Bericht 29% gewijzigd door bylar op 30-11-2004 22:05:03 ]
pi_23679732
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 07:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...
Ik vraag me nog steeds immer af wanneer vrouwen nu eigenlijk "ja" bedoelen.

Kan iemand me dat eens uitleggen.
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:05:46 #93
46080 rew-
Ondertitel
pi_23680314
pak zijn hand is vast -> oogcontact -> etc.
pi_23735757
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?

Face to face wordt gewoon moeilijk voor me! En op hem wachten, dan kan je wachten tot je een osn weegt..
Reageert hij er niet positief op (op het berichtje) dan hoeven we ook niks meer te doen, en weet ik ook waar ik sta

En kan ik verder leven!
Pittige tijden!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:03:02 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23735924
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?

Wie niet waagt, enzo .

Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23735925
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_23736226
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie niet waagt, enzo .

Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...

Ik heb ook geen idee.
Maar vind zowiezo een smsje een beetje.. tsja.
Toch kan het ergens wel leuk zijn.

Licht eraan hoe ik het breng, denk ik.

Heeft ook wel voordelen, want voor hem is het makkelijker duidelijk te maken als hij gewoon vrienden wil zijn. Lijkt me.
Pittige tijden!
pi_23736253
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...

Ik weet dat hij wel wat relaties gehad heeft ja (ik trouwens 1 lange (2 jaar), 1 kortere (7 maanden)..maar.. of het daar aan ligt.. Geen idee.
Pittige tijden!
pi_23736304
Het kan toch ook best zo zijn dat hij in het verleden een paar keer z'n nek heeft uitgestoken en iets te vaak op z'n bek is gegaan daarmee, zodat hij nu heel voorzichtig is geworden met z'n "avances" (of het ontbreken daarvan).
Ik spreek in ieder geval uit ervaring, dacht vroeger ook dat bepaalde hints van meisjes iets te betekenen hadden, maar meestal bleek ik dat dan weer verkeerd geinterpreteerd te hebben, waardoor ik weer op m'n bek ging, héél frustrerend is dat.
Eigenlijk is het nu nog precies hetzelfde, ik vind het heel moeilijk om die zogenaamde 'hints' (als ze het al zijn) van vrouwen correct te interpreteren, dus ik zal mezelf niet snel gaan opdringen aan een meisje dat ik leuk vind. Het kan heel goed zijn dat hij er precies zo over denkt.
Nee, vrouwen kunnen altijd zo mooi zeggen dat mannen geen hints oppikken, maar de vrouwen zelf zijn minstens net zo erg in het geven van onduidelijke hints!
En ik blijf erbij dat hij zeker geinteresseerd is, als hij zoveel moeite voor je wil doen.
pi_23736677
Jaaaaaaa, gewoon doen!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23736777
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:

Face to face wordt gewoon moeilijk voor me! En op hem wachten, dan kan je wachten tot je een osn weegt..
Reageert hij er niet positief op (op het berichtje) dan hoeven we ook niks meer te doen, en weet ik ook waar ik sta

En kan ik verder leven!

Nee, dat is helemaal niet fout! Het is zelfs goed!! Je kunt bijvoorbeeld weleens zenden dat je het zo enorm leuk hebt gehad dat hij wel wat meer verdient dan alleen een zoen en dat je meer voor hem voelt dan een gewone vriend, of zo...
pi_23736939
Nog een idee: schrijf een limmerik en sms het naar hem, iets in de trant van:

Er was eens een meisje uit Tiel
die gaf haar hints te subtiel
dus snapte haar vriend niet
wat ze wilde, die griet,
waardoor ze bijna haar relatie uitviel

Er was eens een SMSje uit Griend
gestuurd aan een speciale vriend
met daarin zonder grief:
'Ik heb je lief'
want ik wil met jou, mijn vriend!

(Ook maar uit de losse hand geschud hoor)
pi_23737116
haha die limmerick is wel cool ja!!
Een x wat anders dan een smsje!
Je kan em natuurlijk ook een brief schrijven ...
Dr zijn zoveel mogelijkheden..
Nou meissie hoop dat het wat word tussen jullie!
En zo niet?!! Dan een mooie vriendschap ...
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:36:26 #104
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23738089
SMS

Dat zeg je onder 4 ogen, of desnoods via de telefoon. Maar niet via SMS.
pi_23738408
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:36 schreef bankrupcy het volgende:
SMS

Dat zeg je onder 4 ogen, of desnoods via de telefoon. Maar niet via SMS.

Juist als je niet durft is dit een goede intro - het heeft uitstekend geholpen bij ons hoor
pi_23742545
Je zegt dat je subtiele hints geeft, maar heeeel veel mannen zien dat dus totaal niet als hints (of ze zijn te onzeker om te geloven dat het hints zijn) Je zegt dat je hem wel eens een afscheidszoen hebt gegeven, maar dat dat was net voor hij in de trein stapte. Ik durf te wedden dat hij zich dan de hele terugrit zit te ergeren dat ie daar niet meer mee heeft gedaan.

Als ik gewoon vrienden met een meid wil zijn en ze geeft me een afscheidszoen, gaat er echt wel een belletje rinkelen dat ik het verkeerde idee heb gegeven. Geloof nou maar wat 80% hier ook al zegt: Hij vind je echt wel leuk! Hij doet er veel moeite voor om je te zien, het is gezellig en hij is single, dus hij wil wel.

Je moet gewoon duidelijk zijn want subtiele hints lukt niet. Gewoon onder het lopen zijn hand pakken en als je door een rustige straat ofzo loopt trek je hem naar je toe en zoent hem. Gewoon doen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ie alleen vrienden met je wil zijn en dat is dan meteen duidelijk, maar uit je verhaal lijkt mij dat hij gewoon ook niet durft.

Dat smsje kan natuurlijk ook wel, maar dan heb je niet meteen duidelijkheid lijkt mij. En dan kan hij er veel te lang over nadenken over wat jij er nou mee bedoelt. Als ie echt zo onzeker is moet het wel een heel duidelijk smsje zijn, wil hij het geloven.

Succes ermee
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')