Mooi gezegd, Bombiequote:Op zaterdag 27 november 2004 15:39 schreef Bombie het volgende:
[..]
Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat je verschillende fasen in een liefde hebt die allemaal even leuk zijn en ook weer niet te snel moeten worden afgeraffeld. Het wikken en wegen voor de uiteindelijk bevestiging van jullie liefde voor elkaar wekt misschien wel onzekerheid op, maar geeft ook een geweldig gevoel (hoop en projectie) dat nooit meer in diezelfde vorm terugkeert wanneer je eenmaal openlijk aan elkaar hebt toegegeven.
Dán begint de volgende fase. Als die lang moet gaan duren, mag de fase ervoor ook wel de moeite waard zijn.Maar het moet uiteindelijk wel ergens toe leiden, dus is het een kwestie van timing.
Of hij is homo..quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Lápiz het volgende:
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht![]()
Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
Ik ga het er ook op wagen, denk ik. Ooit. Bij de eerstvolgende date.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
Dit is ook mijn advies, hoewel ik ook een keer heb gehad dat een meisje mij zo een kus gaf, vlak voor ik de trein opstapte. nadat ik haar de hele dag heb proberen te versieren/ benaderen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
En dit moest ik ook maar eens uitproberen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
eensch is, gister nog ervarenquote:Op zondag 28 november 2004 11:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook.
Zo zouden meer meisjes moeten zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Dus als ze aan je arm hangt en je glazig aankijkt is wel een hint ?! Man dat ik die gemist heb....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).
Hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind.. tsja die hintjes die ik net noemde dus (maar misschien ben ik daar door mijn terughoudendheid ook voor hem wel te subtiel in..) We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Dat is Sex and the City, honey.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!
[/oprah mode]
Geloof me, mannen willen niet overal hun bifi in duwen. En als jij zover gekomen bent dat je alles aan hem bekend hebt, dan durf je ws ook wel te vragen hoe hij over jou voelt.. Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Tot nu toe is mijn ervaring juist dat mannen helemaal geen zin hebben in 'zomaar gezellig' wat doen met vrouwen..Wat moet ik met deze jongen aan
quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.
En dit is inderdaad ook weer precies hem, wat je beschrijft..quote:Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Hey MenMpje,
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
Het begon met een boek erover, aan de hand daarvan is het in "Sex and the City" gekomen, en aan de hand daarvan heeft Oprah er een show over gemaakt.quote:Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is Sex and the City, honey.
NIET over MSN zeggen dat je hem leuk vind, das veel te onpersoonlijk..... bel hem op en zeg gewoon dat je het laatst heel erg (heel erg, ja) leuk vond, en of hij misschien een keer zin heeft om bij jou een DVD'tje te komen kijken oid.quote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Salie het volgende:
tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]
HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!
[/oprah mode]
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?quote:Op maandag 29 november 2004 23:15 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.
aan dit topic te merken zou je n goede Psychiater kunnen zijnquote:Op maandag 29 november 2004 17:06 schreef HenryHill het volgende:
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...![]()
Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
Dat hij gewoon stijf staat van de zenuwen en de jongen zich zo kut gaat voelen dat er op dat moment niet veel meer van komt.quote:Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef bylar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
Nee ik had het nauwelijks in de gaten, die blikken van de meisjes die zeiden "kus me" en de plagerige speldeprikjes en aandachtgevertjes etcetera... ja, pas later nadat ik eea ging analyseren.quote:Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.
Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...quote:Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.
Wat heb je trouwens precies gezegd dan? Hoe leuk is leuk, hoe leuk vindt je hem nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Ook ben ik er inmiddels wel voor uitgekomen dat ik hém leuk vind, maar zelfs daarna nog niks van zijn kant.. Zelfs geen bekentenis dat ie mij misschien ook leuk vind. Gewoon geen reactie daarop..}:|
Ik vraag me nog steeds immer af wanneer vrouwen nu eigenlijk "ja" bedoelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 07:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie niet waagt, enzo.
Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |