abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23609937
hij heeft blijkbaar veel voor je over om jou te zien
dat lijkt me ook een duidelijke hint

ik ben zelf blind voor hints, dus misschien is hij dat ook wel. Ik zou het wel op prijs stellen als de meid het initiatief eens nam. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen
pi_23610183
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:39 schreef Bombie het volgende:

[..]

Misschien een ontsnapte gek. Maar het lijkt me stug dat jouw gek niet méér wil.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat je verschillende fasen in een liefde hebt die allemaal even leuk zijn en ook weer niet te snel moeten worden afgeraffeld. Het wikken en wegen voor de uiteindelijk bevestiging van jullie liefde voor elkaar wekt misschien wel onzekerheid op, maar geeft ook een geweldig gevoel (hoop en projectie) dat nooit meer in diezelfde vorm terugkeert wanneer je eenmaal openlijk aan elkaar hebt toegegeven.

Dán begint de volgende fase. Als die lang moet gaan duren, mag de fase ervoor ook wel de moeite waard zijn. Maar het moet uiteindelijk wel ergens toe leiden, dus is het een kwestie van timing.
Mooi gezegd, Bombie

Trouwens, het is niet echt letterlijk half Nederland, maar zeg maar 2 uurtjes met de trein
Dus, lichtelijk overdreven van mij om dat half Nederland te noemen.. Maar wat ik er me zeggen wilde is dat het altijd zo'n gedoe is,afhankelijk van treinen bus/tram tijden,lang onderweg enz.
Hij doet dus wel moeite met dat reizen.

Een volgende date is nog niet gepland, we hebben het beiden heel druk, en aangezien er altijd weer gereisd moet worden wordt gewoon een avondje afspreken al snel lastig.

Ik denk trouwens ook dat het misschien slim is om niet steeds in openbare gelegenheden af te spreken (al is naar iemands huis gaan natuurlijk helemaal een grote stap . Misschien durft dan 1 van ons tweeen de stap te zetten.

Voorlopig probeer ik er maar gewoon van uit te gaan dat hij mij ook leuk vindt, dat dat reizen en steeds willen afspreken daar een bewijs van is, en dat ie verder gewoon nogal verlegen/terughoudend is. (volgens mij is hij in het 'normale leven', zeg maar zonder mij, helemaal niet zo maar toch..ik moet zijn gedrag toch op de één of andere manier verklaren.. )

Ach ja, zon lange voorfase heeft zoals Bombie al zei ook zijn charmes, al word ik wel ontzettend onzeker van zon vent die zich zo terughoudend gedraadg.

Er is trouwens nog geen datum afgesproken, er is alleen zeker dát we nog meerdere keren wat gaan doen.(die vraag komt vooral van hem uit) Zal zsm laten weten wanneer het geworden is
Pittige tijden!
pi_23611216
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht

Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
pi_23611329
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Lápiz het volgende:
Als het twee uur héén is met de trein, dan is het dus wel half Nederland, da's zo ongeveer van Maastricht tot Utrecht

Knappe jongen als ie dan géén bijbedoelingen heeft, dus dit moet echt wel goedkomen.
Of hij is homo..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_23613584
Ik draag ook maar even wat bij. Ik ben ook zo'n kereltje. Inittiatieven nemen, is lastig, ook voor sommige jongens. Hoewel het steeds makkelijker gaat. Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
  zaterdag 27 november 2004 @ 20:03:53 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_23614002
Misschien wil hij helemaal niks van je.
Jongens gaan ook met elkaar om zonder dat ze homo zijn.

En stel dat hij wel meer wil. Misschien wacht hij totdat jij wat doet, hij heeft jou al 4 keer gevraagd voor iets.
pi_23615662
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook. Geeft die jongen echt geen kick, of gaat hij er niet op in, dan heb jij je best gedaan, en zul je denk ik, iemand anders moeten zoeken.
Ik ga het er ook op wagen, denk ik. Ooit. Bij de eerstvolgende date.

Je moet toch wat.
pi_23616402
ik ben ook zon ventje
046
Dank aan Yeahinho
pi_23618635
Allemaal dezelfde ventjes hier ook Nou ja ik geef toe bennet zelf ook een beetje, maar als een meisje tijdens het praten steeds minder praat en steeds dichter met haar mond bij de mijne komt ben ik niet te beroerd om zelf tenminste mn lippen tegen de hare te leggen en dan weten we beide wel dat we beide wellicht wel willen zoenen en dan gebeurd dat ook eigenlijk ook wel altijd.

Met andere woorden: Praat met em -> kom steeds dichterbij en praat minder -> als jullie lippen op minder dan een centimeter van elkaar afliggen dan kunnen ze net zo goed die ene centimeter ook ngo wel overbruggen -> mond open -> tong erin. (beetje klinisch maargoed je snapt wat ik bedoel) Een hand op zijn been (of dergelijk simpel fysiek contact) maakt het altijd stukken makkelijker.

En mocht je hem zoenen en hij deinst terug dan kan je er je altijd nog vanaf maken met: "Ja jesus dan moet je je lippen maar niet zo dicht bij mij doen! Ik dacht dat jij wilde zoenen en vond et zo lullig om je af te wijzen!". Over et algemeen snapt de desbetrefende persoon dat niet en zal hij het als een "ongelukje" zien. Ben je niet zon goede acteur dan kan je altijd nog emt de waarheid aan komen zetten (ja ik vind je nou eenmaal leuk en ik wil je zoenen), waardoor hij denkt, goh wat ben ik stom en zoent of zegt:"Maar kunnen we geen vrienden blijven..."

Succes
ik ben sowieso da bomb
pi_23619297
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
Dit is ook mijn advies, hoewel ik ook een keer heb gehad dat een meisje mij zo een kus gaf, vlak voor ik de trein opstapte. nadat ik haar de hele dag heb proberen te versieren/ benaderen.
Ze huppelde nog mee met de trein in mijn richting.

Hierna heb ik eigenlijk nooit meer iets van haar vernomen.
Bud, where is Bud?
pi_23622297
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:30 schreef Lápiz het volgende:
Mijn advies zou zijn om hem gewoon bij het afscheid een zoen op iedere wang en ééntje op z'n mond te geven, als hij het dan niet doorheeft, dan weet ik het ook niet meer.
En dit moest ik ook maar eens uitproberen.
  zondag 28 november 2004 @ 11:51:07 #62
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_23625335
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...

Maarrrr, het is ween win win situatie. Je overwint je angst en kunt trots zijn dat je, áls je initiatief neemt, in ieder geval het heft in eigen handen durft te nemen.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_23625657
quote:
Op zondag 28 november 2004 11:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Initiatief nemen als de signalen er niet zijn is beroerd. Over het algemeen de moeite niet waard, tenzij je reden hebt om anders te geloven. En dat laatste is helaas 9 van de 10 keer een valkuil...
eensch is, gister nog ervaren
pi_23626158
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef Darkhacker het volgende:
Pak een keer zijn hand. Als je naast hem zit. Leg je hand op zijn been, hij zal hetzelfde doen. Heel raar, maar dat gaat hier altijd zo. Het is eigenlijk een soort spelletje, durf jij iets? dan durf ik dat ook.
Klinkt herkenbaar. Heerlijk is het ook, als zij het uiteindelijk inderdaad ook "durft".

Gewoon naar de film gaan, op de love seat plaatsnemen en kijken of hij aan je goede kant (zonder leuning ertussen dus) gaat zitten. OF is dat niet subtiel genoeg?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 28 november 2004 @ 13:08:03 #65
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626601
ik neem ook nooit initiatief, ik heb daar gewoon geen zin in, voor hetzelfde geld krijg je 0 op het rekest. Nee iniatief nemen laat ik maar aan de vrouw over, ik begin daar niet meer aan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23629052
Hey MenMpje,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...

Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...

Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 28 november 2004 @ 18:11:54 #67
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23629648
Als je hem leuk vindt, neem jij toch initiatief? Hoezo moet hij dat doen?

Emancipatie heet dat.

Ohja, sla niet een arm om hem heen. Als een meisje dat bij jongen doet zal ik raar vinden. Pak bij het afscheid zn handen en zeg dat je t leuk vond, als een meisje dat doet smelt ik.
pi_23637938
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Uiteindelijk waren we samen op een romantische plaats en heb ik mijn arm om hem heen geslagen, onder het mom van 'gezellig samen'. Toen we ergens gingen zitten hadden we een goed gesprek over onze vriendschappelijke relatie (eindelijk, na 2 jaar vriendschap en 1 jaar vaag gedoe) en heb ik gevraagd wanneer we gingen zoenen...
Zo zouden meer meisjes moeten zijn.

Gisteren toevallig Before Sunrise gezien, mmmm...als Julie Delpy vraagt van "Do you want to kiss me?"
*me hoopt nog steeds dat meisjes dat eens tegen mij zeggen*
pi_23642076
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:15 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Hintjes= precies wat je zegt. Gewoon bepaalde blikken, aanrakingen die net iets langer zijn dan dat het 'per ongeluk' kan zijn.. Aandacht, interesse tonen ..Arm om me heen(al is dat al weer een stapje verder).

Hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind.. tsja die hintjes die ik net noemde dus (maar misschien ben ik daar door mijn terughoudendheid ook voor hem wel te subtiel in..) We zoenen trouwens wel na afloop van de date, maar das echt een snel kusje zeg maar. Niks van een tongzoen of wat
Dat komt dan ook meestal van mijn kant uit...
Dus als ze aan je arm hangt en je glazig aankijkt is wel een hint ?! Man dat ik die gemist heb....

Is er niet een man <-> vrouw woordenboek ergens tekoop ?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_23642121
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Dit klonk meer als een dokter Phil mode.
Als we maar gelukkig zijn...
  maandag 29 november 2004 @ 13:49:22 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23642637
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]

HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!

[/oprah mode]
Dat is Sex and the City, honey.
  maandag 29 november 2004 @ 13:58:24 #72
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23642894
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Tot nu toe is mijn ervaring juist dat mannen helemaal geen zin hebben in 'zomaar gezellig' wat doen met vrouwen..Wat moet ik met deze jongen aan
Geloof me, mannen willen niet overal hun bifi in duwen. En als jij zover gekomen bent dat je alles aan hem bekend hebt, dan durf je ws ook wel te vragen hoe hij over jou voelt.. Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23643193
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
Het feit dat ie jou niets terug verteld na jouw bekentenis zegt, in mijn ogen, al meer dan genoeg.

Wat een tegenstrijdige replies allemaal.
Hier zit ook wat in. Maar de andere moeite die hij doet dan?!
*verward is*
Nu durf ik helemaal niks meer
Pittige tijden!
pi_23643229
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Wakey het volgende:
Hey MenMpje,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn huidige vriend. Hij bleef maar afspreken en afstandelijk doen, en hij deed ook altijd heel nonchalant over zijn gevoelens voor mij: 'ja, ik stuur IEDEREEN een persoonlijk verjaardagskaartje' . Helaas kende ik hem lang genoeg om te weten dat het niet zo was...

Daar hoefde hij niet lang over na te denken en inmiddels zijn we al bijna 2 jaar samen. Hij kan me nog steeds niet vertellen waarom hij destijds zo vreemd deed maar ja... mannen he. Ik ben iig blij dat ik uiteindelijk initiatief heb genomen en ik raad jou aan om dat ook te doen. Wel er eerst even over praten om te peilen wat zijn ware gevoelens zijn...
En dit is inderdaad ook weer precies hem, wat je beschrijft..
maar volgens dit verhaal zou ik dan weer wel wat moeten doen..

Nooit gedacht dat zoiets zo lastig zou zijn
Pittige tijden!
  maandag 29 november 2004 @ 16:30:42 #75
106856 MociN
Live your own legend
pi_23646769
Nou ik denk dat hij je dus echt wel (erg) leuk vind hoor. Zelf ben ik ook zo iemand die niet het initiatief durf te nemen en dus altijd maar afwacht. Als ik jouw was, wordt het gewoon tijd dat je het hem heel duidelijk maakt dat je meer voor hem voelt (zoals Wakey bijv. heeft gedaan).
  maandag 29 november 2004 @ 17:06:56 #76
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23647573
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...

Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23648190
2 tips:

tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)

tip 2: zoen hem gewoon en kijk wat er gebeurd.

Als je 1 van deze tips opvolgt, is je probleem opgelost ! (maar je moet het wel durven natuurlijk)

Veel succes !
pi_23648289
Yep, durven, en vooral dat laatste is niet voor iedereen even makkelijk.
pi_23648692
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is Sex and the City, honey.
Het begon met een boek erover, aan de hand daarvan is het in "Sex and the City" gekomen, en aan de hand daarvan heeft Oprah er een show over gemaakt.

(En dit weet ik allemaal omdat ik toevallig (toevallig, ja) die aflevering van Oprah gezien heb...)
Power perceived is power achieved.
pi_23648729
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Salie het volgende:
tip 1: vraag hem: wat vind je van me? (desnoods via de msn of telefoon)
NIET over MSN zeggen dat je hem leuk vind, das veel te onpersoonlijk..... bel hem op en zeg gewoon dat je het laatst heel erg (heel erg, ja) leuk vond, en of hij misschien een keer zin heeft om bij jou een DVD'tje te komen kijken oid.
Power perceived is power achieved.
pi_23648825
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[oprah mode]

HE'S JUST NOT THAT IN TO YOU!!!

[/oprah mode]
die heb ik ook gezien
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_23657651
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.

Dus.... neem het initiatief, dat kun je beter niet aan hem overlaten.
pi_23657831
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:15 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een jongen die geen initiatief neemt, en het uiteindelijk toch maar probeert, er gigantisch mee zal blunderen, terwijl het veel makkelijker is als jij hem zo'n dikke hint geeft.
Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
pi_23657869
kijk, als jullie je nou allebei gewoon een keer bezatten samen, dan komt t vanzelf wel

ik denk dat ie gewoon geen initiatief durft te nemen, of zelf niet weet wat ie wil, maar als het eenmaal gebeurt is, dan is t misschien ook wel helemaal ok voor hem
Strawberry Flavour..
  maandag 29 november 2004 @ 23:26:17 #85
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_23657937
eromheen draaien haalt niet veel uit... vraag het hem gewoon in zijn gezicht.. weet je direct waar je aan toe bent. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_23658451
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:06 schreef HenryHill het volgende:
Ik zal je nog ff een duwtje in de goede richting geven...

Hoe denk je dat je jezelf zult voelen als je te lang wacht met initiatief nemen en deze kans aan jezelf voorbij laat gaan?
aan dit topic te merken zou je n goede Psychiater kunnen zijn
Enjaaa, zelf heb ik dat ook, zoals meerderen hier, ik ben misschien kieskeuring, maar eerst moet het echt goed klikken, dan moet de vriendschap goed zijn, dan wil ik haar goed kennen en dan pas ga ik verder. En soms kom ik n heel eind, en ineens is de vonk weg, om de een of andere reden.
K weet ook niet waarom ik zo doet, maar zo ben ik, en zo heb ik ook maar 1 relatie gehad.
Scoren doe ik bijv. ook al niet
Soms denk ik dat ik teveel respect voor vrouwen heb, maar daarna denk ik dan gelijk weer waarom dat verkeerd zou zijn. Echt, als mensen mij gaan bestuderen worden ze gek
Maargoed, ik ben moe, ga slapen, en zal morgen wat zinnigs plaatsen naast dit.
Vraag idd aan hem gewoon heel plat van zou het niet makkelijk zijn om iets aan elkaar te vragen zonder gevolgen? (wat zou ik dat graag willen soms)
Als ie ja zegt, vraag je gewoon hoe het nu zit, waar ie op wacht, etc. Zou bij mij wel werken
-
pi_23658482
Nog even iets: mannen begrijpen geen hints.

Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.

Zeg gewoon waar het op staat. MenMpje, het lijkt me duidelijk dat hij jou leuk vindt, dus eigenlijk kan er niets mis gaan. Zoals je hier ziet vinden de meeste mannen het nog leuk ook wanneer een meid het initiatief neemt

Probeer open kaart te spelen: 'Ik vind jou leuk en aantrekkelijk, maar wat vind jij van mij?'

En ook al zegt hij jou helemaal niets te vinden, dan heb je iig duidelijkheid en hoef je niet meer in onzekerheid te zitten. Ik denk echter dat hij jou net zo leuk vindt als jij hem!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_23658876
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:22 schreef bylar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies, hij zal blunderen?
Ook als het meisje hém leuk vindt?
Dat hij gewoon stijf staat van de zenuwen en de jongen zich zo kut gaat voelen dat er op dat moment niet veel meer van komt. Ik zeg niet dat de kans op een relatie dan minder word, maar dat speciale moment kun je beter zo goed mogelijk laten gaan.

(niet met mij gebeurt... maar zat er dichtbij... (vriend van mij))

(* The-Sorcerer heeft nog geen vriendin gehad)

Wat ik dus bedoel is... maak er een goed moment van met een goede zoen ofzo... ipv dat het meisje moet lachen oid. waar je meer kans op hebt als het meisje het initiatief neemt als de jongen er geen zak vanaf weet
pi_23659597
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:

Hints geven is een leuke manier om te flirten met mannen, maar het zet geen zoden aan de dijk.
Nee ik had het nauwelijks in de gaten, die blikken van de meisjes die zeiden "kus me" en de plagerige speldeprikjes en aandachtgevertjes etcetera... ja, pas later nadat ik eea ging analyseren.

Ja MenMpje, doe de geemancipeerde vrouw eer aan en doe zélf eens de Move.. (en zeg het meisje waar ik mee ga daten hetzelfde te doen!!)
pi_23662239
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef Wakey het volgende:
Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23679709
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef MenMpje het volgende:
Ook ben ik er inmiddels wel voor uitgekomen dat ik hém leuk vind, maar zelfs daarna nog niks van zijn kant.. Zelfs geen bekentenis dat ie mij misschien ook leuk vind. Gewoon geen reactie daarop..}:|
Wat heb je trouwens precies gezegd dan? Hoe leuk is leuk, hoe leuk vindt je hem nou eigenlijk?

Wat heb je gezegd tegen die jongen? Als ik te horen krijg dat iemand mij leuk vindt, denk ik iets van "ow..ok" en verder niets.
Leuk zegt toch nog niets? Of weinig in ieder geval.

De laatste keer dat een meisje rechuit zei mij leuk te vinden, werd gevolgd door de door haar uitgesproken zin "maar ik ben niet verliefd op je".
(Hmm, misschien niet het beste voorbeeld, want het meisje was toen al verliefd op een ander en zei al eerder dat als ze die jongen niet kende of als ik eerder was, ze dan waarschijnlijk wel verliefd zou zijn geweest op mij)
Maar toch, je begrijpt wat ik bedoel

Of heb je gezegd dat je verliefd op hem bent?

[ Bericht 29% gewijzigd door bylar op 30-11-2004 22:05:03 ]
pi_23679732
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 07:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar vaak blijkt dan opeens "nee" ook plots "nee" te betekenen...
Ik vraag me nog steeds immer af wanneer vrouwen nu eigenlijk "ja" bedoelen.

Kan iemand me dat eens uitleggen.
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:05:46 #93
46080 rew-
Ondertitel
pi_23680314
pak zijn hand is vast -> oogcontact -> etc.
pi_23735757
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?

Face to face wordt gewoon moeilijk voor me! En op hem wachten, dan kan je wachten tot je een osn weegt..
Reageert hij er niet positief op (op het berichtje) dan hoeven we ook niks meer te doen, en weet ik ook waar ik sta

En kan ik verder leven!
Pittige tijden!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:03:02 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23735924
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef MenMpje het volgende:
Is het heel erg fout, als ik via een smsje op een casual manier laat blijken dat we, wat mij betreft, best wel wat 'verder' kunnen gaan, en dat ik graag wil weten waar we nu staan ?

Wie niet waagt, enzo .

Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23735925
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_23736226
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie niet waagt, enzo .

Vraag me alleen of hoe je een vraag als 'waar staan we nu?' casual kunt brengen...

Ik heb ook geen idee.
Maar vind zowiezo een smsje een beetje.. tsja.
Toch kan het ergens wel leuk zijn.

Licht eraan hoe ik het breng, denk ik.

Heeft ook wel voordelen, want voor hem is het makkelijker duidelijk te maken als hij gewoon vrienden wil zijn. Lijkt me.
Pittige tijden!
pi_23736253
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef _Vixion_ het volgende:
Misschien is 't omdat hij al genoeg relaties achter de rug heeft en vind dat de vrouw de betreffende stap moet maken...

Ik weet dat hij wel wat relaties gehad heeft ja (ik trouwens 1 lange (2 jaar), 1 kortere (7 maanden)..maar.. of het daar aan ligt.. Geen idee.
Pittige tijden!
pi_23736304
Het kan toch ook best zo zijn dat hij in het verleden een paar keer z'n nek heeft uitgestoken en iets te vaak op z'n bek is gegaan daarmee, zodat hij nu heel voorzichtig is geworden met z'n "avances" (of het ontbreken daarvan).
Ik spreek in ieder geval uit ervaring, dacht vroeger ook dat bepaalde hints van meisjes iets te betekenen hadden, maar meestal bleek ik dat dan weer verkeerd geinterpreteerd te hebben, waardoor ik weer op m'n bek ging, héél frustrerend is dat.
Eigenlijk is het nu nog precies hetzelfde, ik vind het heel moeilijk om die zogenaamde 'hints' (als ze het al zijn) van vrouwen correct te interpreteren, dus ik zal mezelf niet snel gaan opdringen aan een meisje dat ik leuk vind. Het kan heel goed zijn dat hij er precies zo over denkt.
Nee, vrouwen kunnen altijd zo mooi zeggen dat mannen geen hints oppikken, maar de vrouwen zelf zijn minstens net zo erg in het geven van onduidelijke hints!
En ik blijf erbij dat hij zeker geinteresseerd is, als hij zoveel moeite voor je wil doen.
pi_23736677
Jaaaaaaa, gewoon doen!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')