abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 17:47:40 #51
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23629093
Achja en koningin Beatrix Shell van Oranje is zeker de vriend van de islam terwijl Hirsi Ali de vijand is?

Simplisme spuit hier uit de grond als haarloze buidelratten in een Thais bordeel
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23629608
Waarom moet Bea zwarte piet gaan bezoeken?????????????
  zondag 28 november 2004 @ 19:03:42 #53
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_23630899
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoe dom kan je zijn, alsof zij geen allochtoon is. Gelukkig deelt de koningin het volk niet in tweeen als moslim-nietmoslim, hoewel veel lonsdale kaalkopjes/geert wilders wannabees dit graag zouden zien.

En ik zie dat die bitch bij jou bereikt heeft wat ze wou bereiken, namelijk de Islam/moslims zwart maken. Een aantal gevallen van mishandeling naar voren brengen en doen alsof het heel normaal is binnen de Islam
Leuk hoor, maar nog geen antwoord op mijn vraag...
Oja, moet je in de blijf-van-mijn-lijf huizen komen. Merendeel Islamtische vrouwen.
pi_23632878
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:35 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat een bullshit Alsof je niet Nederlander en moslim kan zijn.
Indentiteitscrisis knul? Of heet je ook Bansheeboy?

Wat ik stelde, kan en wil je toch niet begrijpen omdat het niet in je kinderlijk drammerig moslimstraatje past.

Het wordt hoog tijd dat de moslims hun lange tenen niet onder onze voeten plaatsen dan kan de rust eens wederkeren.
pi_23633563
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

neee de sl*t trek nu partij met die geflipte moslims [...]
Wie op FoK kut marrokaan schrijft kan op een officiele waarschuwing rekenen maar wie zich schuldig maakt aan majesteitschennis krijgt niet eens een reply?

Ontopic:

Zou het niet zo kunnen zijn dat dit mooie verhaal slechts een bedacht excuus is omdat Koningin Beatrix nou eenmaal niet kan zeggen dat ze Ayaan Hirsi Ali een enorme ... vindt?
IMHO
pi_23634286
De koningin geeft hiermee een volstrekt verkeerd signaal af. Wel direct een moskee bezoeken daarmee hun "slachtoffer"rol bevestigen en dan volhouden dat je boven de partijen staat?
Het enige echte slachtoffer is Ayaan, zij is het die respect verdient. Maar blijkbaar is het motto weer dat de boel bij elkaar gehouden moeten worden ten koste van het vrije woord. Maar ja, gezien het niveau van haar adviseurs had ik ook niet anders verwacht.

off topic: Hulde aan Trouw die afgelopen zaterdag een prachtig stuk bracht over het "respect" voor Islam en de gevaren voor Nederland. :
  maandag 29 november 2004 @ 04:19:53 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23636459
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:18 schreef TGV2 het volgende:Het enige echte slachtoffer is Ayaan, zij is het die respect verdient.
Waarom moet je er telkens weer bijhalen dat ze is besneden ? Daar hebben haar ouders toch voor gekozen ? Dat zij nu nooit meer bevredigd kan worden, zelfs niet met een miljard euro, heeft niets te maken met het politieke klimaat dat we momenteel in Nederland hebben

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 14:08:27 #58
18921 freud
Who's John Galt?
pi_23643162
quote:
Op maandag 29 november 2004 04:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom moet je er telkens weer bijhalen dat ze is besneden ? Daar hebben haar ouders toch voor gekozen ? Dat zij nu nooit meer bevredigd kan worden, zelfs niet met een miljard euro, heeft niets te maken met het politieke klimaat dat we momenteel in Nederland hebben
Euh, JIJ leest in zijn reply dat het om de besnijdenis gaat, en dat is niet zijn fout. Hirsch Ali is ook het slachtoffer in de zin van de eenzijdige toepassing van vrije meningsuiting die moslims soms tolereren.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 29 november 2004 @ 14:10:28 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23643205
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')