quote:And so it begins.....
De hoogste leider van de Taliban, de heersers over het grootste deel van Afghanistan, heeft alle moslims in en buiten het eigen land opgeroepen tot een heilige oorlog oftewel Jihad om het geloof te verdedigen.Volgens Mullah Mohammed Omar gaat het Washington niet alleen om Osama bin Laden, maar ook om verzet tegen "de zuivere moslimstaat". De Taliban bieden Bin Laden, verdacht van de aanslagen van dinsdag in de VS, onderdak.
Ingewijden sluiten daarom een vergeldingsaanval van de VS niet uit. De Taliban heeft de buurlanden gedreigd met een aanval indien zij de VS steunen bij een actie tegen Afghanistan. ,,Als een buurland zijn grond of luchtruim laat gebruiken bij aanvallen tegen Afghanistan, dan is niet uitgesloten dat wij het betreffende land zullen aanvallen'', aldus een verklaring van de minister van Buitenlandse Zaken.
quote:Met wat??? een waterpistool??? damm dat land is zo enorm arm, die kunnen echt geen vuist maken, denk ik......maar goed we zullen zien of het zo ver komt.
dan is niet uitgesloten dat wij het betreffende land zullen aanvallen''
hoppen dat het met een sisser afloopt
quote:zie frontpage
Op zaterdag 15 september 2001 11:08 schreef yvonne het volgende:
Bronvermelding?
teletekst
quote:http://www.fokzine.net/news.fok?id=11097
Bronvermelding?
Wel je eigen forum kennen hoor!
quote:Laten we het hopen ja. Maar als die taliban debielen Osama onderdak bieden dan vind ik wel dat ze dit risico zelf aangaan. En ALS er wat gebeurt, reken maar dat de pleuris dan wereldwijd uitbreekt hoor.
Op zaterdag 15 september 2001 11:08 schreef appelsientje het volgende:
Reaktie gepost door appelsientje - zaterdag 15 september 2001 @ 11:00
[..]Met wat??? een waterpistool??? damm dat land is zo enorm arm, die kunnen echt geen vuist maken, denk ik......maar goed we zullen zien of het zo ver komt.
quote:http://www.fokzine.net/news.fok?id=11097
Bronvermelding?
Vampier
quote:Hopen van wel ja....maar ik betwijfel dat eerlijk gezegd...
Op zaterdag 15 september 2001 11:13 schreef HartSlag het volgende:
Ze zijn ook weer eens dom bezig door te proberen de hele moslim gemeenschap erbij te betrekken. Hopen dat de moslim gemeenschap slim genoeg is om te zien dat het niet om de moslims gaat maar om Osama Bin Laden en Consorten....
quote:eh ja hoor, het volk is arm maar de regering heeft echt niet bezuinigd op het leger. Herinner je de Russische-Afgaanse oorlog nog?
[..]Met wat??? een waterpistool??? damm dat land is zo enorm arm, die kunnen echt geen vuist maken, denk ik......maar goed we zullen zien of het zo ver komt.
quote:daar heb je wel gelijk in, nee de moslims hebben er niks mee te maken.....maar goed laten we niet alle moslims over een kant scheren, de taliban spoort toch niet....laat die gasten maar praten
Op zaterdag 15 september 2001 11:13 schreef HeindeKort het volgende:
Nee, de Moslimsfanatiekelingen willen helemaal geen oorlog nee. Nee, ze staan helemaal niet aan de kant van Bin Laden nee......
quote:Ze hoeven geen groot leger te onderhouden.
Een paar idioten in een vliegtuig zijn genoeg.
Ze hebben mensen over de hele wereld...
Zie arrestaties in NL, Duitsland etc.
nu heeft de VS het teken dat ze willen hebben voor oorlog
quote:De extremisten wel ja.
Op zaterdag 15 september 2001 11:14 schreef Vampier het volgende:
HumZ..... gaan de extremisten binnen Nederland dan niet liggen kloten?Vampier
quote:Ik hoop dat blijkt dat het inderdaad alleen de taliban is die niet spoort en dat de rest van de moslim gemeenschap zich erbuiten houdt.
Op zaterdag 15 september 2001 11:15 schreef appelsientje het volgende:[..]
daar heb je wel gelijk in, nee de moslims hebben er niks mee te maken.....maar goed laten we niet alle moslims over een kant scheren, de taliban spoort toch niet....laat die gasten maar praten
En nu roepen ze ineens op tot oorlog en stellen ze dat Bin Laden nooit uitgeleverd zal worden.....
quote:Laat Amerika dan eerst met bewijzen komen, dan doen ze dat echt wel.
Op zaterdag 15 september 2001 11:38 schreef HeindeKort het volgende:
Eerst ontkennen ze er iets mee te maken te hebben en veroordelen ze de aanslagen en Bin Laden.En nu roepen ze ineens op tot oorlog en stellen ze dat Bin Laden nooit uitgeleverd zal worden.....
quote:De Taliban levert Bin Laden echt nooit uit hoor.
Op zaterdag 15 september 2001 11:45 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Laat Amerika dan eerst met bewijzen komen, dan doen ze dat echt wel.
quote:Amerika is ook nog nooit met bewijzen gekomen, waarschijnlijk. Ikzelf heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Op zaterdag 15 september 2001 11:49 schreef HeindeKort het volgende:[..]
De Taliban levert Bin Laden echt nooit uit hoor.
Er wordt al jaren om gevraagd, en Bin Laden heeft al meerdere aanslagen op zijn naam staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |