vooral als ik er bij benquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:40 schreef Stuart het volgende:
Het kan soms ontzettend gezellig zijn. Zo ook in dit topic![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
vooral als ik er bij ben
naast ons hadden ze parelhoen..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat nam mn man, ik kan dat niet eten, slaat misschien nergens op maar "durf" het gewoon niet
ik zie steeds zo'n vrolijk beestje voor me huppelend door de wei
wie zou de sfeer nou moeten verpesten als jij er niet wasquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef cerror het volgende:
Vernueckt de sfeer post
Ach ja, das logisch
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef mother-mother het volgende:
werkt wel he, ff positief gelul tussendoor
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie zou de sfeer nou moeten verpesten als jij er niet was![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
naast ons hadden ze parelhoen..
en ik samen met 2 boerendochters vertellen over vliegende dode kippen enzo
en dat ze nog een beetje kakelen met hun kop er af
en toen hoefde ze niet meer!
als je het over de duivelhebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef mother-mother het volgende:
werkt wel he, ff positief gelul tussendoor
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
en wij maar lachen..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh das echt lullig
![]()
krijg ik dan de "foknobelprijs"?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hey, de man die mij gaat inhalenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef Litso het volgende:
Hoi.
en daarna zeker gaan vertellen over liefe lammetjes in de weiquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wij maar lachen..
(en ze heeft wel een stuk lambskotelet gahad van me hoorzo erg ben ik nou ook weer niet )
Goed zoquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef Biancavia het volgende:
Een lief topic!
Precies wat ik nodig had!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
likliklik
![]()
Van mij welquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
krijg ik dan de "foknobelprijs"?![]()
Ik heb de afgelopen 2 dagen in totaal minder dan 150 posts gedaan... ik ben bang dat het niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, de man die mij gaat inhalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
en daarna zeker gaan vertellen over liefe lammetjes in de wei![]()
gewoon vinger in de keel en de hele zooi onderkotsen voel je je meteen weer beterquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben misselijk.
Van de Bolletje Chocolade Kruidnoten.
Echt welquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef Georges het volgende:
Wat een gezellig topic.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
en daarna zeker gaan vertellen over liefe lammetjes in de wei![]()
En dan bij mij!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh mijn god, je gaat mij toch niet vertellen dat dat inlikken is?
Ga nou slapen, brilquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh mijn god, je gaat mij toch niet vertellen dat dat inlikken is?
Ik heb een muts opquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
vooral als ik er bij ben
Wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen in totaal minder dan 150 posts gedaan... ik ben bang dat het niet gaat lukken
Jou icon is erg tofquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon vinger in de keel en de hele zooi onderkotsen voel je je meteen weer beter
Nee, ik heb een klachtenbrief geschreven.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon vinger in de keel en de hele zooi onderkotsen voel je je meteen weer beter
Ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor![]()
maare wat moet jij in een restaurant met 2 boerinnetjesquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wilden die boerinnetjes wel.. maar aangezien ik dat ook at...
niet dus
Doe es af danquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een muts op
meedoen met het woordasociatietopic is wel een pré he (1/3 deel daar is van stu ongeveerquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen in totaal minder dan 150 posts gedaan... ik ben bang dat het niet gaat lukken
TESSJEquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een muts op
Ik heb ook een muts!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een muts op
Lekker toch?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een muts op
Dankje. ga slapen misvormt hollywoodhoofdquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ga nou slapen, bril![]()
trainingsweekend peereducation vanhet JNNquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
maare wat moet jij in een restaurant met 2 boerinnetjes
nog steeds ja en wat vind je van men ondertitelquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een muts op
Ik doe vooral mee met het Wat luister je nu en de Bifitopics, dat gaat ook lekker hardquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
meedoen met het woordasociatietopic is wel een pré he (1/3 deel daar is van stu ongeveer)
heyquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Dankje. ga slapen misvormt hollywoodhoofd
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb ook een muts!
trainingsweekend van de wattequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
trainingsweekend peereducation vanhet JNN
Ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
meedoen met het woordasociatietopic is wel een pré he (1/3 deel daar is van stu ongeveer)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik ga muziek maken, dan word ik misschien nog wel populairder dan jij
![]()
JNN= jeugd netwerk nederlandquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
trainingsweekend van de watte![]()
je voelt je geroepen ? :')quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:50 schreef DePresident het volgende:
misvormt hollywood hoofd :')
ohoh daar gaat de sfeer weerquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:50 schreef DePresident het volgende:
misvormt hollywood hoofd![]()
aahhhh nee dat maakt het duidelijkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
JNN= jeugd netwerk nederland
Hoe ziet zo'n hoofd uit enzo? kenmerkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
je voelt je geroepen
Zodra ik leer zieltjes te trainen voor het DP programmaquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik ga muziek maken, dan word ik misschien nog wel populairder dan jou
![]()
Giet je gewoon vol met wijn, dan zie je alles rooskleurigquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ohoh daar gaat de sfeer weer![]()
ik denk dat een eerste vereiste toch wel is dat het vol met siliconen en botox zitquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n hoofd uit enzo? kenmerken
moest je meedoen aan de netwerkcontest op de energieke jongerendagquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil ook netwerken!
God hoef je toch ook niet eerst te zienquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
Ik ben niet energiek!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
moest je meedoen aan de netwerkcontest op de energieke jongerendag
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Giet je gewoon vol met wijn, dan zie je alles rooskleurig![]()
![]()
Lees het vorige topic nog eens doorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ik leer zieltjes te trainen voor het DP programma
Tja, een eigen mening is liever niet gewenst, vooral niet 1 die nogal breed is, ook jegens xebro etc.
Stel je voor, iemand van ons die xebro wel ok vind af en toe!
Jemig een eigen meninghij waait vast mee met alle winden
UITLEG!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
hoezo xebro is toch wel ok, behalve de tijd dan dat hij niet ok is, maar verder wel..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, een eigen mening is liever niet gewenst, vooral niet 1 die nogal breed is, ook jegens xebro etc.
Ja tov menquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog steeds ja en wat vind je van men ondertitel
lees ik nou sarcasme in deze postquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
ken je de backspacetoets????quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Lees het vorige topic nog eens door
Daar staat alle argumenten in
Zwak, zielig figuur![]()
ja na kerst hequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja tov men
Wanneer doe je hem weg?
Nooit, hopelijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja tov men
Wanneer doe je hem weg?
Hij probeert jullie te hersenspoelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
ken je de backspacetoets????
gebruik die dan ook!!!
Ja, laten we allen gemakshalve vergeten wat een user als Xebro lieve mensen als Paddy heeft aangedaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo xebro is toch wel ok, behalve de tijd dan dat hij niet ok is, maar verder wel..
bbd is eigenlijk ook best ok, totdat ie weer niet ok is
snappie?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo xebro is toch wel ok, behalve de tijd dan dat hij niet ok is, maar verder wel..
bbd is eigenlijk ook best ok, totdat ie weer niet ok is
snappie?
dat zeg je tegen dovemansoren (heb het ook al geprobeert)quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is een discussie die meermalen gevoerd is zonder ook maar een centimeter verder in de juiste richting te komen, dus misschien is het een goed plan om die niet meer te voeren. Ideetje hoor.
Ik weet wat DP is!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hij probeert jullie te hersenspoelen![]()
haal litso over en ik haal hem wegquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Nooit, hopelijk
Laten we dat maar even niet vergeten, maar het juist vertellenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, laten we allen gemakshalve vergeten wat een user als Xebro lieve mensen als Paddy heeft aangedaan
Hmmm... zei iemand hier iets?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen dovemansoren (heb het ook al geprobeert)
voor mijn tijd zeker?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, laten we allen gemakshalve vergeten wat een user als Xebro lieve mensen als Paddy heeft aangedaan
helemaal niet zon slecht ideetje eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Dit is een discussie die meermalen gevoerd is zonder ook maar een centimeter verder in de juiste richting te komen, dus misschien is het een goed plan om die niet meer te voeren. Ideetje hoor.
Niet elke rel is leukquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Laten we dat maar even niet vergeten, maar het juist vertellen
Ik weet het namelijk niet
Flikker toch op, self centered ego pubertje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Lees het vorige topic nog eens door
Daar staat alle argumenten in
Zwak, zielig figuur![]()
Ga eendjes voederenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Jamaar ik wil het zo graag weten!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet elke rel is leuk![]()
ja hoor, bbd en xebro enzo zijn ook best wel leuke users.. behalve als ze bot gaan doen.. en dat doen ze regematig.. maarja dat is neem ik aan gewoon ter compensatie van gekrompen lichaamsdelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
snap je het zelf nog wel?
![]()
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voor mijn tijd zeker?![]()
Lees maar alle SC topics terug van mij en DP danquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar ik wil het zo graag weten!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker toch op, self centered ego pubertje.
Ik heb niet de zelfde mening.
Ik ben niet een groep. maar een individueel, oh jee iemand met een onafhankelijke mening
Ja dus. eerst was je wel te pruimen maar nu een dictator.
Jammer, ik ben out... want ik vind xebro wel grappig
Ga maar door met je eigen campagne, i don't care.
Zorg ervoorr dat je iedereen tegen mij keert, anders krijg je ooit een revolutie(dat mag niet!
)
zielig
Moet je voorstellen, een eigen mening
Hehe![]()
alles is voor mijn tijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad![]()
Je kotst op 'het kliekje' , op mij... en ondertussen wel gezellig msnen met iedereen en posten als je ff aandacht nodig hebt..... maar lees de andere argumenten maar die je vast wel hebt gelezenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker toch op, self centered ego pubertje.
Ik heb niet de zelfde mening.
Ik ben niet een groep. maar een individueel, oh jee iemand met een onafhankelijke mening
Ja dus. eerst was je wel te pruimen maar nu een dictator.
Jammer, ik ben out... want ik vind xebro wel grappig
Ga maar door met je eigen campagne, i don't care.
Zorg ervoorr dat je iedereen tegen mij keert, anders krijg je ooit een revolutie(dat mag niet!
)
zielig
Moet je voorstellen, een eigen mening
Hehe![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ga eendjes voederen![]()
Als jij Xebro leuk vind, ben jij dus tegen Paddyquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja hoor, bbd en xebro enzo zijn ook best wel leuke users.. behalve als ze bot gaan doen.. en dat doen ze regematig.. maarja dat is neem ik aan gewoon ter compensatie van gekrompen lichaamsdelen
dus als je dan wegloopt uit dat topic, en er alleen mee omgaat als/wanneer je het leuk vindt, dan gaat het nog wel net hoor
Morgen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ga eendjes voederen![]()
Jammerquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef petre86 het volgende:
en er wordt hier absoluut niet oer het voorval xebro - paddy gesproken ja!
jij & lezen & bier gaan niet samen geloof ik..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij Xebro leuk vind, ben jij dus tegen Paddy![]()
Oh inderdaad want daar weet ik ook niets van!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer
Msn is niet actief sinds weet ik wanneer in jouw mening gaat het ene oor en en de andere plasbuis uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je kotst op 'het kliekje' , op mij... en ondertussen wel gezellig msnen met iedereen en posten als je ff aandacht nodig hebt..... maar lees de andere argumenten maar die je vast wel hebt gelezen
![]()
dove mensen horen het ook niet als je schreeuwd hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef petre86 het volgende:
en er wordt hier absoluut niet oer het voorval xebro - paddy gesproken ja!
Jochie, je bent 18, en mengt je in zaken waarvan je de detais niet kent. Doe maar nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij & lezen & bier gaan niet samen geloof ik..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
dat is een kwestie die niet thuis hoort op het forum..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer
Lekker niets bijzondersquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef mother-mother het volgende:
heyyyyyyyyyyyyyy
morgen is het WEEKEND wat gaan jullie allemaal doen?![]()
iets minder bier en iets meer op je type werk letten kan geen kwaad volgens mij want ik begrijp er geen hol vanquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Msn is niet actief sinds weet ik wanneer in jouw mening gaat het ene oor en en de andere plasbuis uit
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker niets bijzonders![]()
En jij![]()
Dat was een leuk topic. Wat heeft het met paddy te maken?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vond jij minapret met moslims niet leuk?
ik ken de feiten heel goed..quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jochie, je bent 18, en mengt je in zaken waarvan je de detais niet kent. Doe maar niet![]()
Ben ik dus, tegen paddy?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn lijst, dan zul je zien dat ik alleen nog in ONZ kom voor de SCquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vond jij minapret met moslims niet leuk?
ik ga lekker zuipen in atak in enschedequote:Op zaterdag 27 november 2004 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
weet nog niet, was ff onderwerp aan t veranderen
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben ik dus, tegen paddy?
Flikker op!
Goddomme hier kan ik zooo kwaad op worden
Paddy vind ik tof!
Maar xebro ook af en toe!
Ben ik nu een omnivoor?
ROT OP, IK HOOR NIET BIJ EEN GROEPJE!!1!!!!!1111!!1!!!
Amenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ken de feiten heel goed..
ik vind de persoon xebro zielig, en nogal veel van zijn actie achterlijk..
maar soms kun je er ook nog mee/om lachen.. niet alles wat hij doet is slecht
Ja dat was een leuk topic van Xebrozius en LangeJan. En wat ik hier nu uit opmaak is dat Stuart van mening is dat Xebro leuk vinden onmiddellijk betekent dat je tegen paddy bent. Dat heeft het er mee te maken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat was een leuk topic. Wat heeft het met paddy te maken?
Echtquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef DePresident het volgende:
p-etr-a & cerror
zoeken nieuwe online vrienden
mail ze
hou ze bij je
thnx
JE KOTST OP ONS ZIE JE POSTS AAAAAAAAARGH JE KOTS OP MIJ AAAAAAAARGH EN MSNT GEZELLIG MET ME 1 MINUUT LATER AAAAAAAAARGH *nervous brake-down*quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben ik dus, tegen paddy?
Flikker op!
Paddy vind ik tof!
Ben ik nu een omnivoor?
Leer je feiten, voordat je continu uit je nek blijft lullen. Jij weet absoluut niet waar je over praatquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat was een leuk topic van Xebrozius en LangeJan. En wat ik hier nu uit opmaak is dat Stuart van mening is dat Xebro leuk vinden onmiddellijk betekent dat je tegen paddy bent. Dat heeft het er mee te maken.
Die obliriator@hotmail.com, die is tof.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef DePresident het volgende:
p-etr-a & cerror
zoeken nieuwe online vrienden
mail ze
hou ze bij je
thnx
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ga lekker zuipen in atak in enschede
*helpt onderwerp veranderen
heej, volgens DP hoor ik bij het 1 of het ander ....quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
groepje?
..........................................................................
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Echt
Als ik je nu tegenkwam
Waren al jouw botten gebroken
Heel aardig bedoeld hoor
Alleen erg pijnlijk
Zie ik je bij een meet binnenkort?
Dikkertje dapquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Echt
Als ik je nu tegenkwam
Heel aardig bedoeld hoor
Alleen erg pijnlijk
Ik ken geen feiten in deze kwestie, maar jij verdraait nu alles wel heel erg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leer je feiten, voordat je continu uit je nek blijft lullen. Jij weet absoluut niet waar je over praat![]()
Je bent een kereltje waarvan menig mens moet kotsenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben ik dus, tegen paddy?
Flikker op!
Paddy vind ik tof!
Ben ik nu een omnivoor?
Die petrakruyt @ hete mail ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Die obliriator@hotmail.com, die is tof.
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]Nu vind ik je eng worden.
doe je voorzichtig met je computer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Echt
Als ik je nu tegenkwam
Heel aardig bedoeld hoor
Alleen erg pijnlijk
Zéker, dit is wat ik altijd al heb gewildquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef Tessje het volgende:
Leuk topic
Kots een eind weg en ik hoop dat je maag doorbloed door al dat zuur.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent een kereltje waarvan menig mens moet kotsen
eeh?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET WAAR hersenloos schepsel.....
Als je mensen uitkotst moet je er niet proberen mee om te gaan![]()
*toevoegt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Die obliriator@hotmail.com, die is tof.
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:06 schreef Tessje het volgende:
IK KOTS OP DE MENSHEID...
zo goed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |