quote:Kortom, het is een kopie. Jammer.
Op zondag 22 juni 2003 21:06 schreef Vivi het volgende:
Dan zou ik het niet vragen natuurlijk. Dan zou ik het nml. kunnen opzoeken.
quote:Nee hoor zielepoot, heb jij nou echt niets anders in je leven dan mij virtueel te achtervolgen? Het begint onderhand op stalking te lijken. Maar om je rechtschapen zieltje gerust te stellen; het gaat om een 2ehands game waar helaas geen boekje bij zat. Ziek figuur.
Op zondag 22 juni 2003 21:06 schreef gelly het volgende:[..]
Kortom, het is een kopie. Jammer.
quote:Ik wist niet dat je boos werd
Op zondag 22 juni 2003 21:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee hoor zielepoot, heb jij nou echt niets anders in je leven dan mij virtueel te achtervolgen? Het begint onderhand op stalking te lijken. Maar om je rechtschapen zieltje gerust te stellen; het gaat om een 2ehands game waar helaas geen boekje bij zat. Ziek figuur.
quote:Gelly, wat is toch die ziekelijke drang van jou om voortdurend op mij te reageren..ik snap dat mijn persoon jou niet aanstaat maar andersom interesseer je mij echt niet, je bent gewoon voor mij een soort irritante strontvlieg die voortdurend andermans topics loopt te verzieken om je obsessie met mij af te reageren, hou daar nou eens mee op, ik laat me door jou echt niet opfokken, waar je wrs op hoopt, dus spaar je eigen energie en steek het in iets constructiefs.
Op zondag 22 juni 2003 21:11 schreef gelly het volgende:[..]
Ik wist niet dat je boos werd
quote:ontopic aub
Op zondag 22 juni 2003 20:55 schreef Vivi het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe ik in vanuit een ander topic moet quoten dus ik doe het ff zo als jullie het niet erg vinden*Simpel* vraagje Castle Wolfensteijn
quote:als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
Ik weet ff niet meer hoe ik in vanuit een ander topic moet quoten dus ik doe het ff zo als jullie het niet erg vinden*Simpel* vraagje Castle Wolfensteijn
quote:Perfect! Bedankt he
Op zondag 22 juni 2003 21:54 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
quote:Update: Hmm, ik kan nog steeds niks pakken ook al heb ik mijn gun voor mijn mes ingeruild..wat doe ik nou fout?? Of betekent dat handje gewoon dat ik een handeling moet verrichten? Maar ik kan dan bijv ook geen papieren van de tafel oppakken wat volgens mij soms toch wel de bedoeling was
Op zondag 22 juni 2003 23:55 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
graag gedaan
quote:
quote:Waar het handje tevoorschijn komt gebruik je je 'activate'-knop. Met die knop kun je wapens enz... pakken maar ook deuren openen, en hendels overhalen. Meestal is de default-knop voor 'activate' ENTER geloof ik. Bij SP (single-player) heb ik 'activate' op MOUSE 2 gezet. Kan je vriend bij options fixen. Succes...
Mijn vriend is Return to Castle Wolfensteijn aan het spelen, en dan komen er dus onderin je scherm icontjes te staan met wat je moet doen zeg maar..
Oke, da's op zich geen probleem ware het niet dat er ook zo nu en dan een handje komt te staan (ik neem aan dat je dan een voorwerp moet pakken? )Maar dat is dus de enige handeling die hij niet voor elkaar krijgt (we hebben geen boekje met besturing en zo ) dusssss; ik zei, ik vraag het wel ff op Fok! Bij deze dus
Hoe werkt het **Handje** ?? Anyone?
quote:Da's alleen nodig wanneer je een stoel wilt oppakken.
Op zondag 22 juni 2003 21:54 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
quote:Met granaten. Goed mikken en je hebt er niet veel nodig. Tip: als je een granaat gooit, houd je knop iets langer ingedrukt. (zo'n 3 tot 4 klikken, het klikken van een granaat zie je rechtsonder in beeld) Op deze manier komt je granaat sneller op de juiste plek tot ontploffing...
Op maandag 23 juni 2003 00:16 schreef Vivi het volgende:
En hoe krijg ik in level 7 die vuurmonsters dood? ik heb mijn hele gun er al op leeggeschoten maar![]()
Oh ja niet te lang laten klikken anders ontploft ie in je hand en ben je een beetje dood.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 02:24 schreef Krankjorem het volgende:[..]
Met granaten. Goed mikken en je hebt er niet veel nodig. Tip: als je een granaat gooit, houd je knop iets langer ingedrukt. (zo'n 3 tot 4 klikken, het klikken van een granaat zie je rechtsonder in beeld) Op deze manier komt je granaat sneller op de juiste plek tot ontploffing...
Oh ja niet te lang laten klikken anders ontploft ie in je hand en ben je een beetje dood.
quote:http://www.psreporter.com/wolfenstein_walkthrough_7.php
Op zaterdag 28 juni 2003 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik zit *nog steeds* vast hoor...
die is vet.
aleen de soud is kut maar jah,
quote:Dan doe je iets niet goed.
Op zaterdag 28 juni 2003 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik zit *nog steeds* vast hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|