quote:http://garnaaldemo.planetinternet.be/wolfmptest.zip
Op zondag 16 september 2001 02:09 schreef Herald het volgende:
er zijn maar 2300 wachtenden voor me
quote:
Op zondag 16 september 2001 02:11 schreef popolon het volgende:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/wolfmptest.zip
deze is alleen beschikbaar voor mensen met:
Casema/Wanadoo/Euronet, Planet Internet, @Home, chello, Kabelfoon, WorldOnline, XS4ALL
quote:Q3 engine
Op zaterdag 15 september 2001 19:04 schreef Guus het volgende:
Welke engine is dit ?Terug in de tijd zo te zien.
quote:Heheheh maar hoe krijg je dan die vlammenwerper, want als je aan het begin die wapens kan kiezen staat ie er niet tussen.
Op zondag 16 september 2001 02:39 schreef G-spotter2001 het volgende:vlammenwerper is echt tof!
ziet er lekker uit...jammer dat mijn nieuwe pc nog niet binnen is (pas woensdag) ik kan bijna niet wachten
en dan te bedenken vroeger op mijn 286 zat ik dit spel te spelen......
bijna binnen, zometeen testen - ben benieuwd
quote:jawel, het is het allerlaatste wapen, je moet wat meer naar recht gaan met de pijltjes...
Op zondag 16 september 2001 16:31 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Heheheh maar hoe krijg je dan die vlammenwerper, want als je aan het begin die wapens kan kiezen staat ie er niet tussen.
quote:dat zei ik 7 uur geleden al
Op zondag 16 september 2001 17:19 schreef torsoboy het volgende:
de engine die hiervoor gebruikt is is de Quake3 engine. Dacht ik.bijna binnen, zometeen testen - ben benieuwd
quote:ja maar toen lag ik nog te slapen
Op zondag 16 september 2001 17:42 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
dat zei ik 7 uur geleden al
Ik kon geen server vinden die niet vol zat, heb dus een eigen game aangemaakt.
Dit is dus precies wat we nodig hadden, een TeamFortress/CounterStrike hybride ![]()
De vlammenwerper ziet er heel goed uit, de smokegrenade waarmee je airstrikes oproept is ook tof (zie alleen de nut er niet zo van in op deze map).
Ze hebben de rockets een lange reloadtijd aangesmeerd, geweldig. De sniperrifle deint heen en weer, heel terecht.
nu de axis uitproberen... dit zou wel es de spel kunnen zijn om op over te stappen van CS...
quote:Hoei die gaat lekker hard
Op zondag 16 september 2001 02:44 schreef G-spotter2001 het volgende:
sneller nederlandse mirror:
http://www.gamepoint.net/gp_goodies/filespec.php3?action=view&fileid=338deze is alleen beschikbaar voor mensen met:
Casema/Wanadoo/Euronet, Planet Internet, @Home, chello, Kabelfoon, WorldOnline, XS4ALL
quote:maak zelf een server, komen vanzelf mensen
Op zondag 16 september 2001 22:58 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wie weet er nog een paar snelle servers, want die ingame browser werkt voor geen meter.
Alhoewel het niet helemaal als een zonnete draait op m'n TNT2 Ultra, ziet het er toch behoorlijk uit. Heb eigenlijk geen problemen met het vinden van een server, kom overal wel op zolang ie niet vol is tenminste.
Benieuwd naar de full version!
btw als je ff de tweaker uit wil hangen: verander je naam met kleur erin
Dat doe je op het scherm waar je je wapen kan kiezen. Klik op je naam en typ ^ (shift+6) gevolgd door een nummer en je hebt een kleur
quote:Dat had ik ook gelezen ja (lang geleden) maar als ik de screenies bekijk is het net unreal tournament engine met een q3 textbox links boven.
Op zondag 16 september 2001 10:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:Q3 engine
Waar hebben ze alle polygons gelaten ?
zou hem dus binnen een minuutje of 3 binnen moeten hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |