quote:
Get ready to start those downloads! The Return to Castle Wolfenstein multiplayer compatibility test will be available starting Saturday, Sept. 15. The test, which will be available via download at www.castlewolfenstein.com, www.gamespot.com, www.gamespy.com and on multiple mirror sites across the country, gives gamers a chance to compete in a special multiplayer map from id Software's Return to Castle Wolfenstein.Return to Castle Wolfenstein multiplayer pits players in a team-based Axis versus Allies contest for front-line domination, where multiple player classes must mobilize and work together to accomplish mission objectives. The multiplayer element of Return to Castle Wolfenstein is currently in development by Nerve Software with assistance from id Software and Gray Matter Interactive.
Stay tuned for a list of download spots right here on Saturday, September 15 so that you can grab the test and get playing!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-09-2001 11:33]
quote:Mijn idee.
Op zaterdag 15 september 2001 10:23 schreef Uiruru het volgende:
Waar valt die demo te downloaden?hebbuh hebbuh!!
maar het ziet ern wel kewl uit
uhm...een pciese link zo wel zo handig kunnen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door -PYRO- op 15-09-2001 11:35]
Ik probeer het zondag wel...
En die honden ...
n natuurlijk kipkluifjes op de grond
Terug in de tijd zo te zien.
quote:Zo te zien de Wolvenstein 3d engine
Op zaterdag 15 september 2001 19:04 schreef Guus het volgende:
Welke engine is dit ?Terug in de tijd zo te zien.
quote:jah, dit is duidelijk een raycast engine ...
Op zaterdag 15 september 2001 19:08 schreef -Gandalf- het volgende:[..]
Zo te zien de Wolvenstein 3d engine
quote:wees blij met je TNT2 kaartje!
Op zaterdag 15 september 2001 21:01 schreef Khadgar het volgende:
Dat is te ver*** mooi... Draait nooit op mijn TNT2 kaartje
*een 8mb kaartje heeft en door een brak AGP slot nix beters erin kan planten
quote:Geen last van, gaat goed hier.
Op zondag 16 september 2001 00:31 schreef Darklight het volgende:
Hij is nu uit!!!!, maar het downen kun je wel schudden nu
quote:http://garnaaldemo.planetinternet.be/wolfmptest.zip
Op zondag 16 september 2001 02:09 schreef Herald het volgende:
er zijn maar 2300 wachtenden voor me
quote:
Op zondag 16 september 2001 02:11 schreef popolon het volgende:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/wolfmptest.zip
deze is alleen beschikbaar voor mensen met:
Casema/Wanadoo/Euronet, Planet Internet, @Home, chello, Kabelfoon, WorldOnline, XS4ALL
quote:Q3 engine
Op zaterdag 15 september 2001 19:04 schreef Guus het volgende:
Welke engine is dit ?Terug in de tijd zo te zien.
quote:Heheheh maar hoe krijg je dan die vlammenwerper, want als je aan het begin die wapens kan kiezen staat ie er niet tussen.
Op zondag 16 september 2001 02:39 schreef G-spotter2001 het volgende:vlammenwerper is echt tof!
ziet er lekker uit...jammer dat mijn nieuwe pc nog niet binnen is (pas woensdag) ik kan bijna niet wachten
en dan te bedenken vroeger op mijn 286 zat ik dit spel te spelen......
bijna binnen, zometeen testen - ben benieuwd
quote:jawel, het is het allerlaatste wapen, je moet wat meer naar recht gaan met de pijltjes...
Op zondag 16 september 2001 16:31 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Heheheh maar hoe krijg je dan die vlammenwerper, want als je aan het begin die wapens kan kiezen staat ie er niet tussen.
quote:dat zei ik 7 uur geleden al
Op zondag 16 september 2001 17:19 schreef torsoboy het volgende:
de engine die hiervoor gebruikt is is de Quake3 engine. Dacht ik.bijna binnen, zometeen testen - ben benieuwd
quote:ja maar toen lag ik nog te slapen
Op zondag 16 september 2001 17:42 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
dat zei ik 7 uur geleden al
Ik kon geen server vinden die niet vol zat, heb dus een eigen game aangemaakt.
Dit is dus precies wat we nodig hadden, een TeamFortress/CounterStrike hybride
De vlammenwerper ziet er heel goed uit, de smokegrenade waarmee je airstrikes oproept is ook tof (zie alleen de nut er niet zo van in op deze map).
Ze hebben de rockets een lange reloadtijd aangesmeerd, geweldig. De sniperrifle deint heen en weer, heel terecht.
nu de axis uitproberen... dit zou wel es de spel kunnen zijn om op over te stappen van CS...
quote:Hoei die gaat lekker hard
Op zondag 16 september 2001 02:44 schreef G-spotter2001 het volgende:
sneller nederlandse mirror:
http://www.gamepoint.net/gp_goodies/filespec.php3?action=view&fileid=338deze is alleen beschikbaar voor mensen met:
Casema/Wanadoo/Euronet, Planet Internet, @Home, chello, Kabelfoon, WorldOnline, XS4ALL
quote:maak zelf een server, komen vanzelf mensen
Op zondag 16 september 2001 22:58 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wie weet er nog een paar snelle servers, want die ingame browser werkt voor geen meter.
Alhoewel het niet helemaal als een zonnete draait op m'n TNT2 Ultra, ziet het er toch behoorlijk uit. Heb eigenlijk geen problemen met het vinden van een server, kom overal wel op zolang ie niet vol is tenminste.
Benieuwd naar de full version!
btw als je ff de tweaker uit wil hangen: verander je naam met kleur erin Dat doe je op het scherm waar je je wapen kan kiezen. Klik op je naam en typ ^ (shift+6) gevolgd door een nummer en je hebt een kleur
quote:Dat had ik ook gelezen ja (lang geleden) maar als ik de screenies bekijk is het net unreal tournament engine met een q3 textbox links boven.
Op zondag 16 september 2001 10:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:Q3 engine
Waar hebben ze alle polygons gelaten ?
zou hem dus binnen een minuutje of 3 binnen moeten hebben
quote:Zet hem eens op internet in plaats van locaal
Op donderdag 20 september 2001 20:02 schreef Sukkel het volgende:
Op school effe demo gedownload (met 650 kb / sec) en de hele meuk op Zip mee naar huis genomen. Daar op mijn PIII 450 geïnstalleerd (PII 500 met 128 MB aangeraden). Mijn PIII450 met 128 MB en 32 Video trekt het goed. Alles loopt vloeiend. Zijn er al servers om op in te loggen????
quote:laat maar...
Op donderdag 20 september 2001 21:04 schreef Sukkel het volgende:
Die is gek.. waar moet ik 'm plaatsen dan??? ga gewoon naar www.planet.nl en daar kan je in de games section rap downloaden.
code:Triest kut programmaWolf 0.7.15 win-x86 Sep 15 2001
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
quote:Ja je moet wel een kaart hebben die het aankan en vergeet niet het is pas een beta
Op vrijdag 21 september 2001 20:02 schreef speknek het volgende:
[stukkie tekst]
-edit-
Quote vanwege lichte layout fuckup en nutteloosheid verwijderd.
quote:Tja.. Als q3 op jouw systeem niet loopt kan je RTCW vergeten.. Trouwens: Q3 heeft op de cd een open-gl subsysteem staan voor de kaarthouders die geen Open gl implementatie hebben.
Op vrijdag 21 september 2001 20:45 schreef speknek het volgende:
Mja okee, het is een beta, maar Quake 3 ging ook al zeiken. (In het begin deed ie het wel, even later niet meer)
Vraag me dan ook af of ze wel een software matige renderer erin stoppen voor de final. Ik vind het gewoon erg slordig.
Dus..
quote:Je kan ergens een gat erin schieten en er is een deur. Ik heb alleen nog maar als Duitser gespeeld.
Op zaterdag 22 september 2001 16:03 schreef speknek het volgende:
Okee nu gaat het al beter
Hoe kom je over die muur heen?
AMD Duron 700, 192 mb, V7100 pure.
Elke dag op school tijden de les, dezelfde map spelen, gaat op een gegeven moment ook vervelen
quote:Deze melding krijg ik trouwens ook op de tweede pc hierro. Is het een videokaart probleem? Zo ja, jij kunt het nu wel spelen? Wat heb jij aangepast? Of gewoon een andere kaart gekocht?
Op vrijdag 21 september 2001 20:02 schreef speknek het volgende:code:Triest kut programmaWolf 0.7.15 win-x86 Sep 15 2001
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Maar hoever is iedereen al ? Ik denk dat ik wel redelijk ver ben, ik geloof mission 2 level 3 of iets dergelijks. Ik ben iig al van die mutsen die over de grond rollen tegen gekomen, en volgens mij ben ik nog een level verder....lekker vaag, maar goed.
Hoe ver zijn jullie
* bekent dat ie best schijt had toen ie die levels met die zombies in die catacomben speelde...brrr
In Duitsland is het trouwens verboden...
Ben inmiddels bij missie 3, in de catacomben. Redelijk eng met al die zombies
Spel ziet er geweldig uit
Damn, dit is echt oldschool game die TE goed is voor woorden!
quote:Wat? Is dat echt waar?
Op maandag 26 november 2001 22:08 schreef Frutsel het volgende:
In Duitsland is het trouwens verboden...
quote:Ja, 't gaat trouwens alleen om de US versie (Duitsland krijgt z'n eigen versie...)
Op dinsdag 27 november 2001 00:36 schreef gday het volgende:[..]
Wat? Is dat echt waar?
kijk hier maar eens....
quote:nopz
Op maandag 26 november 2001 22:31 schreef thaduck het volgende:
Werkt de wolf3d -goobers ook weer? :-)Damn, dit is echt oldschool game die TE goed is voor woorden!
code:How to enable the cheats: 1. Create a copy of your single player desktop shortcut.
2. Right-click on it and select "properties"
3. In the "Target" field, add the following to the very end (outside the quotes): +set sv_cheats 1
4. Click OK
5. Launch the game using that shortcut
Once you're in the game, you should be able to use the following cheat codes (hit the "~" key to bring down the console, then type them in)The Cheats:
/god (makes you invulnerable)
/notarget (makes enemies not attack you)
/noclip (lets you walk through walls)
/give all (gives you all weaps and ammo)
quote:Jah echt wel
Op maandag 26 november 2001 22:35 schreef gelly het volgende:
IS IE AL UIT DAN ???????![]()
![]()
![]()
quote:
Op maandag 26 november 2001 22:35 schreef gelly het volgende:
IS IE AL UIT DAN ???????![]()
![]()
![]()
quote:- edit - mag niet, illegaal
Op zaterdag 01 december 2001 17:45 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd 'Banned_Cdkey' krijg?
Of beter: Kopen !Kopen ! Kopen !
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 01-12-2001 17:59]
Ik vind het trouwens echt een gaaf spel! Het eerste wat zich kan meten met Goldeneye imo. (alhoewel je dit natuurlijk met z'n vieren naast elkaar op de bank kan doen, maar toch)
quote:Yep, eerst voorzichtig het hoekje om en met de sniper rifle die andere zombies neerschieten. Dan snel naar hem rennen, en met de Venom dat wijf neerschieten, dan met de Venom op Heinrich schieten. Als de Venom even moet afkoelen schakel je over op Panzerfausten en de Tezla-gun.
Op zondag 02 december 2001 00:03 schreef The_Crow het volgende:
Heeft iemand al Heinrich I verslagen zonder te cheaten? zo jah, vertel dan ff hoe!
Belangrijk is bij Heinrich dat je hem van dichtbij aanvalt. Dan beperkt hij zich namelijk tot het zwaaien met zijn zwaard en het veroorzaken van aardbevingen. Neem je echter teveel afstand dan gaat hij geesten oproepen en ben je de lul!
Ik vond Heinrich makkelijker te verslaan dan de Uber-soldat!
Succes!
quote:Ik ben gewoon meteen naar Heinrich toegelopen en heb met de tesla gun rondjes om hem heen gelopen. De tesla gun zoekt automatisch meerdere targets en dan ben je ook meteen van alle ventjes eromheen af. Toen die op was ben ik overgeschakelt op de venom en de rocketlauncher. En je moet idd niet te grote rondjes om hem heen maken zodat hij alleen hele makkelijke aanvallen op je doet. Op deze manier was het best wel makkelijk
Op zondag 02 december 2001 00:03 schreef The_Crow het volgende:
Heeft iemand al Heinrich I verslagen zonder te cheaten? zo jah, vertel dan ff hoe!
Ik kom er echt niet uit. Of mijn RTCW crashed, of ik krijg hem nooit dood. Ik heb hem wel illegaal, dus misschien kan hij daardoor crashen.
Ik had hem al eerder dood, maar toen werd ik nog net geraakt door een zombie, waardoor ik eerst doodging, hij nog wankelde en daarna dood ging, mja dat telt dus niet
Iemand toevallig een idee hoe dit komt???
quote:Ik ken die poster ook, heb ik nog een tijdje als achtergrond gebruikt
Op woensdag 05 december 2001 18:52 schreef onepunchmickey het volgende:
Die poster staat ook in mijn geschiedenisboek..
quote:GAAF!
Op woensdag 05 december 2001 18:48 schreef Smots het volgende:
bizar:
[afbeelding]
Er staat "De Waffen ... roept u"
quote:Ik heb echt geen idee...
Op woensdag 05 december 2001 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom is SS eigenlijk uitgewist?Er staat "De Waffen ... roept u"
quote:Heb je per ongeluk de Duitse versie?
Op woensdag 05 december 2001 20:24 schreef Smots het volgende:
Ik heb echt geen idee...
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/4038/picm24a.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 06-12-2001 12:17]
quote:Ehm... volgens mij komt die niet in het spel voor...
Op woensdag 05 december 2001 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is ook wel een leuke:
(wat is dat een enge site waar dat plaatje vandaan komt, zeg!)
quote:Inderdaad enge site...ik heb gewoon met google naar "German propaganda" gezocht!
Op woensdag 05 december 2001 20:39 schreef Smots het volgende:
Deze is overigens nog veel enger:
http://www.hammerwar.com/
quote:volgens mij niet.
Op woensdag 05 december 2001 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Doet doorlinken naar Geocities het trouwens weer
quote:Gekke duitsers
Dat de Duitse Return to Castle Wolfenstein een andere inhoud zou bevatten wist iedereen al een half jaar geleden, maar wat er anders zou zijn was nog niet bekend gemaakt. Zoals verwacht zijn alle portretten van Hitler verdwenen en ook de hakenkruizen moesten het veld ruimen. Niet alleen het spel, maar ook het verhaal is onder handen genomen. Heinrich Himmler heet Heinrich Höller en de Nazi's zijn vervangen door een sekte genaamd "The Wolves".
quote:Haha, ik ken nog een veel engere site over die shit.. maar ik denk dat een link daarnaartoe niet zal worden gewaardeerd. Je kunt er ook Mein Kampf downloaden enzo..
Op woensdag 05 december 2001 20:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad enge site...ik heb gewoon met google naar "German propaganda" gezocht!
Deze is overigens nog veel enger:
http://www.hammerwar.com/
quote:Kijk maar eens naar deze "slideshow" ofzo:
Op woensdag 05 december 2001 20:39 schreef Smots het volgende:[..]
Ehm... volgens mij komt die niet in het spel voor...
Voor meer vragen kan je altijd langskomen op IRC in kanaal #wolftactics(gamesnet en Quakenet). Of mailen: Salteh@wolftactics.com
paar screenies:
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/sentinels1.jpg
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/sentinels2.jpg
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/h1.jpg
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/h2.jpg
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/h3.jpg
http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/h4.jpg
[EDIT]Het is dus vrijdag 7 pm Amerikaanse tijd, 02:00 zaterdagOchtend onze tijd... sorry :] [/EDIT]
....
waarom de andere thread nou gelocked werd..:r
Wolf Tactics is niet RtCW en niet ET.. dus :p
En als je nog meer mirrors zoekt, moet je hier kijken: http://pub39.ezboard.com/fvraclanfrm3.showMessage?topicID=3.topic
Als dat nog niet genoeg is, hier nog wat
http://www.filemirrors.com/search.src?file=WolfET.exe&size=270305943
wan tikheb net vers uit amerika de Xbox versie van Wolfenstein tides of war binnen maar dat ik gewoon return to wolfenstein maar dan in een andere volgorde
Krijg toch de....
APPLAUSEE!!!
quote:* Skull-splitter deelt de mening al langer
Op zaterdag 31 mei 2003 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Applausje voor Strolie...voor het dichtgooien van Enemy Territory...
hemelvaartsavond 21.30 uur... geen wijf geneukt ofzo? en dan frustraties kwijt op een topic? Doe ik eens moeite voor een openingstopic en gelijk slotje... en dat terwijl het andere topic over dat het spel niet eens uitkomt nog wel open is. Terwijl ut al uit is...
Way to go!!!Krijg toch de....
APPLAUSEE!!!
Ik had ff een eigen topic geopend maar van een mod moest ik hier mijn vraag stellen.
Het volgende. Mijn RTCW(die ik al meer dan een jaar speel) doet het ineens niet meer. hij komt wel in het menu maar hackelt enorm.. ZO erg dat de muis slecht beweegt enz enz. Nu zei me net iemand dat dat wel een s met directx te maken zou kunne hebben. Is heir een oplossing voor????
Graag jullie hulp
quote:Hey!! Vassili as in ***Zex***?
Op maandag 2 juni 2003 22:29 schreef Vassili_Z het volgende:
Download de laatste patch voor RTCW, ook voor je videokaart, helpt meestal wel, kijk anders eens op de forums van www.wolfenstein.nl
quote:Kortom, het is een kopie. Jammer.
Op zondag 22 juni 2003 21:06 schreef Vivi het volgende:
Dan zou ik het niet vragen natuurlijk. Dan zou ik het nml. kunnen opzoeken.
quote:Nee hoor zielepoot, heb jij nou echt niets anders in je leven dan mij virtueel te achtervolgen? Het begint onderhand op stalking te lijken. Maar om je rechtschapen zieltje gerust te stellen; het gaat om een 2ehands game waar helaas geen boekje bij zat. Ziek figuur.
Op zondag 22 juni 2003 21:06 schreef gelly het volgende:[..]
Kortom, het is een kopie. Jammer.
quote:Ik wist niet dat je boos werd
Op zondag 22 juni 2003 21:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee hoor zielepoot, heb jij nou echt niets anders in je leven dan mij virtueel te achtervolgen? Het begint onderhand op stalking te lijken. Maar om je rechtschapen zieltje gerust te stellen; het gaat om een 2ehands game waar helaas geen boekje bij zat. Ziek figuur.
quote:Gelly, wat is toch die ziekelijke drang van jou om voortdurend op mij te reageren..ik snap dat mijn persoon jou niet aanstaat maar andersom interesseer je mij echt niet, je bent gewoon voor mij een soort irritante strontvlieg die voortdurend andermans topics loopt te verzieken om je obsessie met mij af te reageren, hou daar nou eens mee op, ik laat me door jou echt niet opfokken, waar je wrs op hoopt, dus spaar je eigen energie en steek het in iets constructiefs.
Op zondag 22 juni 2003 21:11 schreef gelly het volgende:[..]
Ik wist niet dat je boos werd
quote:ontopic aub
Op zondag 22 juni 2003 20:55 schreef Vivi het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe ik in vanuit een ander topic moet quoten dus ik doe het ff zo als jullie het niet erg vinden*Simpel* vraagje Castle Wolfensteijn
quote:als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
Ik weet ff niet meer hoe ik in vanuit een ander topic moet quoten dus ik doe het ff zo als jullie het niet erg vinden*Simpel* vraagje Castle Wolfensteijn
quote:Perfect! Bedankt he
Op zondag 22 juni 2003 21:54 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
quote:Update: Hmm, ik kan nog steeds niks pakken ook al heb ik mijn gun voor mijn mes ingeruild..wat doe ik nou fout?? Of betekent dat handje gewoon dat ik een handeling moet verrichten? Maar ik kan dan bijv ook geen papieren van de tafel oppakken wat volgens mij soms toch wel de bedoeling was
Op zondag 22 juni 2003 23:55 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
graag gedaan
quote:
quote:Waar het handje tevoorschijn komt gebruik je je 'activate'-knop. Met die knop kun je wapens enz... pakken maar ook deuren openen, en hendels overhalen. Meestal is de default-knop voor 'activate' ENTER geloof ik. Bij SP (single-player) heb ik 'activate' op MOUSE 2 gezet. Kan je vriend bij options fixen. Succes...
Mijn vriend is Return to Castle Wolfensteijn aan het spelen, en dan komen er dus onderin je scherm icontjes te staan met wat je moet doen zeg maar..
Oke, da's op zich geen probleem ware het niet dat er ook zo nu en dan een handje komt te staan (ik neem aan dat je dan een voorwerp moet pakken? )Maar dat is dus de enige handeling die hij niet voor elkaar krijgt (we hebben geen boekje met besturing en zo ) dusssss; ik zei, ik vraag het wel ff op Fok! Bij deze dus
Hoe werkt het **Handje** ?? Anyone?
quote:Da's alleen nodig wanneer je een stoel wilt oppakken.
Op zondag 22 juni 2003 21:54 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
als je zo handje in het schem komt moet je je wapen omwisselen naar je mes en dan kan je het ding wel oppakken
quote:Met granaten. Goed mikken en je hebt er niet veel nodig. Tip: als je een granaat gooit, houd je knop iets langer ingedrukt. (zo'n 3 tot 4 klikken, het klikken van een granaat zie je rechtsonder in beeld) Op deze manier komt je granaat sneller op de juiste plek tot ontploffing...
Op maandag 23 juni 2003 00:16 schreef Vivi het volgende:
En hoe krijg ik in level 7 die vuurmonsters dood? ik heb mijn hele gun er al op leeggeschoten maar![]()
Oh ja niet te lang laten klikken anders ontploft ie in je hand en ben je een beetje dood.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 02:24 schreef Krankjorem het volgende:[..]
Met granaten. Goed mikken en je hebt er niet veel nodig. Tip: als je een granaat gooit, houd je knop iets langer ingedrukt. (zo'n 3 tot 4 klikken, het klikken van een granaat zie je rechtsonder in beeld) Op deze manier komt je granaat sneller op de juiste plek tot ontploffing...
Oh ja niet te lang laten klikken anders ontploft ie in je hand en ben je een beetje dood.
quote:http://www.psreporter.com/wolfenstein_walkthrough_7.php
Op zaterdag 28 juni 2003 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik zit *nog steeds* vast hoor...
die is vet.
aleen de soud is kut maar jah,
quote:Dan doe je iets niet goed.
Op zaterdag 28 juni 2003 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik zit *nog steeds* vast hoor...
quote:Op de X-box gaat dat automatisch.
Op vrijdag 4 juli 2003 01:56 schreef Markster het volgende:
nog even vraagje, hoe kan ik "dynamite defused" en "dynamite planted" zeggen?
quote:Het is de multiplayer demo
Op vrijdag 4 juli 2003 07:33 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Op de X-box gaat dat automatisch.
Jij zal zeker de pc versie spelen kijk anders effen in de handleiding.
Het gaat alleen automatisch als je met de Amerikanen dynamiet plant, of met de Duitsers dynamiet defused. Maar ik hoor sommige dus ook de andere zin zeggen die dus niet automatisch gaat en ook niet in het V-menu staat.
Ik zit moederneukend klem in het derde hoofdstuk (the forest) waar ik achter in die truck moet komen.
Die laatste soldaat moet ik laten leven, anders mislukt de missie, maar hoe groot mijn omtrekkende beweging ook is... ik kom niet bij die truck zonder dat die rotmof alarm slaat.
Doe ik iets fout? Of is het toch gewoon een kutspel?
V.
quote:Alleen je kortetermijngeheugen werkt iets minder:
Op zondag 6 juli 2003 03:15 schreef Terence_Hill het volgende:
Je moet in de truck gaan zitten, als ik het me goed herinner....
quote:V.
Op zondag 6 juli 2003 01:12 schreef Verbal het volgende:ik kom niet bij die truck zonder dat die rotmof alarm slaat.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:44 schreef Verbal het volgende:[..]
Alleen je kortetermijngeheugen werkt iets minder:
[..]V.
't Is echt een hoerig rotlevel idd. Ik ben bang dat je met iets te veel lawaai de andere moffen hebt uitgeschakeld. Is dat het geval dan is de laatste mof extra alert op 'ein Intruder'. Ik zou zeggen blijf proberen, misschien is het een goed idee om de level opnieuw te spelen, en wees voorzichtig met het saven van je positie. Doe het niet direct als je een mannetje hebt uitgeschakeld, maar wacht ff tot het echt rustig is. Succes.
quote:kan je vriend nu dus ook niet meer online... of heb je niet zijn key gebruikt. anyway, volgens mij is de enige optie kopen
Op vrijdag 5 september 2003 12:56 schreef Rubert het volgende:
Ik heb dus het spel gekopieerd van een vriend, en kan de multiplayer versie dus niet spelen, hij geeft telkens invallid_cdkey. Is hier iets aan te doen? (behalve de origineel kopen dan).
quote:je kan op cracked servers gaan spelen.. daar heb je geen key voor nodig.. zijn genoeg sites te googlen met een overzicht van cracked servers.
Op vrijdag 5 september 2003 12:56 schreef Rubert het volgende:
Ik heb dus het spel gekopieerd van een vriend, en kan de multiplayer versie dus niet spelen, hij geeft telkens invallid_cdkey. Is hier iets aan te doen? (behalve de origineel kopen dan).
[Dit bericht is gewijzigd door Rubert op 05-09-2003 19:09]
quote:Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, alleen het lukt me nog steeds niet. Zou iemand het uit kunnen leggen?
Op vrijdag 5 september 2003 18:52 schreef Rubert het volgende:
Uhm, en waar kun je zoiets vinden/zoeken, en waar in het spel moet je die dan invoeren? Vooral erg benieuwd naar waar je ze in moet voeren. Iemand?
Maar het kan ook komen omdat linux niet zo vol staat als windows... maar het spel is echt geniaal.... Vooral die online-campains.... heb al heel wat uurtjes gespeelt.....
quote:Dacht het niet.
Op zaterdag 6 september 2003 22:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
zou je er straks ook op de ps2 mee online kunnen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |