David McWilliams - the days of pearly spencerquote:ik zoek een nummer waarin het refrein door een megafoon wordt gezongen.
Het is een rock(alternatief) nummer en voor de luisteraars van rebeccaFM; ik hoor het daar geregeld.
enkele stukjes die ik heb weten op te vangen van het refrein:
the days(?) are all (?) sister oid.
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef search64 het volgende:
David McWilliams - the days of pearly spencer
het is ook niet echt rock :pquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?
maar wel heel Rebecca FM
Art Of Fighters - Hey You!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef JoRuZ het volgende:
Ik zoek het nummer dat word gespeeld bij dit filmpje:
http://members.home.nl/m.noom/BOMB2.wmv
thx....quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:00 schreef search64 het volgende:
Komt van de CD "dopeheid troef", en het heet "je beste vriend".
Kunt u zo vriendelijk zijn om mijn MSN toe te voegen @ profiel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:26 schreef Frenkiej het volgende:
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore of
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore (art of fighters remix) <-- mooier![]()
en philippe rochard - survivors of hardstyle
k denk dat je de 2e bedoelt die is bekender
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
hebben jullie andere?![]()
alvast bedankt![]()
dat is 1 bedanktquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...
Knuffelrock 1 t/m 27quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |