Cool!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:01 schreef digispeed het volgende:
Even off topic, ik was zojuist in AMsterdam- Bijenkorf en daar waren een aantal GTST-ers
Ik heb zo'n bag (opbrengst gaat naar Aids fonds) bij Inge Ipenburg gekocht. Das echt een hardstikke leuk mens in het echt.
scala buitenkant, is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:49 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Een biels is een balk op een trainrails.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer met het woord Biels..en wat is het?![]()
Waarom sluit je met mij zulke dealsquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik daag je uit te rijmen op het volgens mij onrijmbare woord 'biels'
Ziels(veel)quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik daag je uit te rijmen op het volgens mij onrijmbare woord 'biels'
Hee, dat gaat zomaar niet! Je moet natuurlijk wel echt Hollandsch rijmen, dus geen andere talen gebruiken!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom sluit je met mij zulke deals
Wat moet ik nou met het woordje 'biels'?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:36 schreef Beach het volgende:nieuwe morris vind ik wel een lekker ding, veel leuker dan die vieze enge geert hoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Halve woorden tellen ook niet. En namen ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ziels(veel).
Niels...
Ik heb het woord al gevonden, zie bovenaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ziels(veel).
Niels...
Ik vind zijn acteerprestaties nog steeds niet geweldig. Alhoewel zijn geflirt met Berend wel overtuigend was maar dat heeft misschien een andere oorzaak...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
nieuwe morris vind ik wel een lekker ding, veel leuker dan die vieze enge geert hoes
Jij moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, dat gaat zomaar niet! Je moet natuurlijk wel echt Hollandsch rijmen, dus geen andere talen gebruiken!
Please try again.![]()
Omdat ook Sint dat af zou keuren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren
Waarom mag ik niet met een andere taal leuren?
het was heel grappig, ik liep daar met mijn vriend en toen stonden we bij de cd's en kwam ze op ons aflopen. zo van hallo jongens, leuke cd's aan het zoeken, dan heb je ook vast wel 5 euro voor het aidsfonds over. Was heel leuk, we hebben het over de soorten tassen gehad, en ze was hardstikke leuk, gene make up, leuke spijkerbroek, puntlaarzen. Heel anders dan in GTST.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Cool!!!![]()
Heb je met haar staan praten?![]()
En wie waren er nog meer?
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef Airelle het volgende:
Kappe!
Ik denk dat het een tijdelijk hoofdrol is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Weer ontopic:
Denkt iemand anders ook dat Carel Kortenaar op miraculeuze wijze zal genezen? Lijkt mij een beetje stom om iemand een hoofdrol te geven en hem dan weer dood te laten gaan. Tenzij dat aan het einde van het seizoen gebeurt...
martine en hij vertrekken denk ik naar het buitenlandquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Weer ontopic:
Denkt iemand anders ook dat Carel Kortenaar op miraculeuze wijze zal genezen? Lijkt mij een beetje stom om iemand een hoofdrol te geven en hem dan weer dood te laten gaan. Tenzij dat aan het einde van het seizoen gebeurt...
Eindelijk je idool ontmoet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
martine en hij vertrekken denk ik naar het buitenland
ja goed hequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Eindelijk je idool ontmoet.![]()
Ha wat leuk dat ze op jullie afkwamquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
het was heel grappig, ik liep daar met mijn vriend en toen stonden we bij de cd's en kwam ze op ons aflopen. zo van hallo jongens, leuke cd's aan het zoeken, dan heb je ook vast wel 5 euro voor het aidsfonds over. Was heel leuk, we hebben het over de soorten tassen gehad, en ze was hardstikke leuk, gene make up, leuke spijkerbroek, puntlaarzen. Heel anders dan in GTST.
We hebben haar handtekening gekregen. Ik zag ook Mike Starink, Lieke van Lexmond, en die 2 van campinglife.
Ja was echt heel leuk
Het viel me op dat Lieke van Lexmond zo groot was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ha wat leuk dat ze op jullie afkwam![]()
En een handtekening![]()
Ik had Lieke wel in het echt willen zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |