Toch niet,toch niet...quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor..
Volgens mij heb ik haar wel eens bij BNN zien langsvliegen.. klopt dat?
Oh god wat was dat overdreven zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Toch niet,toch niet...![]()
BNN Bitches?![]()
Nou...quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh god wat was dat overdreven zeg.
Maar nee.. volgens mij is ze daar niet van.
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was.![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze komt me bekend voor..
Volgens mij heb ik haar wel eens bij BNN zien langsvliegen.. klopt dat?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.
* Orginial houdt van mensen.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Oja,leuk dat je zovaak in SOP komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Moest dit nu in een spoiler ofniet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Beach het volgende:
Wat gaat er volgende week gebeuren?
Ik ben te lui om naar beneden te lopen en in de gids te kijken.
En ook te lui om op internet te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Beach het volgende:
Wat gaat er volgende week gebeuren?
Ik ben te lui om naar beneden te lopen en in de gids te kijken.
En ook te lui om op internet te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oja,leuk dat je zovaak in SOP komt.![]()
Jij wou perse een rol enzo,nu heb je er een en je hebt nog nooit meegedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:36 schreef Beach het volgende:Tuurlijk,Morris wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee,quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tuurlijk,Morris wel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel ik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee,Weet ik.Maar Morris die pakt hun 2 wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedoel ik![]()
![]()
Whahaha lolquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet ik.Maar Morris die pakt hun 2 wel even.![]()
Patrick Martens speelde Morris de Gay.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Whahaha lol![]()
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wou perse een rol enzo,nu heb je er een en je hebt nog nooit meegedaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.
Maandag ben ik d'r bij. Ookal heb ik nog steeds geen plaatje
[/offtopic]
ONTOPIC:
Kregen anderen ook de behoefte om Sjors een flinke rechtse te geven toen ze in de kerk verscheen en "verkrachter" begon te fluisteren, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel: als je dan een bruilhoft komt verstoren, maak dan indruk (schreeuwen, gillen, dingen in brand steken) of doe het gewoon niet.
Ik heb wel zo'n idee dat Sjors met deze actie zichzelf tot 'Uber-Kneusje van Meerdijk' heeft bestempeld. Ik denk dat niemand haar meer serieus zal nemen. Tenminste, totdat...Ik had ook iets spectaculairs verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Jemig man, er zijn nog maar 5 episodes geweest... Afgelopen week had ik het 's avonds gewoon heel druk; wees blij dat ik daarbuiten tenminste wel aan de SOP-topics heb deelgenomen.
Maandag ben ik d'r bij. Ookal heb ik nog steeds geen plaatje
[/offtopic]
ONTOPIC:
Kregen anderen ook de behoefte om Sjors een flinke rechtse te geven toen ze in de kerk verscheen en "verkrachter" begon te fluisteren, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel: als je dan een bruilhoft komt verstoren, maak dan indruk (schreeuwen, gillen, dingen in brand steken) of doe het gewoon niet.
Ik heb wel zo'n idee dat Sjors met deze actie zichzelf tot 'Uber-Kneusje van Meerdijk' heeft bestempeld. Ik denk dat niemand haar meer serieus zal nemen. Tenminste, totdat...Kom maandag dan.. Voeg me maar ff toe op MSN: orginial@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |