Belangrijker is te weten bij welke temperatuur koffie smelt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
Bevroren.
Zal ik een topic openen, bij welke T bevriest koffie eigenlijk?
Meestal heb ik mijn koffie wel op voordat het bevroren is..quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:24 schreef gr8w8 het volgende:
En of koffie na bevriezing en were opwarmen nog wel smaakt. Smaakverschil bij snel bevriezen en langzaam enzo.
Toch ben ik voor een experiment. En aangezien jij de expert bent en ik slechts een zelfmaakpadsenseokoffiedrinker...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal heb ik mijn koffie wel op voordat het bevroren is..
Ik ga een gewijde drank niet ontheiligen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Toch ben ik voor een experiment. En aangezien jij de expert bent en ik slechts een zelfmaakpadsenseokoffiedrinker...
Dat is het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:04 schreef Bensel het volgende:
Ik ga het wel opdrinken..
Absoluut stille koffiequote:
Vreselijk inderdaad ja..quote:Op donderdag 16 december 2004 09:55 schreef het_fokschaap het volgende:
wat ik niet begrijp is dat sommige mensen bepaalde vaste tijden voor zaken hebben.
mijn oma vroeg altijd: "is het al koffietijd ?"
als je zin hebt in koffie dan zet je het toch gewoon
en als ik vroeg "oma, wilt u een bakje koffie ?" "nou jongen, daar is het niet echt de tijd voor, het is overigens bijna thee-tijd!"
Me tooquote:
Mwoah. Iets anders gaat er op zijn tijd ook wel in toch?quote:
Haushofer mompelt iets over Franckenmok.....quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Maethor het volgende:
[..]
Me too
Maar tijdens het symposium van de Technisch Fysische Vereniging vandaag wel koffie.
In van die plastic bekertjes waar ik steeds mn vingers aan brand![]()
Neuh. Maar ik ben dan ook een avond/nachtmens van nature. Dus als ik even vrij heb schakel ik meteen over op een later ritmequote:Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
midden in de nacht ? toch wel cafeïnevrij dan ?
Wij gebruiken altijd 2 of 3 van die plastic bekertjkes.. om er na het project er een stapel van te maken van 1 meter hoogquote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Maethor het volgende:
[..]
Me too
Maar tijdens het symposium van de Technisch Fysische Vereniging vandaag wel koffie.
In van die plastic bekertjes waar ik steeds mn vingers aan brand![]()
Ik kan geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb trouwens roomboterkoekjes gehaald voor bij de koffie. Iemand?
* ReCreative geeft koekje aan Aliceyquote:
Allebei een beetje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* ReCreative geeft koekje aan Alicey
Je kunt geen nee zeggen tegen roomboterkoekjes, of algemeen niet?
Oh, mag dat niet? Het spijt me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:28 schreef Bensel het volgende:
@recreative: nou niet gaan profiteren van Alicey he
Er is maar 1 pi (3,1415926535897932384626433832795)quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, mag dat niet? Het spijt me.
Da's meteen de eerste keer dat ik een andere PI gebruik volgens mij
Doe's niet zo vreselijk kort door de bocht, Alicequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:45 schreef Alicey het volgende:
Er is maar 1 pi (3,1415926535897932384626433832795)
Het is weer zo'n gedonder als je precies 1 pak melk wilt halen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe's niet zo vreselijk kort door de bocht, Alice. Waarom richten we ons getallenstelsel niet zo in dat π precies 1 'getalseenheid' is? Dat zou een hoop eindeloos ge'pi' schelen met al die decimalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |