quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Haushofer het volgende:
Niks hoor. Maar stiekum hoopte ik toch.....![]()
Maar misschien lijk je wel een beetje op Chantal. Misschien.
Als ze kwa uiterlijk op Chantal lijkt, regel ik persoonlijk een WFL-meet.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar stiekum hoopte ik toch.....![]()
Maar misschien lijk je wel een beetje op Chantal. Misschien.
Oh en anders is onze geliefde mod niet interessant genoeg?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef pfaf het volgende:
Als ze kwa uiterlijk op Chantal lijkt, regel ik persoonlijk een WFL-meet.
Het is weer veelzeggend.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk nog 100x beter zijn als ze op Lindsay Lohan leek.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Oh en anders is onze geliefde mod niet interessant genoeg?![]()
Hoiquote:
Druk met Fok!ken hè.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoi
Dat heb jij wel goed. Ben druk, met leven. Jullie?
Ben jullie niet vergeten hoor, kwam even langs om te kijken of het forum vorderingen maakt zonder me, en wie mijn kruistocht naar een beter WFL voortzet..
Vertel!quote:Op donderdag 9 december 2004 20:13 schreef zwartedoos het volgende:
klust geen koffie...maar doe wel andere dingen met ze..
Texelaars zijn winterhardquote:Op donderdag 9 december 2004 21:02 schreef Alicey het volgende:
Winterschaap.
Inspiratie voor user icon van fokschaap.
[afbeelding]
Alleen maar handig, dan raken we ons schaap niet kwijt.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:06 schreef ReCreative het volgende:
Hij zit alleen aan een ding vast.
Neejee, het gaat toch om het innerlijk. Chantal is qua persoonlijkheid heel erg boeiend.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, wij zijn mannen met inhoud!quote:
ik was eigenlijk op zoek naar een soort kerstschaap.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:02 schreef Alicey het volgende:
Winterschaap.
Inspiratie voor user icon van fokschaap.
[afbeelding]
Ik ook, maar die kon ik helaas niet voor je vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was eigenlijk op zoek naar een soort kerstschaap.
Rudolf the rednosed fokschaap ofzo
dan laat je de foto toch bewerken in het grote "upgrade hier je icoon voor kerst topic" (of zoiets)quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was eigenlijk op zoek naar een soort kerstschaap.
Rudolf the rednosed fokschaap ofzo
Hmja, ik heb een geile kat hier die steeds in mijn koffie kwijlt en daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 12 december 2004 18:42 schreef Alicey het volgende:
Wordt er geen koffie meer gedronken tegenwoordig?
Mmmmmmm.....met Chantal zou ik wel een kopje koffie willen drinken. En daarbij diepzinnige gesprekken willen voeren. Over hoeveel suikerklontjes ze gebruikt bijvoorbeeld.quote:Met welke fokkers en foksters drink jij koffie?
* Alicey denatureert haar koffie niet met suiker.quote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mmmmmmm.....met Chantal zou ik wel een kopje koffie willen drinken. En daarbij diepzinnige gesprekken willen voeren. Over hoeveel suikerklontjes ze gebruikt bijvoorbeeld.
Of met Alicey
Nou, officieel is hij van mijn buurman, maar hij zit vaak hier binnen. En hij vindt koffie wel erg interessant jaquote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef Alicey het volgende:
Haha je hebt ook een kat die van koffie houdt? Gekke dieren soms toch..
Aha, een overloper.quote:Op zondag 12 december 2004 19:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, officieel is hij van mijn buurman, maar hij zit vaak hier binnen. En hij vindt koffie wel erg interessant ja.
We waren altijd al goede vrienden, zoals alle katten en ik, maar sinds kort heeft de buurman een vriendinnetje en krijgt de kat veel minder aandacht. Dus gaat de kat demonstratief altijd elders zitten en ook slapenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
We waren altijd al goede vrienden, zoals alle katten en ik, maar sinds kort heeft de buurman een vriendinnetje en krijgt de kat veel minder aandacht. Dus gaat de kat demonstratief altijd elders zitten en ook slapen.
Eh... vegetarische ham?quote:Hij is trouwens verslaafd aan mijn vegetarische AH-ham. Een vegetarische kat, je maakt nog eens wat mee hier in Noord-Holland
.
Jup.. Ik verwacht tenminste niet dat die kat je komt opzoeken..quote:Ik ga trouwens binnenkort waarschijnlijk verhuizen. We zullen elkaar missen, de kat en ik.
Nou ja, imitatieham. Vegetarische Gerookte Ham. Gekookt en gerookt cholesterolvrij. ¤ 17.90 per kiloquote:
Het is hemelsbreed een kilometer of 4, dus ik verwacht het ook niet. Jammer hoorquote:Jup.. Ik verwacht tenminste niet dat die kat je komt opzoeken..
Hmm.. Ik opteer toch voor ham van het varken.quote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou ja, imitatieham. Vegetarische Gerookte Ham. Gekookt en gerookt cholesterolvrij. ¤ 17.90 per kilo. Lekker onder een uitsmijter, bijvoorbeeld
.
Als je allergisch bent lijkt het me niet verstandig om er 15 te nemen.quote:[..]
Het is hemelsbreed een kilometer of 4, dus ik verwacht het ook niet. Jammer hoor. Ik kan zelf ook wel 15 katten nemen, maar ik vertoon sporen van allergie dus ik weet niet hoe dat dan gaat...
Tsk tsk. De mods van tegenwoordigquote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik opteer toch voor ham van het varken.
Oh, ik dacht dat je katten alleen per 15 kon kopen. Met geschenkverpakking.quote:Als je allergisch bent lijkt het me niet verstandig om er 15 te nemen.
Die traint mij er in, en dat gaat erg goed. Soms kijkt-ie me aan met een blik van 'Hee jij daar, mens, ik wil nù op schoot'. En dan ik: 'eeh ok'. En als ik een allergische reactie krijg dan gaat-ie weer weg. Dus het gaat idd beter, ik krijg nog wel een zware loopneus maar geen jeukende of dikke ogen meer. Dus het zal vast wel kunnen, een poesje. Ik denk er ook wel over na eikquote:Je zou wel kunnen nadenken over eentje, soms gaat het juist over doordat je zelf een kat hebt. Hoe is/was dat met je buurkat?
quote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey denatureert haar koffie niet met suiker.
Werd ik zojuist op MSN aangesproken door ene Chantal.. Ik dacht haast dat er sprake was van een complot.
Niet iedereen is vegetarier.quote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Tsk tsk. De mods van tegenwoordig.
Nouja als je een poes en een kater hebt komt het er wel binnen de kortste keren op neer..quote:[..]
Oh, ik dacht dat je katten alleen per 15 kon kopen. Met geschenkverpakking.
Misschien ook overleggen met je huisarts.quote:[..]
Die traint mij er in, en dat gaat erg goed. Soms kijkt-ie me aan met een blik van 'Hee jij daar, mens, ik wil nù op schoot'. En dan ik: 'eeh ok'. En als ik een allergische reactie krijg dan gaat-ie weer weg. Dus het gaat idd beter, ik krijg nog wel een zware loopneus maar geen jeukende of dikke ogen meer. Dus het zal vast wel kunnen, een poesje. Ik denk er ook wel over na eik.
Wee'k welquote:
Oh dat zou ook wel kunnen ja. En even naar de kattenluikengigantquote:Misschien ook overleggen met je huisarts.
quote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef Alicey het volgende:
Werd ik zojuist op MSN aangesproken door ene Chantal.. Ik dacht haast dat er sprake was van een complot.
Water mag hoor, is koel en helder enzo..quote:Op maandag 13 december 2004 13:22 schreef Doffy het volgende:
[vloekenindekerkmodus]
Zo, lekker glaasje water!
[/vloekenindekerkmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |