maar dat was toen een ander soort topic. Toen waren er ook veel minder mensen actief in de topics. Dat is nu wel andersquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want 4 topics voor 1 spel is gewoon teveel van het goede..
Maar dit hadden we al eens besproken..
titel veranderd, andere ga ik nu doenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:03 schreef Thomper het volgende:
[Nintendo DS] Deel 12: Op naar de 5 miljoen!
Zou Tain of Spekkie daar de overbodige : kunnen weghalen? Plies?![]()
En bovendien het lijstje der vorige topics ook in dit topic kunnen plakken?
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]Bijna nieuw topic, dus dan mogen ze bewijzen dat ze het kunnen
lol sarcasme!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]Bijna nieuw topic, dus dan mogen ze bewijzen dat ze het kunnen
Sommige mensen zijn blijkbaar simpelweg te dom om het te begrijpen. Helaas doe je daar niets aan, je kan ze niet verbieden te posten (helaas)quote:
Aardappels schillenquote:Op zondag 26 december 2004 05:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blijkbaar simpelweg te dom om het te begrijpen. Helaas doe je daar niets aan, je kan ze niet verbieden te posten (helaas)
Enfin, hopen dat het volgende deel weer wat beter is en hopen op een "Tain"-effect.
Goed ideequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol sarcasme!!
serieus delete alles wat capibar heeft gezegd...tis toch allemaal bagger
quote:Op maandag 27 december 2004 10:14 schreef speknek het volgende:
Ik ben een paar daagjes op vakantie, laten jullie hem wel heel?.
shit... daar gaat mijn dictatorschap...quote:Op donderdag 30 december 2004 17:28 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel willen, maar de database lijkt het niet aan te kunnen..
Tis maar goed dat alle posts betreffende dat al zijn verwijderd.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
shit... daar gaat mijn dictatorschap...
Je mag het hier proberen, maar wat valt er te discussiėren?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Wie kan ik bellen om eens lekker te discusiėren over mijn gesloten topic?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor de onoplettende topicopener: in de FAQ staat dat het modden van je console of anderszijds praktijken die tot illegale kopieėn kan leiden niet besproken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |