Tis niet alleen dit weekend, maar jullie kunnen ook niet 24 uur per dag en 7 dagen in de week online zijnquote:Op zondag 19 december 2004 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik had een verjaardag en Daggla heeft het een beetje gehad denk ik.
Dus [betreffende personen] hebben mazzel gehad.
Zoals ik het nu lees, laat je het er dus gewoon maar bij?Waarom worden er gewoon niet eens wat maatregelen genomen, laat niet alles op zijn beloop.quote:Op zondag 19 december 2004 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik had een verjaardag en Daggla heeft het een beetje gehad denk ik.
Dus [betreffende personen] hebben mazzel gehad.
ik vind jou wel een type voor Moderater...quote:Op zondag 19 december 2004 15:17 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees, laat je het er dus gewoon maar bij?Waarom worden er gewoon niet eens wat maatregelen genomen, laat niet alles op zijn beloop.
Ik snap best dat jullie geen 24uurs diensten draaien, en het is ten slotte gewoon vrijwillig, maar er wordt gewoon echt teveel toegestaan en er zijn users die hier gebruik van maken om hun bagger ideaal te verspreiden. Misschien moet er toch eens serieus over een 3e mod worden nagedacht, aangezien GAM met 2 mods niet meer optimaal functioneerd.
Je hebt wel een beetje gelijk. Maar het topic was al dicht, het leek redelijk uitgesproken en iedereen was weer overgegaan tot de orde van de dag. Ik vind het dan een beetje nutteloos om users a posteriori nog te gaan zitten bannen. Dan maak je het punt niet echt meer. Daarbij zag ik nog steeds niet echt een banwaardige post, maar goed.quote:Op zondag 19 december 2004 15:17 schreef DinoPK het volgende:
Zoals ik het nu lees, laat je het er dus gewoon maar bij?Waarom worden er gewoon niet eens wat maatregelen genomen, laat niet alles op zijn beloop.
Wordt het wel lekker rustigquote:Op zondag 19 december 2004 18:00 schreef speknek het volgende:
Zo ben ik normaal niet hoor. Ik wil ook wel mensen bannen die ik irritant vind, maar als je dat willekeurig gaat doen wordt het helemaal een chaos.
Uiteraardquote:Op woensdag 22 december 2004 14:49 schreef speknek het volgende:
Zijn jullie al benieuwd wie de nieuwe mod wordt?
Het is nog geen uitgemaakte zaak ehquote:
Klinkt alsof er iets niet heel positief isquote:Op woensdag 22 december 2004 15:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nog geen uitgemaakte zaak eh. (althans, ik hoor maar niks van de admins)
Mag ik even uit je pi concluderen dat er dus geen lijst van serieuze kandidaten isquote:Op woensdag 22 december 2004 15:37 schreef speknek het volgende:
Het is gewoon zo'n uitgebreide lijst van aanmeldingen waar ik uit moet kiezen!!
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mag ik even uit je pi concluderen dat er dus geen lijst van serieuze kandidaten is
Uhm, is een enkel keertje ook genoeg?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef HomerJ het volgende:
Zolang het maar niet iemand is, die nooit in Games & Consoles is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |