Heb ik gedaan maar die vragen waren er voordat de consoles uit warenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:13 schreef MrUber het volgende:
Dit is al 10x eerder langs gekomen... Ik zeg gebruik de search!
Dan heb je echt niet goed gezocht hoor, er zijn werkelijk zoveel topics hierover te vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:16 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar die vragen waren er voordat de consoles uit waren![]()
Uiteraard. Jatter.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Mr.Bankzitter het volgende:
Xbox en dan laten ombouwen.
Ik ben er dik tevree mee.
Schijnheilquote:
En het ergste is dat je het zelf nog gelooft ook... Ik heb voor de zekerheid nog even tothegame.com bekeken, maar ik zag niks fascinerends bij de 72 spellen die voor de GC komen in 2005... Herstel, de 72 spellen die aangekondigd zijn voor de GC; er zijn er hooguit 20 die een releasedate in 2005 hebben...quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies een Cube, die is het goedkoopst en heeft de tofste spellen en de tofste line-up voor 2005.
Ik meen het ook echt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:13 schreef Chevalric het volgende:
[..]
En het ergste is dat je het zelf nog gelooft ook... Ik heb voor de zekerheid nog even tothegame.com bekeken, maar ik zag niks fascinerends bij de 72 spellen die voor de GC komen in 2005... Herstel, de 72 spellen die aangekondigd zijn voor de GC; er zijn er hooguit 20 die een releasedate in 2005 hebben...
Eigenlijk vind ik de Xbox op dit moment de meest interessante lineup hebben. De multi-console games komen over het algemeen toch het best uit de verf op de Xbox en de Xbox-specifieke games zijn voor 2005 toch interessanter dan de PS2 en GC games.
En als je het nu waagt om me een fanboy te noemen, dan... weet ik het ook niet, maar ik ben echt geen fanboy![]()
Kut fanboyquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen het ook echt.
Resident Evil 4
Donkey Kong: Jungle Beat
Baten Kaitos
Nieuwe Zelda
Zelda: Four Swords
Mario Tennis
Mario Baseball
Mario Party 6
Killer 7
Star Fox Armada
Kirby Adventure
Timesplitters 3
Viewtiful Joe 2
Niet online + geen DVD + goedkoop + coole partygames + Ninty games = gamecubequote:Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik ben van plan om een console aan te schaffen... meestal ben ik niet zo'n fan voor spelcomputers maar wil er toch eens aan beginnen. Even een aantal dingen
- DVD's afspelen hoeft niet perse (heb dvd speler)
- Online gamen is ook geen must
Welke console raden jullie mij aan?
Xbox, verreweg de beste Online service en ook een DVD speler.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik ben van plan om een console aan te schaffen... meestal ben ik niet zo'n fan voor spelcomputers maar wil er toch eens aan beginnen. Even een aantal dingen
- DVD's afspelen hoeft niet perse (heb dvd speler)
- Online gamen is ook geen must
Welke console raden jullie mij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |