Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 15 december 2004 09:31 schreef Kreator het volgende:
Okay.
ik wou toch iets te zeuren hebben vandaag en ik kon verder nix vinden.
ik zocht op "football" dus ik had het nieuwe deel niet gevondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef mordradead het volgende:
Football Manager 2005 (Deel 6) dubbel
opmerkt dat homerj zich wel erg inslijmt
Valt toch wel mee? En bovendien bepaalt Daggla niet wie de nieuwe mod wordquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/632462/3/50#24032586]vrijdag 17 december 2004 11:54
opmerkt dat homerj zich wel erg inslijmt
Uiteraard classifiseer je de sneren in dat topic naar de gijsjes (de fipo van twi bijv. en wat je zelf ook doet) niet als flame en offtopic. Volgens mij ben ik niet de enige met oogkleppen op maar goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:53 schreef DinoPK het volgende:
Maar de posts van GinaG zijn puur als uitlokking bedoelt, en volledig offtopic. Gaarna een verzoek om ontopic verder te gaan .
En ik mag niks opmerken? Jij wel wat een hypocrisie zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef DinoPK het volgende:
GinaG, kap nou eens zeg.
Ik kaart alleen je persoonlijke opmerkingen op mij aan, waar je wel degelijk aan uitlokking doet. Ik ga niet ieders post lopen te bekritiseren, ik ben gewoon een user. Wat iemand anders zegt moeten zij weten, pas als ik er persoonlijk iets over te zeggen heb reageer ik.
Dat ik het gijsjestopic in de gaten hou slaat bijvoorbeeld helemaal nergens op; Ik kijk 1x in het topic omdat daar door werd gepraat over dat halo2 gezeik, en daar heb ik het recht toe. Dat jij daar nou je nieuwe thuisbasis hebt gevonden viel mij op (godzijdank dat je de onzin eindelijk eens post op de plaats waar het hoort), en dat mag ik toch wel opmerken of niet dan.
Je was gewoon, evenals Bastard en Gamedemon, sfeerverziekend bezig met als enige uitzondering dat jij er niets mee te maken had. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee.
Bovengenoemde qoute van jou is geen uitlokking en persoonlijke opmerking etc. etc. wil je me zeggen ?quote:Erg kinderachtig gedrag, vooral om het hier dan op iemand anders af te schuiven, sorry hoor.
Waarom ben ik niet verbaasd over deze reactiequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef DinoPK het volgende:
GinaG.. triest, andere woorden heb ik echt even niet meer voor je. Flame intended.
Zeker niet dankzij jouw pogingen de boel weer op te ruien.quote:Het loopt alleemaal weer in het HALO topic
Nogmaals, ik heb het over persoonlijke opmerkingen van jou tegen mij. Voor de rest was ik bij de volledig overtrokken situatie van gisteren, jij niet. Ga dan geen opmerkingen lopen maken over iemands statements als je er zelf niet bij was, je kan niet weten wie er gelijk heeft en wie niet.quote:En ik mag niks opmerken? Jij wel wat een hypocrisie zeg
Zoals eerder gezegd het is een forum waarin iedereen binnen bepaalde kaders zijn mening mag geven o zo volwassen menee
Nee dat is zeker geen uitlokking. Ik zeg alleen dat ik het jammer vond dat Bastard deed of het niet aan de 'gijsjesgroep' lag, terwijl dit gewoon wel zo was. Dit is ook al naar voren gekomen in de discussie die normaal gevoerd werd: Demon deed gisteravond niets, zijn aanwezigheid was gewoon niet gewenst door bepaalde mensen. Mag ik zo'n houding jammer vinden, en dat opmerken tegen de persoon waarmee het begon? Jij hebt er in ieder geval niets mee te maken.quote:Bovengenoemde qoute van jou is geen uitlokking en persoonlijke opmerking etc. etc. wil je me zeggen
Het gebeurt niet vaak dat ik even niets meer weet te zeggen, en dat was nu wel even het geval. Ik vind je gedrag vandaag echt te zielig voor woorden, en geloof me, ik moet mijzelf echt inhouden om niet veel aggresiever over te komen, zo wil ik mijzelf gewoon niet profileren.quote:Waarom ben ik niet verbaasd over deze reactie Valt tegen he als je eigen woorden tegen je gebruikt worden
A de fipo van twi is anders ook verdomd opruiend (maar daar maak je uiteraard in dit topic geen opmerking over)quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef DinoPK het volgende:
Zeker niet dankzij jouw pogingen de boel weer op te ruien.
Jij hebt er in ieder geval niets mee te maken.
Als hij in jou optiek gelijk heeft dan mag je wel opruiend (en persoonlijk) zijn maar oh jee als iemand in jouw optiek geen gelijk heeft dan mag het niet en wordt er direct om een modje geroepen om de user die in jou ogen geen gelijk heeft aan te laten pakken (de arrogantie ook weer hequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:03 schreef DinoPK het volgende:
A De Fipo is misschien opruiend maar Twi heeft wat mij betreft gewoon gelijk.
Dit topique Game over.....Insert [s]coin[/s] mod [IK STOP MET MODDEN] geeft dat ook verdomd goed aan moet ik zo zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
Dit gesprekje geeft wel al goed aan waar die kutsfeer van komt hier in GAM. Sorry hoor, het slaat gewoon helemaal nergens meer op.
Je weet best dat de mods in het weekend niet zo veel tijd hebben en wanneer wordt hier de meeste rottigheid uitgespookt, juist in het weekend.quote:Op zondag 19 december 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dit topique Game over.....Insert [s]coin[/s] mod [IK STOP MET MODDEN] geeft dat ook verdomd goed aan moet ik zo zeggen![]()
Zouden de mods nu bewust wegblijven denk je? Na al dat commentaar in bovengenoemd topique dat ze er nooit zijn. Dat ze nu ff laten zien wat er gebeurd als ze er echt nooit zijn![]()
Ben benieuwd hoelang dit topique Halo krijg ik niet aan de gang open blijft.
Ja ik had een verjaardag en Daggla heeft het een beetje gehad denk ik.quote:Op zondag 19 december 2004 11:06 schreef Tain het volgende:
Je weet best dat de mods in het weekend niet zo veel tijd hebben en wanneer wordt hier de meeste rottigheid uitgespookt, juist in het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |