abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23983586
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:31 schreef Kreator het volgende:
Okay.

ik wou toch iets te zeuren hebben vandaag en ik kon verder nix vinden .
Relaties & Psychologie
Leef je uit. (of kan dat nog steeds niet? . )
-
  donderdag 16 december 2004 @ 20:58:00 #127
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24021093
Griekje, zal je een laaste verdienst voor mij willen doen?

[Multi] Pro Evolution Soccer 4 (deel 6) Een beetje fatsoenlijke OP maken
(kan gewoon Copy + Paste van vorig deel )
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:54:31 #128
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24032586
Football Manager 2005 (Deel 6) dubbel

opmerkt dat homerj zich wel erg inslijmt
Bernie en ik zijn tof.
pi_24034139
Daggla, hierbij wil ik even afscheid van je nemen als moderator en je bedanken voor al je wijsheid en inzet in het GAM forum, en met name dan in de SC reeks.

Bedankt, en het ga je goed .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:56:05 #130
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24035479
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef mordradead het volgende:
Football Manager 2005 (Deel 6) dubbel

ik zocht op "football" dus ik had het nieuwe deel niet gevonden
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:14:29 #131
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24039975
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/632462/3/50#24032586]vrijdag 17 december 2004 11:54
Valt toch wel mee? En bovendien bepaalt Daggla niet wie de nieuwe mod word
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24061778
Spek of Daggla? Zou een van jullie eens een post kunnen doen in het Halo2 topic, aangezien ik onderhand in staat ben om enkele pagina's aan scheldwoorden te plaatsen over een dame met oogkleppen op. Het ging al redelijk offtopic, maar er werd tenminste gediscussierd. Maar de posts van GinaG zijn puur als uitlokking bedoelt, en volledig offtopic. Gaarna een verzoek om ontopic verder te gaan, of pak de user eens aan voor mijn part.

edit: het geflame is nu weer aardig aan het opkomen. Ingrijpen is toch echt wel even noodzakelijk aangezien meerdere users verzoeken terug ontopic te gaan en dit simpelweg genegeerd wordt.

[ Bericht 18% gewijzigd door DinoPK op 18-12-2004 18:56:41 ]
pi_24064712
ik post al niet meer flamend heeft toch geen nut
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24065030
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:53 schreef DinoPK het volgende:
Maar de posts van GinaG zijn puur als uitlokking bedoelt, en volledig offtopic. Gaarna een verzoek om ontopic verder te gaan .
Uiteraard classifiseer je de sneren in dat topic naar de gijsjes (de fipo van twi bijv. en wat je zelf ook doet) niet als flame en offtopic. Volgens mij ben ik niet de enige met oogkleppen op maar goed Het loopt alleemaal weer in het HALO topic
pi_24066763
GinaG, kap nou eens zeg.
Ik kaart alleen je persoonlijke opmerkingen op mij aan, waar je wel degelijk aan uitlokking doet. Ik ga niet ieders post lopen te bekritiseren, ik ben gewoon een user. Wat iemand anders zegt moeten zij weten, pas als ik er persoonlijk iets over te zeggen heb reageer ik.
Dat ik het gijsjestopic in de gaten hou slaat bijvoorbeeld helemaal nergens op; Ik kijk 1x in het topic omdat daar door werd gepraat over dat halo2 gezeik, en daar heb ik het recht toe. Dat jij daar nou je nieuwe thuisbasis hebt gevonden viel mij op (godzijdank dat je de onzin eindelijk eens post op de plaats waar het hoort), en dat mag ik toch wel opmerken of niet dan.
Je was gewoon, evenals Bastard en Gamedemon, sfeerverziekend bezig met als enige uitzondering dat jij er niets mee te maken had. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee.
pi_24066951
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef DinoPK het volgende:
GinaG, kap nou eens zeg.
Ik kaart alleen je persoonlijke opmerkingen op mij aan, waar je wel degelijk aan uitlokking doet. Ik ga niet ieders post lopen te bekritiseren, ik ben gewoon een user. Wat iemand anders zegt moeten zij weten, pas als ik er persoonlijk iets over te zeggen heb reageer ik.
Dat ik het gijsjestopic in de gaten hou slaat bijvoorbeeld helemaal nergens op; Ik kijk 1x in het topic omdat daar door werd gepraat over dat halo2 gezeik, en daar heb ik het recht toe. Dat jij daar nou je nieuwe thuisbasis hebt gevonden viel mij op (godzijdank dat je de onzin eindelijk eens post op de plaats waar het hoort), en dat mag ik toch wel opmerken of niet dan.
Je was gewoon, evenals Bastard en Gamedemon, sfeerverziekend bezig met als enige uitzondering dat jij er niets mee te maken had. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee.
En ik mag niks opmerken? Jij wel wat een hypocrisie zeg
Zoals eerder gezegd het is een forum waarin iedereen binnen bepaalde kaders zijn mening mag geven o zo volwassen meneer.
quote:
Erg kinderachtig gedrag, vooral om het hier dan op iemand anders af te schuiven, sorry hoor.
Bovengenoemde qoute van jou is geen uitlokking en persoonlijke opmerking etc. etc. wil je me zeggen ?
pi_24067172
GinaG.. triest, andere woorden heb ik echt even niet meer voor je. Flame intended.
pi_24067272
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef DinoPK het volgende:
GinaG.. triest, andere woorden heb ik echt even niet meer voor je. Flame intended.
Waarom ben ik niet verbaasd over deze reactie Valt tegen he als je eigen woorden tegen je gebruikt worden
pi_24067645
Joh jij vindt jezelf nogal intelligent blijkbaar ofzo? Nou vooruit dan.
quote:
Het loopt alleemaal weer in het HALO topic
Zeker niet dankzij jouw pogingen de boel weer op te ruien.
quote:
En ik mag niks opmerken? Jij wel wat een hypocrisie zeg
Zoals eerder gezegd het is een forum waarin iedereen binnen bepaalde kaders zijn mening mag geven o zo volwassen menee
Nogmaals, ik heb het over persoonlijke opmerkingen van jou tegen mij. Voor de rest was ik bij de volledig overtrokken situatie van gisteren, jij niet. Ga dan geen opmerkingen lopen maken over iemands statements als je er zelf niet bij was, je kan niet weten wie er gelijk heeft en wie niet.
quote:
Bovengenoemde qoute van jou is geen uitlokking en persoonlijke opmerking etc. etc. wil je me zeggen
Nee dat is zeker geen uitlokking. Ik zeg alleen dat ik het jammer vond dat Bastard deed of het niet aan de 'gijsjesgroep' lag, terwijl dit gewoon wel zo was. Dit is ook al naar voren gekomen in de discussie die normaal gevoerd werd: Demon deed gisteravond niets, zijn aanwezigheid was gewoon niet gewenst door bepaalde mensen. Mag ik zo'n houding jammer vinden, en dat opmerken tegen de persoon waarmee het begon? Jij hebt er in ieder geval niets mee te maken.
quote:
Waarom ben ik niet verbaasd over deze reactie Valt tegen he als je eigen woorden tegen je gebruikt worden
Het gebeurt niet vaak dat ik even niets meer weet te zeggen, en dat was nu wel even het geval. Ik vind je gedrag vandaag echt te zielig voor woorden, en geloof me, ik moet mijzelf echt inhouden om niet veel aggresiever over te komen, zo wil ik mijzelf gewoon niet profileren.

Ten slotte: Dat o zo volwasse meneer gedoe... ben je nou echt nog zo kinds of kan je gewoon niet normaal reageren? Ik dacht toch echt dat je 27 was, het lijkt wel of een 12 jarige kleuter je account heeft gehacked. Doe voor de verandering eens ff normaal.
pi_24067811
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:52 schreef DinoPK het volgende:

Zeker niet dankzij jouw pogingen de boel weer op te ruien.
Jij hebt er in ieder geval niets mee te maken.
A de fipo van twi is anders ook verdomd opruiend (maar daar maak je uiteraard in dit topic geen opmerking over)
B dat bepaal jij niet voor me, het is nog altijd een openbaar forum o zo volwassen meneer (= geintje iets wat in jou optiek moet kunnen) en dan te durven te beweren dat IK oogkleppen op heb

pi_24067923
A De Fipo is misschien opruiend maar Twi heeft wat mij betreft gewoon gelijk. Ik deel zijn statement, en daar maak ik dan simpelweg geen opmerking over.
B Je tikt maar in wat je wilt. Ik snap eerlijk gezegd niet dat Fok dit gedoe zomaar toelaat, wat mij betreft had dit gezeik allang gestopt geweest (voordat jij je er in kon mengen zelfs), maar goed.
O zo volwassen meneer is 1x leuk Janice, niet 3x. Sowieso werken geintjes niet als je iemand eerst probeert te irriterten want dan is het meer een sneer.
Zijn we nou eindelijk eens klaar, zand erover, we spreken elkaar nooit meer?..
pi_24067985
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:03 schreef DinoPK het volgende:
A De Fipo is misschien opruiend maar Twi heeft wat mij betreft gewoon gelijk.
Als hij in jou optiek gelijk heeft dan mag je wel opruiend (en persoonlijk) zijn maar oh jee als iemand in jouw optiek geen gelijk heeft dan mag het niet en wordt er direct om een modje geroepen om de user die in jou ogen geen gelijk heeft aan te laten pakken (de arrogantie ook weer he ), juist erg bevestigend allemaal weer
pi_24069103
alsjeblieft zeg rot op naar ONZ
pi_24069282
Dit gesprekje geeft wel al goed aan waar die kutsfeer van komt hier in GAM. Sorry hoor, het slaat gewoon helemaal nergens meer op.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 19 december 2004 @ 02:37:41 #145
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24074244
Dit bordje is hier wel van toepassing
pi_24076288
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
Dit gesprekje geeft wel al goed aan waar die kutsfeer van komt hier in GAM. Sorry hoor, het slaat gewoon helemaal nergens meer op.
Dit topique Game over.....Insert [s]coin[/s] mod [IK STOP MET MODDEN] geeft dat ook verdomd goed aan moet ik zo zeggen

Zouden de mods nu bewust wegblijven denk je? Na al dat commentaar in bovengenoemd topique dat ze er nooit zijn. Dat ze nu ff laten zien wat er gebeurd als ze er echt nooit zijn
Ben benieuwd hoelang dit topique Halo krijg ik niet aan de gang open blijft.
pi_24076897
quote:
Op zondag 19 december 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:

[..]

Dit topique Game over.....Insert [s]coin[/s] mod [IK STOP MET MODDEN] geeft dat ook verdomd goed aan moet ik zo zeggen

Zouden de mods nu bewust wegblijven denk je? Na al dat commentaar in bovengenoemd topique dat ze er nooit zijn. Dat ze nu ff laten zien wat er gebeurd als ze er echt nooit zijn
Ben benieuwd hoelang dit topique Halo krijg ik niet aan de gang open blijft.
Je weet best dat de mods in het weekend niet zo veel tijd hebben en wanneer wordt hier de meeste rottigheid uitgespookt, juist in het weekend.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet, waarom iedereen maar door blijft zeiken over dingen die al tijden geleden zijn gebeurt. De sfeer wordt er niet bepaald beter op en zal toch nooit veranderen als sommige mensen hun haat jegens anderen altijd blijven uitten.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24079226
Mijn topic "vragen over nieuwe PS2-console" is meteen op slot. Wat deed ik fout? Ik kan de regels niet vinden.
  zondag 19 december 2004 @ 13:15:59 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_24079324
We hebben voor elke console een apart centraal topic met alle dingen die over die console gaan, in het geval van de PlayStation is dat: [PS2] Het grote Playstation 2 topic deel 35
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 december 2004 @ 13:17:48 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_24079369
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:06 schreef Tain het volgende:
Je weet best dat de mods in het weekend niet zo veel tijd hebben en wanneer wordt hier de meeste rottigheid uitgespookt, juist in het weekend.
Ja ik had een verjaardag en Daggla heeft het een beetje gehad denk ik.

Dus [betreffende personen] hebben mazzel gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')