abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23939511
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

We hebben al meerdere malen ingegrepen.
[..]

Je beschuldigt ons met halve waarheden (het niveau is nu zeldzaam hoog, vergeleken bij de POL, B&H of MUZ SC) als 'ronduit triest', opbouwende kritiek geven is ook niet jouw sterkste punt.
[..]

Het is niet mijn 'werk' om van een randtopic het niveau op te gaan zitten krikken. Je kunt mensen niet bannen omdat je hun niveau te laag vindt.
[..]

Je moet niet zoveel aannemen.
Hey, jouw samenvatting is nog veel duidelijker. .
En je slaat de spijker op z'n kop dat je mensen niet kan bannen omdat je hun niveau te laag vindt, daar komt het idd op neer ja. .
-
  maandag 13 december 2004 @ 12:52:29 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_23939518
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
Hey waar is de post van Speknek gebleven met, ''you geussed wrong'' als reactie op Sharkdoggie's post dat men achter de schermen niet zo blij is met de huidige moderators van GAM
Ik vond het niet nodig om te gaan chargeren. Het is een keer aangekaart achter de schermen, het lijkt me dat Sharkdoggie daar meer vanaf weet. Maar Daggla zegt het ook al.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 december 2004 @ 12:54:38 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_23939549
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
En je slaat de spijker op z'n kop dat je mensen niet kan bannen omdat je hun niveau te laag vindt, daar komt het idd op neer ja. .
Ontegenzeggelijk zou ik natuurlijk maar wat graag iedereen die het met ons oneens is op basis van een gebrekking niveau entlösen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 december 2004 @ 13:01:40 #104
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_23939670
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
Misschien is er wel sprake van een sterfhuisconstructie voor het subforum GAM aangezien deze toch niet kan concurreren (samenwerken lijkt vooralsnog ook niet echt te willen lukken) met games.fok.nl En is er vanuit die optiek idd niets te klagen op het huidige beleid in het subforum. Of moet ik nu eigenlijk in subforum TRU zijn Of in het onzin topic place your bets
Hier wil ik wel even op inhaken

Concurreren is sowieso niet de bedoeling - games.fok.nl en GAM zijn twee hele verschillende dingen die samen het games gedeelte van FOK! vormen - maar ik ben wel benieuwd waarom je denkt/vindt dat samenwerken ook niet echt lijkt te willen lukken?
pi_23939772
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hier wil ik wel even op inhaken

Concurreren is sowieso niet de bedoeling - games.fok.nl en GAM zijn twee hele verschillende dingen die samen het games gedeelte van FOK! vormen - maar ik ben wel benieuwd waarom je denkt/vindt dat samenwerken ook niet echt lijkt te willen lukken?
Lees eens goed tussen de regels door op dit forum Kan het mis hebben hoor, maar heb af en toe de indruk aan de opmerkingen die over en weer geplaatsd worden. Dat er een kloof is tussen games.fok.nl en GAM. En die kloof is er niet in een positief opzicht. Just my 2 cents. Misschien kan ik beter toch in TRU gaan rondhangen
pi_23939776
En dáárop inhakend: welke vormen van samenwerking zouden jullie willen zien?
pi_23939822
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef GinaG het volgende:

[..]

Lees eens goed tussen de regels door op dit forum Kan het mis hebben hoor, maar heb af en toe de indruk aan de opmerkingen die over en weer geplaatsd worden. Dat er een kloof is tussen games.fok.nl en GAM. En die kloof is er niet in een positief opzicht. Just my 2 cents. Misschien kan ik beter toch in TRU gaan rondhangen
Wat voor kloof en waarom is deze negatief?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23939901
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
En dáárop inhakend: welke vormen van samenwerking zouden jullie willen zien?
Heb zelf het idee dat teveel paradepaardjes (of weet ik veel hoe ik het moet benoemen) naar games.fok.nl gaat, denk hierbij aan prijsvragen etc. . En dat dit forum er maar slapjes bijhangt. Op dit forum worden al signalen afgegeven door users liever op games.fok.nl rond te gaan kijken dan hier. Als GAM mod zou ik zeggen doe er wat mee.

Misschien zouden de GAM modjes wat meer moeten doen dan alleen modje zijn. Bijv. interviews en dergelijke.

Wat ik bijlv laatst wel goed vond was dat initiatief voor Timesplitters dat er op het forum werd gevraagd of fokkers specifieke vragen hadden voor developpers enzo. Er zouden meer van dat soort dingen moeten zijn.
pi_23940015
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:13 schreef GinaG het volgende:

Misschien zouden de GAM modjes wat meer moeten doen dan alleen modje zijn. Bijv. interviews en dergelijke.
Dat soort dingen worden van hogere hand geregeld, sterker nog, dat gaat geloof ik allemaal via Angelic geloof ik.
Denk niet dat men het zou waarderen als we op eigen houtje opeens allemaal dingen zouden organiseren uit naam van FOK en zo. .
-
pi_23940026
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:09 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat voor kloof en waarom is deze negatief?
quote:
Waar ik mij wel enigszins een beetje aan stoor is het feit dat enkele mensen van de games.fok crew die hier flink commentaar leveren, maar inmiddels blijkbaar al hun eigen "elitaire" SC hebben. (waar wel goede grappen worden verteld . )
Op Tain na zie je de rest nagenoeg nooit in het SC topic, maar lopen wel commentaar te geven op het niveau. Op zich niets mis mee, maar als je er echt wat aan wil veranderen is het misschien handiger om mee te posten om zodoende een betere sfeer te creeeren ipv aan de zijlijn te gaan staan om je gal te spuwen. .
Voor de andere tussen de regels door opmerkingen mogen mensen zelf gaan zoeken. Hier laat ik het bij Want dit is echt niet het enige opmerking in mijn ogen waaruit blijkt dat er een kloof is tussen games.fok.nl en GAM.
pi_23940044
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat soort dingen worden van hogere hand geregeld, sterker nog, dat gaat geloof ik allemaal via Angelic geloof ik.
Denk niet dat men het zou waarderen als we op eigen houtje opeens allemaal dingen zouden organiseren uit naam van FOK en zo. .
Snap ik maar het zou een idee naar hogere hand kunnen zijn.
  maandag 13 december 2004 @ 13:26:55 #112
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_23940164
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:13 schreef GinaG het volgende:
Heb zelf het idee dat teveel paradepaardjes (of weet ik veel hoe ik het moet benoemen) naar games.fok.nl gaat, denk hierbij aan prijsvragen etc. . En dat dit forum er maar slapjes bijhangt. Op dit forum worden al signalen afgegeven door users liever op games.fok.nl rond te gaan kijken dan hier. Als GAM mod zou ik zeggen doe er wat mee.
Maar het GAM forum en games.fok.nl zijn twee verschillende soorten sites. Die bestaan juist naast elkaar en concurreren niet met elkaar. Zoals het FP en 'de rest van het forum' anders zijn, maar bij elkaar horen, zo zijn GAM en games.fok.nl ook anders maar horen bij elkaar. Het forum is userdriven, games.fok.nl contentdriven. Dat is ook waarom prijsvragen imo thuishoren op een FP of subsite en niet op het forum. Maar goed, dat is dan weer niet mijn beleid
quote:
Dat ben ik dus niet met je eens, om bovengenoemde reden.
quote:
Wat ik bijlv laatst wel goed vond was dat initiatief voor Timesplitters dat er op het forum werd gevraagd of fokkers specifieke vragen hadden voor developpers enzo. Er zouden meer van dat soort dingen moeten zijn.
Dat is inderdaad iets dat zoveel mogelijk moet gebeuren inderdaad
pi_23940295
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:26 schreef TripleM het volgende:

[..]

Maar het GAM forum en games.fok.nl zijn twee verschillende soorten sites. Die bestaan juist naast elkaar en concurreren niet met elkaar. Zoals het FP en 'de rest van het forum' anders zijn, maar bij elkaar horen, zo zijn GAM en games.fok.nl ook anders maar horen bij elkaar. Het forum is userdriven, games.fok.nl contentdriven. Dat is ook waarom prijsvragen imo thuishoren op een FP of subsite en niet op het forum. Maar goed, dat is dan weer niet mijn beleid
Dat is inderdaad iets dat zoveel mogelijk moet gebeuren inderdaad
Ok, maar misschien is het geen slecht idee om bij wat paradepaardjes/leukigheidjes eens te kijken of het niet mogelijk is om het door te schuiven naar het forum?

En misschien wat verwijzingen over en weer over bep. zaken, van voor dat moet je bij games.fok.nl zijn (gebeurd al maar matig) en voor dat moet je bij GAM zijn (vraag me af of dat wel eens gebeurd is)

En de modjes wat meer laten doen waarom niet? Wie weet krijgt GAM een wat meer actievere uitstraling dan het nu heeft
  maandag 13 december 2004 @ 13:39:34 #114
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_23940423
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef GinaG het volgende:
Ok, maar misschien is het geen slecht idee om bij wat paradepaardjes/leukigheidjes eens te kijken of het niet mogelijk is om het door te schuiven naar het forum?
Op het gebied van prijsvragen e.d. vind ik dat dus niet, maar goed da's nu onderhand wel duidelijk.
quote:
En misschien wat verwijzingen over en weer over bep. zaken, van voor dat moet je bij games.fok.nl zijn (gebeurd al maar matig) en voor dat moet je bij GAM zijn (vraag me af of dat wel eens gebeurd is)
In principe zou dat niet moeten hoeven. Op de FP is het zo dat allerlei onderwerpen behandeld worden, dus bij game-reviews werd daar in het verleden regelmatig (het werd nogal eens vergeten) genoemd dat men voor discussies over een bepaalde game terecht kon in het GAM forum. Bij games.fok.nl is dat echter duidelijk (of zou dat duidelijk moeten zijn), omdat GAM nu eenmaal het games forum is en een forum het discussiemedium bij uitstek is. Games.fok.nl is veel meer een reactiemedium, zoals de FP.
quote:
En de modjes wat meer laten doen waarom niet? Wie weet krijgt GAM een wat meer actievere uitstraling dan het nu heeft
Tja, als het forum niets actiefs uitstraalt ligt dat in de eerste plaats aan de users denk ik. Om dat op te lossen kun je allerlei oplossingen verzinnen. Lokkertjes, strenger worden, alles heeft zo z'n voor- en nadelen.
pi_23940640
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:39 schreef TripleM het volgende:
Tja, als het forum niets actiefs uitstraalt ligt dat in de eerste plaats aan de users denk ik. Om dat op te lossen kun je allerlei oplossingen verzinnen. Lokkertjes, strenger worden, alles heeft zo z'n voor- en nadelen.
Het zijn vooral de mensen die op ONZ thuis horen die het verzieken..tis gewoon sfeerbepalend...
er is hier een zekere user die zo'n 20 posts heeft die met gam te maken heeft en iets van 4000 onzin posts in de SC waarvan een kwart over fotografie gaat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_23940651
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:39 schreef TripleM het volgende:
Je punt is duidelijk
Maar goed blijft toch dat er meer mensen langzaam maar zeker richting games.fok.nl gaan wat niet eens zo slecht is, het is tenslotte allemaal fok. Wat je nu ziet gebeuren op games.fok.nl is, dat er bij de replies discussies ontstaan die net zo goed in forum gekund hadden (ja is ook voor de deel aan de users te wijten, heb me zelf er schuldig aan gemaakt door bijv. in discussie te gaan met retoubak over de xbox pc, iets wat eigenlijk in het xbox topic thuishoort).
Mede omdat men geneigd is door middel van replies te reageren cq te discussieren over bepaalde onderwerpen in games.fok.nl. Heb ik het idee dat GAM minder aantrekkelijk aan het worden is. Maar goed, just my 2 cents.
pi_23940774
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:

[..]

Je punt is duidelijk
Maar goed blijft toch dat er meer mensen langzaam maar zeker richting games.fok.nl gaan wat niet eens zo slecht is, het is tenslotte allemaal fok. Wat je nu ziet gebeuren op games.fok.nl is, dat er bij de replies discussies ontstaan die net zo goed in forum gekund hadden (ja is ook voor de deel aan de users te wijten, heb me zelf er schuldig aan gemaakt door bijv. in discussie te gaan met retoubak over de xbox pc, iets wat eigenlijk in het xbox topic thuishoort).
Mede omdat men geneigd is door middel van replies te reageren cq te discussieren over bepaalde onderwerpen in games.fok.nl. Heb ik het idee dat GAM minder aantrekkelijk aan het worden is. Maar goed, just my 2 cents.
mwoa, wellicht wat betreft gamenieuws. Maar GAM blijft de plaats bij uitstek om met je 'peers' over allerhande zaken te lullen. In feite is elke discussie op games.fok gedirigeerd en kan er niet snel een ander 'topic' geopend worden omdat wij bij het plaatsen van content van nieuws, columns en specials uitgaan.
  maandag 13 december 2004 @ 13:59:16 #118
8369 speknek
Another day another slay
pi_23940847
Ach ik denk dat we nu weer op het niveau van een half jaar geleden zitten. Ik ben er wel blij mee, want met zes slotjes per dag zetten was ik aardig m'n lust in het fok!ken aan het verliezen. Door games.fok lijkt het forum wat rustiger en volwassener geworden.
pi_23970112
De heren moderators hebben besloten on preventief op te treden
pi_23970182
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:54 schreef GinaG het volgende:
De heren moderators hebben besloten on preventief op te treden
.
-
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2004 @ 09:23:48 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23983475
Waarom zijn er 2 counterstrike topics? Beetje lastig...

Counter-Strike: Source Deeltje 2
Counterstrike (incl Mods en Updates) deel 2

...ik snap wel dat de ene Source is en de andere niet, maar het is toch allebei CS.
pi_23983508
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:23 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn er 2 counterstrike topics? Beetje lastig...

Counter-Strike: Source Deeltje 2
Counterstrike (incl Mods en Updates) deel 2

...ik snap wel dat de ene Source is en de andere niet, maar het is toch allebei CS.
Omdat beide games verschillende gamers en verschillende problemen hebben.
Ben het wel met je eens dat het een beetje onoverzichtelijk is zo, maar alles in 1 topic proppen is ook niet echt handig. .
-
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2004 @ 09:29:18 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23983542
Je bent sowieso een homo als je nu nog niet over bent gestapt op source. .
pi_23983557
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:29 schreef Kreator het volgende:
Je bent sowieso een homo als je nu nog niet over bent gestapt op source. .
Je bent sowieso een homo als je CS speelt. .
Enfin, ik heb de titel van het CS: Source topic veranderd.. Hopelijk is het ni iets minder verwarrend. .
-
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2004 @ 09:31:38 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23983576
Okay.

ik wou toch iets te zeuren hebben vandaag en ik kon verder nix vinden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')