Ze post nooit.Of wil jij haar?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
En dan schop je Nano er uit ??
Jij hebt geen goede tegenspeler.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik eis betere verhaallijnen dit is poep.
Ja ga een andere rol spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
bigmac je kan tog ook een schizofreen spelen![]()
Ralf zat al midden in een verhaallijn, dan moet je maar op MSN komen waar we alles bespreken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Waarom zei Ralf niks terug?![]()
![]()
.
Als jouw telefoon gaat moet je hem gewoon opnemen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf zat al midden in een verhaallijn, dan moet je maar op MSN komen waar we alles bespreken.
Vooral als je niet reageert als je moet spelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Viking84 het volgende:
* Orginial vreest dat Sop niet bepaald een lang leven beschoren is
is ZOWIEE op vakantie?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:08 schreef Orginial het volgende:
De rol van Babette Kolthof wordt vanaf nu vast gespeeld door: Haagse_elfje!
Welkom!!![]()
Je blijft van me dochter af!quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:11 schreef haagse_elfje het volgende:
hello, ik neem dus de rol over van babette kolthof!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je blijft van me dochter af!
Ownee dat mag ik maandag avond pas zeggen..
Idd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je blijft van me dochter af!
Ownee dat mag ik maandag avond pas zeggen..
Maandag is aflevering 6 te zien van SOP.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef Nano het volgende:
Sorry,sorry,sorry,sorry,duizend maal sorry!
Mijn vader moest erop,dus kon ik niet meedoen!
Sorry,sorry!
Gaan we trouwens in het weekend nog door of is maandag de eerste aflevering weer?
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 11:19 schreef Nano het volgende:
Oké,maandag.
Ik hoop dat ik er dan wel bij kan zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |