Ontslag?! Waarom??quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben hier!.
Maar ik ga zo m'n ontslag indienen..
Ziekenhuis is niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ontslag?! Waarom??
Je vergooid je leven door nu op te geven.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ziekenhuis is niks voor mij.. Heb het daar wel gezien.
Ik wil me volledig richten op m'n zangcarrière..
Ik kan toch wel wat geld krijgen van jullie, aangezien ik nu een hoop misloop enzo?
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost ''een vriend van'' u weet wel?''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ontslag?! Waarom??
Ik vergooi me leven door een kansloze baan in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je vergooid je leven door nu op te geven.![]()
De carriere van mijn zoon is belangrijker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost u zoon u weet wel?''
Winston legt uit wat er is gebeurd maar ze kunnen toch niks meer doen!
Winston pakt daarom nog maar een kopje koffie (Senseo),en hij en Ellen hebben nog een leuk gesprek.Uiteindelijk belt Winston toch maar de politie.
''Ja Joost ja,is ontvoerd''
''Ze kenmerken?''
''Nou..klein,ettertje,en hij draagt skatekleding,en oh ja.volgens mij had ie ook nog een pakje Bubblegum bij zich maar goe'd''
''Tot ziens''
Winston hangt op en gaat weer naar Ellen.....mischien bloeit er nog wat tussen hem en Ellen.
Joost is niet de zoon van Ellen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost u zoon u weet wel?''
Winston legt uit wat er is gebeurd maar ze kunnen toch niks meer doen!
Winston pakt daarom nog maar een kopje koffie (Senseo),en hij en Ellen hebben nog een leuk gesprek.Uiteindelijk belt Winston toch maar de politie.
''Ja Joost ja,is ontvoerd''
''Ze kenmerken?''
''Nou..klein,ettertje,en hij draagt skatekleding,en oh ja.volgens mij had ie ook nog een pakje Bubblegum bij zich maar goe'd''
''Tot ziens''
Winston hangt op en gaat weer naar Ellen.....mischien bloeit er nog wat tussen hem en Ellen.
Als je het maar laat om mee te doen aan Idols.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vergooi me leven door een kansloze baan in het ziekenhuis.
Ik ben er zeker van, je kan me niet tegenhouden..
* Marc gaat weg, op weg naar het ziekenhuis.
''Is goed''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
De carriere van mijn zoon is belangrijker.
Tuurlijk, jongen...Hoeveel? 10, 100 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Frey het volgende:
Ralf is thuis en ziet zijn vader zitten. Hij twijfelt even, maar loopt dan naar hem toe. "Pa... kan ik wat geld lenen?"
"Euh... Ik dacht eerder aan 10.000 euro"quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, jongen...Hoeveel? 10, 100 euro?
Pa doet de deur open.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Marc belt aan bij huize Kolthof.
WAT?? Ben je gek geworden ofzo? Het geld groeit me niet op de rug!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
"Euh... Ik dacht eerder aan 10.000 euro"
"Ehm... Goedemiddag meneer... Is Ralf thuis? Ik moet hem even spreken."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pa doet de deur open.
..ondertussen komt Winston ook bij zijn Pa...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pa doet de deur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |