Ik moet eigenlijk ook al je PA spelen maar oke,ik speel jouw wel.Dat is belangrijker in deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
ik moet weer afhaken, wil jij waarnemen original
De cliff eindigte met Joost die ontvoerd werd dus daar gaat het verder.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat zijn de verhaalijnen voor vanavond Joost?
Jaa en lizzy en jijquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmmn ik mis een lijn.
Winston ziet de man niet goed hij heeft een bivakmuts op,hij duikt snel achter een van de Senseo koffie apparaten om zo ongezien weg te komen.Maar Winston ziet dat de man Joost meevoert...maar Joost beweegt zelf al amper..quote:Winston loopt het AZF binnen...hij ziet overal mensen heen en weer lopen.
Hij loopt de lift in,met een mooie dame.
Hij loopt naar de eerste hulp.
Hij ziet Joost liggen.Maar niet alleen Joost,er staat iemand gebukt bij hem,over hem een gebogen.De man haalt iets uit zijn zak...een vlijmscherp mes
CLIFF
Daar kwam ik later ook achter ja haha ,maar toch bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
psst, het is [quote] en niet [qoute]![]()
Ik ben hier!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
Waar is mijn zoon?
Ik wil even kijken hoe het met hem gaat.
''Hoi,uhmm ja...Joost ja..die is...uhmm...sorry mevrouw wilt u even gaan zitten hier, ik moet u wat vertellen''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
Waar is mijn zoon?
Ik wil even kijken hoe het met hem gaat.
Esmee heeft in de gaten dat ze achtervolgd wordt en draait om.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Sanne is aan het joggen in het park en wanneer ze even stopt om haar veters te strikken, komt er een blondine langs hollen. Sanne betrapt zichzelf erop dat ze kijkt. Wat ze nu ervaart, heeft ze nog nooit eerder ervaren bij een vrouw. Ze vond deze vrouw mooi! Wat mooi? Adembenemend. En voor ze het in de gaten heeft, holt ze achter de vrouw aan. Hier moet ze meer van weten...
Ze ziet vanuit haar ooghoeken Brian weglopen met Joost op zijn schouder.Ze spurt zo snel ze kan naar huis,dadelijk zal iemand er achter komen dat zij iets te maken heeft met de ontvoering van Joost.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Esmee heeft in de gaten dat ze achtervolgd wordt en draait om.
Esmee komt moe thuis en neemt een warme douche.Dan gaat haar telefoon."Brain,waar zit je?" Mooi zo,ik kom jullie zo maaris een bezoekje brengen,niet waar?"Dag Brian.."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze ziet vanuit haar ooghoeken Brian weglopen met Joost op zijn schouder.Ze spurt zo snel ze kan naar huis,dadelijk zal iemand er achter komen dat zij iets te maken heeft met de ontvoering van Joost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |