Jatten respecteren wij niet bij SOP.quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
Het is overduidelijk dat soapspeed.tk van Shane is alias Woelli,dus daaag Shane![]()
Maar Woeli is toch jouw maatje?quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
Het is overduidelijk dat soapspeed.tk van Shane is alias Woelli,dus daaag Shane![]()
Was.Jatten doe je niet.quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Woeli is toch jouw maatje?
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om tequote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
WAt lullen jullie nou weer dangquote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om te![]()
![]()
enne die avatar heb ik der niet bij gezet maar orginal!!!quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om te![]()
![]()
tjah,,,quote:Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze zitten maar wat te zeuren hoor Woelli
ik dacht dat je die avatar van Iwan1976 had gejatquote:Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
enne die avatar heb ik der niet bij gezet maar orginal!!!
Die avatar komt van www.tvgids.nl ,,quote:Op zondag 28 november 2004 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht dat je die avatar van Iwan1976 had gejat
oké maar iemand anders had die avatar ook...daar ging het niet om is soapspeed.tk van jou of niet?quote:Op zondag 28 november 2004 10:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die avatar komt van www.tvgids.nl ,,
ik denk dat je dit in het verkeerde topic postquote:Op zondag 28 november 2004 10:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Leuke cast:P
tuurlijk is het gejat want je komt er niet in een ktje zomaar op, het lijkt precies op SOP...quote:Op zondag 28 november 2004 10:42 schreef Orginial het volgende:
Soapspeed is van een vriendin van haar,wat overduidelijk gejat is van SOP.
NEE!!!quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oké maar iemand anders had die avatar ook...daar ging het niet om is soapspeed.tk van jou of niet?
Danke.quote:Op zondag 28 november 2004 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tuurlijk is het gejat want je komt er niet in een ktje zomaar op, het lijkt precies op SOP...
ik steun je hoor Original!![]()
Van iemand die jij kent?quote:Op zondag 28 november 2004 10:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
NEE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |