kom dan ook op msn, daar wordt alles besprokenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zeg, als ik niet snel wat te doen krijg stop ik er mee..
De cliff van donderdag 24 novemberquote:Winston loopt het AZF binnen...hij ziet overal mensen heen en weer lopen.
Hij loopt de lift in,met een mooie dame.
Hij loopt naar de eerste hulp.
Hij ziet Joost liggen.Maar niet alleen Joost,er staat iemand gebukt bij hem,over hem een gebogen.De man haalt iets uit zijn zak...een vlijmscherp mes
CLIFF
Winston zei nog: Ik ga naar het AZF,Marc Beutinga wacht daar op me.Dus jij zegt morgen dat je ontslag wilt etc.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zeg, als ik niet snel wat te doen krijg stop ik er mee..
Wacht het is 25 november...quote:Op donderdag 25 november 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De cliff van donderdag 24 november
Boeiend.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef Viking84 het volgende:sanne lijkt niet echt op mij. Ik heb halflang blond haar
Wat een afknapperquote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef Viking84 het volgende:sanne lijkt niet echt op mij. Ik heb halflang blond haar
is goedquote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Kom je morgen ook posten?
Wat is je MSN...Daar regelen we dat altijd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is goed
En aangezien jij allang had moeten komen opdraven.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mensen ik ontdek dit Sop geval nu pas sorry![]()
Dus kom vanavond op MSN,dan kan je beginnen in de soap.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
En aangezien jij allang had moeten komen opdraven.![]()
21.00 t/m 21.30 duurt het iedere werkdag.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
oke hoe laat??
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:11 schreef bar_rel het volgende:
Mag ik ook meedoen vanavond,ik moet eigenlijk wel he,want ik had de cliff van gister dus ik wil beginnen![]()
Shit dan ben ik er niej, heb vanaf 20.15 een feestquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
21.00 t/m 21.30 duurt het iedere werkdag.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Shit dan ben ik er niej, heb vanaf 20.15 een feest![]()
haha dan mag ik dus wel vanavondquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Jajah.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha dan mag ik dus wel vanavond![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jajah.
Naja tot 21.00 zien we het dan wel..quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Ik neem je rol wel over.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Kan iemand mijn rol vanavond ff overnemen ?
Dus vanavond de familie Beutinga;quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:15 schreef Nano het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk vanavond.Niet helemaal zeker hoor!
Love is in the air!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:20 schreef Nano het volgende:
Ja,als jij er bent Maikel,dan kom ik ook.
(Je vergeet Winston)quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dus vanavond de familie Beutinga;
Marc Beutinga
Ellen Beutinga
Sanne Beutinga
en Esmee van Tellegen
Cody Lebeau
En Lizzy van Tellegen!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oja..![]()
![]()
Oke danquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:20 schreef Nano het volgende:
Ja,als jij er bent Maikel,dan kom ik ook.
Het wordt denk ik een Beutinga-Avond alleen Tobias is er niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:49 schreef Airelle het volgende:
Gaat Ellen nog wat meemaken vanavond?
Ah mischien kunnen Winston en Ellen wat samen meemaken...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het wordt denk ik een Beutinga-Avond alleen Tobias is er niet.![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah mischien kunnen Winston en Ellen wat samen meemaken...
Iets van dat Winston ,Ellen tegenkomt net nadat Joost is ontvoerd en dan gaan ze maar ff samen een kopje kofie drinken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:02 schreef digispeed het volgende:
esmee kan ook vanvaond
tsjuuus tot straks
Dat kan beter via MSN gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:10 schreef _bigmac_ het volgende:
Lizzy en Cody gaan skaten ofzo?
Ik moet eigenlijk ook al je PA spelen maar oke,ik speel jouw wel.Dat is belangrijker in deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
ik moet weer afhaken, wil jij waarnemen original
De cliff eindigte met Joost die ontvoerd werd dus daar gaat het verder.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat zijn de verhaalijnen voor vanavond Joost?
Jaa en lizzy en jijquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmmn ik mis een lijn.
Winston ziet de man niet goed hij heeft een bivakmuts op,hij duikt snel achter een van de Senseo koffie apparaten om zo ongezien weg te komen.Maar Winston ziet dat de man Joost meevoert...maar Joost beweegt zelf al amper..quote:Winston loopt het AZF binnen...hij ziet overal mensen heen en weer lopen.
Hij loopt de lift in,met een mooie dame.
Hij loopt naar de eerste hulp.
Hij ziet Joost liggen.Maar niet alleen Joost,er staat iemand gebukt bij hem,over hem een gebogen.De man haalt iets uit zijn zak...een vlijmscherp mes
CLIFF
Daar kwam ik later ook achter ja haha ,maar toch bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
psst, het is [quote] en niet [qoute]![]()
Ik ben hier!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
Waar is mijn zoon?
Ik wil even kijken hoe het met hem gaat.
''Hoi,uhmm ja...Joost ja..die is...uhmm...sorry mevrouw wilt u even gaan zitten hier, ik moet u wat vertellen''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
Waar is mijn zoon?
Ik wil even kijken hoe het met hem gaat.
Esmee heeft in de gaten dat ze achtervolgd wordt en draait om.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Sanne is aan het joggen in het park en wanneer ze even stopt om haar veters te strikken, komt er een blondine langs hollen. Sanne betrapt zichzelf erop dat ze kijkt. Wat ze nu ervaart, heeft ze nog nooit eerder ervaren bij een vrouw. Ze vond deze vrouw mooi! Wat mooi? Adembenemend. En voor ze het in de gaten heeft, holt ze achter de vrouw aan. Hier moet ze meer van weten...
Ze ziet vanuit haar ooghoeken Brian weglopen met Joost op zijn schouder.Ze spurt zo snel ze kan naar huis,dadelijk zal iemand er achter komen dat zij iets te maken heeft met de ontvoering van Joost.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Esmee heeft in de gaten dat ze achtervolgd wordt en draait om.
Esmee komt moe thuis en neemt een warme douche.Dan gaat haar telefoon."Brain,waar zit je?" Mooi zo,ik kom jullie zo maaris een bezoekje brengen,niet waar?"Dag Brian.."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze ziet vanuit haar ooghoeken Brian weglopen met Joost op zijn schouder.Ze spurt zo snel ze kan naar huis,dadelijk zal iemand er achter komen dat zij iets te maken heeft met de ontvoering van Joost.
Ontslag?! Waarom??quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben hier!.
Maar ik ga zo m'n ontslag indienen..
Ziekenhuis is niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ontslag?! Waarom??
Je vergooid je leven door nu op te geven.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ziekenhuis is niks voor mij.. Heb het daar wel gezien.
Ik wil me volledig richten op m'n zangcarrière..
Ik kan toch wel wat geld krijgen van jullie, aangezien ik nu een hoop misloop enzo?
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost ''een vriend van'' u weet wel?''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ontslag?! Waarom??
Ik vergooi me leven door een kansloze baan in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je vergooid je leven door nu op te geven.![]()
De carriere van mijn zoon is belangrijker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost u zoon u weet wel?''
Winston legt uit wat er is gebeurd maar ze kunnen toch niks meer doen!
Winston pakt daarom nog maar een kopje koffie (Senseo),en hij en Ellen hebben nog een leuk gesprek.Uiteindelijk belt Winston toch maar de politie.
''Ja Joost ja,is ontvoerd''
''Ze kenmerken?''
''Nou..klein,ettertje,en hij draagt skatekleding,en oh ja.volgens mij had ie ook nog een pakje Bubblegum bij zich maar goe'd''
''Tot ziens''
Winston hangt op en gaat weer naar Ellen.....mischien bloeit er nog wat tussen hem en Ellen.
Joost is niet de zoon van Ellen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey mevrouw Ellen wij waren aan het praten over Joost u zoon u weet wel?''
Winston legt uit wat er is gebeurd maar ze kunnen toch niks meer doen!
Winston pakt daarom nog maar een kopje koffie (Senseo),en hij en Ellen hebben nog een leuk gesprek.Uiteindelijk belt Winston toch maar de politie.
''Ja Joost ja,is ontvoerd''
''Ze kenmerken?''
''Nou..klein,ettertje,en hij draagt skatekleding,en oh ja.volgens mij had ie ook nog een pakje Bubblegum bij zich maar goe'd''
''Tot ziens''
Winston hangt op en gaat weer naar Ellen.....mischien bloeit er nog wat tussen hem en Ellen.
Als je het maar laat om mee te doen aan Idols.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vergooi me leven door een kansloze baan in het ziekenhuis.
Ik ben er zeker van, je kan me niet tegenhouden..
* Marc gaat weg, op weg naar het ziekenhuis.
''Is goed''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
De carriere van mijn zoon is belangrijker.
Tuurlijk, jongen...Hoeveel? 10, 100 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:16 schreef Frey het volgende:
Ralf is thuis en ziet zijn vader zitten. Hij twijfelt even, maar loopt dan naar hem toe. "Pa... kan ik wat geld lenen?"
"Euh... Ik dacht eerder aan 10.000 euro"quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, jongen...Hoeveel? 10, 100 euro?
Pa doet de deur open.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Marc belt aan bij huize Kolthof.
WAT?? Ben je gek geworden ofzo? Het geld groeit me niet op de rug!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
"Euh... Ik dacht eerder aan 10.000 euro"
"Ehm... Goedemiddag meneer... Is Ralf thuis? Ik moet hem even spreken."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pa doet de deur open.
..ondertussen komt Winston ook bij zijn Pa...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pa doet de deur open.
"Ja tuurlijk! Als het om Winston of Joost ging, dan had je het wel gegeven. Maar ik word weer buiten gesloten! Weet je wat?! Ik hoef het al niet meer!"quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAT?? Ben je gek geworden ofzo? Het geld groeit me niet op de rug!
Ik heb er jaren lang voor gewerkt enzo..etc..blabla!!!
RALF!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
* Marc besluit om Ralf dan maar even te bellen, hij wil het spul vandaag nog hebben..
"Eey Ralf, hoe is het ermee?"
''Hoi pap!!.Hoe gaat het?Nog iets gedaan vandaag?..anyway Joost is ontvoerd''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Hoi kinders. Het lijkt hier wel de zoete inval
Wat??! Door wie? Hoe gaat het met hem?? Hebben de ontvoerders al iets van zich laten horen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hoi pap!!.Hoe gaat het?Nog iets gedaan vandaag?..anyway Joost is ontvoerd''
''Nee de man had een bivakmuts,en een zwart gewaad.Ik stond achter een ***** apparaat omdat ik bang was.Maar we moeten nu een plan uitvinden,Kom mee Pa naar de Uitvinderskamer''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat??! Door wie? Hoe gaat het met hem?? Hebben de ontvoerders al iets van zich laten horen?
Oké, dat is goed.!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Nee de man had een bivakmuts,en een zwart gewaad.Ik stond achter een ***** apparaat omdat ik bang was.Maar we moeten nu een plan uitvinden,Kom mee Pa naar de Uitvinderskamer''
''Oke we zijn er....''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, dat is goed.!!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
RALF!!!!!.
Yacinto gaat bij Marc langs om een DVD`tje kijken en belt bij hem aan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik sta voor het huis van Kolthof hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Yacinto gaat bij Marc langs om een DVD`tje kijken en belt bij hem aan...
Tobias zegt dat hij niet thuis is en ziet hem bij Huize Kolthof staan.Hey Marc wat doe jij daar nou?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik sta voor het huis van Kolthof hoor..
"Ik kwam voor Ralf, die ik nu aan de telefoon heb maar niks terugzegt."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tobias zegt dat hij niet thuis is en ziet hem bij Huize Kolthof staan.Hey Marc wat doe jij daar nou?
Zien we maandag wel,vanaf maandag moeten de rollen Cody Lebeau en Marc en Sanne Beutinga groter worden!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Waarom zei Ralf niks terug?![]()
![]()
.
Ze post nooit.Of wil jij haar?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
En dan schop je Nano er uit ??
Jij hebt geen goede tegenspeler.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik eis betere verhaallijnen dit is poep.
Ja ga een andere rol spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
bigmac je kan tog ook een schizofreen spelen![]()
Ralf zat al midden in een verhaallijn, dan moet je maar op MSN komen waar we alles bespreken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Waarom zei Ralf niks terug?![]()
![]()
.
Als jouw telefoon gaat moet je hem gewoon opnemen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf zat al midden in een verhaallijn, dan moet je maar op MSN komen waar we alles bespreken.
Vooral als je niet reageert als je moet spelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Viking84 het volgende:
* Orginial vreest dat Sop niet bepaald een lang leven beschoren is
is ZOWIEE op vakantie?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:08 schreef Orginial het volgende:
De rol van Babette Kolthof wordt vanaf nu vast gespeeld door: Haagse_elfje!
Welkom!!![]()
Je blijft van me dochter af!quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:11 schreef haagse_elfje het volgende:
hello, ik neem dus de rol over van babette kolthof!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je blijft van me dochter af!
Ownee dat mag ik maandag avond pas zeggen..
Idd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je blijft van me dochter af!
Ownee dat mag ik maandag avond pas zeggen..
Maandag is aflevering 6 te zien van SOP.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef Nano het volgende:
Sorry,sorry,sorry,sorry,duizend maal sorry!
Mijn vader moest erop,dus kon ik niet meedoen!
Sorry,sorry!
Gaan we trouwens in het weekend nog door of is maandag de eerste aflevering weer?
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 11:19 schreef Nano het volgende:
Oké,maandag.
Ik hoop dat ik er dan wel bij kan zijn!
ben benieuwd wat ik allemaal mag doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Love is the air.![]()
Verkering krijgen met Sanne en je co-schappen en je familie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ik allemaal mag doen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Verkering krijgen met Sanne en je co-schappen en je familie.![]()
Ik ook.Ben blij dat de rol van Babette nu vervuld is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ben benieuwd
Oke.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:37 schreef Woelli het volgende:
Ik wil graag de rol van Tara de Graaf gaan spelen.![]()
Beschuitrolquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef Woelli het volgende:
Welke rol speel ik ???
Je speelt de rol van Tara de Graaf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef Woelli het volgende:
Welke rol speel ik ???
Okidokiquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je speelt de rol van Tara de Graaf.![]()
Gebeurt er nog wat tussen Mij en Marc?quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:28 schreef Orginial het volgende:
Verhaallijnen
1.Esmee vs Arthur.
2.Marc die stopt met zijn co-schappen.
3.Sanne ziet in dat ze op meisjes valt.
4.Cody en Lizzy raken bevriend.
5.Ralf en zijn drugspraktijken.
Airelle.Ik bedoel Dunn0wquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik doe maandag ook mee. Richard de Graaf maakt eindelijk zijn entree in SOP!
(welke verhaallijn krijg ik?)
Is dat een verhaallijn?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Airelle.Ik bedoel Dunn0w![]()
Dunnow betekent weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat een verhaallijn?
Dunn0w is een user.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dunnow betekent weet ik niet.:')
Hij heeft ontdekt hoe je in rode lettertjes typt hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dunn0w is een user.
Don't know betekent weet ik niet.
* Orginial doet niet aan dat hippe taalgebruik.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt hoe je in rode lettertjes typt hoor.![]()
hmmm,,, ik!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:43 schreef Airelle het volgende:
WTF wie is woelli?
Woelli is een nieuwe user.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm,,, ik!!!
Stel je zelf eens voor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm,,, ik!!!
Wat wil je weten,,quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stel je zelf eens voor.
En je SOP-karakter ook aub.
We gaan toch niet te persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alles
Privacy is in het Nederland van nu toch maar een illusie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
We gaan toch niet te persoonlijk worden![]()
Nou Woelli,brand los!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Privacy is in het Nederland van nu toch maar een illusie.
Dus brand maar los!
Tjah, een illusie voor jou!! maar niet voor mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Privacy is in het Nederland van nu toch maar een illusie.
Dus brand maar los!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah, een illusie voor jou!! maar niet voor mij
Roar!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:17 schreef Woelli het volgende:
Tjah ik ben dus Woelli,,
Ben 15. Kom uit Goor!!
Speel dus Tara de Graaf
Personage: Tara de Graaf.
Leeftijd: 23.
Werk: Loopt co-schappen in het AZF.
Relatie: Nee,maar ziet Marc Beutinga wel zitten.
Karakter: Is altijd al populair geweest,en dat wordt in het AZF nog erger.
Woonomgeving: de Jage.
Familie/Vrienden: Haar vrienden wonen ook boven de Jage en haar moeder woont alleen en ze ook een broer: Richard de Graaf.Ook gaat ze regelmatig stappen met haar beste vriendin Mariléne Frunthof.
En dankzij mij hebben we deze user.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:18 schreef Airelle het volgende:
Kijk, dat was toch niet zo moeilijk.
Ow dus je kent haar/hem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dankzij mij hebben we deze user.![]()
Nee, maar had niet zoveel zinquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:18 schreef Airelle het volgende:
Kijk, dat was toch niet zo moeilijk.
Zin kun je maken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, maar had niet zoveel zin![]()
hmmm,,, not in my world!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zin kun je maken.
Vanuit welke wereld kom je dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm,,, not in my world!!
Het is een meisje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow dus je kent haar/hem.
Dus voor alle info kunnen we ook bij jou terecht.
vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm,,, not in my world!!
Oh oke.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is een meisje.![]()
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet ,,quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanuit welke wereld kom je dan?
ik kap al.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet ,,
Juist wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik kap al.
volgens mij zijn ze hier niet zo blij met slowchat.
Gewoon.Maar wil jij Tara de Graaf spelen of liever een nieuw personage dat mij vriendinnetje wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo dan??
I'm Playing Tara de Graaf!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gewoon.Maar wil jij Tara de Graaf spelen of liever een nieuw personage dat mij vriendinnetje wordt?Of Tara die even oud is al mij,cody en lizzy?
Moet ze 25 zijn of 14?quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
I'm Playing Tara de Graaf!!!![]()
![]()
Ze is t0ch 23quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Moet ze 25 zijn of 14?
Whatever.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze is t0ch 23![]()
*grinnik*quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Wil Joostie poozie zo graag een meisje
23!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Whatever.![]()
Maare 23 of 14?
Maar dan ben ik vrijgezel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
23!!!:):):)
Because i know him..quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom mag hij niet meedoen dan?
Ja oke hij was niet altijd effe aardig daarom mag hij nog wel mee doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Because i know him..
Hij haat SOP.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja oke hij was niet altijd effe aardig daarom mag hij nog wel mee doen
Ja, en Geert Konijn is echt een goede naam!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja oke hij was niet altijd effe aardig daarom mag hij nog wel mee doen
Jij moet je mond houden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en Geert Konijn is echt een goede naam!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef BVO het volgende:.
Je hebt het weer mooi verwoord, RG..
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden.![]()
Jij hebt nog nooit gepost.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?
Neej.De SOP-Cast gaat niet meer wijzigen.De jongens spelen allemaal goed dusse.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Dus RedGuy is onze nieuwste lid
Die Piet met een bordeel?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:07 schreef _bigmac_ het volgende:
En Louis dan ?
Heb jij even pech.Er komt geen bordeel met een man die Piet heet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb hem zo juist toesteming gegeven,
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Een bordeel lijkt me wel leuk! Voor al die seksueel gefrustreerde personages!
SOP mag toch ook wel een beetje bizar zijn?
Dus het moet saai worden zoals GTST de laatste tijd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het moet logisch worden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus het moet saai worden zoals GTST de laatste tijd?
Ik snap niet hoe je het durft te zeggen.SOP is op dit moment harstikke spannend,en je hebt nog nooit gepost en weet er ook niks vanaf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus het moet saai worden zoals GTST de laatste tijd?
Dat ik nog geen rol heb gespeeld betekent niet dat ik niet alles heb gelezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het durft te zeggen.SOP is op dit moment harstikke spannend,en je hebt nog nooit gepost en weet er ook niks vanaf.
In welke soap wordt iemand ontvoerd in een botenhuis?quote:Op zondag 28 november 2004 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ik nog geen rol heb gespeeld betekent niet dat ik niet alles heb gelezen.
Het is best vermakelijk, maar allemaal wel behoorlijk standaard.
Westenwind.quote:Op zondag 28 november 2004 00:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
In welke soap wordt iemand ontvoerd in een botenhuis?![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 00:22 schreef Orginial het volgende:
Zhenar,zullen we dan maar vriendjes worden?![]()
Dat was een Dramaserie en geen soapquote:Op zondag 28 november 2004 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Westenwind.
BVO, ben je maandag om 21:00 op msn?quote:Op zondag 28 november 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
Ziet er wel een stuk beter uit.
Hoezo nou weer beter?quote:Op zondag 28 november 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
Ziet er wel een stuk beter uit.
Jatten respecteren wij niet bij SOP.quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
Het is overduidelijk dat soapspeed.tk van Shane is alias Woelli,dus daaag Shane![]()
Maar Woeli is toch jouw maatje?quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
Het is overduidelijk dat soapspeed.tk van Shane is alias Woelli,dus daaag Shane![]()
Was.Jatten doe je niet.quote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Woeli is toch jouw maatje?
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om tequote:Op zondag 28 november 2004 00:53 schreef Orginial het volgende:
WAt lullen jullie nou weer dangquote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om te![]()
![]()
enne die avatar heb ik der niet bij gezet maar orginal!!!quote:Op zondag 28 november 2004 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat vind ik echt lullig! Eerst een avatar jatten dan dit idee jatten het is echt om te![]()
![]()
tjah,,,quote:Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze zitten maar wat te zeuren hoor Woelli
ik dacht dat je die avatar van Iwan1976 had gejatquote:Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
enne die avatar heb ik der niet bij gezet maar orginal!!!
Die avatar komt van www.tvgids.nl ,,quote:Op zondag 28 november 2004 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht dat je die avatar van Iwan1976 had gejat
oké maar iemand anders had die avatar ook...daar ging het niet om is soapspeed.tk van jou of niet?quote:Op zondag 28 november 2004 10:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die avatar komt van www.tvgids.nl ,,
ik denk dat je dit in het verkeerde topic postquote:Op zondag 28 november 2004 10:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Leuke cast:P
tuurlijk is het gejat want je komt er niet in een ktje zomaar op, het lijkt precies op SOP...quote:Op zondag 28 november 2004 10:42 schreef Orginial het volgende:
Soapspeed is van een vriendin van haar,wat overduidelijk gejat is van SOP.
NEE!!!quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oké maar iemand anders had die avatar ook...daar ging het niet om is soapspeed.tk van jou of niet?
Danke.quote:Op zondag 28 november 2004 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tuurlijk is het gejat want je komt er niet in een ktje zomaar op, het lijkt precies op SOP...
ik steun je hoor Original!![]()
Van iemand die jij kent?quote:Op zondag 28 november 2004 10:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
NEE!!!
Dat is BVO.quote:Op zondag 28 november 2004 10:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Dit staat in het gastenboek in soapspeed:
Ziet er mooi uit! Beter dan SOP!
B. (28-11-2004 00:43)
dus het moet wel van iemand van hier zijn of een bekende van iemand die hier post
Ik moest Esmee ookal doen,en aangezien jouw rol pas 1x is voorgekomen,was die in deze verhaallijn niet echt nodig.quote:Op zondag 28 november 2004 10:02 schreef mark_03 het volgende:
Ik voel me een beetje een Oom Govert... een keer in de week laat ie z'n hoofd zien ... Orginial ... ik dacht dat je vrijdag m'n rol over zou nemen
een nosy newbiequote:Op zondag 28 november 2004 11:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Haagse eefje wat ben jij nou weer voor newbie..
Zij is er al een poosje hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 12:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een nosy newbie![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 12:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zij is er al een poosje hoor.![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 12:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
geloof nu een maandje ofzo....
woensdag 17 november 2004 @ 21:36quote:Op zondag 28 november 2004 12:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neejoh.Het is van een vriendin van Shane,dat weet ik al.quote:Op zondag 28 november 2004 12:35 schreef BVO het volgende:
Jullie zijn echt zo dom dat je niet doorhebt dat die soap van digispeed is?.
Wel van een vriendin van je.quote:Op zondag 28 november 2004 10:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
NEE!!!
begint een beetje welles nietes spelletje te wordenquote:Op zondag 28 november 2004 12:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wel van een vriendin van je.![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 12:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
begint een beetje welles nietes spelletje te worden
ach het voelt al veel langerquote:Op zondag 28 november 2004 10:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Dit staat in het gastenboek in soapspeed:
Ziet er mooi uit! Beter dan SOP!
B. (28-11-2004 00:43)
dus het moet wel van iemand van hier zijn of een bekende van iemand die hier post
quote:Op zondag 28 november 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach het voelt al veel langer![]()
Mijn idee!quote:Op zondag 28 november 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
wij hebben sop, hun niet, wij zijn cool en hun zijn niet cool want zij hebben van jou dit idee gejat....
quote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef RedGuy het volgende:
Ondertussen neukt Dr. Geert Konijn zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN helemaal kapot.
leuk dat je iemand beschuldigt, terwijl je niet eens weet of het waar is.quote:Op zondag 28 november 2004 12:35 schreef BVO het volgende:
Jullie zijn echt zo dom dat je niet doorhebt dat die soap van digispeed is?.
als hij zo aan zijn trekken komtquote:Op zondag 28 november 2004 16:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
ben jij wel helemaal lekker!!
![]()
Ow, vertel,,quote:Op zondag 28 november 2004 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als hij zo aan zijn trekken komt
ik weet het ook niet hoorquote:Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, vertel,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |