abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28054057
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik ken die regels allemaal niet zo uit mijn hoofd, maar bij de senioren lijkt me een 6je kortom minder goed dan een 6je bij de junioren
Ik weet ook niet precies wat voor rankings ik had...Ik had het zelf uitgerekend op 6.7 maar het had best 6.9 geweest kunnen zijn. En als senior was ik 6.6(of6.7, dat weet ik gewoon echt niet meer uit mijn hoofd) en was ik dat daaropvolgend jaar geen 6 (Ik kon toen door blessure sowieso niet spelen though)
Ja, dat is wel waar ja

Met die topjuniortoernooien lag ik er altijd in de 2e ronde wel uit, terwijl ik bij seniortoernooien vaak halve finale, finale haal enzo.
  zondag 19 juni 2005 @ 01:06:09 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28055683
junior en senioren toernooien zijn heel verschillend.
Je komt vaak hele andere soorten spelers tegen in seniortoernooien.

Het ligt gewoon heel erg aan de persoon. Daarnaast zijn jeugdspelers meestal op dat niveau wat gemotiveerder en sneller dan de volwassenen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 19 juni 2005 @ 21:47:51 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28073113
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef Komakie het volgende:
junior en senioren toernooien zijn heel verschillend.
Je komt vaak hele andere soorten spelers tegen in seniortoernooien.

Het ligt gewoon heel erg aan de persoon. Daarnaast zijn jeugdspelers meestal op dat niveau wat gemotiveerder en sneller dan de volwassenen
Nummer 1 van de plaatsingslijst uitgeschakeld, een 7,6...
Eerste zesje staat dus al achter mijn naam

Setstanden 7-5, 6-1
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 19 juni 2005 @ 21:50:16 #54
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28073220
7.6 is dan ook niet heel erg goed, maar gefeliciteerd, een 6.6 gescoord
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 19 juni 2005 @ 21:54:45 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28073414
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
7.6 is dan ook niet heel erg goed, maar gefeliciteerd, een 6.6 gescoord
Ze zetten mij als 9 natuurlijk niet tegen Sjeng Schalken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_28077423
Net van een 4,6 gewonnen die plusminus 25 jaar ouder is.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:04:17 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28084838
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef XL het volgende:

[..]

Nummer 1 van de plaatsingslijst uitgeschakeld, een 7,6...
Eerste zesje staat dus al achter mijn naam

Setstanden 7-5, 6-1
Donderdag de kwartfinale tegen een 'jonge' gast.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:35:22 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28087560
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef XL het volgende:

[..]

Donderdag de kwartfinale tegen een 'jonge' gast.
Ach die zijn altijd grappig.

Tegen jonge gastjes moet je altijd zorgen dat je voor komt te staan.
Als je de toss wint, altijd beginnen met de service (tegen jonge ventjes) en zorgen dat je er gelijk staat. Door het service voordeel kom je (in theorie) altijd voor. Iets wat ze als zware druk geschouwen en als je er gelijk staat en de eerst paar games wint, dan heb je geen kind aan ze want ze raken sneller in paniek.
Afwisselend tennissen wil ook wel goed helpen. dropshotje, harde ballen slaan, dan weer veel spin, dan weer hoog. Worden ze helemaal gek van
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 20 juni 2005 @ 13:44:23 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28087863
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je de toss wint, altijd beginnen met de service (tegen jonge ventjes) en zorgen dat je er gelijk staat. Door het service voordeel kom je (in theorie) altijd voor. Iets wat ze als zware druk geschouwen en als je er gelijk staat en de eerst paar games wint, dan heb je geen kind aan ze want ze raken sneller in paniek.
Afwisselend tennissen wil ook wel goed helpen. dropshotje, harde ballen slaan, dan weer veel spin, dan weer hoog. Worden ze helemaal gek van
Degene die mij de jonge gast omschreef zou best met een jonge gast ook iemand kunnen bedoelen die 10 jaar ouder is dan ik.
pi_28089673
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

De meeste jonge ventjes dan he .
  maandag 20 juni 2005 @ 16:21:04 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28092778
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De meeste jonge ventjes dan he .
90%
pi_28092822
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

90%
Ik speel precies zo als jouw beschrijving van hoe je tégen ze moet spelen .
  maandag 20 juni 2005 @ 17:58:42 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28095614
Als ik de tos win begin ik altijd met serveren. Zelfvertrouwen showen...
De eerste service ga ik altijd voor de ace. Zelfvertrouwen showen...
De eerste tweede service van mijn tegenstander sta ik een meter voor de baseline. Zelfvertrouwen showen...

Shirt en broek staan altijd goed bij elkaar.
Pet gaat pas op als de zon tegenkomt.
Ik drink na de eerste game en tussen elke 2 games.

Als mijn tegenstander een call fout doet en ik sta voor krijgt hij het punt kado en reageer ik de woede af in de volgende 2 punten die ik veel meer risico neem (en die vanwege de woede ook altijd goed vallen en daar wil ik dan best even onsportief voor juichen als die tegenstander het in mijn ogen opzettelijk doet).

Image is everything....
Hoe meer indruk je maakt, des te zwaarder is het mentaal om tegen je spelen.

Ik denk niet dat ik een wedstrijd die ik met 2-0 in de eerste set voorkom ga verliezen
  maandag 20 juni 2005 @ 17:59:37 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28095652
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef XL het volgende:
blaat
Moraal van het verhaal: Wat je over jonge spelers beschrijft gebruik ik tegen iedereen.
pi_28095708
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef XL het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: Wat je over jonge spelers beschrijft gebruik ik tegen iedereen.
Je hebt in ieder geval de mentale kracht om goed te worden .
  maandag 20 juni 2005 @ 18:20:31 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28096153
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval de mentale kracht om goed te worden .
Mijn ervaring van mijn laatste (en tevens) eerste twee tegenstanders is toch dat ze zich laten intimideren door die jonge gast die ze niet kennen. Zonder dat ik ook maar een moment als onsportief word ervaren, dat is misschien nog wel het ergste... Hij komt voor en blijft steeds maar zo beleefd... Verliezen van een klootzak is veel makkelijker, dan ligt het gewoon aan hem en zijn onsportieve gedrag. Verliezen van een brave borst wil niemand, je verliest toch niet van zo'n doetje. Tegen beide spelers proefde ik het moment dat zij de partij opgaven. De eerste bij de break op 3-3 in de derde set. De tweede bij de 2-0 in de tweede set, nadat ik een 0-40 gelijk trok.

Actie-fotootje van gister:
  maandag 20 juni 2005 @ 22:38:27 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28103634
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:20 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn ervaring van mijn laatste (en tevens) eerste twee tegenstanders is toch dat ze zich laten intimideren door die jonge gast die ze niet kennen. Zonder dat ik ook maar een moment als onsportief word ervaren, dat is misschien nog wel het ergste... Hij komt voor en blijft steeds maar zo beleefd... Verliezen van een klootzak is veel makkelijker, dan ligt het gewoon aan hem en zijn onsportieve gedrag. Verliezen van een brave borst wil niemand, je verliest toch niet van zo'n doetje. Tegen beide spelers proefde ik het moment dat zij de partij opgaven. De eerste bij de break op 3-3 in de derde set. De tweede bij de 2-0 in de tweede set, nadat ik een 0-40 gelijk trok.

Actie-fotootje van gister:
[afbeelding]
hahaha je zou toch echt zo erg van mij zijn
Wat ik namelijk altijd bij de jongere gasten doe, is bij mij niet zo erg van toepassing.
Bij iemand die indruk probeert te maken, blijf ik tegenwoordig juist veel rustiger. Als hij snel wil spelen, ga ik een beetje tijd rekken tussen de punten enzo.
Als hij zich gaat oppeppen bij goeie punten, blijf ik heel rustig als ik een mooie bal maak. Een beetje alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ik zo'n bal sla.
Maar het is misschien wel meer voor mezelf dan voor mijn tegenstander. Ik probeer sowieso altijd rust en vertrouwen uit te stralen op de baan.
Hoewel dat de laatste 2 wedstrijden niet gelukt is. Ik raakte in paniek door mijn in en in trieste en slechte spel en dan hoor je me wel regelmatig, maar over het algemeen ben ik vrij rustig (was vroeger ook wel anders )
  maandag 20 juni 2005 @ 22:42:04 #68
75556 erkel
back from Dagestan
pi_28103762
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Net van een 4,6 gewonnen die plusminus 25 jaar ouder is.
Lekker dan....je gaat toch verdacht dicht bij de 4 komen in je rating denk ik zo

Waar speel je dat toernooi eigenlijk? wanneer moet je weer?
Weisst
  maandag 20 juni 2005 @ 22:46:59 #69
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28103926
@XL, dat je sets niet verliest waar je met 2-0 voorkomt geloof ik niks van, maar dat mag jij denken. Het zal ongetwijfeld voorkomen dat het je lukt, maar even zo vaak van niet

Ik ga maandag beginnen in Enschede in een toernooi, enkel en dubbel. Daarna door naar Groningen voor een toernooi aldaar in de enkel, en wellicht nog een dubbel of mix for fun
pi_28104189
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:42 schreef erkel het volgende:

[..]

Lekker dan....je gaat toch verdacht dicht bij de 4 komen in je rating denk ik zo

Waar speel je dat toernooi eigenlijk? wanneer moet je weer?
Oudorp, donderdag half 9 .
  maandag 20 juni 2005 @ 23:16:19 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28104823
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@XL, dat je sets niet verliest waar je met 2-0 voorkomt geloof ik niks van, maar dat mag jij denken. Het zal ongetwijfeld voorkomen dat het je lukt, maar even zo vaak van niet
Die zin staat nadrukkelijk buiten mijn verhaal en met een knipoog.
Ik wil ermee illustreren dat image en 2-0 veel overtuigder voorstaan is dan een bandshirt + zonnebril en 2-0 voorstaan. In mindere mate misschien dat een 2-0 voorsprong en jezelf zelfverzekerd voelen garantie is voor rust in je eigen spel.

@ Komakie, oppeppen doe ik zelden. Hooguit op gekozen momenten, als je terugkomt van 0-40 achter tot deuce. Eigenlijk vooral om te benadrukken dat je dat even doet, dat terugkomen. Die rust en dat vertrouwen uitstralen wat je noemt, daar doelde ik met mijn verhaal op. Als klein mannetje ben ik zo vaak tot wanhoop gedreven als ik ging verliezen, daar heb ik wel van geleerd. Mijn fanatisme probeer ik nu op een andere manier uit te stralen. Want bloedfanatiek ben ik wel altijd. In mijn post ging ik dus niet in op image als in kopie van Andy Roddick.... maar puur op uiterlijk + het feit dat de eerste ballen zwaarder wegen voor de beeldvorming bij je tegenstander.

In het mentale spelletje trouwens heb ik ook als gouden regel dat wanneer de tweede service een net-service is en de speler een nieuwe bal gaat halen (geen twee in de zak). Als hij dan opnieuw wil gaan concentreren benadruk ik graag dat het zijn tweede service is. Levert in 50% van de gevallen een dubbele fout op. Natuurlijk benadruk ik ook alle andere bijzondere gevallen, om wel sportief te lijken. Als ik zelf de eerste service via het net sla en ik heb maar 1 bal in mijn zak ga ik natuurlijk direct een andere bal halen. Zodat het service-ritueel opnieuw kan beginnen. Uit bijgeloof sla ik de tweede service nooit met de bal van de eerste service.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:16:00 #72
75556 erkel
back from Dagestan
pi_28106230
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Oudorp, donderdag half 9 .
Succes, kzal pas in laatste weken van de vakantie 2 of 3 toernooitjes spelen
Weisst
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:07:02 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28165613
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef XL het volgende:

[..]

Die zin staat nadrukkelijk buiten mijn verhaal en met een knipoog.
Ik wil ermee illustreren dat image en 2-0 veel overtuigder voorstaan is dan een bandshirt + zonnebril en 2-0 voorstaan. In mindere mate misschien dat een 2-0 voorsprong en jezelf zelfverzekerd voelen garantie is voor rust in je eigen spel.

@ Komakie, oppeppen doe ik zelden. Hooguit op gekozen momenten, als je terugkomt van 0-40 achter tot deuce. Eigenlijk vooral om te benadrukken dat je dat even doet, dat terugkomen. Die rust en dat vertrouwen uitstralen wat je noemt, daar doelde ik met mijn verhaal op. Als klein mannetje ben ik zo vaak tot wanhoop gedreven als ik ging verliezen, daar heb ik wel van geleerd. Mijn fanatisme probeer ik nu op een andere manier uit te stralen. Want bloedfanatiek ben ik wel altijd. In mijn post ging ik dus niet in op image als in kopie van Andy Roddick.... maar puur op uiterlijk + het feit dat de eerste ballen zwaarder wegen voor de beeldvorming bij je tegenstander.

In het mentale spelletje trouwens heb ik ook als gouden regel dat wanneer de tweede service een net-service is en de speler een nieuwe bal gaat halen (geen twee in de zak). Als hij dan opnieuw wil gaan concentreren benadruk ik graag dat het zijn tweede service is. Levert in 50% van de gevallen een dubbele fout op. Natuurlijk benadruk ik ook alle andere bijzondere gevallen, om wel sportief te lijken. Als ik zelf de eerste service via het net sla en ik heb maar 1 bal in mijn zak ga ik natuurlijk direct een andere bal halen. Zodat het service-ritueel opnieuw kan beginnen. Uit bijgeloof sla ik de tweede service nooit met de bal van de eerste service.
pff bijgeloof dingetjes denk ik niet eens meer bij na
dat zijn allemaal gewoontes geworden.
Bijvoorbeeld: bij mijn eerste service stuiter ik eerst 3x met de bal, bij mijn 2de service 2x.
Als mijn eerste service uit is, ga ik bijna altijd de bal halen en begin ik uiteraard weer helemaal opnieuw met het ritueel.
Ik loop altijd buitenlangs de baan naar mijn plek nadat ik heb gezeten bij de wissel.... ook zoiets
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:47:14 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28177444
Vandaag dus de kwartfinale, ik ben geveegd.

6-0, 6-1

Schandalig!

Ik kan er nog boos om worden. Volledig aan mezelf te wijten. Tegenstander heeft goed gespeeld, maar ik sloeg werkelijk alles mis. Ik kan gewoon zelf het spel niet bepalen, alleen meespelen. Daar was mijn huidige tegenstander te vast voor. Alle rally's op tempo waren voor mij, maar ik kon het tempo niet dicteren. Alle trage rally's gingen naar hem en ik kon er geen verandering in brengen. Ik vind het echt verschrikkelijk... en NEE, HET IS NIET ZOMAAR EEN SPELLETJE!
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:53:22 #75
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28177660
Ik mag maandagavond beginnen, beetje jammer dat 3 uur na de start van mn enkel mn dubbel al begint, maar goed, op gravel kun je niet genoeg spelen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 00:03:53 #76
75556 erkel
back from Dagestan
pi_28180310
Damn kan niet wachten op de toernooitjes....ik vind dat altijd wel vet, alleen kmoet nog paar weken wachten
Weisst
pi_28180387
Ik moet me nog even gaan inschrijven voor een aantal toernooitjes. Gelukkig kan dat nog lang, maar ik moet het niet gaan vergeten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 24 juni 2005 @ 01:11:23 #78
75556 erkel
back from Dagestan
pi_28181820
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef Norrage het volgende:
Ik moet me nog even gaan inschrijven voor een aantal toernooitjes. Gelukkig kan dat nog lang, maar ik moet het niet gaan vergeten.
Ja idd...hehe anders vis je achter het net ik moet me ook snel ff inschrijven. Vorig jaar ook al bijna eens achter het net gevist. Belde 2 weken voor aanvang toernooi op...kon er nog net tussen, want mijn ranking was net niet hoog genoeg voor 'plaatsing' zeg maar
Weisst
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:43:20 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28186768
Ik moet morgen voor het eerst weer
om 9h s'ochtends
Echt niet te geloven. Een normaal mens ligt dan nog op 1 oor...
Nouja, je moet roeien met de riemen die je hebt he
pi_28192079
6-4 6-2 verloren gister, had wel kansen alleen op 3-2 in de 2e set werd ik me toch opeens een partij misselijk, herejezus, gelijk geen game meer gehaald...
pi_28197357
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:19 schreef Chriz2k het volgende:
6-4 6-2 verloren gister, had wel kansen alleen op 3-2 in de 2e set werd ik me toch opeens een partij misselijk, herejezus, gelijk geen game meer gehaald...
Hitte?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_28197516
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hitte?
Nee, ik denk het niet, gewoon wat verkeerds gegeten denk ik... .
pi_28230436
Dinsdag volgende toernooi in de 5, het is een schema van 8 en ik ben als 2e geplaatst als 6je .
  zaterdag 25 juni 2005 @ 20:46:21 #84
75556 erkel
back from Dagestan
pi_28232660
Schema van 8...hmm klein toernooitje dus. Op zich wel lekker, hooguit 3 partijen dus
Weisst
pi_28232746
Ik zie kansen voor een overwinning, maarja, dat zie ik elk toernooi .
pi_28234555
Kleine toernooitjes zijn leuk Die kan je namelijk winnne ^_^...alleen ben ik toen in de finale blijven steken
  zaterdag 25 juni 2005 @ 23:24:51 #87
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_28237191
Toen ik niveau 8 was, heb ik wel eens van een 4tje gewonnen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_28237217
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Vector_SLD het volgende:
.
  zondag 26 juni 2005 @ 01:32:07 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28241045
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb als 6je wel eens van een 3tje gewonnen (toen heette het trouwens nog C2 en B1 )
Ware het niet omdat hij toen moest opgeven halverwege en ik dik achter stond
Maar laten we het er maar op houden dat ik dat afgedwongen heb

anyway, me wedstrijd van vandaag is verplaatst naar dinsdag....
nu moet ik maandag eerst dubbelen en dinsdag pas enkelen. Op zich wel relaxt.
Voor die dubbel ben ik niet zo bang dus ga er een beetje van uit dat we winnen (jaja wat een zelfvertrouwens he ) en dan zit je in het toernooi.
De eerste wedstrijd vind ik altijd het rottigste. Als je er eenmaal 1 of 2 gespeeld hebt dan krijg je btje zelfvertrouwen en het park voelt een beetje vertrouwt aan (hoewel ik daar al een keer of 6 heb meegedaan en 2x een single categorie heb gewonnen). Aangezien ik momenteel meer moeite heb met me singles is het dus lekker als je met een dubbeltje kunt beginnen.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:26:40 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28272835
Ik heb me gister nog voor 2 nieuwe toernooien opgegeven.
10 juli: HE8 + HD8
17 juli: HE8 + HE7 + GD8

Ben benieuwd....
  maandag 27 juni 2005 @ 15:46:55 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28275180
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef XL het volgende:
Ik heb me gister nog voor 2 nieuwe toernooien opgegeven.
10 juli: HE8 + HD8
17 juli: HE8 + HE7 + GD8

Ben benieuwd....
Gemend dubbel

Behalve als het een Anna Kournikova look-alike is (of van dezelfde schoonheidsklasse hehe)
Soms zie je bij kwalificatie A toernooien ook nog wel eens wat leuks lopen. Das helemaal goed, kunnen tennissen en ook nog lekker
  maandag 27 juni 2005 @ 15:56:49 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28275450
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Soms zie je bij kwalificatie A toernooien ook nog wel eens wat leuks lopen.
Leeftijd schatten is zo moeilijk. Op het toernooi afgelopen week liep ook een mooi meisje rond. Wint ze en lees je vervolgens in de krant dat ze 14 is. Ik dacht toch tenminste aan 17... en hoopte op nog ouder

Mix-dubbel vind ik vaak de gezelligste partijen om te spelen. Daarnaast heb ik een bloedfanatieke mix-dubbel partner die ook pas begonnen is. Volgens mij kunnen daar best leuke partijen uit gaan komen. Gezellig en toch fanatiek halverwege juli op een tennistoernooi aan de zee, met een leuke dubbelpartner... dat kan toch bijna niet misgaan. Beetje bakken, balletje slaan, beetje bakken, balletje slaan, pilsje drinken, bbq aan, stappen, slapen... beetje bakken, balletje slaan, beetje bakken etc etc.
pi_28275864
Ah, morgen weer tegen iemand van 40 of ouder, zie net dat hij aan een 40+ toernooi meedeed .

Achja, meestal heb ik niet zoveel moeite met slicers...
  maandag 27 juni 2005 @ 16:11:53 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28275880
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:56 schreef XL het volgende:

[..]

Leeftijd schatten is zo moeilijk. Op het toernooi afgelopen week liep ook een mooi meisje rond. Wint ze en lees je vervolgens in de krant dat ze 14 is. Ik dacht toch tenminste aan 17... en hoopte op nog ouder
Mja das wel zo, ik begin alweer te oud te worden voor die meisjes vaak hahaha
ach dan kijken we gewoon bij het hoofdtoernooi. loopt ook nog wel eens wat leuks rond
quote:
Mix-dubbel vind ik vaak de gezelligste partijen om te spelen. Daarnaast heb ik een bloedfanatieke mix-dubbel partner die ook pas begonnen is. Volgens mij kunnen daar best leuke partijen uit gaan komen. Gezellig en toch fanatiek halverwege juli op een tennistoernooi aan de zee, met een leuke dubbelpartner... dat kan toch bijna niet misgaan. Beetje bakken, balletje slaan, beetje bakken, balletje slaan, pilsje drinken, bbq aan, stappen, slapen... beetje bakken, balletje slaan, beetje bakken etc etc.
Als ik op de tennisbaan sta, wil ik winnen en niet gezellig doen. Je kunt best een lolletje hebben natuurlijk, maar ik ben niet zo van het mixen. Het gaat me ook te langzaam. ik vind het wat te makkelijk. Vrouwen slaan toch een stuk trager dan de mannen. Je bent van de vrouw afhankelijk hoe sterk je bent in een mix. Terwijl ik altijd heel dwingend en erg "aanwezig" ben in een dubbel. Qua spel bedoel ik dan he.
op de 1 of andere manier werkt dat beter bij dubbelen dan bij mixen.
Speel ook heren competitie. altijd lachen een beetje met de jongens op stap. Met de tegenstander aan het einde van de dag biertje drinken.
helemaal goed
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:51:52 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28334527
Gisteren gewonnen.
eerste potje in de 4. tegen een 6je (die 4.9 op de rating staat)
Echt rare wedstrijd. Eerste set: ik kom met 3-0 voor, daarna gewoon me servicegames gehouden. Werd dus 6-3. Toen kwam ik 4-0 voor in de 2de, komt hij terug tot 4-4 en daarna win ik met 6-4.
Enige reden waarom ik gewonnen heb is omdat hij nog slechter speelde dan ik. Was geen hoogstaand tennis.
Vandaag tegen de eerste geplaatst. Staat 2.9 gemiddeld (als 4tje best hoog dus) dus moet wel "iets" beter spelen om daar een kans tegen te maken.
maar ach, we gaan er gewoon maar weer staan en dan zien we wel

trouwens ook nog maandag de eerste dubbel (in de 5) gewonnen met 6-2 6-3. Maar voornamelijk omdat me partner goed speelde. Gaat met mij iig nog niet bepaald lekker maar ja....
Was helemaal niet dwingend aan het spelen. Ben ook een beetje moe door te weinig slaap in de afgelopen dagen dus misschien komt het daardoor.
Dubbel gaan we gewoon winnen hier
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:28:27 #96
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28336042
Ik ben inmiddels ook leuk onderweg, kwartfinale in de enkel 6 en een kwartfinale in de dubbel 6

Moet nu in de enkel tegen een bloedfanatiek kereltje van 14, die bij elke wedstrijd zn ouders langs de baan heeft zitten. Ik als luie student ga dat gozertje dus even helemaal gek draaien (althans, dat is het plan, ik kan er ook zo afgetikt worden natuurlijk ) Dubbeltegenstander nog niet bekend, moet nog gespeeld worden .....
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:37:37 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28357313
heey ik heb gisteren echt de meest bizarre wedstrijd gespeeld die ik me kon voorstellen.

gisteren dus geenkeld en gedubbeld.
Enkel dik verloren tegen de #1 van de plaatsingslijst. Was wel onnodig dat het zo dik was maar ja...

Dubbel nog wel gewonnen. eerste set 6-1 verloren. Ze sloegen ons helemaal weg. 2de set kwamen we met 2-0 voor, maar al snel werd het 5-3 voor hun. Ik moest serveren en het werd 30-40. Matchpoint dus.... ik loop op. goeie return maar ik volleer de bal rechtdoor terwijl de netspeler overstak naar de andere kant van het veld. Volley valt 10cm voor de baseline binnen
daarna serveer ik 2x goed en is het 5-4. Daarna in een hele spannende game hun service gebroken. 5-5 dus. Gelijk op tot 6-6. Daarna Tie-break gewonnen met 7-5. Laatste punt was makkelijke volley van de tegenstander die in het net belandde.

3de set ging redelijk gelijk op, tot 4-3 voor ons. Het begon best hard te regenen. De wedstrijd werd gisteravond om kwart voor 10 aangevangen en op de achtergrond was het onweer al te horen. ik moest die game serveren. Het wordt 0-30 waarna ik 4 goede services aflever en we met 5-3 dus voor komen.
Tegenstander serveren en na een lange game halen we em binnen in de stromende regen
Er was bijna niet meer in te tennissen maar het was of doorspelen of de volgende dag verder. Ben blij dat we het eerste gedaan hebben.

Mijn partner had ook nog eens last van vermoeidheidsverschijnselen. Hij kon bijna geen kracht meer zetten. Heeft zich helemaal leeg gespeeld.

ik was zelf wel tevreden aangezien ik halverwege de 2de set steeds dwingender begon te spelen. Daarnaast ben ik altijd een beetje de "baas" als ik met iemand dubbel. En dat ging ook weer eens goed. Mijn maat vond dat ik het zo goed gedaan had, dat ik een avondje gratis drinken verdiend heb

Ze waren trouwens 3de geplaatst (wij 5de)

zaterdag nu halve finale

EDIT: We moesten trouwens 10min naar huis fietsen door de stromende regen Was helemaal doorweekt toen ik thuis kwam hahaha

[ Bericht 5% gewijzigd door Komakie op 30-06-2005 14:43:15 ]
pi_28357337
voor de tennissers onder ons, ik heb ff een technisch vraagje.
Een hele rare vraag hoor, maar zijn de banen op de centre-courts van Wimbledoen en Roland Garros etc. , groter dan een recreatiebaan?
Een vriend van me zegt van wel, maar ik niet. Weet iemand hier toevallig iets over?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:41:28 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28357441
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef SoA-Holic het volgende:
voor de tennissers onder ons, ik heb ff een technisch vraagje.
Een hele rare vraag hoor, maar zijn de banen op de centre-courts van Wimbledoen en Roland Garros etc. , groter dan een recreatiebaan?
Een vriend van me zegt van wel, maar ik niet. Weet iemand hier toevallig iets over?
grote onzin.

Banen zijn precies even lang. Zijn regels voor die wereldwijd gelden.

Laat hem maar eens bij een ATP toernooi gaan kijken. Dan zie je dat ze even lang zijn. 200% zeker
pi_28357817
De banen zijn veel groter ja, maar het speelveld niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')