abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2004 @ 10:11:27 #51
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23603287
Pizzakoeriertje!! leuk je weer even te zien hier!
Spannend je NOD vandaag....
Hoe voel je je?

En Also Starring... ook nog niks??

Wat spannend allemaal hier...
wat zou het leuk zijn om met een clubje door te stromen naar Z&G
Ik wil wel mee.

Wat dat is met ongipijntjes weet ik ook niet Igraine
Maar als jij het ook had??!! Geeft weer wat moed. Het is nu wel over met pijntjes.
We zien het wel weer dus....
ik vind 17 decembr best snel hoor eigenlijk...
  zaterdag 27 november 2004 @ 10:14:14 #52
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23603299
ow Igraine ik ben, net zoals slaapmeisje, ook errrrug benieuwd naar evtentuele andere kwaaltjes, signalen, tekenen en dergelijk

[ Bericht 5% gewijzigd door heavenswoman op 27-11-2004 11:08:49 ]
  zaterdag 27 november 2004 @ 11:53:16 #53
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_23604349
Goedemorgen, nee nog geen duivels te zien
Maar vorige maand kwamen ze de 31ste dag en pas s'avonds,
dus dat is morgen. Ik hoop het niet, het wordt nu toch wel eens
tijd na 3,5 jaar
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:29:27 #54
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_23604839
Zo ik ben weer wakker gister niet kunnen slapen zo beroerd was ik kom ik net van bed en ff drinken uit de koelkast pakken ruik ik iets van etenswaren was ik blij dat de wc naast de keuken zit

* Pizzakoeriertje zwaait ff terug naar iedereen die naar mijn gezwaaid heeft
pi_23604893
Ow, ik geloof dat het een week van duimen draaien wordt.
Wat spannend zeg.
Alsostarring, duimen blijven draaien.:*
PK, al weer beroerd van etenswaren..

, vindt het echt spannend.

ff jompelen voor de zekerheid
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:17:47 #56
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_23605612
Igraine proficiat hé

pizzakoeriertje en AlsoStarring ik duim voor jullie dat er een een 2e streepje bij komt, zodat wij jullie proficiat kunnen wensen.

toi toi toi aan iedereen

groetjes
  zaterdag 27 november 2004 @ 13:31:32 #57
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23605819
*tik heel bericht.... foetsie.... ships*

Het kwam hier op neer:
Beterschap PK'tje

En Also starring, wat maak je het lekker spannend zeg pfff
Ik schop ook bij jou de duvels weg, bij Igraine hielp het ook dus
WEG duvels, WEG bij Igraine...
* heavenswoman schopt alle duveltjes weg *schop*
pi_23605850
AlsoStarring & Pizzakoeriertje, ik duim voor jullie
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:25:03 #59
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_23608957
Net terug van boodschappen. Heb nu wel pijn in
mn onderrug en onderbuik. Alleen het is niet echt
een ongesteldheidspijn in mn buik maar meer de
pijn die ik heb als ik mn eisprong heb.
Maar ik ga er maar wel vanuit dat de duivels komen.
pi_23609427
Alsostarring, gewoon weg blijven schoppen die duiveltjes!!

Heavenswoman en Slaapmeiske, ik had idd een paar dagen last van ongipijn, en tjsa zere tieten...
Die heb ik ook als ik wel ongesteld wordt, maar 't voelde nu wel iets anders. Ik heb 't nu nog steeds trouwens en ook af en toe nog van die lage buikkrampen.
T voelt allemaal een klein beetje anders dan normaal maar nou ook weer niet zo schokkend.

Oh ja, ik had ook van de week een paar keer dat ik 't zuur kreeg nadat ik iets at. Misschien hoort dat er ook wel bij
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_23609600
PK en ALSOSTARRING........wat maken jullie het weer spannend meiden
Hier minder goed nieuws
Nod van gisteren werd vanmorgen wod
Ach ja......wat zal ik er nog van zeggen........
Ik zit momenteel erg in een dipje,vanwege de kosten van de IUI,die nu toch wel erg dicht bij komt.
Mijn verzekering dekt de hormonen niet en als we na 3x zonder(als we dat al gaan doen,geen idee wat de gyn eig wil),3x met hormonen gaan doen,dan moeten we ws. 600 eurie per behandeling op tafel leggen.....en dat hebben we niet
Mannetje heeft vanmiddag plechtig de belofte gedaan,dat we:
a: Ten eerste de hele maand iedere dag gaan oefenen
a: Ten tweede,hij desnoods een paar maanden 2 banen gaat draaien,om het geld voor de IUI- pogingen bij elkaar te sparen.(waar hij die 2e baan vandaan haalt,vraag ik me af,laat m eerst deze maar es behouden)
Maar goed,hij wil zo laten zien,dat hij vindt,datik/we dat waard zijn.
En het argument,dat ik het wel erg zonde vindt,als er na 3x nog geen resultaat is,veegde hij van tafel.
"Dan hebben we het iig.geprobeerd en hoef je je daarna niet meer af te vragen of het zou lukken,als je het niet zou proberen".
Lief hé?

Tot zover mijn verhaal,meiden,kom op met die 2e streeppies
Groetjes,Minoes
pi_23609700
Jeetje Minoes, balen!

En wat een hoop geld!! Waarom dekt je verzekering de hormonen niet dan?
Wel ontzettend lief van je mannetje...
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:16:30 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23610054
Ach Minoes wat balen Ik kan me je zorgen goed voorstellen, maar zo'n lieve man maakt wel een boel goed zeg ! Ik vind het geweldig dat hij zich voor jullie inzet.

Igraine overigens nog gefeliciteerd
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:20:21 #64
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23610126
Minoes dikke knuffel coming your way en nog een ook (lief mannetje heb je hoor )
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2004 @ 17:36:32 #65
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23610468
Hoi minoes, allereerst een hele dikke knuffel. Het is toch wat dat je toch weer ongesteld bent geworden

Wij hebben net 3 x IUI zonder hormonen achter de rug en dat werd volledig vergoed, bij jullie zo te lezen ook. De behandeling is bij iedereen weer anders, maar je kunt toch uitleggen dat je dat graag eerst wil omdat je die hormonen gewoonweg niet kunt betalen. Het lijkt me dat ze dat in deze tijd wel zullen begrijpen hoor. Voordat mannetje zich helemaal uit de naad moet werken zou ik eerst dat proberen en na die 3 x weer verder kijken. Kun je voorlopig nog even doorsparen voor als het wel nodig mocht zijn en anders alsnog overgaan op elke dag KvK ofzo.

Heel veel liefs en sterkte,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:39:24 #66
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_23610527
De duivels zijn geariveerd
Jammer, als troost neem ik maar een stukje chocolade

Zet mn volgende NOD maar op 26 December, ik tel er nu maar
30 dgn bij, lijkt me beter.
  zaterdag 27 november 2004 @ 18:01:38 #67
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23611059
shitzooi alsostarring, ik hoopte stiekum toch voor je!
maar chocola is wel errug lekker!
pi_23611212
igraine van hier uit ook heel erg gefeliciteerd
pi_23614069
AlsoStarring rot hoor
pi_23614211
AlsoStarring en minoes wat vreselijk jammer weer
pi_23614857
Och jee Minoes bij jou ook alweer... verdorie toch...
Gelukkig hoef je aan de eerste drie IUI behandelingen niks bij te dragen en wie weet is het daarna niet meer nodig. Maar je hebt een toffe man
Knuffeltje
pi_23617717
Getver Alsostarring!!! Heeft dat schoppen toch niet z'n werk gedaan....

Neem nog maar een stukje chocola extra, ook van mij...
pi_23621298
Alsostarring en Minoes wat jammer!
Minoes, ik hoop voor jullie dat jullie aan de eerste 3 IUI behandelingen genoeg hebben, of 1tje.
Wat is het toch allemaal duur. Wij zouden dat ook niet in 1x kunnen betalen.

Djeez is nog steeds negatief, hij is erg bang dat het niet zal lukken. Ik ben er soms wel bang voor, maar in vergelijking met anderen (bv. slaapmeisje) zijn wij nog niet zo lang bezig.
En met negatief denken kom je natuurlijk ook niet ver.

In onze omgeving zijn er ineens heel veel kennissen zwanger, behalve wij. Ookal gunnen we het iedereen, soms steekt het wel, vooral als ze na 2 maanden al zwanger zijn.
  Moderator zondag 28 november 2004 @ 10:24:27 #74
5428 crew  miss_sly
pi_23624462
AlsoStarring en minoes, wat jammer nou! had het zo gehoopt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23624707
ALSOSTARRING.......... jij ook al,dat was echt niet de bedoeling hoor
Meis,koppie omhoog,dan gaan we maar weer door naar de volgende poging,ok?.
En ondertussen klagen we hier maar weer door,hahaha.
Mmmmm.....winterslaappie een idee ???
Groetjes,Minoes
pi_23624734
Potver je kijkt een dag niet en dan zijn er ipv streepjes weer die rottige duivels

Ik ga duimen voor de volgende ronde!!!!!!!!!

Slaapmeisje, hoe voel jij je?
Merisse, en jij?

Beaker

MInoessssssssssssssss, Heel veel sterkte meid!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zondag 28 november 2004 @ 11:14:36 #77
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23624893
Goeiemorgen

AlsoStarring, lees ik nu pas dat jouw duiveltjes ook zijn gearriveerd gisteren. Hmpf dat hadden we niet afgesproken Ontzettend balen natuurlijk omdat het heerlijk zou zijn om die gynafspraak op 7 december af te kunnen zeggen. Die datum komt nu in ieder geval lekker dichtbij en ik hoop dat het daarna als een speer voor jullie zou gaan want nu is het afgelopen met de lange gewacht.

Beaker met mij gaat het wel hoor. Ik heb zo af en toe mijn steekjes en krampjes her en der dus wat dat betreft zoals het altijd is. Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik met mezelf afgesproken dat ik nog een weekje moet wachten. Mijn gynafspraak is a.s. donderdag al en dan krijgen we te horen wat het vervolgplan is. Dat is nou jammer, mevrouw de fertiliteitsarts.... Slaapmeisje gaat namelijk zwanger zijn dus hoeft die rottige hormonen niet meer
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator zondag 28 november 2004 @ 12:35:13 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23626053
Ach wat ontzettend jammer, al die duivels die weer de kop opsteken.

Speciaal voor Minoes kreeg ik via de mail nog wat informatie over de vergoeding van hormonen.
http://www.fertiliteit.info/lotgenoten/Toonbericht.asp?M_ID=5165

(met dank aan Nausicaa )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23626063
That is the spirit Slaapmeis
Hopelijk blijven die duivelse duivels weg en ben je inderdaad mega zwanger :')

= laat maar, toch niet +

Slaapmeisje, succes met wachten! Laat ze donderdag maar is een poepie ruiken daarzo

Beaker

[ Bericht 31% gewijzigd door Beaker op 28-11-2004 18:05:16 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23630652
Loïs en Nausicaa,bedankt voor de link.
Groetjes,Minoes
  zondag 28 november 2004 @ 20:53:27 #81
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_23633547
Hee meiden! Ik ben een paar dagen weg en ik kom terug en lees een hardstikke goed bericht van Igraine: gefeliciteerd meid met jullie zwangerschap!!!
Helaas ook rode duivels van Minoes en Also Starring en ook ik mag me in dit rijtje toevoegen! Gisteren zijn ze gearriveerd! Ik had het gisteravond ook even heel erg moeilijk!
Even lekker bij vriendlief uitgehuilt en even gepraat en hij heeft me wel weer wat positiever laten stemmen: ik kan weer op voor de volgende ronde! Zet mijn NOD maar op 24 december (28 dagen), dan heb ik wederom weer een ruime marge! Alvast alweer mijn dank voor Lois, Karin of BE!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
  † In Memoriam † zondag 28 november 2004 @ 21:06:16 #82
81992 Githa
pi_23633956
Igraine ik zie het nu pas gefeliciteerd meid waow een tweede streepje
pi_23634522
Bedankt Githa!

Getver Marie, jij ook al...

Ik wil niet alleen maar duivels zien hoor... Ook graag nog een paar 2e streepjes!!
  † In Memoriam † maandag 29 november 2004 @ 09:01:16 #84
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23637377
Hey Marie, wat ontzettend rot dat jij ook al bezoek hebt gehad van de duiveltjes. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het dan even helemaal hebt gehad, maar ik vind het wel super dat je vriend je dan weer zo kunt troosten dat je er weer wat positiever tegenover staat. Je hebt nog een kans in 2004 en zo vlak voor kerst is het natuurlijk een prachtmoment

Oef, ik sta elke ochtend op met lage rugpijn en ongipijn. Ik zie trouwens dat mijn bezoekje aan de fertikliniek nu als eerste op de lijst staat
  maandag 29 november 2004 @ 10:08:08 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23638155
Oef, ik loop wel heel erg achter zie ik nu.

Igraine! Gefeliciteerd!
En verder een dikke voor de meiden bij wie het deze keer toch weer niet raak was.
En dan natuurlijk nog voor degenen die bovenaan het lijstje staan! Spannend hoor!
pi_23638293
Goedemorgen

Het gatsie iedereen een knuffel die hem kan gebruiken op die moment.
  maandag 29 november 2004 @ 10:21:04 #87
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23638360
zo het is dan eindelijk maandag, de laatste wachtweek is weer ingegaan.
Pfff ik word er wel een beetje gek van hoor. Misschien ben ik er veel te veel mee bezig, maar kan er niks aan doen. Wachten duurt alleen dan zo ontiegelijk lang.

Spannend slaapmeisje .... je mag bijna naar de ferti. Hoe voel je je verder? Nog last van ongipijntjes?
pi_23638553
Hartje, hoe is het met je, hoe voel je je?

Hw, heb jij al last van "kwaaltjes"
Slaapmeisje,

LW , Hoe gaat het met jou gezondheid? Vind het jammer dat ik je hier nog zo weinig tegenkom

Ik dacht gisteren ongesteld te worden,maar helaas tis weggebleven Had wel wat bloed, maar tis weer weg! Bummer.......... maar goed het komt vanzelf wel weer

PK, ben je nog aan het overgeven of is het weg? Of was je nou ongesteld geworden en heb ik dat een beetje gemist

Succes allemaal!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 29 november 2004 @ 11:02:41 #89
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23639080
Beaker Kwaaltjes? Mmmm... Ik heb wat verhoogde temperatuur nog steeds ondanks dat hij normaal rond deze tijd lager ligt... maar dat zegt niet veel.
Net zoals slaapmeisje had ik (een paar dagen) last van ongi-pijntjes maar dat zal wel ter ere van de eisprong geweest zijn. Het is nu over

Wel heb ik een zenuwachtig gvoel in mijn buik, weet niet hoe ik t uit kan leggen en kan heel goed van de zenuwen komen want we hebben flink ge-kvk't dus t zou haast wel raak moeten zijn eigenlijk. Beetje het gevoel van moeten poepen, maar niet hoeven (snap je???)
Verder plas ik wel veel, maar ook daar heb ik wel vaker last van gehad na een blaasonsteking enkel jaren geleden, dus daar kan ik ook niet van uitgaan.

Dus nee Beaker .... ik weet het niet. Het duurt alleen zo lang tot zondag, dat weet ik wel hahaha

Hoop dat je ongi snel doorzet Beak!
pi_23639162
Spannend hoor HW hoop en duim voor jullie dat je een streepje hebt na zondag

* Beaker wachten gaat op de streepjes regen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 29 november 2004 @ 11:35:22 #91
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23639623
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef Beaker het volgende:
PK, ben je nog aan het overgeven of is het weg? Of was je nou ongesteld geworden en heb ik dat een beetje gemist
PK is volgens mij nog niet ongesteld geworden hoor of ze heeft dat in ieder geval nog niet gemeld hier. Ik ben ook wel heel erg benieuwd!

Pizzaaaaaaaaa waar ben je nou? Heb je nou nog ge of ben je ondertussen de tegengekomen?
pi_23639729
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Pizzaaaaaaaaa waar ben je nou? Heb je nou nog ge of ben je ondertussen de tegengekomen?
Wat zet je dat toch goed neer

PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOM JE IS MELDEN
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 29 november 2004 @ 15:53:29 #93
93804 Pizzakoeriertje
pi_23645880
Ik meld me al maar iets later als verwacht moest vanmorgen van 9 tot 10 naar school maar is uitgelopen tot 3 uur

Met mij gaat het nog steeds goed gister nog aan het overgeven geweest vandaag gaat het iets beter maar dat zal ook wel komen omdat ik nog geen eten heb gehad! En nog geen ongi en ook niks te bekennen ben alleen bang dat misschien mijn cyclus nog niet goed is?
pi_23646038
owhh...
Maarja, zolang er geen duiveltjes zijn jompel ik nog ff voor je

Denk je zelf aan een buikgriep, of voelt het anders?

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 29 november 2004 @ 16:22:31 #95
93804 Pizzakoeriertje
pi_23646542
Buikgriep denk ik neit aan want ik voel me verder goed alleen heel moe zat gisteravond om half 8 al te gapen toen om 8 uur ff bevallingsverhalen gekeken en toen in slaap gevallen op de bank en om half 10 heeft vriendjelief me voorzichtig wakker gemaakt en zijn we samen op bed gegaan.

voor Beaker
pi_23647181
tjee PK, aan de ene kant wil ik wel roepen testen joh, maar aan de andere kant kan ik het me voorstellen dat je denkt ik weet niet hoe me cyclus is dus ik wacht nog even.
Moeilijk joh...
  maandag 29 november 2004 @ 16:52:37 #97
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_23647290
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:35 schreef Beaker het volgende:

LW , Hoe gaat het met jou gezondheid? Vind het jammer dat ik je hier nog zo weinig tegenkom

Ik dacht gisteren ongesteld te worden,maar helaas tis weggebleven Had wel wat bloed, maar tis weer weg! Bummer.......... maar goed het komt vanzelf wel weer

Succes allemaal!!
Hai Beakertje

Wat vreemd, dat ''beetje'' bloed....Ach, je hebt je eigen syndroom overwonnen, dan is dit een peuleschil! Gaat goedkomen

Met mijn gezondheid alles oké! Zoals ik al eerder gepost had, ga ik na de feestdagen beginnen met de medicatie. Vind het best spannend, maar ben wel blij dat ik(we) een knoop heb(ben) doorgehakt.
Ik ga eerst alleen beginnen met de tabletten mbt prolactinoom. En dan eens afwachten of een daling naar normale waarden voldoende is om een cyclus weer op gang te brengen. Hopelijk heeft mijn gewichtsverlies (12 echte kilogrammen, jaja ) inmiddels een positieve invloed op de PCO.
Ben benieuwd.

Ik ben hier trouwens elke dag hoor, al lurkende zoef ik door de topics. Heb alleen niet altijd wat te melden, maar straks weer wel!

Wat ik wél nog even kan doen is Igraine feliciteren met haar zwangerschap! Gefeliciteerd!!! De 17e naar de verloskundige, hè?

Voor iedereen een dikke knuf van de Uber-lurkster LW!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_23648686
LW , dat bloed zat net als gisteren ook vandaag weer bij mijn ontlasting dus ben gewoon helemaal nog niet ongesteld geweest op naar de 35 dagen

PK, we kunnen (hoor mij nou ) jij kan niks anders dan afwachten
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 29 november 2004 @ 18:45:27 #99
93804 Pizzakoeriertje
pi_23650015
Idd niks anders dan afwachten en natuurlijk afleiding zoeken. Heb net ff mijn haar geverfd met color mouse zonder handschoenen en nou zijn mijn hele handen roze

En nu nog ff sigaretje roken en dan ga ik lekker met mijn beste vriendin naar Frans Bauer!

Tot morgen allemaal!

p.s. Beaker laten het 'we' maar als verantwoordelijkheids- en groepsgevoel beschouwen
pi_23650424
Okiedokie Pk-tje
Uhmmm...beloof je wel dat als je zwanger bent dat je dan stopt met roken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')