Ze zijn niet apart, ze zijn fucking lelijk. En dan gaan al die modegirls er nog in lopen ookquote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef Brennie het volgende:
Ze zijn apart.
Zou ze echter nooit dragen.
Die nieuwsgierigheid had ik liever bedwongen, bij nader inzienquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:40 schreef dafjedaf het volgende:
Eerst tubgirl, nu DIT!!!!
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die nieuwsgierigheid had ik liever bedwongen, bij nader inzien.
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezien![]()
Doe maar niet, heb ik ook niet gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef mvt het volgende:
Wat is het toch heerlijk om man te zijn. Hoef je die dingen iig niet te dragen
Deze zijn dan nog te doen... dat eerste plaatje is echt pijnlijk.quote:
Het zal je kind zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:11 schreef Copycat het volgende:
Je zou als dertienjarige 300 Euro mogen neerleggen voor zulk Mislukte Boots...
Dan kijk ik toch liever naar deze laarzenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezien![]()
wedje leggen dat ik niet iets voor mijn kind ga kopen omdat ze anders "buiten de groep" valt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zal je kind zijn...
En dan heb jij al die jaren meegelopen in elke demonstratie die je maar kon vinden...
En dat je dan toch vind dat je ze voor je kind moet kopen omdat je toch maar wel wil dat jouw kind niet buiten de boot en de groep valt...
Foutje van Sinterklaas hoop ik. Ze is stout geweest. Die dingen koop je toch niet echt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
waarom?
ik heb wel regenlaarzen, van die donkergroene, voor een paar euro bij de bouwmarkt gehaald, ben ik nu ook hip?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Foutje van Sinterklaas hoop ik. Ze is stout geweest. Die dingen koop je toch niet echt?
kistjes zijn wel een stuk beter dan die uggs en eh mukluks imo, maarreh is dat nieuw dan? kistjes onder een rokkie of jurkje vind ik soms wel leuk staan ook.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:34 schreef Brad_Prit het volgende:
tegenwoordig moet je toch kisjes en bretels hebben om erbij te horen?
goed onderbouwdquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom niet?
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom niet?
Da's een persoonlijke mening, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?
Ik vind ze supermooi!!quote:vindt je ze nu echt supermooi of meer gewoon leuk ofzo?
Mening!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:54 schreef milagro het volgende:
Ik vind die rechter , die bruine wel leuk eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef So_Addictive het volgende:
ik vind cowboylaarzen leuk
Een mooie combinatie.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:01 schreef pfaf het volgende:
Zolang de korte rokjes erboven maar blijven.
Tja hypocriet gedrag noem ik dat weer....quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef schatje het volgende:
Wat is er mis met konijnenbont?? Ik neem aan dat in dit geval het vlees ook wordt gebruikt voor consumptie. Je houdt dus net zoals bij een koe iets over. Waar zou je dat net zoals als leer niet gebruiken??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |