quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
Ja, ik wilde dat net typenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:59 schreef Tasma het volgende:
enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
Voor kansloze vrouwen "bouncen" we met andere dingenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
laat me raden: je bent vrijgezel?quote:en de verwachting dat wij de 1e zet maken is ook erg (ik persoonlijk ben daar veel te verlegen voor).
Meer kans om afgewezen te wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef Xennia het volgende:
Je hebt minder kans je omhoog te neuken in het bedrijfsleven
ritssluiting is zo 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef DeHeldjes het volgende:
-Ritssluiting van je broekkan errug nadelig zijn...
Ja iddquote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
laat me raden: je bent vrijgezel?
Bij punt 1 mag je voor jezelf sprekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef MrG het volgende:
- Niet achter elkaar kunnen klaarkomen
- Ontbijt op bed moeten maken
- Hard werken, met een knipoogje naar je chef kom je er niet
- Owja en we worden kaal
en zo kunnen we nog wel even sarcastisch doorgaan
Veel te hard werkenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef Dezz het volgende:
- Dikke Willem wil nog wel eens gaan fitnessen op onhandige momenten
- We kunnen niet 2 dingen tegelijk
- We zijn altijd veel geld kwijt in de kroeg, want mannen moeten altijd teveel drinken
Die waren nog niet genoemd
Het IS 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef Vampz het volgende:
[..]
ritssluiting is zo 2004![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Het IS 2004![]()
dat is omdat je niet bij hun in de auto durftquote:Op donderdag 25 november 2004 19:37 schreef edje34 het volgende:
Meestal de Bob zijn
Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:44 schreef Neurotica het volgende:
boodschappen dragen, met verhuizingen altijd de lul zijn (ook al zeg je elke keer harop, dít wás dé láátsté verhuizing...), de auto altijd moeten wassen... klusjes in en om t huis, grasmaaien enz..
ik althans wel..mompel..
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??
En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef Steve-O het volgende:
scheren
Maar het is volgens mij wel zo dat foeilelijke mannen het minder zwaar hebben dan foeilelijke vrouwen. van vrouwen word toch vaak wel min of meer schoonheid verwacht, en als een vrouw niet knap is, dan moet dat toch wel met heel veel andere goede eigenschappen worden gecompenseerd. Andere goede eigenschappen zoals; gevoel voor humor, intelligentie, sportief talent.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef Xennia het volgende:
Ik wil als nadeel voor een vrouw nog even toevoegen dat ik niet staand en op elke willekeurige plaats kan plassen.
Nadeel voor een man vind ik dat als je lelijk bent je ook lelijk blijft, terwijl vrouwen met make-up een heleboel kunnen verdoezelen
Elke dag?! Damn, dat doe ik dus echt niet elke dag hoor, zou er gek van worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:15 schreef innovative het volgende:
[..]
En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!
* MarMar scheert ook bijna elke dag en das vast langer werk dan jouw scheerritueek dus die schrappen we van de lijstquote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:
Mannen hebben een lage pijngrens, ze doen net alsof ze terminaal zijn als ze alleen maar licht verkouden zijn. Als ik daarentegen licht verkouden ben, hoor je me niet zeuren. Ik ga gewoon naar mijn werk, doe boodschappen, kook en zorg dat het huis aan kant is
Maar vrouwen hoor je niet zeuren. Zij doen gewoon de was, de boodschappen en zorgen ervoor dat alle kindertjes in bad zijn geweest en op bed liggen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.
- Mannen mogen nooit eens gewoon ziek zijn.
Vrouwen rennen niet altijd naar de huisarts vanwege pijnklachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.
- Mannen mogen nooit eens gewoon ziek zijn.
O jawel hoor! Nog mooier is om het niet te hoeven faken, bijvoorbeeld omdat je een goede relatie hebt en gewoon durft toe te geven dat je niet 5 keer achter elkaar kan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef Xennia het volgende:
Ze kunnen geen orgasme faken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |