abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23571806
Nadelen bij vrouwen:

- Maandelijkse bloeding en de pijn daarbij
- Kleren kopen kan moeilijk zijn als ze niet teveel het lichaam van een man hebben
- Borsten kunnen in de weg zitten bij het sporten e.d.

Nadelen bij mannen:

- ???
- ???
- ???

Nou vul ze in , want ik weet er geen :')
pi_23571859
Elke morgen scheren. (lees: Elke morgen eigenlijk moeten scheren)
pi_23571868
wij krijgen nooit gratis drankjes in het cafe
pi_23571871
1. Nadeel van man zijn is dat je altijd het gezeur van vrouwen aan moet horen dat wij het veel makkelijker hebben.
pi_23571876
-de maatschappij verwacht dat je groot en breed bent
-wordt altijd verwacht dat je de 1e zet maakt bij het daten en uitvragen voor dates
-erg gevoelige ballen

enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
  donderdag 25 november 2004 @ 18:59:37 #6
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23571882
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 25 november 2004 @ 19:00:43 #7
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23571902
- Lady's night...

-Altijd mikken als je Pist

-Fietsen kan vervelend zijn
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23571910
Ik wil als nadeel voor een vrouw nog even toevoegen dat ik niet staand en op elke willekeurige plaats kan plassen.
Nadeel voor een man vind ik dat als je lelijk bent je ook lelijk blijft, terwijl vrouwen met make-up een heleboel kunnen verdoezelen
pi_23571917
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
  donderdag 25 november 2004 @ 19:01:47 #10
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_23571918
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:59 schreef Tasma het volgende:

enne, kleren kopen moeilijk voor vrouwen? 80% van de kleding in nagenoeg -elke- kelding winkel is voor vrouwen bedoeld!
Ja, ik wilde dat net typen .
  donderdag 25 november 2004 @ 19:02:40 #11
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23571938
-Ritssluiting van je broek kan errug nadelig zijn...
pi_23571949
- Je hebt niet altijd tieten bij de hand!
- Je hebt 1 makkelijke weak-spot om op te mikken voor andere mensen, mocht je ruzie krijgen.
  donderdag 25 november 2004 @ 19:03:31 #13
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23571956
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
Lelijke vrouwen kunnen altijd nog een (kansloze) man krijgen door met hun tieten te bouncen, mannen hebben niet zoiets.
Voor kansloze vrouwen "bouncen" we met andere dingen
  donderdag 25 november 2004 @ 19:03:35 #14
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23571958
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef boyv het volgende:
+ =
(Hans teeuwen)
pi_23571978
Het gaat om de nadelen van het man zijn... Niet om de voordelen van het vrouw zijn

Dus aan alle vrouwen: begin een eigen topic
pi_23571992
Wij hebben iets tussen onze benen hangen dat ook wel es in de weg zit, als et verkeerd ligt.

Elke morgen (moeten) scheren vind ik idd ook een groot nadeel en de verwachting dat wij de 1e zet maken is ook erg (ik persoonlijk ben daar veel te verlegen voor).

Ladies Night is een regelmatig voorkomend verschijnsel in de uitgaanswereld, maar hebben jullie ooit van iets als 'gents night' gehoord?

Vrouwen moeten beschermd worden, als zij een grote bek hebben mag je niet gelijk gewelddadig doen, als wij mannen iets verkeerd zeggen wordt er veel sneller geslagen of geschopt.

Dit is even de onzin die ik tot nu toe kan bedenken, mocht me nog iets te binnen schieten dan post ik et mesgien nog wel es.
pi_23572025
Niet elke keer sex kunnen hebben als je uitgaat (bij redelijk uitziende man)
pi_23572027
Je hebt minder kans je omhoog te neuken in het bedrijfsleven
  donderdag 25 november 2004 @ 19:06:50 #19
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23572033
quote:
en de verwachting dat wij de 1e zet maken is ook erg (ik persoonlijk ben daar veel te verlegen voor).
laat me raden: je bent vrijgezel?
  donderdag 25 november 2004 @ 19:07:42 #20
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23572055
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef Xennia het volgende:
Je hebt minder kans je omhoog te neuken in het bedrijfsleven
Meer kans om afgewezen te worden
(Hans teeuwen)
pi_23572065
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef DeHeldjes het volgende:
-Ritssluiting van je broek kan errug nadelig zijn...
ritssluiting is zo 2004
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_23572106
- Niet achter elkaar kunnen klaarkomen
- Ontbijt op bed moeten maken
- Hard werken, met een knipoogje naar je chef kom je er niet
- Owja en we worden kaal

en zo kunnen we nog wel even sarcastisch doorgaan
pi_23572129
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

laat me raden: je bent vrijgezel?
Ja idd en al vrij lang ook
pi_23572240
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef MrG het volgende:
- Niet achter elkaar kunnen klaarkomen
- Ontbijt op bed moeten maken
- Hard werken, met een knipoogje naar je chef kom je er niet
- Owja en we worden kaal

en zo kunnen we nog wel even sarcastisch doorgaan
Bij punt 1 mag je voor jezelf spreken
pi_23572243
- Dikke Willem wil nog wel eens gaan fitnessen op onhandige momenten
- We kunnen niet 2 dingen tegelijk
- We zijn altijd veel geld kwijt in de kroeg, want mannen moeten altijd teveel drinken

Die waren nog niet genoemd
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 25 november 2004 @ 19:17:44 #26
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23572271
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef Dezz het volgende:
- Dikke Willem wil nog wel eens gaan fitnessen op onhandige momenten
- We kunnen niet 2 dingen tegelijk
- We zijn altijd veel geld kwijt in de kroeg, want mannen moeten altijd teveel drinken

Die waren nog niet genoemd
Veel te hard werken
(Hans teeuwen)
pi_23572314
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef Vampz het volgende:

[..]

ritssluiting is zo 2004
Het IS 2004
pi_23572405
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Het IS 2004
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_23572724
Nah ik heb nog niet echt argumenten gehoord die opwegen tegen de nadelen van vrouwen

Heb een keer een verhaaltje voorgelezen gekregen van als de man-vrouw rollen omgedraaid waren -> damn yes ik ben man!!
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 25 november 2004 @ 19:37:11 #30
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23572792
Meestal de Bob zijn
(Hans teeuwen)
  donderdag 25 november 2004 @ 19:38:45 #31
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_23572829
vieze lakens als je pret wil hebben

als je onderuit wil zakken op een stoel kan er ineens iets heel erg gaan knellen

als je geil bent zit er meteen iets in de weg

wij moeten altijd drankjes betalen

moeten altijd genoeg nemen met "ik heb hoofdpijn"
good boobs bounce
  donderdag 25 november 2004 @ 19:39:19 #32
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_23572841
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:37 schreef edje34 het volgende:
Meestal de Bob zijn
dat is omdat je niet bij hun in de auto durft
good boobs bounce
pi_23572915
...voordeel is wel weer, dat naarmate mannen ouder worden ,ze doorgaans knapper worden, terwijl vrouwen meestal alleen maar lelijker worden, met uitzakkende borsten en kleine schaamlippen die door de buitenste lippen beginnen uit te steken...

Nadeel vind ik weer die lelijke balzak...ziet er gewoon niet uit, zo'n paarsige geval daar, en nog kwetsbaar ook.
Plus seks is een nadeel, one bullet only, en dan zeker 15 minuten nodig om te herladen...damn...tijd voor een volautomaat daar tussen die benen ...ratatatatata...! (net zo lang tot ze roept 'hoho!!! ik stroom over!!!') Nou ja...zieke 'humor' on topic maar weer...
Iedere dag scheren is ook een nadeel inderdaad (kan ik die bek van mij ook harsen, vraag ik mij wel eens af... (hoor sommigen van jullie nu al roepen 'JA, en die hars svp laten zitten, lekker rustig...'))

Toch, denk ik als man beter af te zijn dan als vrouw, maar ja....mijn referentiekader is nu eenmaal, ik ben een 'man' (zal de quote's zelf maar vast plaatsen...)
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
  donderdag 25 november 2004 @ 19:44:03 #34
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_23572955
boodschappen dragen, met verhuizingen altijd de lul zijn (ook al zeg je elke keer harop, dít wás dé láátsté verhuizing...), de auto altijd moeten wassen... klusjes in en om t huis, grasmaaien enz..

ik althans wel..mompel..
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_23573203
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:44 schreef Neurotica het volgende:
boodschappen dragen, met verhuizingen altijd de lul zijn (ook al zeg je elke keer harop, dít wás dé láátsté verhuizing...), de auto altijd moeten wassen... klusjes in en om t huis, grasmaaien enz..

ik althans wel..mompel..
Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??
pi_23573426
scheren
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 25 november 2004 @ 20:01:54 #37
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_23573462
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef koentjuh18 het volgende:

[..]

Laat me raden, jij wordt ook al kaal ??
nope
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_23575263
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef Steve-O het volgende:
scheren
En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!
pi_23576660
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef Xennia het volgende:
Ik wil als nadeel voor een vrouw nog even toevoegen dat ik niet staand en op elke willekeurige plaats kan plassen.
Nadeel voor een man vind ik dat als je lelijk bent je ook lelijk blijft, terwijl vrouwen met make-up een heleboel kunnen verdoezelen
Maar het is volgens mij wel zo dat foeilelijke mannen het minder zwaar hebben dan foeilelijke vrouwen. van vrouwen word toch vaak wel min of meer schoonheid verwacht, en als een vrouw niet knap is, dan moet dat toch wel met heel veel andere goede eigenschappen worden gecompenseerd. Andere goede eigenschappen zoals; gevoel voor humor, intelligentie, sportief talent.
Bij foeilelijke mannen word hun lelijkheid denk ik beter geaccepteerd door beide geslachten. Zeker als daar tegenover veel andere goede eigenschappen staan. Maar toch is schoonheid nog steeds de allerbelangrijkste eigenschap die je maar kunt hebben, het is meer waard dan alle andere bij elkaar!
pi_23576857
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:15 schreef innovative het volgende:

[..]

En vrouwen scheren niet? Moet je ff in SEX gaan kijken, als je daar als vrouw zegt dat je niet scheert... Vrouwen "moeten" ook gewoon netjes elke dag oksels en bikinilijn scheren, liefst ook nog de schaamlippen. En geloof mij maar, je bent in de buurt van hele gevoelige delen met iets scherps bezig en je ziet niet wat je doet... NIET FIJN!!!
Elke dag?! Damn, dat doe ik dus echt niet elke dag hoor, zou er gek van worden.
pi_23577018
Vrouwen en wc-brillen

de allergrootste nadeel
pi_23577406
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Freel het volgende:
* MarMar scheert ook bijna elke dag en das vast langer werk dan jouw scheerritueek dus die schrappen we van de lijst

nadeel van man zijn:
-je krijgt sneller een klap op je smoel als je een grote bek hebt
-iemand versieren voor een one nighter is moeiijker
-je kan een brakke katerkop niet masceren met een beetje make up
-je hebt geen meervoudige orgasmes (ik heb het niet over een aantal wat op 1 hand te tellen is mijne heren)
-er echt leuk uit zien is moeilijker (vrouwen hebben meer trucjes imho)
-je wordt snel als opdringerig ervaren als je iemand van het andere geslacht aanspreekt

denk ik zo ongeveer
  donderdag 25 november 2004 @ 22:32:50 #43
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23577642
- Met vrouwen om moeten gaan en ze "begrijpen".
Kom op, daar weegt toch niets tegenop?

Welkom bij de V&D der webfora.
pi_23578888
Mannen hebben een lage pijngrens, ze doen net alsof ze terminaal zijn als ze alleen maar licht verkouden zijn. Als ik daarentegen licht verkouden ben, hoor je me niet zeuren. Ik ga gewoon naar mijn werk, doe boodschappen, kook en zorg dat het huis aan kant is
  donderdag 25 november 2004 @ 23:29:49 #45
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23579067
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef Xennia het volgende:
Mannen hebben een lage pijngrens, ze doen net alsof ze terminaal zijn als ze alleen maar licht verkouden zijn. Als ik daarentegen licht verkouden ben, hoor je me niet zeuren. Ik ga gewoon naar mijn werk, doe boodschappen, kook en zorg dat het huis aan kant is
Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.

- Mannen mogen nooit eens gewoon ziek zijn.
pi_23579136
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Lage pijngrens is een allang wetenschappelijk weerlegde fabel. Ontstaan door de mythen rond de pijn die vrouwen moeten ondergaan bij de bevalling. Vrouwen rennen veel sneller naar de huisarts trouwens. En met de huidige arbowetten en controles is thuisblijven al een stuk moeilijker. Die telt niet.

Maar vrouwen hoor je niet zeuren. Zij doen gewoon de was, de boodschappen en zorgen ervoor dat alle kindertjes in bad zijn geweest en op bed liggen.
pi_23579209
Ze kunnen geen orgasme faken
pi_23579257
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Vrouwen rennen niet altijd naar de huisarts vanwege pijnklachten.
Ik denk dat er meer vrouwen naar de huisarts gaan, doordat er een percentage is wat Teveel in het leven wil.
Fulltime werken, huishouden, zorgen voor kids, sociaal leven bijhouden..
Alles tegelijkertijd.
Bij mannen is het vaak nog: fulltime werken, sociaal leven,een deeltje huishouden, groot deel kids.. maar alles relaxter.

Ontopic:

Ik denk dat het voor veel mannen een nadeel is niet hetzelfde te ervaren tijdens een zwangerschap en het daadwerkelijke werpen van een kind.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 25 november 2004 @ 23:38:01 #49
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23579264
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef Xennia het volgende:
Ze kunnen geen orgasme faken
O jawel hoor! Nog mooier is om het niet te hoeven faken, bijvoorbeeld omdat je een goede relatie hebt en gewoon durft toe te geven dat je niet 5 keer achter elkaar kan.

Vooruit dan: Mannen hebben een lagere pijngrens en vrouwen een lagere zeurgrens.
pi_23579392
-Ze verdwalen regelmatig omdat hun ego te groot is om de weg te vragen
- Meubels in elkaar zetten gaat vaak met veel frustratie en gescheld gepaard omdat hun ego te groot is om de gebruikshandleiding te lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')