Aan jou de eer.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:48 schreef MrAli het volgende:
je vergeet je melden dat het nog maar 36 dagen is..
hebben jullie geen centrale verwarming?quote:Ruben says:
Hm, het is 13 graden op m'n kamer, ik merk het aan mijn vingers, waar ik nu ongeveer max 120 aanslagen per minuut mee kan halen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Jawel, maar niet op m'n kamer. Ik heb hier zo'n elektrische verwarming, maar ik hou wel van fris, besides, dan is je lichaam helderder, scherper en meer wakker.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
hebben jullie geen centrale verwarming?
goh, ruben, ben jij ook altijd meer rijk en meer verdronken als je meer van je hovercraft afvalt met Half Life 2quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op m'n kamer. Ik heb hier zo'n elektrische verwarming, maar ik hou wel van fris, besides, dan is je lichaam helderder, scherper en meer wakker.
het is maar waar je van houd..ik hoe wel van lekker warm..alleen ook weer niet te warm..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, maar niet op m'n kamer. Ik heb hier zo'n elektrische verwarming, maar ik hou wel van fris, besides, dan is je lichaam helderder, scherper en meer wakker.
very smart..quote:Op donderdag 25 november 2004 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
ik heb iets op mijn hand geschreven, maar ik weet niet meer wat het betekend..
Jaja, dat was meer engels denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
goh, ruben, ben jij ook altijd meer rijk en meer verdronken als je meer van je hovercraft afvalt met Half Life 2
Neej Hans..foutje van jou..quote:Op donderdag 25 november 2004 23:31 schreef errrrr het volgende:
Een foutje alwin, 2de van rechts, 3e van boven
Weer een tijd NFSU2 gespeeld, is echt vette game, en Half Life 2 is idd ook vet
Tussendoor ook wat geatletieked...
Ow en dat kerstbal... hmm... *errrrr zoekt date (ook al lukt het ook wel zonder)
Ik vind het een beetje vreemd om met een 'date' te gaan. wel leuk hoor, maar het hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:31 schreef errrrr het volgende:
Een foutje alwin, 2de van rechts, 3e van boven
Weer een tijd NFSU2 gespeeld, is echt vette game, en Half Life 2 is idd ook vet
Tussendoor ook wat geatletieked...
Ow en dat kerstbal... hmm... *errrrr zoekt date (ook al lukt het ook wel zonder)
zolang ik niet in Oostenrijk ben is het bagger..maar zodra ik daar ben ist opeens leuk..quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Enniwais.. Apres Ski muziek..
Je gaat toch mee?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. hoe heet de plaats en het hotel waar we blijven?
hoe bedoel je die 'toch'?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je gaat toch mee?.
Well, eerst moest je toch kiezen tussen Sint Maarten en wintersport, bleek Sint Maarten niet door te gaan. Nooit gehoord dat je wel meeging met snowboardenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe bedoel je die 'toch'?
Ah so.. yup, heb het al een tijdje geleden besloten hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Well, eerst moest je toch kiezen tussen Sint Maarten en wintersport, bleek Sint Maarten niet door te gaan. Nooit gehoord dat je wel meeging met snowboarden.
Had ik btw wel kunnen weten, want m'n moeder zei nog dat ze het er met jou moeder over had gehad, ofzo.
Ik zal je voor laten gaan, vrouwen gaan immers eerstquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ah so.. yup, heb het al een tijdje geleden besloten hoor.
Begin er nu ook wel zin in te krijgen.
Wees wel lief voor me.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal je voor laten gaan, vrouwen gaan immers eerst
En daarna, foeeewwf, voorbij
Maargoed, het begint bij mij nu ook al behoorlijk te kriebelen, heb 3 mogelijke snowboards die ik ga kopen, wordt onderhand wel eens tijd.
Maak je geen zorgen, ik respecteer andere rijdersquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:38 schreef DearPrudence het volgende:
Maar serieus, jullie mogen me echt niet uitlachen hoor!
Ik rijd niet, ik roetsj.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik respecteer andere rijders.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n goggles passen nog, het is hier nu wel geel-achtig.
Na deze boardvakantie rij jequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik rijd niet, ik roetsj.
Zonnebrillen vliegen altijd van m'n hoofd en raak ik kwijtquote:Ik heb maar een zonnebril, kijken of ik die nog ergens kan vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de sneeuw-loze dagen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
de plaats heet Mallnitz..en het hotel moet ik even opzoeken..quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. hoe heet de plaats en het hotel waar we blijven?
bepaalde mensen lopen echt achter..quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je gaat toch mee?.
dat is je geraaien ook..quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ah so.. yup, heb het al een tijdje geleden besloten hoor.
Begin er nu ook wel zin in te krijgen.
Wees wel lief voor me.
<-- gedoemd achter te lopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
bepaalde mensen lopen echt achter..dat was al een tijdje bekend..
zelfs bij mij..
correctie:quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal je voor laten gaan, vrouwen gaan immers eerst
En daarna, foeeewwf, voorbij
Maargoed, het begint bij mij nu ook al behoorlijk te kriebelen, heb 3 mogelijke snowboards die ik ga kopen, wordt onderhand wel eens tijd.
huur je hem in Nederland of in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]bastards!
ik ga m toch maar huren, dat heeft Marcel mij aangeraden.
En ik heb net een snowboard broek gekocht. Wit. Was niet de bedoeling, maar was de enige die ik paste, en de enige die nog een redelijke prijs was.
maar wit is toch juist mooi..quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:38 schreef DearPrudence het volgende:
Maar serieus, jullie mogen me echt niet uitlachen hoor!
fout..je glijdt..quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik rijd niet, ik roetsj.
[..]Ik heb maar een zonnebril, kijken of ik die nog ergens kan vinden..
zoals ik al zei..quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Na deze boardvakantie rij je
[..]
Zonnebrillen vliegen altijd van m'n hoofd en raak ik kwijt.
je roetsjtquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
fout..je glijdt..
[..]
zoals ik al zei..
fout..je glijdt..
mazzelpik..quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Nog-3-opdrachten-dan-al-het-huiswerk-af.
roetsjen is meer Duits..al vraag ik me af of je het dan zo schrijft..maar betekend idd wel zoiets als glijden..maar niet precies hetzelfde..quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
je roetsjt.
Hmja min of meer vergeten / geen tijd. Als ze het nou ná de pww hadden geplanned was ik wel graag gegaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef MrAli het volgende:
tsss..wat een instelling..quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hmja min of meer vergeten / geen tijd. Als ze het nou ná de pww hadden geplanned was ik wel graag gegaan.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsss..wat een instelling..
maarjah..hun kunnen geen rekening houden met een proefwerkweek op de plaatselijke middelbare school omdat er toevallig een aantal leerlingen graag wil komen kijken dat je op 1 hand kan tellen..![]()
Ohja..quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
de plaats heet Mallnitz..en het hotel moet ik even opzoeken..
* typt www.hotmail.com om de mails van Marcel te checken *
conclusie:
we verblijven in hotel Bichlhof, met voornamelijk vierpersoonskamers met douch en wc.., we snowboarden in een gebied dat gaat tot 2700 meter op een gletscher..met sneeuwgarantie van 100%
Jaja.. ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is je geraaien ook..
en lief ben ik altijd tegen iedereen, behalve al mensen dat niet tegen mij zijn..
In Oostenrijk. Dat had Marcel dus aangeraden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
huur je hem in Nederland of in Oostenrijk?
het heeft allebei zo z'n voordelen..
hier heb je meer keus..en meer zekerheid..ook van kwaliteit..en Nederlands sprekende mensen die wat kunnen adviseren enz.. (zie ons met onze hardboots..vorig jaar..vorige keer beter gezegt)
maar als er wat mis is (zie Ellen..en nog wel meer..ik met mijn compleet losse voorbinding en schroeven die al naar de klote waren gedraait..)
Is ook mooi ja, ik doelde meer op mijn snowboard-kunnen.quote:en mijn moeder had in juli al een snowboardbroek voor me gekocht..een blauwe..
[..]
maar wit is toch juist mooi..lijkt mij wel iig..
Hoe durf je!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
mazzelpik..
jullie luilakken op het vwo..![]()
Mooie film?quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb gisteravond Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken.
wauw.
apart is goodquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vond m wel apart.
jeetje..quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
apart is good.
Anyway, ik ga wat eten, want ik sterf.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe durf je!!![]()
ik neem alles terug..quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:39 schreef DearPrudence het volgende:
Boekverslag + verwerkingsopdracht af.
Nu aan mijn ckv, en rond 12 uur aan mijn Bio! Voor heel wrs. de rest van de dag.
-quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja..
[..]
Jaja.. ik doe m'n best.
[..]
In Oostenrijk. Dat had Marcel dus aangeraden.
Omdat je dan, als er een fout is, nog altijd kan ruilen ofzo.
[..]
Is ook mooi ja, ik doelde meer op mijn snowboard-kunnen.
Mijn snowboardleraar Robin zei altijd: "Ruben, du farhst auf, du bist der mudigste, oder der dummste"quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
-
-![]()
- psies
- daar is weinig mis mee toch..ik vond dat er wel een aantal waren die het veel minder deden dan jij.. al zal ik geen namen in het openbaar gaan noemen..
je bent voorzichtig..maar dat zit ook wel in je aard..en daar is niets mis mee..al ben ik misschien het tegenovergestelde wat dat betreft..
He? wie dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef MrAli het volgende:
- daar is weinig mis mee toch..ik vond dat er wel een aantal waren die het veel minder deden dan jij.. al zal ik geen namen in het openbaar gaan noemen..
je bent voorzichtig..maar dat zit ook wel in je aard..en daar is niets mis mee..al ben ik misschien het tegenovergestelde wat dat betreft..
tsja..quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn snowboardleraar Robin zei altijd: "Ruben, du farhst auf, du bist der mudigste, oder der dummste".
zal het wel niet goed hebben geschreven, maargoedIk heb vaak genoeg gedacht: Dat had ik beter wat voorzichtiger aan kunnen pakken. Voorbeelden: volle snelheid schuin van een schans af, had m'n rug/nek zo kunnen breken, had niets. Fakie proberen te springen van één bospad naar het andere -> vallen net na een heuvel -> Diederick komt met volle snelheid op je in rijden, had zwaar letstel aan m'n buik kunnen hebben, had niets. Grinden en dan vlak voor het einde onderuitgaan -> vol op je pols terecht komen, had vanalles kunnen breken, had niets. Met volle snelheid van de piste af in de poeder duiken en door het verschil in weerstand ontiegelijk hard voorover klappen, had pijn.
Heb so far best wat geluk gehad.
Aye, laatste dag is bij mij ook de remmen-los dag, wat maakt het uit, gewoon die jump nemen, gewoon in 5 min zoveel kilometer afleggen, gaat primaquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..
dat is misschien wel waar..en geluk heb ik.. vooral ook de eerste keer in Duitsland ook wel gehad..was een klein ravijntje ingestort..had ook niet..met moeite weer omhoog geklommen en verder gegaan..maartoch..
maar op dat moment heb ik wel zoiets van..laat ik maar niets breken..want anders kan ik de rest van de week niets..alhoewel ik nog wel steeds van mening ben dat je met een gebroken arm ofzow prima kan snowboarden..alleen met een gebroken rug of been zal het wat lastig worden..ook omdat je bij dat laatste niet meer in je boots past..
maar de laatste dag iets breken..achjah..geen moeite mee..dan ben je nog eerder thuis ook als je mazzel heb..
dat heb ik niet gesnapt dat ze het niet leuk vond..maar dat komt misschien ook wel omdat ze er 's avonds niet bij was..wat ze natuurlijk gewoon wel had moeten doen..quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He? wie dan?
m'n zus mss alleen, maar die vond het uiteindelijk ook niet leuk.
Maar verder?
haha..net ff snel die foto's bekeken..maar ik had ze al wel eens eerder gezien ook..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, laatste dag is bij mij ook de remmen-los dag, wat maakt het uit, gewoon die jump nemen, gewoon in 5 min zoveel kilometer afleggen, gaat prima.
In het voorjaar ging ik toen de fotosessie maken met m'n pa. Met zo'n wegwerp camera jumps fotograferen is nog behoorlijk pittig, blijkbaar.
Let wel, toen ik die 'site' maakte was m'n stopwoordje fack, zodoende :').
Ik had op de 3e dag mijn arm zwaar gekneusd. Dat was niet leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef MrAli het volgende:
maar de laatste dag iets breken..achjah..geen moeite mee..dan ben je nog eerder thuis ook als je mazzel heb..
idd.. maar daar had ik al ooit commentaar op gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Let wel, toen ik die 'site' maakte was m'n stopwoordje fack, zodoende.
oh.. ik had anders echt het idee dat ik niet zo goed was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat heb ik niet gesnapt dat ze het niet leuk vond..maar dat komt misschien ook wel omdat ze er 's avonds niet bij was..wat ze natuurlijk gewoon wel had moeten doen..
maar uhm..Sara Monster was ook mee..en punt 1 had die het al vaker gedaan..en jij niet..en dat kind kan echt helemaal niets..zelf na minstens 2 weken niet..misschien heeft ze het nog wel vaker gedaan ook..
en verder had je nog Hanneke, Bavt..echt totaal een log gevaar op de piste..en Kester..
je doet het heust niet slecht..
Dat valt wel mee bij mij hoor.quote:maar daar hebben meisjes wel eens vaker last van..van ik kan het niet..ik ben lelijk of ik ben dik ofzow..terwijl dat helemaal niet zo is..dat snap ik niet..![]()
Ik durf mijn digi-cam niet mee te nemen tijdens het snowboarden hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef MrAli het volgende:
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000)..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
Ik deed er denk ik ongeveer 15 tot 25 minuten over, afhankelijk van de skiklasjesquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
haha..net ff snel die foto's bekeken..maar ik had ze al wel eens eerder gezien ook..ziet er goed uit..ik hoop wel dat het gebied wat groter is dan vorige keer (wat overigens wel zo is..
)..want toen was van het hoogste topje naar de onderste lift in 6 minuten..(ik had het opgenomen) dat was dan wel in mijn eentje zonder ook maar 1 seconde te stoppen..en flink doorbaggeren..
maar grinden heb ik nog nooit gedaan..die buizen de vorige keer waren gewoon veel te hoog..want ik spring niet zonder schans een meter hoog..
edit: ook leuk je kamer eens gezien te hebben..
ik zie je daar nog midden op de piste zitten idd..we hadden allemaal zoiets van..ze is de eerste die wat breekt deze keer..maarneej..gelukkig niet..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik had op de 3e dag mijn arm zwaar gekneusd. Dat was niet leuk.
[..]
idd.. maar daar had ik al ooit commentaar op gegeven.
[..]
oh.. ik had anders echt het idee dat ik niet zo goed was.nou, goed, vie dus wel mee.
Ellen was trouwens wel goed.
[..]
Dat valt wel mee bij mij hoor.
we gaan niet naar hetzelfde gebied als vorig jaar hoor..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik deed er denk ik ongeveer 15 tot 25 minuten over, afhankelijk van de skiklasjes. Maar dan was je wel fackin uitgeput.
Dit jaar hebben ze een extra bergtop bij het gebied betrokken, dus is het nóg groter.
so what..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
smilie overkill.
Ik had het dan ook over het gebied waar ik met m'n ouders altijd naar toe gaquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
we gaan niet naar hetzelfde gebied als vorig jaar hoor..
Aye, maar in groep boarden is wel gezelliger / vetter. Met z'n 4'en tiefussnel overal doorheen, piroetjes (oid) draaien terwijl naast je iemand met gelijke snelheid wat aan het manualen is enzo.quote:maar met onze groep deden we er ook wel langer als die 6 minuten over..
die 6 min was in mijn eentje..maar dat is logisch..met een groep doe je er altijd langer over..
wat was ik zielig he?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zie je daar nog midden op de piste zitten idd..we hadden allemaal zoiets van..ze is de eerste die wat breekt deze keer..maarneej..gelukkig niet..
en dat het bij jou wel meevalt klopt hoor..alleen moet je niet dit soort uitspraken gaan doen..
maar over Ellen zei ik toch ook niets..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
smilie overkill.
aha okéquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het gebied waar ik met m'n ouders altijd naar toe ga.
[..]
Aye, maar in groep boarden is wel gezelliger / vetter. Met z'n 4'en tiefussnel overal doorheen, piroetjes (oid) draaien terwijl naast je iemand met gelijke snelheid wat aan het manualen is enzo.
Prachtig gezicht, zeker wanneer je op een wat vlakker gebied komt.
hahaha..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wat was ik zielig he?hehe, nee, reageer maar niet op.
Nee, klopt.
[..]
daar zal je dus wel jij mee bedoelen..quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef DearPrudence het volgende:
tu.
Riiiightquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar zal je dus wel jij mee bedoelen..
en aangezien jij dat zegt slaat het dus op mij..
oki..ik vat het..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Riiiight.
ik = nu nieuwe muis hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Gezellig shotje van gisteravond.
rode kruisjes zijn altijd wel gezellig 's avonds.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Gezellig shotje van gisteravond.
succes!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Righty'O, ik ga, volleyen zum Niedorp.
7 of 8 uur pas terug.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Righty'O, ik ga, volleyen zum Niedorp.
7 of 8 uur pas terug.
de wereldberoemde (en ik overdrijf niet) prof. Cees de Jager gaf idd een lezing..ik had hem al een keer vorig jaar op school gezien..waar hij toen wat vertelde over bemande reizen naar Mars..quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef errrrr het volgende:
Zo, zit nu weer lekker achter m'n pc'tje met kortgeknipt haar
Nu maar 's aan m'n surprises... en leren natuurlijk
Btw, alwin, waar was die lezing gister over? Dacht dat het weer over Mars ging ofzo, maar had ook alleen een titel gezien... dacht dat het niet zo boeiend zou zijn
Ja, vorig jaar was hij op school... toen vond ik het niet zo boeiend, over Mars, en nu dacht ik, ach, meerdere heelallen... en gisteravond moest ik toch werken dus jah... maar als het wat algemener was, misschien toch wel leuk geweestquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
de wereldberoemde (en ik overdrijf niet) prof. Cees de Jager gaf idd een lezing..ik had hem al een keer vorig jaar op school gezien..waar hij toen wat vertelde over bemande reizen naar Mars..
maar nu ging het over 'het eventueel bestaan van meerdere heelallen', maar het was wel wat algemener dan dat..en het was dus echt niet niet boeiend, ik had er nu nog wel kunnen zitten..
achjah..het heeft sowieso mijn intresse..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was hij op school... toen vond ik het niet zo boeiend, over Mars, en nu dacht ik, ach, meerdere heelallen... en gisteravond moest ik toch werken dus jah... maar als het wat algemener was, misschien toch wel leuk geweest
goed idee, 1.5 uur aan mijn profielwerkstuk gewerkt, nu ook nog maar eens iets doen aan die surprise..toen moet ook nog gemaakt worden..en een gedicht vind ik niet zo moeilijk meestal..als ik de eerste 2 regels maar alvast heb..al staat er dan meestal alleen maar ruimende troep in..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:55 schreef errrrr het volgende:
Ben nu maar 's aan het dichten, maar het wil totaal niet vlotten...
Ja, mijn interesse ook hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
achjah..het heeft sowieso mijn intresse..
maar dit was wel ff van een veel hoger niveau als dat van Mars..want dat wist ik toen ook nog wel..![]()
maar je moet toch wat als je op school iets gaat vertellen voor een klas waarin waarschijnlijk zelf nog mensen zitten die bijv. niet eens weten wat een lichtjaar of een Astronomische Eenheid is..![]()
ik zit min of meer met nog een probleem..quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, mijn interesse ook hoor... maar idd, misschien lag dat er gewoon aan dat het school-niveau gewoon te laag is
En tsjah, de eerste regels zijn inderdaag het moeilijkst
Ik moet nog 100 blz maar heb m'n boekverslag donderdag al ingeleverd, op aanraden van Joostquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:27 schreef DearPrudence het volgende:
Tja, wij doen suprises dit jaar met mijn tante, oom en neefje erbij. En ik heb mijn tante nu, moeilijk!
Maar ik heb sinds gisteren wel eindelijk *hallelujah* een idee!
Heb nu mijn boek uit. (ja, eerst boekverslag + verwerkingsopdracht af en vervolgens boek uit is niet helemaal het juiste volgorde, ik weet, ik weet.)
Stelling twee, en wij hadden zó hard gewonnen, nooh, damn, dat was gevaarlijk gewoonquote:En ik ga nu aan mijn ckv en dan aan anw debat.
Btw. welke stelling hadden jullie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Al met al een zeer leerzame wedstrijd.
pop en 'het maken' past niet in 1 zin.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gefeli.
Btw. welke popster/popmuziekstijl gaat het volgens jullie helemaal maken?
even serieus. Ik moet dus voor voor ckv dat uitleggen/quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
pop en 'het maken' past niet in 1 zin.
Niemand dus..
Nouja, boybands waren het in 2000, daarna was het een tijdje punky vrolijk, nu steeds meer negers en shit, dat heeft z'n beste tijd ook wel gehad denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
even serieus. Ik moet dus voor voor ckv dat uitleggen/
Welke popmuziekstijl denk dat je dat het gaat maken komende jaar?
We hebben het hier over de massa, kijk nou eens goed, ik bedoel rustige/sarcastisch/intellectuele protestliedjes zijn er al sinds mensenheugenis, en terecht ook. Slaat ook absoluut niet aan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef DearPrudence het volgende:
nee, dacht het juist niet.
In amerika hebben ze nu van die punkers die allemaal anti-bush zijn enzo.. lijkt me juist dat het meer vredig wordt, een soort ideaal beeld, vanwege al het oorlog. Dus rustige/sarcastisch/intellectuele protestliedjes?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Ideaal voor dat doel is natuurlijk hardcore: Hatebreed, No Turning Back, Sworn Enemy, Born From Pain, keep 'em coming.
subtiel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
what the fuck is er mis met trance..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Wat ik natuurlijk hoop is dat iedereen zich opeens realiseert hoe bagger trance en dance eigenlijk wel niet is. Dat ze zich niet op moeten gaan lopen fokken met onbevredigende bliepjes, maar dat ze muziek als uitlaatklep moeten gaan gebruiken.
Ideaal voor dat doel is natuurlijk hardcore: Hatebreed, No Turning Back, Sworn Enemy, Born From Pain, keep 'em coming.
sorry, enige wat in mij opkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
subtiel hoor.
ik ben het wel met d'r eens..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
subtiel hoor.
Je formuleert het verkeerd, wat is er níet mis met trance?.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
what the fuck is er mis met trance..![]()
Je kent de muziek niet eensquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben het wel met d'r eens..
Ik weet nu zo langzamerhand wel wat voor muziek het is hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kent de muziek niet eens :').
Jij wel, Alwin niet, daarom quotte ik hem ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
k weet nu zo langzamerhand wel wat voor muziek het is hoor.
het zit er tussenin..maar ik luister ook liever iets anders hoor..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je formuleert het verkeerd, wat is er níet mis met trance?.
(ik had m'n bericht ook al ge-edit)quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij wel, Alwin niet, daarom quotte ik hem ook.
Tja, een havok engine zou dan niet misstaan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef MrAli het volgende:
owjah..net mijn eerste game geprogrammeerd..
het enige wat nog ontbreekt is een vette 3D engine..
verder doet ie het prima..alleen nog wat simpel..het welbekende 'raad het getal'..
die bands misschien niet..maar het fenomeen hardcore wel..en dat vind ik echt niets..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kent de muziek niet eens.
japz..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik weet nu zo langzamerhand wel wat voor muziek het is hoor.
of was dat meer voor Alwin bedoeld?
ik zal je evengoed eens een plezier doen en wat downloaden..maar als het net als alle andere hardcore is zal ik heel snel de delete-knop in werking zeten..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij wel, Alwin niet, daarom quotte ik hem ook.
Ik zie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
(ik had m'n bericht ook al ge-edit)
tsja..dat is wel wat beter dan dit..dit is alleen maar text-based..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, een havok engine zou dan niet misstaan natuurlijk.
Ik stuur je wel wat, het neusje van de zalm zeg maar. De meeste vind ik ook niet echt goed, maar sommige bandsquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef MrAli het volgende:
ik zal je evengoed eens een plezier doen en wat downloaden..maar als het net als alle andere hardcore is zal ik heel snel de delete-knop in werking zeten..
je begint al wat terughoudender te worden..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik stuur je wel wat, het neusje van de zalm zeg maar. De meeste vind ik ook niet echt goed, maar sommige bands![]()
.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik stuur je wel wat, het neusje van de zalm zeg maar. De meeste vind ik ook niet echt goed, maar sommige bands![]()
.
Ze doen niet aan best of cd's, dat is voor commerciële bandjes (en KoRn die van hun platenmaatschappij af wil).quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef MrAli het volgende:
Ruub..noem eens wat albums van ze..liefst 'best of' of iets dergelijks..
Nee hoor, ik bedoel Agnostic Front ofzo moet ik echt niet horen, dat is veel te old skool. Hardcore is een nogal breed genre, met veel verschillende invloeden. Sommige neigen meer naar de punk (old skool), trash metal, noem maar op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
je begint al wat terughoudender te worden..
mijn voorkeur gaat toch meestal uit naar best of cd's aangezien daar meestal (zoals de titel al zegt) het beste van..op staat..en niet die nummers die net wat minder zijn..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze doen niet aan best of cd's, dat is voor commerciële bandjes (en KoRn die van hun platenmaatschappij af wil).
Maargoed:
Sworn Enemy - As Real As It Gets (track 10 krijg je nu van me)
No Turning Back - Damage Done
Hatebreed - The Rise of Brutality
Hatebreed - Satisfaction Is The Death Of Desire
Hatebreed - Perseveance
Integrity - To Die For
Born From Pain - ken de titel niet
Ramallah - But A Whimper
Dat is het voor tonight.
hij staat aan..met de volume knop vol naar rechts..waar ik nu al half spijt van heb..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel Agnostic Front ofzo moet ik echt niet horen, dat is veel te old skool. Hardcore is een nogal breed genre, met veel verschillende invloeden. Sommige neigen meer naar de punk (old skool), trash metal, noem maar op.
Ik hou van lage zang, veel nadruk op gitaar/drums. En de gitaar moet dan laag zijn, niet van dat jengelend. Maargoed, luister maar.
nice..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding].
Dat was vorige week vrijdag..
Was trouwens vorige week zaterdag, niet vrijdag.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
nice..
maar wie is die gast rechtsonder? die ken ik (van gezicht) volgensmij..
en ik mis een bepaald persoon..of juist niet..net hoe je het bekijkt..
dan ken ik hem niet..maar zijn broer wel..dat is namelijk Ralph Koning..en dat was mijn coach met voetbal een aantal jaar geleden..maar die lijken héél erg veel op elkaar..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was trouwens vorige week zaterdag, niet vrijdag.
Rechtsonder is Berry Koning, van Camping de Bremakker, een echte kerel, integer, goede leider.
Aye, Ik hoor veel wilde verhalen van Berry en Ralph's avonturenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
dan ken ik hem niet..maar zijn broer wel..dat is namelijk Ralph Koning..en dat was mijn coach met voetbal een aantal jaar geleden..maar die lijken héél erg veel op elkaar..(tweeling..)
ik niet..maar het verbaast me niets..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, Ik hoor veel wilde verhalen van Berry en Ralph's avonturen.
wel een leuke foto.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding].
Dat was vorige week vrijdag..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef MrAli het volgende:
trouwens..:
voor echt goede muziek, check this:
http://mrali.mine.nu/~mrali/warrez/
en dan ff op muziek klikken..
bahquote:Frans Bauer - Dichter Bij Jou
quote:Queen - Greatest Hits
Rammstein - Reise Reise
uhm..een vlaag van verstandsverbijstering..quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
bah
Ja, dat was de groepsfoto van de eilandcompetitie jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wel een leuke foto.
Enniwais, doet me net herinneren..
ik zag laatst bij de foto-maker, toen mijn zus haar gratis examen-portret ging laten maken, nog een grote groepsfoto van bijna alle volleybal teams op texel denk ik.
Het waren iig een boel mensen.
O.a. dus ook kees en ruben.
die zin is bijna helemaal goed, alleen dat 'lekker' zou ik wel laten..quote:Op zondag 28 november 2004 09:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, vandaag lekker leren.
Oh, leuk. Wist niet dat die daar hangt. Foto is gemaakt toen de eilandcompetitie zoveel jaar bestond, ergens vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wel een leuke foto.
Enniwais, doet me net herinneren..
ik zag laatst bij de foto-maker, toen mijn zus haar gratis examen-portret ging laten maken, nog een grote groepsfoto van bijna alle volleybal teams op texel denk ik.
Het waren iig een boel mensen.
O.a. dus ook kees en ruben.
are you preparing yourself? (enkelvoud)quote:Op zondag 28 november 2004 13:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, bij Engels heb je de volgende wederkerende voornaamwoorden: myself, itself, yourself, himself, yourselves, herself, themselves.
Wanneer gebruik je nu yourself en wanneer yourselves? Wat is het verschil, weet iemand dat?
quote:Op zondag 28 november 2004 15:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Righty'O: Informatica, Engels, Scheikunde, Natuurkunde en Geschiedenis geleerd.
Straks nog even Frans, the joy.
Vanochtend half 10 opstaan, 10 uur engels leren, kwart voor 11 informatica (weer) leren, kwart over 11 scheikunde (weer) leren, tot 1 uur geschiedenis leren en na het eten tot nu natuurkunde.quote:Op zondag 28 november 2004 15:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hoe doe jij dat zo snel??
Ik heb vandaag alleen bio en ckv gedaan! En zo maar aan mijn engels en anw.
dat kan ik dus echt niet opbrengen..quote:Op zondag 28 november 2004 15:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Righty'O: Informatica, Engels, Scheikunde, Natuurkunde en Geschiedenis geleerd.
Straks nog even Frans, the joy.
vanochten 9 uur op, 10 uur bio leren, 2 uur ckv. En nu engels.quote:Op zondag 28 november 2004 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vanochtend half 10 opstaan, 10 uur engels leren, kwart voor 11 informatica (weer) leren, kwart over 11 scheikunde (weer) leren, tot 1 uur geschiedenis leren en na het eten tot nu natuurkunde.
Maar frans, ik wil níííet.
Je hebt bio en ckvquote:Op zondag 28 november 2004 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vanochten 9 uur op, 10 uur bio leren, 2 uur ckv. En nu engels.
wat doe ik fout?
leren voor informatica..quote:Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt bio en ckv.
Besides, wat ik nu doe is niet écht leren-leren. Ik neem de stof door en kijk wat belangrijk is, wat belangrijk is leer ik wel meer echt. Maar bijvoorbeeld informatica ga ik vanavond nog écht écht leren.
Dan ben ik ook wel langer dan een half uurtje bezig. Maar op deze manier heb ik iig al een basis.
Hm, natuurlijk. Op die manier.quote:Op zondag 28 november 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
are you preparing yourself? (enkelvoud)
Are you guys preparing yourselves? (meervoud)
vergeet ook niet de 50 onregelmatige ww, (25 oud + 25 nieuw).
Ja, al is het meer een vaardigheid, die ik hopelijk, na al die uren, wel beheers.quote:Op zondag 28 november 2004 16:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
leren voor informatica..
ik weet precies wat jullie krijgen..quote:Op zondag 28 november 2004 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, al is het meer een vaardigheid, die ik hopelijk, na al die uren, wel beheers.
euh, was dah?quote:Op zondag 28 november 2004 17:28 schreef DearPrudence het volgende:merengue is leuk om te dansen.
nee joh, wat is dat slechtquote:Op zondag 28 november 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, voor de mindere dichters onder ons: www.rijmwoordenboek.nl.
Maar ik gebruik hem dan ook niet,quote:Op zondag 28 november 2004 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee joh, wat is dat slecht
dat is toch niet echt?
Ik hoop dat je dit niet meent,
anders ben jij voortaan van mij vervreemd?
nu weet ik dus ook waar het gedicht van Hans en Niels vandaan komt..quote:Op zondag 28 november 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, voor de mindere dichters onder ons: www.rijmwoordenboek.nl.
geen halve maatregelen..quote:Op zondag 28 november 2004 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee joh, wat is dat slecht
dat is toch niet echt?
Ik hoop dat je dit niet meent,
anders ben jij voortaan van mij vervreemd?
Oh, dat was het inderdaad. Lijkt er wel op anders.quote:Op zondag 28 november 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En nog een ander ding,
het woord waar wij zo lang naar zochten,
en ik als prawning dachten,
bleek inderdaad, na mij alle hoop verging,
te zijn als prancing.
[afbeelding].
Hans..grr..je bak staat uit..en dat kan niet als ik foto's wil bekijken..quote:Op zondag 28 november 2004 23:12 schreef errrrr het volgende:
Belachelijk, mijn DNS server kent www.siemens-mobile.com helemaal niet... moet ik helemaal de xs4all dns server voor instellen wil het werken
Maar ok, nu werkt het... op mijn eigen pc geeft hij bergen met errors, maar bij m'n ma doet hij het:
[afbeelding]
Niels doet gek... (op de HCC)
[afbeelding]
Nerds in de trein!
[afbeelding]
Dit was Ruben's WTF doe je nou? look toen we naar Delft gingen
En natuurlijk er ook gelijk snake op gezet
Grr, FoK! doet het niet(probeer dit later weer 's te posten
)
Net een deel van Freek de Jonge gezien... wel leuk, en hij had wel een interessante stelling: 'De mens houd niet van toeval. Dat komt omdat ze iemand de schuld willen geven. Ooit waren het de negers. Eens waren het de Joden. Nu zijn het de Moslims.'
Nu nog ff informatica leren, en dan naar bed....
ah, ik ben het opzich wel met hem eens, veel ruis / traag... maar ach, wel tevreden mee hoorquote:Op maandag 29 november 2004 08:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hans..grr..je bak staat uit..en dat kan niet als ik foto's wil bekijken..
maar hier een review over de HP Photosmart M307, en wij hebben dan wel de M305 maar ze lijken er veel op elkaar, en ik ben het niet echt met de reviewer eens trouwens..![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/35216
Que?quote:Op maandag 29 november 2004 10:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
greedy - gulsig
jah, hey, ons benne nu eenmaal ien bietchen gulsig êy!quote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Que?
fly is gewoon vluchten in het Engels volgens mij..quote:Op maandag 29 november 2004 12:26 schreef errrrr het volgende:
In het boek: fly fled fled vluchten.... dat moet toch flee fled fled vluchten zijn
Ikke heb ook zo'n klein cdtje gekregen bij m'n linkkabeltje misschien istie wel hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2004 13:25 schreef MrAli het volgende:
Hans maakt me blij met leuke berichtjes op msn..
maar Hans..
hoe krijg je het in gods naam voor elkaar om een cd (zo'n kleintje nogwel) in de tas te breken..(is geen ramp hoor..zoiets kan gebeuren..en ik heb hem zelf uitgeleent..)
Uhm, dat zou ik hem wel eens aangepraat kunnen hebbenquote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef MrAli het volgende:
DAMN.. dit is echt erg..ik lees hier rustig FOK, en Tweakers..ik luister was muziek..ik msn wat..en Thomas beschuldigd mij ervan dat ik hem hack..omdat zijn pc een beetje traag is..
en dat is al de tweede keer, van het weekend ook al..wat denkt die jongen wel niet van mij..![]()
overigens was hij ook van mening dat ik hem nog steeds kon hacken als zijn pc uit stond..![]()
en infromatica was nog makkelijkerquote:Op maandag 29 november 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Engels was engels.
tuurlijkquote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke heb ook zo'n klein cdtje gekregen bij m'n linkkabeltje misschien istie wel hetzelfde
nah, was met Engels binnen een kwartier klaar... vond informatica lastigerquote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
en infromatica was nog makkelijker
sure dude..quote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke heb ook zo'n klein cdtje gekregen bij m'n linkkabeltje misschien istie wel hetzelfde
no comment..quote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uhm, dat zou ik hem wel eens aangepraat kunnen hebben
ook originele cd's kunnen kapot hoor..maarjah..het is niet zo erg..het kan nu eenmaal gebeuren..quote:Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
tuurlijk
Maar ik heb nu alles werkend enzo, en naar Alwin gestuurd
Sorry, maar zat denk onder een zwaar boek ofzo... zit een scheur in...
Trouwens, ik haalde me NFSU cd laatst uit m'n speler, moest iets branden, en daar zit (aan de binnenrand) ook een klein scheurtje... hopen dat die niet verder uitscheurd, maar dat hoort toch niet bij een origineel
kees toch!quote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, wanneer komen de vuurwerkfoldertjes eigenlijk?
http://www.vandenb.comquote:Rondhangend
Omdat ik tijd over had, hing ik rond.
Rondhangen is een ingewikkelde bezigheid — er dient een bepaalde subtiliteit in acht genomen te worden, want als rondhangend persoon maak je al snel een wat gruizige indruk; tegen het ranzige aan, misschien. En als je niet uitkijkt: ronduit verdacht.
Ik hing rond op station Zuid WTC.
Later werd ik in de Beethovenstraat verwacht; een jongen met wie ik op de Rietveld had gezeten had een kinderboek geschreven, en die avond was de presentatie.
Je loopt wat presentaties af, in je leven.
Zuid WTC leek mij een geschikte plek om rond te hangen. Je kon altijd wachten op een trein of tram, of iemand die uit een trein of een tram zou moeten komen. In de Beethovenstraat zou elke rondhangende beweging onmiddellijk als verdacht worden gezien; de gruizige en ranzige fase zou daar voor het gemak over worden geslagen.
Tijdens het rondhangen vielen mij twee andere rondhangers op.
Eén was een jongen van mijn leeftijd met een hond. De hond was een pittbull-achtige, maar dat weet je tegewoordig niet meer, want pittjes mochten niet meer gefokt worden, tenslotte, een aantal jaren terug. Hij viel ronduit op, want hij liep van perron naar perron, en hij liep de Bruna in, en weer uit, en zijn hond sjokte achter hem aan.
De ander was een vrouw van een jaar of veertig, netjes gekleed, totaal onopvallend — behalve door het feit dat ze al minstens net zo lang als ik op dat station rondhing.
Zij ging ook van perron naar perron.
Dat besloot ik ook te doen.
Ik ging een trap op, keek een paar minuten naar de mensen daar, ging de trap weer af, en zocht een ander perron op.
Veel was er niet aan.
Bovendien, dacht ik, val ik nu misschien ook wel op, net als de jongen met de hond en de totaal onopvallende vrouw.
Dus ik hield weer een tijdje stil, beneden, in de hal.
Ik zag Johannes van Dam. Dat zomaar tussendoor, maar dat u weet: als zijn volgende restaurantrecensie over een tent in de buurt van Zuid WTC gaat, kunt u bij uzelf denken: vandenb heeft 'm gezien toen ie onderweg was. Als u dat leuk vindt, dan.
Na een tijdje stilgehouden te hebben bedacht ik me dat ik nu misschien wel in de verdachte fase aangeland was. Het begon een heikele situatie te worden.
Ik keek een beetje om me heen. Niemand die me aankeek met een blik die zei: jij bent verdacht. Maar dat zei nog niets, natuurlijk. Ik begon een beetje nerveus te worden.
Op dat moment werd ik aangesproken. Het was een meisje dat het midden hield tussen een hockeyster en een stewardess — mooi om naar te kijken, maar in de categorie daar-kan-ik-helemaal-niets-mee. Ze vroeg of ze dit perron op moest om naar Duivendrecht te gaan.
Zonder mijn keel te hoeven schrapen kon ik zeggen dat ze het andere perron moest hebben.
Dat viel me mee van mezelf. Dat
a) mijn stem niet oversloeg
b) ik het antwoord direct kon geven
Het meisje bedankte me en liep door.
Ik schudde mezelf even wakker. Het was wel mooi geweest met dat rondhangen — ik ging.
Het kan helemaal geen kwaad als ze de vuurwerkfolders uitdelen voor Sinterklaas. De kerstballen liggen immers ook al in de schappen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
kees toch!
Sinterklaas is nog geeneens geweest!
Kom op zeg..
ik heb hier nog wat liggen..quote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, wanneer komen de vuurwerkfoldertjes eigenlijk?
Ja, maar daar ben ik ook al tegen.. hoef je toch niet aan mee te doen..quote:Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het kan helemaal geen kwaad als ze de vuurwerkfolders uitdelen voor Sinterklaas. De kerstballen liggen immers ook al in de schappen.
Pepernoten in september en kerstballen in november is inderdaad ook idioot, maar bij vuurwerk ligt dat gewoon anders.quote:Op maandag 29 november 2004 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik ook al tegen.. hoef je toch niet aan mee te doen..
anders maak je het toch gewoon zelf?quote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pepernoten in september en kerstballen in november is inderdaad ook idioot, maar bij vuurwerk ligt dat gewoon anders.
is idd onzin..maar op basis waarvan is het met vuurwerk niet idioot?quote:Op maandag 29 november 2004 15:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pepernoten in september en kerstballen in november is inderdaad ook idioot, maar bij vuurwerk ligt dat gewoon anders.
Ik houd het liever ook nog een beetje veilig.quote:Op maandag 29 november 2004 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
anders maak je het toch gewoon zelf?.
ik emigreer graag met je mee..quote:Op maandag 29 november 2004 16:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, wij gaan ons daar wel vermaken
Ik ben in het verkeerde land geboren.
Niet meer kijken wil ook wel helpenquote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik emigreer graag met je mee..
maar wat zei ik nou net..volgens mij wil jij gewoon dat ik slecht cijfers ga halen ofzow..
het resultaat is iig wel zo als je met dit soort mooie plaatjes komt aanzetten terwijl ik probeer te leren..
damn jonge..denk je dat me dat lukt..nou ik denk..betergezegt..ik weet wel zeker van niet..quote:Op maandag 29 november 2004 16:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet meer kijken wil ook wel helpen.
Voor 10 euro kun je bijna geen miskoop doenquote:Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef errrrr het volgende:
Kunnen de experts mij even vertellen of http://www.tele2mobiel.nl/tarieven/beltegoed.html dat een beetje goed is? Voor 10 euro bij de Schlecker heb je zo'n telefoon + 10 euro beltegoed, en af en toe is een mobiel toch wel handig
Ben al bezig, nouja hard, zo veel/moeilijk is het nou ook weer niet. Besides jíj had een 10 voor het werkjequote:Nu maar 's hard scheikunde leren...
Het is een ervaring die iedereen eens zou moeten meemakenquote:en die sneeuwpics zien er idd cool uit... misschien moet ik toch ook maar 's mee volgend jaar ofzo
Daarom, maar zijn de tarieven een beetje goed?quote:Op maandag 29 november 2004 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voor 10 euro kun je bijna geen miskoop doen.
Ja ok, maar moet het toch maar even doorlezen, en ANW / Bio eigenlijk ook nog...quote:[..]
Ben al bezig, nouja hard, zo veel/moeilijk is het nou ook weer niet. Besides jíj had een 10 voor het werkje.
Misschien wel... ik heb alleen het gevoel dat het niet helemaal mijn sport is, maar heb het dan ook nog nooit gedaanquote:[..]
Het is een ervaring die iedereen eens zou moeten meemaken.
SMS'jes voor 9 cent heb ik ook, is wel okay. Bellen is goed, zeker in de dal-uren.quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar zijn de tarieven een beetje goed?
Je moet alles een keertje proberen Hansquote:Misschien wel... ik heb alleen het gevoel dat het niet helemaal mijn sport is, maar heb het dan ook nog nooit gedaan
Wat heb je aan een mobiel? Leg eens uit,quote:Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef errrrr het volgende:
Kunnen de experts mij even vertellen of http://www.tele2mobiel.nl/tarieven/beltegoed.html dat een beetje goed is? Voor 10 euro bij de Schlecker heb je zo'n telefoon + 10 euro beltegoed, en af en toe is een mobiel toch wel handig
quote:Op maandag 29 november 2004 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar je moet eigenlijk nooit bellen met je mobiel,
Nou, je kan ermee bellen, sms'en en gamenquote:Op maandag 29 november 2004 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat heb je aan een mobiel? Leg eens uit,.
Of diegene ontvangt een voicemail van wel een kwartier lang met allemaal interessante achtergrondgeluiden.quote:Op maandag 29 november 2004 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Je moet je mobiel ook niet per ongeluk van toetsenblokkering afhalen en hem iemand laten bellen, om dan in één keer 7 euro kwijt te zijn.
Als ik mij niet vergis is de volgende HCC beurs over ruim 11 maanden.quote:Op maandag 29 november 2004 20:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou, je kan ermee bellen, sms'en en gamen
Nee, maar vaak is het handig om gewoon even kort te kunnen bellen om wat af te spreken ofzo (op de HCC, waar ben jij?) dat soort dingen
Maar idd, lees niet al te goede verhalen over Tele2, en dat ding is wel uberlelijk... wacht nog wel ff
SMS'en gaat prima, gebeld worden ookquote:Op maandag 29 november 2004 19:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jups, ook erg vervelendquote:Op maandag 29 november 2004 20:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Of diegene ontvangt een voicemail van wel een kwartier lang met allemaal interessante achtergrondgeluiden.
quote:Op maandag 29 november 2004 20:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jups, ook erg vervelend.
oké Hansquote:Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef errrrr het volgende:
Nu maar 's hard scheikunde leren... en die sneeuwpics zien er idd cool uit... misschien moet ik toch ook maar 's mee volgend jaar ofzo
tarieven zijn opzich goed, maar zodra je er 'start' voor zet niet meer..want die zijn belachelijk duur.. (en een sms'je voor 9 cent..ik sms voor 8 cent..en in het weekend voor 4 cent)quote:Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar zijn de tarieven een beetje goed?
[..]
Ja ok, maar moet het toch maar even doorlezen, en ANW / Bio eigenlijk ook nog...
[..]
Misschien wel... ik heb alleen het gevoel dat het niet helemaal mijn sport is, maar heb het dan ook nog nooit gedaan
bereikbaar zijn..maar ook bijna iedereen kunnen bereiken indien nodig..ik ga bijv. niet snowboarden zonder een mobiel in mijn broekzak..als ik dan alles breek wat ik maar kan breken kan ik iig iemand bellen..ik noem maar wat..quote:Op maandag 29 november 2004 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat heb je aan een mobiel? Leg eens uit,.
voor belangrijke personen.. ( c'est moiquote:Op maandag 29 november 2004 20:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is de volgende HCC beurs over ruim 11 maanden.
Volgens mij is het hele fenomeen 'bereikbaarheid' highly overrated, maar goed.
gamen met een mobiel van 10 euro..ik weet niet wat je je daar bij voor steld..maar meer als 4 op een rij zal het niet zijn..quote:Op maandag 29 november 2004 20:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou, je kan ermee bellen, sms'en en gamen
Nee, maar vaak is het handig om gewoon even kort te kunnen bellen om wat af te spreken ofzo (op de HCC, waar ben jij?) dat soort dingen
Maar idd, lees niet al te goede verhalen over Tele2, en dat ding is wel uberlelijk... wacht nog wel ff
quote:Op maandag 29 november 2004 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
SMS'en gaat prima, gebeld worden ook.
quote:Op maandag 29 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
gamen met een mobiel van 10 euro..ik weet niet wat je je daar bij voor steld..maar meer als 4 op een rij zal het niet zijn..![]()
keep on dreaming Hans..
Snake is zoooooo verslavendquote:Op maandag 29 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
gamen met een mobiel van 10 euro..ik weet niet wat je je daar bij voor steld..maar meer als 4 op een rij zal het niet zijn..![]()
keep on dreaming Hans..
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik op 39% zit.quote:Op maandag 29 november 2004 21:45 schreef errrrr het volgende:
Ow en voor Ruben / Kees... ik rijd nu in een Lancer Evolution 8 (of was het 7?)... heb nu ook 4 SUV dingen gedaan, maar vind ik niet echt boeiend, circuit / drift alleen dan 3 keer zo langzaam
Nog ff wat ANW leren en dan maar lekker vroeg naar bed, en morgen uitslapen
Return of the Wildcats had ik al..ook gezien uiteraard..maar wat ik er van weet was hij niet bijzonder in vergelijking met die andere..maar even goed wel goed..quote:Op maandag 29 november 2004 21:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Return of the Wildcats en Vivid - Abs in the snow gekeken.
dat kan ik niet zeggen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, vanochtend om half 8 op, scheikunde en geschiedenis nog eens geleerd.
I'm ready for it.
downloaduh..quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Technical Difficulities en Afterbang downloading.
Succes gewenst allen.
quote:>>>>Je weet dat je in 2004 leeft, wanneer...:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>1.: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
>>>>2:. je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt
>>>>gespeeld...
>>>>3.:.je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie
>>>>personen...
>>>>4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
>>>>5:. je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun
>>>>e-mailadressen kwijt bent...
>>>>6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je
>>>>'werkstem'...
>>>>7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit
>>>>telefoneert...
>>>>8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar
>>>>voor drie verschillende bedrijven...
>>>>10: je baas jouw werk niet kan doen...
>>>>11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je
>>>>de oprit in komt rijden...
>>>>12: alle reklame op TV een internetadres heeft...
>>>>13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste
>>>>10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat
>>>>je vervolgens teruggaat om hem op te halen...
>>>>14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs
>>>>nog voordat je koffie gehaald hebt...
>>>>15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
>>>>16: je dit leest, knikt en glimlacht...
>>>>17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door
>>>>gaat sturen...
>>>>18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in
>>>>deze lijst...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er
>>>>echt geen nr. 9 was...
>>>>20: en je nu om jezelf zit te lachen
hehe, flauw.. maar wel grappig op zich.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wis B1,2 was niet erg moeilijk, al heb ik al wel een fout ontdekt.
Overigens,
[..]
dat gevoel ken ik..ik had een 5.4 en max een 6.6 terwijl ik ook alles zonder moeite invulde..gewoon GOED !!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:29 schreef errrrr het volgende:
Scheikunde viel wel mee... Maar voor ANW had ik weer max een 6.7![]()
![]()
... ik snap het echt niet, dacht dat ik alles wist enzo... nou ik zie wel wat ik heb maar nu wil ik 'm wel even bespreken... nog maar ff bio leren tot ik moet werken... zucht
still 31 days encounting..quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wis B1,2 was niet erg moeilijk, al heb ik al wel een fout ontdekt.
Overigens,
[..]
ik ben blij dat er nog iemand net zo gek is al ik..quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Zicht neemt nog verder af, nog even en we leven in een melkpak.
Goed, ik ga maar eens natuurkunde leren.
Hehe. Jij hebt het ook ontdekt zeker..quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Sneeuwballengevecht!
Doe gewoon een .txt file manquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]über
( http://mrali.mine.nu/~mrali/humor/2004.php)
Zekers, ik ga voor de overwinningquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt het ook ontdekt zeker..
![]()
dat noemen we op de HAVO nou tijdverspilling als je ook in het antwoordenboekje kan kijken..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, net even de D-toets van natuurkunde gemaakt. Dat was leuk.
Ik merk toch echt duidelijk dat ik veel meer voldoening haal uit natuurkunde dan uit bijv. scheikunde. WIskunde vind ik ook nog wel leuk, maar als je echt 10 min aan het rekenen bent en het klópt gewoon..
Je klinkt lichtelijk gefrustreerd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:48 schreef MrAli het volgende:
besides,
- Pieterverhaal -
Eh, sportoriëntatie heb ik niks over gehoord?quote:en dan nog wat:
check ff of je met de sportoriëntatie niet iets op 7 december heb, Ruben v. V. zei het..die zou dan gaan duiken (á 20 euro) maar op 7 december zitten wij in Duitsland..de meesten van ons in Berlijn..maar ook een paar in Keulen..ik dacht dus eerste dat ie verkeerd gekeken had..maar ik kom thuis..ff kijken op dat briefje..moet ik op die dag squashen..kan dus ook niet..daar zal ik dus ook eens een klacht tegen indien en werk van maken..
boeiend..wat is er mis met een .php filetje? dat mag jij mij eens uitleggen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Doe gewoon een .txt file man
trouwens, ik zal je is mijn humor SQL dump geven![]()
* 3000 keer zucht *quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zekers, ik ga voor de overwinning
als je dat lichterlijk noemt wil ik wel eens iemand totally pissed zien..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je klinkt lichtelijk gefrustreerd.
[..]
Eh, sportoriëntatie heb ik niks over gehoord?
quote:Yesterday -- The Backup Song
Yesterday,
All those backups seemed a waste of pay.
Now my database has gone away.
Oh I believe in yesterday.
Suddenly,
There's not half the files there used to be,
And there's a milestone hanging over me
The system crashed so suddenly.
I pushed something wrong
What it was I could not say.
Now all my data's gone
and I long for yesterday-ay-ay-ay.
Yesterday,
The need for back-ups seemed so far away.
I knew my data was all here to stay,
Now I believe in yesterday.
That expression is as old as the hills mate.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
en voor de INF2-ers:
"there are 10 kinds of ppl, those who understand the binary system and those who dont."
haha..prachtig..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
jij dus niet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
en voor de INF2-ers:
"there are 10 kinds of ppl, those who understand the binary system and those who dont."
alleen dan in de vorm van:quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
That expression is as old as the hills mate..
quote:BreezaH AbC
A - Analfabeet, kenmerkend voor de meeste breezers omdat ze zo fantastisch opletten op school
B - Breezers, het drankje wat in grote getalen wordt genuttigd door deze parasieten
C - Condoom, standaard uitrusting van de breezerslet die uiteraard een apart vakje heeft in haar oversized tasje van de puma
D - Dom!, dat zijn ze ook allemaal
E - Elf jaar, de leeftijd waarop de gemiddelde breezerslet is ontmaagd door haar 22-jarige vriendje
F - Frans, oftewel de voornaam van de doorsnee BrEeZah van het "mannelijke" geslacht (Frans Breezermans)
G - Geil, dat zijn de meeste 99% van de dag waarna ze vervolgens hun dubbel zo oude partner zijn vleselijke lusten laat botvieren op de partner.
H - Hoertjes!!!!!! da zijn ze allemaal!!!!!!
I - Irritant da zijn ze ook al vooral dat typtaaltje wat CoNsTaNt WiSsElT MeT dE gRoTe VaN dE lEtTeRs.
J - Jong zijn ze meestal ook nog gemiddeld tussen de 14 en 18 jaar
K - Kansloos, zo kunden ze ook worden beoordeeld, dom, irritant, sletterig
L - Langdradige verhalen over "weet je nog gister om msn" worden dagelijks herhaald
M - Msn, het medium van de BrEeZaHs, elke BrEeZaH is wel in het bezit van een of meer hotmail accounts om al die LeKkErE KiLlAsS in hun lijst te kunnen laten staan.
N - Na-apen, de muziek die ze luisteren (r&b, bubbeling) is meestal gewoon een slap aftreksel van FATSOENLIJKE muziek.
O - Ongesteld, de meest panibele situatie voor de BrEeZaH want dan kan die mooie witte BrEeZaH broek niet aan om lekkere jongens te scoren
P - Piemels, die hebbe ze meer gezien dan schoolboeken
Q - Qotum, BrEeZeRs is te hoog!!!!!!!
R - Rietje, zonder rietje geen breezer drinken!
S - Sms'en, lopen ze constant te doen
T - Tieten, het pronkstuk van iedere breezah, ook al zitten ze er nauwelijks, pronken MOET!
U - Uitgaan, geen weekend wordt overgeslagen want er wachten vele breezers en jongens in de discotheken! vaak worden deze ook nog te jong de toegang toegezegd tot uitgaansgelegenheden
V - Vingeren, ja ja als het dubbel zo ouder vriendje even geen tijd heeft worden die vingertjes het slachtoffer van hun onverzadigbare drang naar een orgasme
W - Wiet, veel gebruikte drug door breezers om eens af te wisselen met de doorsnee fles breezer
X - XTC, iets waar ze al helemaal op flippen, kan leuke resultaten hebben!
Y - Yerstokken, zijn versleten voor hun 18e door de zoveelste abortus
Z - Zwangerschapstest, wordt om de dag gebruikt, standaard te vinden in breezer-puma-tasje
quote:BrEzAh_uPdAtE
-roze replay by casual tas
-grote hoepeloorbellen
-Drinkt breezer
-Heeft veel make up
-Wannebe Modekutje (want het is wat iedereen draagt dus geen echte mode)
-TMF ID
-Nieuwste mobiel
-Braakgesprek... uuh, spraakgebrek.
-IQ van een loden draaideur
-cu2 pagina
-Eet vaak bij de Mcdonalds
-Vinden hun vriendje het belangrijkste van de wereld
-Vinden Jim een lekker ding
-Luistert R&B/Rap/Hiphop/2-step/Uk garage/Bubbling/Latin/Trance
-heeft een lichtgevende navelpiercing
-heeft geen eigen mening
-wordt gek wordt door vrienden
-lijp is van populaire kledingmerken
-loves 2 webcam
-wil graag ontmaagd willen worden
-en staat op alle dating sites.
-moet populair zijn
- en is makkelijk in bed te krijgen, en de volgende dag schept ze daar over op bij haar vriendinnen (voordeel trouwens )
-TyPt VoOrNaMeLYk SoWwWwWwWwWwWHhH HiHI
-vaak te vinden in chatboxen (TMF,Breakout,TheBox)
quote:Hoe herken ik een BreZaH-sletje (deel 3)
Meisje die tijdens uitgaan breezer drinkt.
Geen eigen mening heeft
Gek wordt gemaakt door vrienden
Lijp is van kledingmerken
Loves 2 webcam
Graag ontmaagd willen worden
En op alle dating sites staat
The Memories, the memories!quote:94.Hendrik: Is dat het pringles gebergte? Joram: Ja Henk, daar komen pringles vandaan. Ruben Maas: Ja daar groeien ze aan de bomen.
:').quote:115.Joost v. Beurden: Penetreren is? Ruben: ...Uhmmm... Joost v. Beurden: Nee, onze viezerik mag dat niet uitleggen.
idd..sommige zijn gewoon zo grappig..alleen ik heb geen tijd om ze allemaal door te lezen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
The Memories, the memories!![]()
![]()
![]()
.
Leuke wedstrijd inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal ging okay, kwam pas in de laatste set wat meer op gang. Maargoed, 3-0 overwinning is nooit weg.
Af en toe mooie teamplay acties enzo, we worden steeds sterker.
Jij stond wel goed te spelen, paar goede, harde smashes mooi diagonaal op de zwakke plekkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd inderdaad.
hiermee zeg je dus dat Bavt wel wat geweest is en dat is zo ongeveer tegen de grondwet in..quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij stond wel goed te spelen, paar goede, harde smashes mooi diagonaal op de zwakke plekken.
Beter dan Bart en Daan iig, maarja, dat is tegenwoordig ook niet veel meer.
dat vind ik knap dat je dan sterker word..aangezien je al Bavt z'n negatieve kracht en uitstraling en energie toch zal moeten compenseren..en als we zijn kwaliteiten even E noemen die per seconden met wortel(E) (geen zin om zo'n stomme vervormde 'V' op te zoeken) afnemen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal ging okay, kwam pas in de laatste set wat meer op gang. Maargoed, 3-0 overwinning is nooit weg.
Af en toe mooie teamplay acties enzo, we worden steeds sterker.
vette shit.. tien graden onder nullquote:Op woensdag 1 december 2004 12:22 schreef MAX_crazy het volgende:
30 DAGEN!!!... muahahahhaa... het sneeuwt zo hard dat je niks meer kan zien!maakt me toch wel stukken vrolijker na at dat gekut met verduin!
[afbeelding]
en erg goed nieuws omtrend hald-life 2:
Half-Life 2 Deathmatch beschikbaar via Steam
En nog wacht ik op de dag dat ik mijn eerste sneeuwpop zal maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hehe. Jij hebt het ook ontdekt zeker..
![]()
Le same here.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Eh, sportoriëntatie heb ik niks over gehoord?
geeft niet hoor..ik ben het inmiddels wel gewend..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:53 schreef DearPrudence het volgende:
35.Joost v. Beurden: Waar is Alwin? Matthijs: Ze hebben de trap treden verhoogd nu komt hij de trap niet meer op.hahaha, sorry. hahaha.
Wauw, ik lig hier echt in een deuk om al die uitspraken. Geweldig!!
pff..ik zou het eerlijk gezegt niet weten..quote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dan toch?
Begin dan alvast maar met een ontwerp:quote:Op woensdag 1 december 2004 12:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En nog wacht ik op de dag dat ik mijn eerste sneeuwpop zal maken.
damn dit word een zeer vette vakantie..quote:Op woensdag 1 december 2004 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Begin dan alvast maar met een ontwerp:
[afbeelding]
En dit is het dal he!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |