Doe eens gek en mail die eens.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis.zip heb ik ook nog wel ergens ja
ben ik weer
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gek en mail die eens.
Neuh zoveel interesse heb ik er ook niet in. Wel jammer dat je eerst het balletje opgooit en vervolgens niet in kopt.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
vraag het er zelf maar
gruwelijke OP btw
heb je nog specs over lagers, compound banden en remmen?
wat loop je je mede opel mattie te dissen heyquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Fugie het volgende:
hehehehe, die chuckie met zijn opel, heeftie er infinity speakers in, waarschijnlijk gekocht bij remco's car stereo (de ultieme sjonnie caraudio store)![]()
ik ben dus in de positie om te dissequote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat loop je je mede opel mattie te dissen hey
je bent zelf geen haar beter met je raamsticker
Schiet PatrickM even aan, die heeft gewoon radio op zijn motor.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben dus in de positie om te disseJij daarintegen niet ventje
btw wel triest op zon motor ding kan je niet eens radio luisteren, lijkt me behoorlijk saai![]()
Thanks, great minds think alike.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:01 schreef PeuRac het volgende:
Hollander, ik mag jou smaak wel(laatste post vorige topic)
D'r is geen kraker die zich tegen laat houden door de waarde van een woning. Sterker nog, ze hebben hier vorig een huis ontruimd wat al dik 6 jaar gekraakt was en bij verkoop voor 1,2 miljoen werd ingezet.quote:en over dat andere, t heeft met de prijsklasse te maken, de huizen zijn een beetje duur om gekraakt te worden
LOL, maar t heeft ook wel met de buurt te maken, ik heb nog nooit krakers in een nette (lees:saaiequote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, great minds think alike.
[..]
D'r is geen kraker die zich tegen laat houden door de waarde van een woning. Sterker nog, ze hebben hier vorig een huis ontruimd wat al dik 6 jaar gekraakt was en bij verkoop voor 1,2 miljoen werd ingezet.
In de buurt waar ik woon zitten allemaal kampers (als ik dat nou maar geweten had voor we verhuisden) maar er is wel 1 voordeel. Kampers stelen nooit in hun eigen buurt dus wat dat betreft is het wel veilig.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Fugie het volgende:
btw wel triest op zon motor ding kan je niet eens radio luisteren, lijkt me behoorlijk saai![]()
Mwah ik wel, zelfs toen de eigenaar alleen maar op vakantie was.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, maar t heeft ook wel met de buurt te maken, ik heb nog nooit krakers in een nette (lees:saaie) buurt gezien.
Wat dat betreft wel maar ze rijden ook allemaal in van die echte sjonnie en kamperbakkenquote:Dus eigenlijk moet je blij zijn dat je bij Kampers in de buurt woont
Zo erg is onze buurt nog net niet, iedereen weet wel wat er gebeurt. En de eigenaren zijn dood, dus geld valt er niet te halenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah ik wel, zelfs toen de eigenaar alleen maar op vakantie was.
Voordeel van dergelijke buurten is dat het niet zo snel opvalt (iedereen loopt met de neus in de lucht dus zien ze niet wat er aan de overkant gebeurt) en er vaak snel met geld gestrooid wordt als ze ze er uit willen werken.
Sommige krakers azen juist op dit soort buurten vanwege bovengenoemde redenen.
[..]
Wat dat betreft wel maar ze rijden ook allemaal in van die echte sjonnie en kamperbakkenen zomers heb je de muzieksmaak ook maar te pikken. (zitten dan buiten in de voortuin met de speakers naast zich en een kratje heineken op schoot.)
Je had ze hier eens moeten horen toen Hazes net dood was.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Dat van die muziek is wel klote
das juist het kuttequote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent met rijden bezig, en geloof mij daar heb je al je aandacht bij nodig op de motor.
Ik ook met mezelf.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef PeuRac het volgende:
* hollander172 heeft medelijden met hollander
iddquote:Op donderdag 25 november 2004 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das juist het kutte![]()
Jij snapt echt niks van motorrijden he?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das juist het kutte![]()
of mijn nieuwe cds luisteren ?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
ik bedoel, wanneer moet ik dan mn telefoontjes plegen?
maar autorijden is praktischer en daar hoef ik niet bij op te letten.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van motorrijden he?
Motorrijden is juist leuk omdat je er met je koppie bij moet blijven. Het wekt een bepaald gevoel op, een gevoel van balans, onbalans, wel grip, geen grip etc. Enige dat je hoeft te doen is deze balans niet naar 1 kant door te laten slaan want dan ga je op je bakkus.
quote:Storing DHCP server 25 november 2004
Door een storing in ons netwerk kunt u
donderdag 25 november 2004 problemen
ondervinden met de internet service van:
- Essent@Home Noord
- Maastricht@Home
- Essent@Home Zuid
De storing kan invloed hebben op de
verbinding.
Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen.
Forum Opties | |