gillen ga ik zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alleen als je een strak leren pakkie aantrekt.
Oh enne als je gaat schreeuwen om wat voor reden dan ook dan zit een wheelie er ook nog in.
stiekem wel een beetje toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist hoor.
Probeer dat maar eens droog te oefenen met een lappie leer. Grote Harde scherpe jongen als je daar doorheen komt.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En een snikkel up your ars
Gegarandeerd heb je seks, maar 't is echt verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn grens ligt nu nog rond de 25/26, de meeste mokkels van 18 zijn nogal sletterig hier in de buurt(vraag maar aan BazzoS)
nee?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
stiekem wel een beetje toch?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens droog te oefenen met een lappie leer. Grote Harde scherpe jongen als je daar doorheen komt.
niemand om lekker af te zeiken hequote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ik heb je het meeste gemist![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je moet inderdaad die verlegen typetjes hebben.
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gegarandeerd heb je seks, maar 't is echt verschrikkelijk ja
Je moet gewoon vies veel geluk hebben
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ik heb je het meeste gemist![]()
stuur eens een foto, want of je bent een kerel, of een ontzettend manwijfquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.
verschrikkelijk qua slettengedragquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.
dan ga ik maar weerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:56 schreef Thermo het volgende:
hmm als bojo er niet is , is het motormuizen volk veel actiever..
Een link?
dankjewel Josquote:Op donderdag 25 november 2004 21:58 schreef BazzoS het volgende:
loop Bojo niet zo af te zeiken
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
Hey lul, waarom zeg je tegen herman dat je ijsmeis.zip wilt hebben, je hebt die allang
ik heb hem nog nietquote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
Hey lul, waarom zeg je tegen herman dat je ijsmeis.zip wilt hebben, je hebt die allang
nee jij hebt mij die geile fotos laten zien toen je bij mij was op je gmail account. Maar je had ze natuurlijk niet ff bij mij opgeslagen zodat ik er ff lekker van kon genietenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
ik voel wat opbloeienquote:Op donderdag 25 november 2004 21:58 schreef BazzoS het volgende:
loop Bojo niet zo af te zeiken
En qua lelijkheid, een zeldzame uitzondering daargelatenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
verschrikkelijk qua slettengedrag
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij hebt mij die geile fotos laten zien toen je bij mij was op je gmail account. Maar je had ze natuurlijk niet ff bij mij opgeslagen zodat ik er ff lekker van kon genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |