quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef hollander172 het volgende:
Dan hebben mijn vriendin en ik toch een betere start gemaakt.
Beetje geil in de camera loeren hadden we zo gehad, tijd voor actie!
D'r schiet me 1 naam te binnen, heb ik het goed?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens in december.
PatM plaatste de kinky foto's uit het fotoboek van een bepaalde dame direct in het topic toen ze even langs kwam.
Die dame werd daar erg boos over, zelfs ik kreeg een vermanend mailtje of ik er direct even wat aan wilde doen op straffe van maatregelen.
Sindsdien heeft ze geen foto's meer in haar boekje.![]()
En ze wil in deze zeker niet bij naam genoemd worden a.u.b.
Vast wel .. topic is ook zo terug te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
D'r schiet me 1 naam te binnen, heb ik het goed?![]()
Floep en daar waren ze weer.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar ik ben het nu ook wel gewend dat ze overal opduiken
En gelukkig weten me ouders er nu van, dus als ze ook nog eens ergens opduiken op het net waar hun zitten te koekeloeren dan maakt dat ook niet meer uit!
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar wij zijn ook wat ouder ..
succes!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nadeel van een eigen bedrijf
Servers liggen plat, dus ik ben weer weg
Maar Google doet het er niet op.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad
En die foto's zijn ook nog eens van 1 jaar geleden
Ze worden toch meteen weg gehaald door een modjequote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Floep en daar waren ze weer.
Als ze toch al overal opduiken maakt een postje hier toch ook niet meer uit?![]()
Zo heel veel ouder dan jij ben ik niet hoor, althans dat houdt ik mezelf maar voor.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad
En die foto's zijn ook nog eens van 1 jaar geleden
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo heel veel ouder dan jij ben ik niet hoor, althans dat houdt ik mezelf maar voor.
Jij bent 17 he? shit dan ben ik wel een ouwe lul.![]()
Als jij er mij nou eens een paar mailtquote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze worden toch meteen weg gehaald door een modje
En ik ga ze zelf ook niet online zetten.
Je kunt het beter via email doen ofzo, zodat ik het zelf niet hoef te zien
Dat is al een paar weken zoquote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Alle mail adressen die fok weergeeft doen het zo'n beetje niet..
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bazel je allemaal .. dacht je dat zij ouder was ?
![]()
En als jij mij nou eens die eerste zip mailt dan snappen de motordudes ook wat er bedoelt wordt met die string.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij er mij nou eens een paar mailt
Trouwens, je stond toch in mn msn? Ik kan je niet vinden
Je hebt ze zelf toch al?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij er mij nou eens een paar mailt
Trouwens, je stond toch in mn msn? Ik kan je niet vinden
Vraag maar aan ijsmeis, ik stuur em niet doorquote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.
[..]
En als jij mij nou eens die eerste zip mailt dan snappen de motordudes ook wat er bedoelt wordt met die string.
Ik wil er een paar van die andere seriequote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt ze zelf toch al?
Ik heb een nieuw email adres -> actvandenberg [@] hotmail.com
Krijg je lekker toch nietquote:Op donderdag 25 november 2004 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er een paar van die andere serie
Heb d'r al toegevoegd.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag maar aan ijsmeis, ik stuur em niet door![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Alle mail adressen die fok weergeeft doen het zo'n beetje niet..
Bijna 4 jaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
3 keer lezen heeft nog niet geholpen aan deze kant.
Maar jouw vriendin is toch niet zoveel ouder.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef ijsmeis het volgende:leuk mailtje
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je lekker toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |