Euhm, goeie vraag.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Zijn er 2 zip's dan? Ik wil die andere ook hebbenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zien![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm, goeie vraag.
Het naakte gedeelte is alleen voor me vriendje bedoelt![]()
En in een opperste concentratie, elke detail van de weg en zijn gebruikers in zich opnemend. Anticiperend op elk lomp varken dat zonder richting aan te geven van baan wisselt, het zweet staat op zijn rug maar hij geeft niet op. De weg is van iedereen dus ook van hem, langzaam maar trefzeker baant hij zich een weg door deze jungle. Iedereen ontwijkend en af en toe een spiegel er af trappend, wetend dat hij elk moment het slachtoffer kan worden van een lul die liever naar zijn telefoon dan naar de weg kijkt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie motorrijders altijd en maak ook altijd ruimte voor ze (in de file), alleen als ze veel te hard door de file heen rijden, of als ik nog niet wakker ben, mis ik er wel eens eentje.
Sommigen gaan echt met een noodgang door de file heen
Niet als ze er mee instemt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef PeuRac het volgende:
Als ik dat plaatje hier post heb ik meteen een ban![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
die jullie niet mogen zien![]()
Volgens mij wordt er om mijn hulp gevraagd.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gelijk oversteken ..
Is gewoon eens gebeurd voor de funquote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is je ip?
Ik heb nog wel een goede ipsniffer
opzich wel merkwaardig, dat je naaktfoto's maak![]()
Sorry, maar als iedereen 50 rijdt, en zo'n motorrijder 100, hoe moet ik em dan ooit zien aankomenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En in een opperste concentratie, elke detail van de weg en zijn gebruikers in zich opnemend. Anticiperend op elk lomp varken dat zonder richting aan te geven van baan wisselt, het zweet staat op zijn rug maar hij geeft niet op. De weg is van iedereen dus ook van hem, langzaam maar trefzeker baant hij zich een weg door deze jungle. Iedereen ontwijkend en af en toe een spiegel er af trappend, wetend dat hij elk moment het slachtoffer kan worden van een lul die liever naar zijn telefoon dan naar de weg kijkt.![]()
[..]
Niet als ze er mee instemt.Ze is er toevallig nu ook dus...............
Wat heeft het voor n nut oom ze te maken, als je ze niet laat zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is gewoon eens gebeurd voor de funEn toen kwamen er meer en meer, whehe.
0quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
kom jij eens op msn als je wiltquote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Probeer ik de emotie van de motorrijder te verwoorden wordt het weer niet opgepikt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, maar als iedereen 50 rijdt, en zo'n motorrijder 100, hoe moet ik em dan ooit zien aankomenelke ochtend is het weer dezelfde kneus die dat doet
![]()
![]()
Da's knap, roep je een politiehelicopter op dan?quote:Btw, als iemand mn spiegel eraf trapt, heeft hij/zij binnen 10min de politie in zn nek![]()
![]()
Ik liet ze zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft het voor n nut oom ze te maken, als je ze niet laat zien
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik liet ze zienMaar dat liep dus fout af.
Nee, maar om de een of andere reden is er altijd super veel politie op de A12 's ochtends.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer ik de emotie van de motorrijder te verwoorden wordt het weer niet opgepikt.
Die 100km/h zal wel meevallen, het lijkt harder dan het is.
[..]
Da's knap, roep je een politiehelicopter op dan?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
Die 100km/h zal wel meevallen, het lijkt harder dan het is.
.........en ging je langzaam van soft naar hard?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je blijft teveel in PTAquote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb alles weer gemist
Niet aan mijquote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is triest als je ze gelijk je foto misbruiken ..
Nou.. hard.. dat valt wel mee.. het naakte wat ik bedoelde is alleen het bovenste gedeelte hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en ging je langzaam van soft naar hard?
I know, heb dat stuk ook een jaar gereden voor mijn werk.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar om de een of andere reden is er altijd super veel politie op de A12 's ochtends.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet aan mijwant ik heb ze via via. Maar bij mij zijn ze in veilige handen
![]()
Wat en wanneer?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is triest als je gelijk je foto misbruiken ..
Maar vorig jaar hadden we in het motortopic ook heel even zoiets.
![]()
Dan hebben mijn vriendin en ik toch een betere start gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
Nou.. hard.. dat valt wel mee.. het naakte wat ik bedoelde is alleen het bovenste gedeelte hoor
En als je naar het strand gaat in de zomer zie je dat wel 10x op een dag.
Ergens in december.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
Wat en wanneer?Zit er ook vanaf vorig jaar tussen maar mij staat niks bij van een fotorel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |