keej dan,,,,,quote:Op donderdag 25 november 2004 18:41 schreef Fugie het volgende:
jou misse we toch niet tf
Je vergeet ontbijten en lunchenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
of mijn nieuwe cds luisteren ?
of wakker worden ?
of ouwehoeren ?
of plannen ?
etc
etc
* PeuRac gebruik maakt van de bugquote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
* PeuRac heeft nog wel de ijsmeis zip ergens liggen.
Mooie zwarte string![]()
Heb je gezien dat ze zich bijna dood gereden heeftquote:Op donderdag 25 november 2004 18:54 schreef PeuRac het volgende:
Heb je gezien wat voor een problemen ze ermee heeft gehad, ze heeft em al 4jaar, maar er nauwelijks van kunnen genieten
* ook_gek gaat ff tanken.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
Mooie zwarte string![]()
Dit gaat over ijsmeisquote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Is deze irritant genoeg?
[afbeelding]
Ik heb nog een ander veel beter idee .. misschien heb ik straks meer zin.![]()
[..]
[afbeelding] Ik mis de grap .. waar gaat dit over.
En daar hebben meer mensen last van............quote:Op donderdag 25 november 2004 18:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar autorijden is praktischer en daar hoef ik niet bij op te letten.
Je laat me ook wel helemaal stikken he? Eerst die volvo en nu een toyota avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Is deze irritant genoeg?
[afbeelding]
Ik heb nog een ander veel beter idee .. misschien heb ik straks meer zin.![]()
Je had het er vandaag nog over.quote:[afbeelding] Ik mis de grap .. waar gaat dit over.
Zonder plaatje kunnen we dit nooit als waarheid aannemen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat over ijsmeisen t is zeker een mooie string
(lekker kontje ook)
Sstttt!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef hollander172 het volgende:
Je had het er vandaag nog over.
Ik zie motorrijders altijd en maak ook altijd ruimte voor ze (in de file), alleen als ze veel te hard door de file heen rijden, of als ik nog niet wakker ben, mis ik er wel eens eentje.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar hebben meer mensen last van............
Gelukkig de laatste niet meer van die moordzuchtige-bellende-krantlezende-idioten tegengekomen.
oiquote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey roddelaars
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi
mag ik je .zip ook?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |