Doe eens gek en mail die eens.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis.zip heb ik ook nog wel ergens ja
ben ik weer
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gek en mail die eens.
Neuh zoveel interesse heb ik er ook niet in. Wel jammer dat je eerst het balletje opgooit en vervolgens niet in kopt.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
vraag het er zelf maar
gruwelijke OP btw
heb je nog specs over lagers, compound banden en remmen?
wat loop je je mede opel mattie te dissen heyquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Fugie het volgende:
hehehehe, die chuckie met zijn opel, heeftie er infinity speakers in, waarschijnlijk gekocht bij remco's car stereo (de ultieme sjonnie caraudio store)![]()
ik ben dus in de positie om te dissequote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat loop je je mede opel mattie te dissen hey
je bent zelf geen haar beter met je raamsticker
Schiet PatrickM even aan, die heeft gewoon radio op zijn motor.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben dus in de positie om te disseJij daarintegen niet ventje
btw wel triest op zon motor ding kan je niet eens radio luisteren, lijkt me behoorlijk saai![]()
Thanks, great minds think alike.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:01 schreef PeuRac het volgende:
Hollander, ik mag jou smaak wel(laatste post vorige topic)
D'r is geen kraker die zich tegen laat houden door de waarde van een woning. Sterker nog, ze hebben hier vorig een huis ontruimd wat al dik 6 jaar gekraakt was en bij verkoop voor 1,2 miljoen werd ingezet.quote:en over dat andere, t heeft met de prijsklasse te maken, de huizen zijn een beetje duur om gekraakt te worden
LOL, maar t heeft ook wel met de buurt te maken, ik heb nog nooit krakers in een nette (lees:saaiequote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, great minds think alike.
[..]
D'r is geen kraker die zich tegen laat houden door de waarde van een woning. Sterker nog, ze hebben hier vorig een huis ontruimd wat al dik 6 jaar gekraakt was en bij verkoop voor 1,2 miljoen werd ingezet.
In de buurt waar ik woon zitten allemaal kampers (als ik dat nou maar geweten had voor we verhuisden) maar er is wel 1 voordeel. Kampers stelen nooit in hun eigen buurt dus wat dat betreft is het wel veilig.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Fugie het volgende:
btw wel triest op zon motor ding kan je niet eens radio luisteren, lijkt me behoorlijk saai![]()
Mwah ik wel, zelfs toen de eigenaar alleen maar op vakantie was.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, maar t heeft ook wel met de buurt te maken, ik heb nog nooit krakers in een nette (lees:saaie) buurt gezien.
Wat dat betreft wel maar ze rijden ook allemaal in van die echte sjonnie en kamperbakkenquote:Dus eigenlijk moet je blij zijn dat je bij Kampers in de buurt woont
Zo erg is onze buurt nog net niet, iedereen weet wel wat er gebeurt. En de eigenaren zijn dood, dus geld valt er niet te halenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah ik wel, zelfs toen de eigenaar alleen maar op vakantie was.
Voordeel van dergelijke buurten is dat het niet zo snel opvalt (iedereen loopt met de neus in de lucht dus zien ze niet wat er aan de overkant gebeurt) en er vaak snel met geld gestrooid wordt als ze ze er uit willen werken.
Sommige krakers azen juist op dit soort buurten vanwege bovengenoemde redenen.
[..]
Wat dat betreft wel maar ze rijden ook allemaal in van die echte sjonnie en kamperbakkenen zomers heb je de muzieksmaak ook maar te pikken. (zitten dan buiten in de voortuin met de speakers naast zich en een kratje heineken op schoot.)
Je had ze hier eens moeten horen toen Hazes net dood was.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Dat van die muziek is wel klote
das juist het kuttequote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent met rijden bezig, en geloof mij daar heb je al je aandacht bij nodig op de motor.
Ik ook met mezelf.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef PeuRac het volgende:
* hollander172 heeft medelijden met hollander
iddquote:Op donderdag 25 november 2004 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das juist het kutte![]()
Jij snapt echt niks van motorrijden he?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das juist het kutte![]()
of mijn nieuwe cds luisteren ?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
ik bedoel, wanneer moet ik dan mn telefoontjes plegen?
maar autorijden is praktischer en daar hoef ik niet bij op te letten.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van motorrijden he?
Motorrijden is juist leuk omdat je er met je koppie bij moet blijven. Het wekt een bepaald gevoel op, een gevoel van balans, onbalans, wel grip, geen grip etc. Enige dat je hoeft te doen is deze balans niet naar 1 kant door te laten slaan want dan ga je op je bakkus.
quote:Storing DHCP server 25 november 2004
Door een storing in ons netwerk kunt u
donderdag 25 november 2004 problemen
ondervinden met de internet service van:
- Essent@Home Noord
- Maastricht@Home
- Essent@Home Zuid
De storing kan invloed hebben op de
verbinding.
Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen.
keej dan,,,,,quote:Op donderdag 25 november 2004 18:41 schreef Fugie het volgende:
jou misse we toch niet tf
Je vergeet ontbijten en lunchenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
of mijn nieuwe cds luisteren ?
of wakker worden ?
of ouwehoeren ?
of plannen ?
etc
etc
* PeuRac gebruik maakt van de bugquote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
* PeuRac heeft nog wel de ijsmeis zip ergens liggen.
Mooie zwarte string![]()
Heb je gezien dat ze zich bijna dood gereden heeftquote:Op donderdag 25 november 2004 18:54 schreef PeuRac het volgende:
Heb je gezien wat voor een problemen ze ermee heeft gehad, ze heeft em al 4jaar, maar er nauwelijks van kunnen genieten
* ook_gek gaat ff tanken.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
Mooie zwarte string![]()
Dit gaat over ijsmeisquote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Is deze irritant genoeg?
[afbeelding]
Ik heb nog een ander veel beter idee .. misschien heb ik straks meer zin.![]()
[..]
[afbeelding] Ik mis de grap .. waar gaat dit over.
En daar hebben meer mensen last van............quote:Op donderdag 25 november 2004 18:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar autorijden is praktischer en daar hoef ik niet bij op te letten.
Je laat me ook wel helemaal stikken he? Eerst die volvo en nu een toyota avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Is deze irritant genoeg?
[afbeelding]
Ik heb nog een ander veel beter idee .. misschien heb ik straks meer zin.![]()
Je had het er vandaag nog over.quote:[afbeelding] Ik mis de grap .. waar gaat dit over.
Zonder plaatje kunnen we dit nooit als waarheid aannemen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat over ijsmeisen t is zeker een mooie string
(lekker kontje ook)
Sstttt!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:32 schreef hollander172 het volgende:
Je had het er vandaag nog over.
Ik zie motorrijders altijd en maak ook altijd ruimte voor ze (in de file), alleen als ze veel te hard door de file heen rijden, of als ik nog niet wakker ben, mis ik er wel eens eentje.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar hebben meer mensen last van............
Gelukkig de laatste niet meer van die moordzuchtige-bellende-krantlezende-idioten tegengekomen.
oiquote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey roddelaars
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi
mag ik je .zip ook?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zien![]()
Psst, nog leuke foto's hebben? Van een heel mooi meisjequote:Op donderdag 25 november 2004 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hey roddelaars
Euhm, goeie vraag.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Zijn er 2 zip's dan? Ik wil die andere ook hebbenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De .zip die ik heb is uitgebreider en daar staan plaatjes in die jullie niet mogen zien![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm, goeie vraag.
Het naakte gedeelte is alleen voor me vriendje bedoelt![]()
En in een opperste concentratie, elke detail van de weg en zijn gebruikers in zich opnemend. Anticiperend op elk lomp varken dat zonder richting aan te geven van baan wisselt, het zweet staat op zijn rug maar hij geeft niet op. De weg is van iedereen dus ook van hem, langzaam maar trefzeker baant hij zich een weg door deze jungle. Iedereen ontwijkend en af en toe een spiegel er af trappend, wetend dat hij elk moment het slachtoffer kan worden van een lul die liever naar zijn telefoon dan naar de weg kijkt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie motorrijders altijd en maak ook altijd ruimte voor ze (in de file), alleen als ze veel te hard door de file heen rijden, of als ik nog niet wakker ben, mis ik er wel eens eentje.
Sommigen gaan echt met een noodgang door de file heen
Niet als ze er mee instemt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef PeuRac het volgende:
Als ik dat plaatje hier post heb ik meteen een ban![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
die jullie niet mogen zien![]()
Volgens mij wordt er om mijn hulp gevraagd.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gelijk oversteken ..
Is gewoon eens gebeurd voor de funquote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is je ip?
Ik heb nog wel een goede ipsniffer
opzich wel merkwaardig, dat je naaktfoto's maak![]()
Sorry, maar als iedereen 50 rijdt, en zo'n motorrijder 100, hoe moet ik em dan ooit zien aankomenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En in een opperste concentratie, elke detail van de weg en zijn gebruikers in zich opnemend. Anticiperend op elk lomp varken dat zonder richting aan te geven van baan wisselt, het zweet staat op zijn rug maar hij geeft niet op. De weg is van iedereen dus ook van hem, langzaam maar trefzeker baant hij zich een weg door deze jungle. Iedereen ontwijkend en af en toe een spiegel er af trappend, wetend dat hij elk moment het slachtoffer kan worden van een lul die liever naar zijn telefoon dan naar de weg kijkt.![]()
[..]
Niet als ze er mee instemt.Ze is er toevallig nu ook dus...............
Wat heeft het voor n nut oom ze te maken, als je ze niet laat zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is gewoon eens gebeurd voor de funEn toen kwamen er meer en meer, whehe.
0quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
kom jij eens op msn als je wiltquote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Probeer ik de emotie van de motorrijder te verwoorden wordt het weer niet opgepikt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, maar als iedereen 50 rijdt, en zo'n motorrijder 100, hoe moet ik em dan ooit zien aankomenelke ochtend is het weer dezelfde kneus die dat doet
![]()
![]()
Da's knap, roep je een politiehelicopter op dan?quote:Btw, als iemand mn spiegel eraf trapt, heeft hij/zij binnen 10min de politie in zn nek![]()
![]()
Ik liet ze zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft het voor n nut oom ze te maken, als je ze niet laat zien
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik liet ze zienMaar dat liep dus fout af.
Nee, maar om de een of andere reden is er altijd super veel politie op de A12 's ochtends.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer ik de emotie van de motorrijder te verwoorden wordt het weer niet opgepikt.
Die 100km/h zal wel meevallen, het lijkt harder dan het is.
[..]
Da's knap, roep je een politiehelicopter op dan?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
Die 100km/h zal wel meevallen, het lijkt harder dan het is.
.........en ging je langzaam van soft naar hard?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je blijft teveel in PTAquote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb alles weer gemist
Niet aan mijquote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is triest als je ze gelijk je foto misbruiken ..
Nou.. hard.. dat valt wel mee.. het naakte wat ik bedoelde is alleen het bovenste gedeelte hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en ging je langzaam van soft naar hard?
I know, heb dat stuk ook een jaar gereden voor mijn werk.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar om de een of andere reden is er altijd super veel politie op de A12 's ochtends.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet aan mijwant ik heb ze via via. Maar bij mij zijn ze in veilige handen
![]()
Wat en wanneer?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is triest als je gelijk je foto misbruiken ..
Maar vorig jaar hadden we in het motortopic ook heel even zoiets.
![]()
Dan hebben mijn vriendin en ik toch een betere start gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
Nou.. hard.. dat valt wel mee.. het naakte wat ik bedoelde is alleen het bovenste gedeelte hoor
En als je naar het strand gaat in de zomer zie je dat wel 10x op een dag.
Ergens in december.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
Wat en wanneer?Zit er ook vanaf vorig jaar tussen maar mij staat niks bij van een fotorel?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef hollander172 het volgende:
Dan hebben mijn vriendin en ik toch een betere start gemaakt.
Beetje geil in de camera loeren hadden we zo gehad, tijd voor actie!
D'r schiet me 1 naam te binnen, heb ik het goed?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens in december.
PatM plaatste de kinky foto's uit het fotoboek van een bepaalde dame direct in het topic toen ze even langs kwam.
Die dame werd daar erg boos over, zelfs ik kreeg een vermanend mailtje of ik er direct even wat aan wilde doen op straffe van maatregelen.
Sindsdien heeft ze geen foto's meer in haar boekje.![]()
En ze wil in deze zeker niet bij naam genoemd worden a.u.b.
Vast wel .. topic is ook zo terug te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
D'r schiet me 1 naam te binnen, heb ik het goed?![]()
Floep en daar waren ze weer.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar ik ben het nu ook wel gewend dat ze overal opduiken
En gelukkig weten me ouders er nu van, dus als ze ook nog eens ergens opduiken op het net waar hun zitten te koekeloeren dan maakt dat ook niet meer uit!
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar wij zijn ook wat ouder ..
succes!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nadeel van een eigen bedrijf
Servers liggen plat, dus ik ben weer weg
Maar Google doet het er niet op.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad
En die foto's zijn ook nog eens van 1 jaar geleden
Ze worden toch meteen weg gehaald door een modjequote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Floep en daar waren ze weer.
Als ze toch al overal opduiken maakt een postje hier toch ook niet meer uit?![]()
Zo heel veel ouder dan jij ben ik niet hoor, althans dat houdt ik mezelf maar voor.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad
En die foto's zijn ook nog eens van 1 jaar geleden
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo heel veel ouder dan jij ben ik niet hoor, althans dat houdt ik mezelf maar voor.
Jij bent 17 he? shit dan ben ik wel een ouwe lul.![]()
Als jij er mij nou eens een paar mailtquote:Op donderdag 25 november 2004 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze worden toch meteen weg gehaald door een modje
En ik ga ze zelf ook niet online zetten.
Je kunt het beter via email doen ofzo, zodat ik het zelf niet hoef te zien
Dat is al een paar weken zoquote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Alle mail adressen die fok weergeeft doen het zo'n beetje niet..
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bazel je allemaal .. dacht je dat zij ouder was ?
![]()
En als jij mij nou eens die eerste zip mailt dan snappen de motordudes ook wat er bedoelt wordt met die string.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij er mij nou eens een paar mailt
Trouwens, je stond toch in mn msn? Ik kan je niet vinden
Je hebt ze zelf toch al?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij er mij nou eens een paar mailt
Trouwens, je stond toch in mn msn? Ik kan je niet vinden
Vraag maar aan ijsmeis, ik stuur em niet doorquote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.
[..]
En als jij mij nou eens die eerste zip mailt dan snappen de motordudes ook wat er bedoelt wordt met die string.
Ik wil er een paar van die andere seriequote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt ze zelf toch al?
Ik heb een nieuw email adres -> actvandenberg [@] hotmail.com
Krijg je lekker toch nietquote:Op donderdag 25 november 2004 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er een paar van die andere serie
Heb d'r al toegevoegd.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag maar aan ijsmeis, ik stuur em niet door![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik bazel niet, je moet gewoon eens goed leren lezen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Alle mail adressen die fok weergeeft doen het zo'n beetje niet..
Bijna 4 jaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
3 keer lezen heeft nog niet geholpen aan deze kant.
Maar jouw vriendin is toch niet zoveel ouder.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:11 schreef ijsmeis het volgende:leuk mailtje
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je lekker toch niet
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:12 schreef hollander172 het volgende:
Toch maar eens naar een nieuwe occasion kijken.
Stuur dan eerst de oude even door, van IJsmeis mag het zolang ze ze zelf maar niet hoeft te zien.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]pleeeeeeaaaaaaaaaaaassseeeeeeeee
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je kan niet eeuwig blijven verjongen.![]()
Maar als je zelf 50 bent dan is een meid van 35 ook een lekker jong ding schat ik.![]()
*pets* neequote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]pleeeeeeaaaaaaaaaaaassseeeeeeeee
Pas op... Daar geilt hij op...quote:Op donderdag 25 november 2004 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*pets* nee
Dat zou wel fout zijn jaquote:Op donderdag 25 november 2004 20:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]We gaan ook dan gewoon nog voor een onbedorven mokkeltje van 18.
18 is de benedengrens omdat je anders problemen krijgt met ouders die jonger zijn dan jij.
![]()
En wij willen als motorclubje nou gewoon eens weten wat er nou mooi is aan die string.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pas op... Daar geilt hij op...
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*pets* nee
LOL!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pas op... Daar geilt hij op...
Hieronder IJsmeis als ze 25 is .. speciaal voor jou om het lijden wat te verzachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
:'( pleeeeeeaaaaaaaaaaaassseeeeeeeee
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hieronder IJsmeis als ze 25 is .. speciaal voor jou om het lijden wat te verzachten. [afbeelding]
Klikkerdeklik
Nog steeds niet helemaal naakt conform de policy.
Ik heb steeds groen of roze.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef BazzoS het volgende:
zwart
Als ze er over 8jr echt zo uit ziet, krijgt ze van mij die motor kado, als ze er zo op gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hieronder IJsmeis als ze 25 is .. speciaal voor jou om het lijden wat te verzachten. [afbeelding]
Klikkerdeklik
Nog steeds niet helemaal naakt conform de policy.
groen of roze, FOTOquote:Op donderdag 25 november 2004 20:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb steeds groen of roze.
of heb je het niet over die avatar?
Oké, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 25 november 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze er over 8jr echt zo uit ziet, krijgt ze van mij die motor kado, als ze er zo op gaat zitten![]()
![]()
Je vergeet roodquote:Op donderdag 25 november 2004 20:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb steeds groen of roze.
of heb je het niet over die avatar?
Geldt dat ook voor mij?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze er over 8jr echt zo uit ziet, krijgt ze van mij die motor kado, als ze er zo op gaat zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]lekker
![]()
MutZ je kent me te goed
Is goed, als mn bedrijf zoveel winst gaat maken als dat mn berekeningen zeggen, kan ik na 1jr al een huis kopen, of na 2jr een auto, een dikke auto en een motor voor jou, dus over 8jr ben ik ruim miljonairquote:Op donderdag 25 november 2004 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, daar hou ik je aan
Hoi ijsmeisquote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
LOL!
Haaaj MutZ![]()
![]()
Wat bazel jij nou?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
De meeste hebben dan al inmiddels een wat dikkere kont.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze meeste hebben dan al inmiddels een wat dikkere kont.
Klikje.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:32 schreef hollander172 het volgende:
Wat bazel jij nou?Ze rookt alleen het eerste gladde stukje van de band af, dat is wat de foto zo speciaal maakt.
Randje ..quote:Op donderdag 25 november 2004 20:35 schreef MutZ het volgende:
Lekker kontjequote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De meeste hebben dan al inmiddels een wat dikkere kont.
Klikje.
Dat was wel wat mij het eerst opvielquote:Op donderdag 25 november 2004 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou ze dat nog opgevallen zijn denk je ..
![]()
Daar hoef je inderdaad nog geen 25 voor te zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was wel wat mij het eerst opvielecht een wereldwijf wat zuinig is op d'r kerel.
Zelf even dat laagje eraf fikken zodat hij lekker onbezorgd kan sturen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was wel wat mij het eerst opvielecht een wereldwijf wat zuinig is op d'r kerel.
Zelf even dat laagje eraf fikken zodat hij lekker onbezorgd kan sturen.
Sow, dan vertrouw je je vriend welquote:Op donderdag 25 november 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Over grenzenloos vertrouwen gesproken..
Over grenzeloos vertrouwen gesproken.
[afbeelding] En hij draagt een veilig motorpak. Wees dan solidair.![]()
Tot zover .. zal het niet meer doen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar hoef je inderdaad nog geen 25 voor te zijn.
Alleen nog even IJSmijs als ze 80 jaar oud is..maar nog steeds net zo hip.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
Tot zover .. zal het niet meer doen.
Ik mag jou ook wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik mag jou wel
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef hollander172 het volgende:
Je moet met dit soort plaatjes altijd verder kijken dan de eerste bips die je tegenkomt neus lang is.
Jeah Rightquote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel.![]()
Je moet met dit soort plaatjes altijd verder kijken dan de eerste bips die je tegenkomt neus lang is.
Welke van de twee? Die gave retrokleding van oma of die prachtige pijpjes van de MV?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat maak je er nu van dan.
Valt nog tegen hoor, ik maak van mijn vriendin veel spannendere plaatjes.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeah Rightje bent gewoon snel uitgekwijlt op die plaatjes
Stuur eens doorquote:Op donderdag 25 november 2004 20:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt nog tegen hoor, ik maak van mijn vriendin veel spannendere plaatjes.![]()
Jammer maar die kans heb je al verspeeld, je wilde niet eens die christelijke foto's van IJsmeis naar me doorsturen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur een door
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammer maar die kans heb je al verspeeld, je wilde niet eens die christelijke foto's van IJsmeis naar me doorsturen.
Ik ben tussen 10;30(10u) en 11;30(11u) tussen Apeldoorn en Rosmalen te vinden (A50 > A59)quote:Op donderdag 25 november 2004 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nope, vandaag niet.. voor straf van 14 tot 18 in Tilburg rondgehangen.. Daarvoor rondje St. Oedenrode en Helvoirt.. Morganavond weer, of A12 Gouda, Utrecht, Arnhem of A15 Gorichem, Tiel en dan Nijmegen en Arnhem.. Ik ben er nogsteeds niet uit wat nou sneller is..
Dat had ik dan niet goed begrepen.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij zou mij mailen, ik heb zelfs mn mail/msn hier op fok gegooit, nog eens dan:<nickname>-apeding-gmail.com
Doe nou eens gewoon goed aangeven waarnaar gemailt kan worden... nickname at gmail doet het nietquote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij zou mij mailen, ik heb zelfs mn mail/msn hier op fok gegooit, nog eens dan:<nickname>-apeding-gmail.com
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef PeuRac het volgende:jij zou mij mailen, ik heb zelfs mn mail/msn hier op fok gegooit, nog eens dan:<nickname>-apeding-gmail.com
Wat moet ik dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat had ik dan niet goed begrepen.
Mijn vriendin wil overigens niet dat ik die foto's doorstuur dus ik heb geen ruilmateriaal.
doefus, nickname@gmail.com werkt nietquote:Op donderdag 25 november 2004 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?![]()
@Jofunu, dat mail adres moet wel werken hoor![]()
je hebt er zelfs al eerder naar gemailt
Mailtje beantwoorden.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?![]()
nick@gmail.com werkt wel, maar die is niet van mijquote:Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
doefus, nickname@gmail.com werkt niet
Wel je eigen mail in de gaten houden hequote:Op donderdag 25 november 2004 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mailtje beantwoorden.
Doe dan zelf ook snel terugmailen.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel je eigen mail in de gaten houden he
Wel bij blijven he, blijft oneerlijk, ik wil gelijkwaardige foto's, van een (indirecte) bekendequote:Op donderdag 25 november 2004 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe dan zelf ook snel terugmailen.![]()
De eerste slettebak hangt in je mail.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:24 schreef PeuRac het volgende:
hollander, handjes boven het toetsenbord
Jij bent echt verslaafd he?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:22 schreef BazzoS het volgende:
blauw blauw!
Ik zou dr wel een paar beter willen leren kennenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik ook.Moest even de lekkerste slettebakken van mijn MSN lijstje
uitzoeken voor je.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd he?
je riepquote:Op donderdag 25 november 2004 21:22 schreef BazzoS het volgende:
blauw blauw!
omg, heb je hem weerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je riep![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
omg, heb je hem weer![]()
Zitten wel leuke tussenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dr wel een paar beter willen leren kennen
Ikquote:Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wie verzint er dan ook zo'n meesterlijk spel
Ouder = beter, volgens een kennis, collega Triumph rijder en SC lurkerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zitten wel leuke tussenmaar de meesten van hen zijn ook oliedom.
Ze zijn wel wat ouder dan jij he? Ik ook trouwens.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:36 schreef BoJo het volgende:
TEST![]()
Mwah dat moet je ook relativeren. Vrouwen schijnen hun sexuele piek rond hun 30ste te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ouder = beter, volgens een kennis, collega Triumph rijder en SC lurker
Doe ook even mijn spelletje, je kan leuke prijzen winnen.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:36 schreef BoJo het volgende:
TEST![]()
Mijn grens ligt nu nog rond de 25/26, de meeste mokkels van 18 zijn nogal sletterig hier in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2004 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah dat moet je ook relativeren. Vrouwen schijnen hun sexuele piek rond hun 30ste te hebben.Laat mij dan maar aanklooien met een mokkel van 18.
ik heb niks gemist ik kon alles volgen alleen niet inloggenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt wat gemist man
![]()
![]()
sex?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ook even mijn spelletje, je kan leuke prijzen winnen.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn grens ligt nu nog rond de 25/26, de meeste mokkels van 18 zijn nogal sletterig hier in de buurt(vraag maar aan BazzoS)
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:31 schreef MutZ het volgende:
TF, je hebt mail...
JAquote:Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
omg, heb je hem weer![]()
Whatever makes you happy man.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
sex?
ik heb zo'n naar gevoel dat jij de kloon van een kerel bentquote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Whatever makes you happy man.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb niks gemist ik kon alles volgen alleen niet inloggen![]()
Nee ik ben een biker.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo'n naar gevoel dat jij de kloon van een kerel bent![]()
vooral gisteravond jaquote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat lijkt me vrij erg
ja al dat gelul over mij en kon gewoon niet reageren.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat lijkt me vrij erg
mag ik bij jou achterop danquote:Op donderdag 25 november 2004 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee ik ben een biker.
We moesten volgens die bazzo dude wat meer integreren infiltreren.
Herbaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 25 november 2004 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
BOOJOOO
Alleen als je een strak leren pakkie aantrekt.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik bij jou achterop dan![]()
Ik heb je niet gemist hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja al dat gelul over mij en kon gewoon niet reageren.
Dat jullie me zo misten![]()
Gebash...![]()
En een snikkel up your arsquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alleen als je een strak leren pakkie aantrekt.
Oh enne als je gaat schreeuwen om wat voor reden dan ook dan zit een wheelie er ook nog in.
Mag ik raden wie? (het is niet zo trouwens)quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mag ik raden wie? (het is niet zo trouwens)quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
heey testa die cazoquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
heey stronzo![]()
gillen ga ik zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alleen als je een strak leren pakkie aantrekt.
Oh enne als je gaat schreeuwen om wat voor reden dan ook dan zit een wheelie er ook nog in.
stiekem wel een beetje toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist hoor.
Probeer dat maar eens droog te oefenen met een lappie leer. Grote Harde scherpe jongen als je daar doorheen komt.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En een snikkel up your ars
Gegarandeerd heb je seks, maar 't is echt verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn grens ligt nu nog rond de 25/26, de meeste mokkels van 18 zijn nogal sletterig hier in de buurt(vraag maar aan BazzoS)
nee?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
stiekem wel een beetje toch?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens droog te oefenen met een lappie leer. Grote Harde scherpe jongen als je daar doorheen komt.
niemand om lekker af te zeiken hequote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ik heb je het meeste gemist![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je moet inderdaad die verlegen typetjes hebben.
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gegarandeerd heb je seks, maar 't is echt verschrikkelijk ja
Je moet gewoon vies veel geluk hebben
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ik heb je het meeste gemist![]()
stuur eens een foto, want of je bent een kerel, of een ontzettend manwijfquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.
verschrikkelijk qua slettengedragquote:Op donderdag 25 november 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er verschrikkelijk aan dan? Gewoon flink doorraggen in zo'n nauwe gleuf.
dan ga ik maar weerquote:Op donderdag 25 november 2004 21:56 schreef Thermo het volgende:
hmm als bojo er niet is , is het motormuizen volk veel actiever..
Een link?
dankjewel Josquote:Op donderdag 25 november 2004 21:58 schreef BazzoS het volgende:
loop Bojo niet zo af te zeiken
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
Hey lul, waarom zeg je tegen herman dat je ijsmeis.zip wilt hebben, je hebt die allang
ik heb hem nog nietquote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
Hey lul, waarom zeg je tegen herman dat je ijsmeis.zip wilt hebben, je hebt die allang
nee jij hebt mij die geile fotos laten zien toen je bij mij was op je gmail account. Maar je had ze natuurlijk niet ff bij mij opgeslagen zodat ik er ff lekker van kon genietenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
ik voel wat opbloeienquote:Op donderdag 25 november 2004 21:58 schreef BazzoS het volgende:
loop Bojo niet zo af te zeiken
En qua lelijkheid, een zeldzame uitzondering daargelatenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
verschrikkelijk qua slettengedrag
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij hebt mij die geile fotos laten zien toen je bij mij was op je gmail account. Maar je had ze natuurlijk niet ff bij mij opgeslagen zodat ik er ff lekker van kon genieten![]()
ik zoek nog een gleuf, waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En qua lelijkheid, een zeldzame uitzondering daargelaten
ik vind stilstaand beeld toch wat minder, zeg ijsmeis stuur eens filmpjesquote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]hoef je vanavond geen pr0n te kijken maar heb je voor de verandering eens wat anders
ajohhhhhquote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja joh, Bojo Bash-week oid? *niet mee doet*
JAJAJAJAJAJAJAJA WAAR???quote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zoek nog een gleuf, waar moet ik zijn?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind stilstaand beeld toch wat minder, zeg ijsmeis stuur eens filmpjes![]()
amsterdam, de wallen.....quote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer dat hij er zo weinig isquote:Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef BazzoS het volgende:
voel ik daar een jofunununnununuu-kununun bash week aankomen?
Je wou ze niet, je had zelf wel beter materiaal zei jequote:Op donderdag 25 november 2004 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij hebt mij die geile fotos laten zien toen je bij mij was op je gmail account. Maar je had ze natuurlijk niet ff bij mij opgeslagen zodat ik er ff lekker van kon genieten![]()
Vals alarmquote:Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Bojo is weer uitgelogd
en zo weinig haptquote:Op donderdag 25 november 2004 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jammer dat hij er zo weinig is![]()
www.radstake.nlquote:Op donderdag 25 november 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
*insert pauper love song*quote:Op donderdag 25 november 2004 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik voel wat opbloeien![]()
dogloverquote:Op donderdag 25 november 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou niet zo van paarden![]()
Na die 5euro heb je wel een neuk garantiequote:Op donderdag 25 november 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou niet zo van paarden![]()
dan moet er eerst nog 100euro drank in bij mij voor ik daarop gaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na die 5euro heb je wel een neuk garantie
you talk shitquote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
XD de woonplaats waar die manege zit, Heelweg, ik dacht dat ze niet zo gek waren, maar toch na Halfweg, is er dus toch een Heelweg XD
En t wordt nog erger, je moet eens zien waar t ligtquote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
XD de woonplaats waar die manege zit, Heelweg, ik dacht dat ze niet zo gek waren, maar toch na Halfweg, is er dus toch een Heelweg XD
Dat is ruim 4x zoveel als bij die meisjesquote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan moet er eerst nog 100euro drank in bij mij voor ik daarop ga![]()
2 smirnoff's en ze hangen om je heen zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ruim 4x zoveel als bij die meisjes![]()
Ga je wegenkaart maar pakken van NL en kijk eens bij Amsterdam. Daar zul je het plaatsje Halfweg vinden.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
you talk shit
Bij wijze van spreken: Jaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 smirnoff's en ze hangen om je heen zeker
Heelweg kom ik elke dag langs, en ik ga elke week naar de Radstake, dus ik weet dat het heelweg heetquote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je wegenkaart maar pakken van NL en kijk eens bij Amsterdam. Daar zul je het plaatsje Halfweg vinden.
Als je daarna bij Contact kijkt naar het Adres van dat Radstake, zul je zien dat dat plaatsje Heelweg heet. Ga daarna maar eens bedenken waarom ik dat zo grappig vond.
ff gecorrigeerdquote:Op donderdag 25 november 2004 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken idd : Ja![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef MutZ het volgende:
* PeuRac gaat slapen...
Morgen drukke dag...
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef MutZ het volgende:
* ThaFreak gaat slapen...
Morgen drukke dag...
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ff gecorrigeerd
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en succes/sterkte morgen
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
:')
Dus Bazzos... jij neukt ieder weekend
En truzzel mutz
dat vond ik nou ookquote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een hoop van die wijven op die foto's lijken zelf wel paarden O-o
Wie heeft t alleen over BazzoSquote:Op donderdag 25 november 2004 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dus Bazzos... jij neukt ieder weekend
En truzzel mutz
Je moet de goede er tussen uit pikkenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een hoop van die wijven op die foto's lijken zelf wel paarden O-o
Grolschquote:Op donderdag 25 november 2004 22:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee eigenlijk, 't valt erg tegen, maar 't bier is wel lekker daar
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft t alleen over BazzoS![]()
o jah nee, maar jij neukt elk weekendquote:Op donderdag 25 november 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft t alleen over BazzoS![]()
je gaat dus alleen naar huisquote:Op donderdag 25 november 2004 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet de goede er tussen uit pikken
Ik kom er niet meer zo veel nee, maar neuken hangt bij mij niet alleen van de RS af hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 22:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
o jah nee, maar jij neukt elk weekend
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat dus alleen naar huis![]()
Nou, als ie zich daar net zo gedraagt als op de meet wel, hoogstens als er toevallig eentje bij zit met een monteurs-opleiding dattie geluk heeft..quote:Op donderdag 25 november 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat dus alleen naar huis![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ie zich daar net zo gedraagt als op de meet wel, hoogstens als er toevallig eentje bij zit met een monteurs-opleiding dattie geluk heeft..
Een vaste relatie heeft zo toch weer z'n voordelen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ie zich daar net zo gedraagt als op de meet wel, hoogstens als er toevallig eentje bij zit met een monteurs-opleiding dattie geluk heeft..
Een vaste relatie heeft zo toch weer z'n voordelen![]()
als je haar dan ook weer meeneemtquote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 jaar en 4 maanden, redelijk lang dus..
Owjah, 'k moest nog doorgeven dat jullie wel aardig overkwamen volgens 't vrouwtje, 'k mag dus vaker naar PTA meets![]()
Hoe heet het vrouwtje eigenlijk ?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owjah, 'k moest nog doorgeven dat jullie wel aardig overkwamen volgens 't vrouwtje, 'k mag dus vaker naar PTA meets![]()
Dajje soms veels te technisch lultquote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zou ik nieteens durven!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als je haar dan ook weer meeneemt
Charissaquote:Hoe heet het vrouwtje eigenlijk ?
ik voel een Hugster-bash opkomenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:38 schreef BoJo het volgende:
Belt Hugster me net op, zit ie bij iemand met Norton installatie problemen![]()
gelukkig snapt hij alles veeeeeeeeeeeeeeeeel sneller dan die dombo's die ik elke dag aan de lijn krijg
wtfquote:Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zou ik nieteens durven!
[..]
Charissa
Dat is best langquote:Op donderdag 25 november 2004 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef BazzoS het volgende:
Later Peu
Peu si weg, iemand bier?
komt door mn opleidingquote:Op donderdag 25 november 2004 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dajje soms veels te technisch lult
True true, ze is ook wel aardig, alleen erg schuw in het begin.. (EN ze vond die GSi-club-gangers maar niets..)quote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best lang![]()
Jammer dat ze zo weinig zeivolgens mij is ze best aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |