quote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef Guerreiro het volgende:
hey luitjes,
ik ben bezig met een onderzoek over condooms, en met name de verpakking. zou iedereen die zich geroepen voelt, dit korte vragenlijstje in willen vullen? ook als je tips hebt over het verbeteren van de verpakking, die zijn altijd welkom! alvast bedankt
Geslacht: MAN
Leeftijd: 23
Heeft u wel eens een condoom gebruik? Ja
Waar koopt u uw condooms? Christine le duc, etos ,tankstation waar nodig zegmaar
Waar bewaart u uw condooms? Nachtkastje
Heeft u het condoom wel eens beschadigd tijdens het bewaren? nee
Lukt het altijd makkelijk de verpakking van een condoom te openen? alleen als je gladde handen hebt niet
Als u de verpakking van het condoom openscheurt, bent u dan wel eens bang dat u het condoom beschadigt hebt? Nee
Als de verpakking geopend is, kunt u dan altijd de condoom op de juiste wijze afrollen? JA
Kunt u de verpakking van het condoom in het donker openen? Ja
Als u het condoom wilt gebruiken, bent u dan enig zins zenuwachtig, gestrest? Hoezo?
Welk merk condoom gebruikt u? Durex
Waarom gebruikt u dit merk? Waarom niet?
Wat vind u van de verpakking van dit merk? mooi hoor
Als er een condoom op de markt zou komen die een vernieuwende verpakking heeft, zou u deze dan willen kopen? Hangt ervanaf he
bedankt!
quote:Geslacht: v
Leeftijd: 26
Heeft u wel eens een condoom gebruikt? ja
Waar koopt u uw condooms? drogist of supermarkt
Waar bewaart u uw condooms? In mijn toilettas of handtas
Heeft u het condoom wel eens beschadigd tijdens het bewaren? Nee
Lukt het altijd makkelijk de verpakking van een condoom te openen? meestal wel
Als u de verpakking van het condoom openscheurt, bent u dan wel eens bang dat u het condoom beschadigt hebt? nooit bij stilgestaan
Als de verpakking geopend is, kunt u dan altijd de condoom op de juiste wijze afrollen?ja meestal wel
Kunt u de verpakking van het condoom in het donker openen? Ja maar wel met iets meer moeite
Als u het condoom wilt gebruiken, bent u dan enig zins zenuwachtig, gestrest? nee
Welk merk condoom gebruikt u? durex
Waarom gebruikt u dit merk? eerste wat ik zie bij de drogist
Wat vind u van de verpakking van dit merk?wat moet ik vinden, geen idee, niet belangrijk
Als er een condoom op de markt zou komen die een vernieuwende verpakking heeft, zou u deze dan willen kopen? neuh
succes ermee!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef Guerreiro het volgende:
Geslacht: m
Leeftijd: 31
Heeft u wel eens een condoom gebruikt?Ja/Nee
Waar koopt u uw condooms? drogist
Waar bewaart u uw condooms? nachtkastje
Heeft u het condoom wel eens beschadigd tijdens het bewaren? nee
Lukt het altijd makkelijk de verpakking van een condoom te openen? meestal wel
Als u de verpakking van het condoom openscheurt, bent u dan wel eens bang dat u het condoom beschadigt hebt? heel soms
Als de verpakking geopend is, kunt u dan altijd de condoom op de juiste wijze afrollen? ja
Kunt u de verpakking van het condoom in het donker openen? mwah
Als u het condoom wilt gebruiken, bent u dan enig zins zenuwachtig, gestrest? nee
Waarom gebruikt u dit merk? omdat dat het merk is wat de drogist verkoopt
Wat vind u van de verpakking van dit merk? kan beter
Als er een condoom op de markt zou komen die een vernieuwende verpakking heeft, zou u deze dan willen kopen? het gaat niet alleen om de verpakking, ook om de betrouwbaarheid van het merk. als het durex zou zijn (waar ik _nog_ geen vervelende ervaringen mee heb dan zou ik het waarschijnlijk wel proberen
hey luitjes,
ik ben bezig met een onderzoek over condooms, en met name de verpakking. zou iedereen die zich geroepen voelt, dit korte vragenlijstje in willen vullen? ook als je tips hebt over het verbeteren van de verpakking, die zijn altijd welkom! alvast bedankt
Geslacht: m
Leeftijd: 26
Heeft u wel eens een condoom gebruikt? ja
Waar koopt u uw condooms? kocht ze bij drogist of uit automaat
Waar bewaart u uw condooms? niet meer, maar portemonnee, auto en nachtkastje
Heeft u het condoom wel eens beschadigd tijdens het bewaren? Zo ja wat is het probleem nee
Lukt het altijd makkelijk de verpakking van een condoom te openen? ja
Als u de verpakking van het condoom openscheurt, bent u dan wel eens bang dat u het condoom beschadigt hebt? nee
Als de verpakking geopend is, kunt u dan altijd de condoom op de juiste wijze afrollen? ja
Kunt u de verpakking van het condoom in het donker openen? ja
Als u het condoom wilt gebruiken, bent u dan enig zins zenuwachtig, gestrest? nee opgewonden
Welk merk condoom gebruikt u? durex was het altijd
Waarom gebruikt u dit merk? reputatie
Wat vind u van de verpakking van dit merk? lelijk
Als er een condoom op de markt zou komen die een vernieuwende verpakking heeft, zou u deze dan willen kopen? nope
bedankt! geen dank
hey luitjes,
Geslacht: M
Leeftijd:24
Heeft u wel eens een condoom gebruikt? Ja
Waar koopt u uw condooms? Drogist
Waar bewaart u uw condooms? Nachtkastje
Heeft u het condoom wel eens beschadigd tijdens het bewaren? Nope. Zo ja wat is het probleem
Lukt het altijd makkelijk de verpakking van een condoom te openen? Jep
Als u de verpakking van het condoom openscheurt, bent u dan wel eens bang dat u het condoom beschadigt hebt? Neu
Als de verpakking geopend is, kunt u dan altijd de condoom op de juiste wijze afrollen? Topje zoeken is in weinig licht soms lastig, verder eitje.
Kunt u de verpakking van het condoom in het donker openen? Jazeker
Als u het condoom wilt gebruiken, bent u dan enig zins zenuwachtig, gestrest? Nee hoor
Waarom gebruikt u dit merk? The best there is.. ofzo
Wat vind u van de verpakking van dit merk? Wel oke.
Als er een condoom op de markt zou komen die een vernieuwende verpakking heeft, zou u deze dan willen kopen? Mwoah, veel andere rubbers zijn er zo aldi-achtig uit. Wil geen aldirubber om m'n dingest, durex is volgens mij een goed merk. Dus misschien wel nee, tenzij het er veelbelovend uit ziet.
bedankt! sgoed hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |