18:00 vanavondquote:Op donderdag 25 november 2004 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
wanneer zijn de 24 uur om????
Snelle 24 uur...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:43 schreef MissRashida het volgende:
[..]
18:00 vanavond![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ja, dan moet je vooral Dirkh ontvoeren.
hehehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Moet ik nog een videoboodschap inspreken, of heeft dat ook al geen nut?
Doe maar wat op een briefje krabbelen, voor het nageslacht enzoquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Lees dit opquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Smeken is so not done...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef MissRashida het volgende:
[..]
Lees dit op
ik smeek jullie haar eis in te willigen. ik smeek het jullie. Ik wil niet dood. Maak haar blauw. Alsjeblieft
*flauwvallen*
toch wel aardige ontvoerders dat ze je wel internet toegang geven :')quote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
het is een stuk makkelijker als je gewoon Danny ff pijpt hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:41 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
om de volgende eis in te willigen. Ik wil mijn naam blauw. Jullie krijgen 24 uur de tijd. doen jullie dit niet dan zal Dirkh die wij in ons bezit hebben worden onthoofd door mijn volgelingen. Masa'a AlKair![]()
Ze moeten wel, anders komt amnesty achter ze aanquote:Op donderdag 25 november 2004 15:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
toch wel aardige ontvoerders dat ze je wel internet toegang geven )(
hehehehehheequote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef MissRashida het volgende:
om vier uur beginnen mijn volgelingen met martelen. ik wil voor die tijd horen dat jullie met mijn eis bezig zijn![]()
wij blijven gijzelen tot we genoeg respect krijgen en macht hier op fokquote:Op donderdag 25 november 2004 15:53 schreef corr het volgende:
Moet je respect niet ook nog ergens noemen? Dat hoort er toch altijd bij?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:56 schreef MissRashida het volgende:
nog 4 minuten of we sturen een duim van hem
Wat is er mis met een hele arm???quote:Op donderdag 25 november 2004 15:56 schreef MissRashida het volgende:
nog 4 minuten of we sturen een duim van hem
*Bewaking aanvraagtquote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef MissRashida het volgende:
[..]
wij blijven gijzelen tot we genoeg respect krijgen en macht hier op fok![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
Goed nieuws dit!
ik zou onderduiken...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Bewaking aanvraagt![]()
Sjeez, je ziet dat z'n vinger helemaal vervormd is van het overdreven slotjeszetten.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:00 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
laat dit een waarschuwing zijn. Niemand spot met mij
en nu mijn eis inwilligen![]()
Tering, lelijke duim zeg...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:00 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
Is dat je eige vingerquote:Op donderdag 25 november 2004 16:00 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:00 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
whehehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 16:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is dat je eige vinger
Dat was verdomme een serieuze vraagquote:Op donderdag 25 november 2004 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
whehehehehe
Jij bent ook een fijne collega zeg.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:59 schreef Knut het volgende:
offopic wat een cool icoontje!!!! [afbeelding]
Mogen we al namen opgeven?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef MissRashida het volgende:
[..]
wij blijven gijzelen tot we genoeg respect krijgen en macht hier op fok![]()
O ja, 70 maagden Dirkh. Zal ik je plek overnemen?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:02 schreef iamredleader het volgende:
veel plezier met die 70 maagden in de hemel,
Briljant...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik stel in ieder geval voor dat niemand hier onderhandelaar bij gezelingen wordt.
We hebben 125 mensen gegijzeld! Dit zijn onze eisen...
-Gooi eerst maar 25 lijken uit het raam om te bewijzen dat jullie serieus zijn!
quote:Ik wil graag een oproep doen aan iedereen in onzin die mij een warm hart toe dragen. Op dit moment word ik vast gehouden door een extremist.
Er wordt verwacht dat jullie haar voor 18.00 uur blauw maken. Ik smeek jullie om dit onmiddelijk te laten gebeuren.
Ik hou zoveel van jullie en van mijn moeder en mijn zus. Ik weet dat het voor hun ook heel zwaar is om dit mee te maken en dit te moeten zien. Daarom!!!! Daarom smeek ik jullie...........
Ik ben ook een mens van vlees en bloed en wil graag weer het daglicht zien en omgaan met mijn vrienden en familie. Ik ....... smeek jullie......
Whehehe iedereen gelooft daar in hequote:Op donderdag 25 november 2004 16:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, 70 maagden Dirkh. Zal ik je plek overnemen?![]()
Kom maar langs, ross ik je in elkaar en ben je nog voor 6-en bont en blauwquote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef MissRashida het volgende:
onderhandelingen doen wij niet aan. ik wil blauw zijn voor zes uur![]()
goed kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:08 schreef Freeflyer het volgende:
je blijft een nepterrorist want zn duimen zitten er nog aan... jammer, volgende !
die burqa zit in de weg zeker, ik zie duidelijk 1 duim en een deel van de andere duimquote:Op donderdag 25 november 2004 16:08 schreef MissRashida het volgende:
[..]
goed kijken![]()
Houd vol, Dirkh! Het duurt nog maar even. Fijne eeuwigheid, hè.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:06 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil graag een oproep doen aan iedereen in onzin die mij een warm hart toe dragen.
al... voor R&P.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer gaat er weer een vacature de deur uit voor een nieuw modje???
geef mequote:Op donderdag 25 november 2004 16:11 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
al... voor R&P.
Nee ik bedoel: je hebt de verkeerde gepaktquote:Op donderdag 25 november 2004 16:11 schreef MissRashida het volgende:
[..]
precies ik doe zijn hoofd op eene stok en stuur hem per luchtpost![]()
kip zonder kopquote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn hoofd, wat doe je?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:07 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
Jullie kunnen spotten met mij. dat kun je bete r niet doen. Ik heb mijn doktors opdracht gegeven om te beginnen met het proces van ontleding. stop dit en maak me blauw
[afbeelding]
oeps foutjes gebeurenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: je hebt de verkeerde gepakt
Dat is Snakey.... niet Dirkh
Ah, ze menen het. Maakt niet uit. Nog steeds niet toegeven! Hoeveel levens het ook mag kosten! Terugslaan! Hard! Ongenadig! Bruut!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:13 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: je hebt de verkeerde gepakt
Dat is Snakey.... niet Dirkh
Wie moet er dan voor de newbies zorgen wanneer alle mods vermoord zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, ze menen het. Maakt niet uit. Nog steeds niet toegeven! Hoeveel levens het ook mag kosten! Terugslaan! Hard! Ongenadig! Bruut!
Welke newbies???quote:Op donderdag 25 november 2004 16:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor de newbies zorgen wanneer alle mods vermoord zijn
quote:Mijn man wordt gegijzeld door een terrorist, iemand zonder hart.
Ik doe doe een oproep en wil graag vragen om vooral jullie harten te laten spreken. Laat Dirkh vrij, ookal mist ie nu een aantal ledematen, voor mij is ie nog alles waard.
Willig alle eisen in, ik wil gewoon mijn maatje terug. Hij is altijd zo goed voor me geweest, heeft nooit een vlieg kwaad gedaan. Hij heeft dit niet verdiend, ik heb het niet verdiend.
Geef hem zijn vrijheid terug en geen mij mijn leven terug. Zonder hem kan ik niet leven.
Maak haar blauw, en doe dat snel.
En ik roep iedereen op, om de mensen die vanaf hun luie pluche stoel de beslissingen nemen, onder druk te zetten en hun te dwingen tot het blauw maken van deze...... deze........... vrouw.
Waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel newbiemods zijn? De admins maken gewoon om de zoveel tijd een nieuwe lading slachtvee uhm, kanonnenvoer moderatoren aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor de newbies zorgen wanneer alle mods vermoord zijn
precies. en ik eis een reactie van de belangrijkste man van fokquote:Op donderdag 25 november 2004 16:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij dezequote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef MissRashida het volgende:
[..]
precies. en ik eis een reactie van de belangrijkste man van fok![]()
Stel je niet zo aan, je mist pas een paar ledematen.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
geef me blauw of zo iets achter m'n naamquote:Op donderdag 25 november 2004 16:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Bij deze
En jij was dood, als ik me niet vergis. Curieus...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je mist pas een paar ledematen.![]()
*reactie*quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef MissRashida het volgende:
[..]
precies. en ik eis een reactie van de belangrijkste man van fok![]()
Die zit net in der pms tijd, dus veel suc6...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:21 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een waarschuwing![]()
Night of the living death...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En jij was dood, als ik me niet vergis. Curieus...
Je doet nou net of de nl politiek erachter zit...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het is een complot!De schoften! Ze werken samen om ons (de nederige gebruikers) angst aan te jagen waardoor zij (de Leiding) met allerlei privacy- en vrijheidsbeperkende regels in kunnen voeren!
Gemenerds...
En dan wel met de krant van vandaag duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef Netsplitter het volgende:
Pics...
Anders geloof ik het niet...
Uiteraard...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan wel met de krant van vandaag duidelijk in beeld.
Ja dan kan ik ons naam topic weer opstarten gisteren 3 slotjesquote:Op donderdag 25 november 2004 16:41 schreef koeskoes het volgende:
Onthoofd em aub, dan kan ik voortaan lekker baggeren
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:05 schreef MissRashida het volgende:
ik ga er dus vanuit dat ik alsnog word blauwgemaakt
och, ik kijk niet op een onthoofding meer of minder.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef MissRashida het volgende:
[..]
21 minuten te laat![]()
als ik hem nu laat onthoofden krijg ik nooit meer de mach t waar ik naar verlangquote:Op donderdag 25 november 2004 18:53 schreef Twinky het volgende:
saai.. ik denken dat we eindelijk van dirkh verlost zijn..
oeps ik was vergeten om water mee te gevenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:47 schreef Dirkh het volgende:
RIP
Oeh spannend!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:15 schreef MissRashida het volgende:
laat conflict terugkomen nikky of ik ontvoer je net al Dirkh
Kom ik nu op TV?quote:
het is niet grappig hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 20:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Kom ik nu op TV?
Kan je dan ook nog ff zwaaien enzo?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Kom ik nu op TV?
Whoei!! Straks kom je er nog uit als het olifantje van de intertoys!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:24 schreef MissRashida het volgende:
Begin operatie Nikky![]()
[afbeelding]
dirkh is nu mijn slaafquote:Op donderdag 25 november 2004 20:32 schreef greedkillingz het volgende:
GVD eerst een beetje iedereen blij maken met ;"Ik maak Dirkh af"
En hem dan nog vrijlaten Ook
For the love of god![]()
Had dat kreng dan blauw gemaakt onder voorwaarde dat ze Dirkh alsnog zou afmaken![]()
![]()
sexslaafquote:Op donderdag 25 november 2004 20:33 schreef MissRashida het volgende:
[..]
dirkh is nu mijn slaaf![]()
als je spot met Allah dan brand jij in de helquote:Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
sexslaaf
Mag dat wel van allalalalalalalalala
mooi want ik heb het best wel koud nuquote:Op donderdag 25 november 2004 20:40 schreef MissRashida het volgende:
[..]
als je spot met Allah dan brand jij in de hel
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
mooi want ik heb het best wel koud nu![]()
Waneer gaat de kachel aan ??
Mooi want ik heb het ook echt koud hierquote:Op donderdag 25 november 2004 20:53 schreef MissRashida het volgende:
[..]
het is niet een grap
wacht maarquote:Op donderdag 25 november 2004 20:59 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Mooi want ik heb het ook echt koud hier![]()
[wachtmode aan]quote:Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef MissRashida het volgende:
[..]
wacht maar![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef MissRashida het volgende:
Nikky heeft mijn eis nog steeds niet toegegeven![]()
volgens Karima is ze al voor een deel geamputeert
pistoletjes afbakt en de honing-mosterd-saus en saté-saus warm maaktquote:Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Beenham
![]()
*Broodjes pakt![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Schopje naar CUL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |