quote:Op donderdag 25 november 2004 18:30 schreef Manono het volgende:
Btw, Manono doet ook al bijna 5 jaar een Fokker, maja wie zou dat zijn he![]()
Oh jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik had het niet over HW![]()
Wel erg handig trouwens, binnen een paar keer F5-en heb je wel weer een stelletje te pakkenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel mvt
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
De naam begint met een L hè!
Ik heb ook zo mijn bronnen!
Nopequote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet Lithpo?
Je bent een lief mens maar een slechte visserquote:Op donderdag 25 november 2004 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Een van de 2 heren die je Eindhoven hebt laten zien dan?
*ik vis wel verder hoor!*
Ik heb dat geloer naar een dobber ook nooit begrepen!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef Blinky het volgende:
Je bent een lief mens maar een slechte visser
Jammer dan, ik ga niet alles terugzoeken. Schijnbaar heb ik een paar foutjes gemaakt, en als jij het teveel moeite vind om te posten, i dont care.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Isabeau het volgende:
tvp (en nog steeds frappant dat er mensen zijn genoemd die er nog steeds niet tussen staan, en nee, ik voel me niet geroepen)
Het ging bijv. om mensen die ik niet wilde melden, maar die anderen wel hebben gemeld. Dus ik meld ze nog steeds nietquote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jammer dan, ik ga niet alles terugzoeken. Schijnbaar heb ik een paar foutjes gemaakt, en als jij het teveel moeite vind om te posten, i dont care.
Ah so. Ik kijk morgen wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging bijv. om mensen die ik niet wilde melden, maar die anderen wel hebben gemeld. Dus ik meld ze nog steeds niet
Daar staat me iets van bij ja, al kan ik zo niet bedenken wiequote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog een FOKster gehad hoor..
That's the spiritquote:Op donderdag 25 november 2004 19:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ah so. Ik kijk morgen wel..
Ha Rip, tjaaaaahquote:Op donderdag 25 november 2004 18:41 schreef Ripley het volgende:
Manono, nu kan ik vannacht niet slapen van nieuwsgierigheid!
Ludo?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha Rip, tjaaaaah![]()
*vét geheimzinnig en interessant doet*
Alles goed? Nog wel eens in Het Schuim? De Fokker en ik waren er afgelopen weekend nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |